بهترین برگرهای شیراز را کجا بخوریم؟

گزارش بازرگانی،   4020417035

شیراز شهری بزرگ و توریستی است که بهترین امکانات را در اختیار شهروندان خود و مسافرانی که به آن مراجعه می‌کنند، قرار داده است. در این منطقه از ایران، تعداد زیادی اماکن دیدنی وجود دارد که می‌تواند مکانی مناسب برای بازدید مسافران و گردشگران باشد. به علاوه در کوچه و پس کوچه‌های آن نیز تعداد زیادی رستوران و فست فود تاسیس شده که در هنگام ناهار و شام همیشه شلوغ و پر از مشتری هستند. برخی از این سالن‌های غذاخوری، منوی ایرانی، برخی فرنگی و گروهی نیز غذاهای فست فودی را ارائه می‌دهند.

ما در این مطلب می‌خواهیم به معرفی بهترین فست فودهایی بپردازیم که به صورت تخصصی روی پخت انواع برگر فعالیت می‌کنند و در میان مردم ساکن این شهر معروف هستند. اغلب این رستوران‌ها، غذاهای فست فودی دیگر را هم در منوی خود جای داده‌اند، اما تخصص اصلی‌شان روی برگر بوده و به همین نام نیز شناخته می‌شوند.

بهترین برگرها در معروف‌ترین فست فودهای شیراز

پیدا کردن یک مجموعه تخصصی برگر کار سختی است. در اغلب این رستوران‌ها، برای تهیه ساندویچ‌ها از همبرگر دست ساز استفاده می‌شود و طعم متفاوت برگرهایشان به دلیل همین انتخاب است. برای پیدا کردن بهترین برگر شیراز به سراغ نظرات ساکنین این منطقه رفتیم و اسامی زیر شامل فست فودهایی بودند که بیشترین طرفدار را در شیراز داشتند. اگر ساکن شیراز هستید، یا به تازگی قصد سفر به این منطقه را دارید، بهتر است اسامی زیر را به ذهن خود بسپارید:

خاص برگر شیراز

اولین پیشنهاد ما خاص برگر است که یکی از فست فودهای معروف در شیراز بوده و با مدیریت آقای حسین یقینی تاسیس شده است. در این مجموعه می‌توانید طعم انواع برگرها را با بالاترین کیفیت و بهترین طعم بچشید. البته هات‌ داگ‌هایش نیز طرفداران خاص خود را دارد. ساعت کاری مجموعه از 11 صبح تا 12 شب بوده و در خیابان بلوار پاسارگاد شرقی واقع شده است. سالن کوچک و دکوراسیون ساده این فست فود باعث شده تا حس و حالی صمیمی و خودمانی را در حین صرف غذا در آن داشته باشید.

همبرگر زغالی شیراز

این فست فود در میدان والفجر واقع شده و یکی از معروفترین همبرگر فروشی‌های شهر است. در منوی این مجموعه می‌توانید انواع همبرگر با تنوع بالا را ببینید و از چشیدن طعم آنها لذت ببرید. همچنین به دلیل قرار گرفتن در نزدیکی ایستگاه‌های وسایل حمل و نقل عمومی مانند ایستگاه اتوبوس خط 45، مسیر دسترسی به آن راحت بوده و نیازی به داشتن ماشین شخصی نخواهید داشت. در منوی این فست فود علاوه بر برگر، دیگر غذاهای فست فودی مانند انواع هات داگ، پیتزا و ... نیز دیده می‌شود. همچنین برای خرید سالاد شیراز می‌توانید اینجا کلیک کنید.

برگر لاویا شیراز

لاویا، بهترین برگری شیراز در معالی آباد است. یک سالن غذاخوری با دکوری ساده که انواع برگر را به صورت تخصصی سرو می‌کند. برگر لاویا شیراز در نزدیکی هتل الیزه و بسیاری از مراکز خرید مانند گاندی، دیاموند و میلاد قرار گرفته است. غذاهایی که در این فست فود سرو می‌شود، طعم دلچسب و خاصی دارد. همچنین سرویس‌دهی و رفتار پرسنل بسیار خوب بوده و همه چیز باکیفیت بالایی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. به جز برگر، بهترین هات داگ شیراز، پیتزاهای مختلف، انواع ساندویچ و سالاد را هم می‌توانید در لاویا امتحان کنید و پیشنهاد می‌شود در صورت مراجعه حتما طعم هات داگ تنوری آن را بچشید.

ایران برگر شیراز

ایران برگر یک فست فود معروف دیگر در بلوار نیایش شیراز است. بهترین برگرهای شیراز را می‌توانید در ایران برگر امتحان کنید. با ورود به این مجموعه شاهد دکوراسیون مدرن آن خواهید بود که ترکیبی از میز و صندلی‌های ساخته شده از چوب و بالش‌های قهوه‌ای و آبی است که باعث شده فضای داخلی آن زیباتر شود. مدیریت این مجموعه سعی کرده تا همه چیز را با بالاترین کیفیت در اختیار مشتریان خود قرار داده و امروز به یک ساندویچی معروف شیراز تبدیل شود. اغلب مشتریان ایران برگر، به جز طعم بی‌نظیر غذاهای آن، از رفتار پرسنل، بهداشت محیط و دکوراسیون سالن راضی بوده‌ و امتیاز خوبی را به این مجموعه داده‌اند.

پیتزا همبر 110 شیراز

اگر از ساکنین شیراز بخواهید تا ادرس بهترین برگر شیراز را به شما بدهد، احتمالا پیتزا همبر 110 را معرفی خواهند کرد. به همین دلیل است که در بیشتر ساعات روز و شب این مجموعه پر از مشتریانی است که برای سفر و گردش به شهر شیراز آمده‌اند. در پیترا همبر 110 شیراز می‌توانید انواع غذاهای فست فودی را امتحان کنید و غذای خود را در محیط کوچک با دکوراسیون ساده آن میل کنید. این مجموعه در اغلب ساعات روز و شب شلوغ بوده و در روزهای تعطیل باید کمی منتظر بمانید تا غذایتان آماده شود. البته امکان سفارش آنلاین غذا هم وجود دارد و می‌توانید غذای خود را درب منزل تحویل بگیرید. پیشنهاد می‌کنیم به جز برگر، طعم کباب ترکی‌های پیتزا همبر 110 را هم امتحان کنید.

خرید آنلاین بهترین برگرهای شیراز در اسنپ فود

اسامی که در اینجا به شما معرفی شد، جزو بهترین فست فود شیراز هستند. اما یک ویژگی مشترک در تمام آنها وجود دارد و آن هم امکان سفارش آنلاین غذا ست. شما می‌توانید با ورود به اپلیکیشن اسنپ فود https://snappfood.ir و وارد کردن نام هر کدام از رستوران‌های اعلام شده، صفحه مخصوصشان را پیدا کرده و در نهایت از منویی که به همراه قیمت در اختیار شما قرار داده شده، گزینه‌های دلخواهتان را انتخاب کنید. در این مرحله سفارش شما توسط رستوران دریافت شده و پس از آماده‌سازی و بسته‌بندی در زمان کوتاهی به دستتان خواهد رسید. با این روش سفارش می‌توانید از امتیازات ویژه مانند تخفیفات اسنپ فود و خود رستوران‌ها بهره‌مند شوید. اگر شما هم ساکن شیراز هستید یا به تازگی به آن سفر کرده‌ و انوع برگر را در این شهر میل کرده‌اید، نام سالن غذاخوری پیشنهادی خود را به لیست ما اضافه کنید. همچنین نظرات خود را در مورد فست‌فودهای گفته شده و کیفیت خدماتشان با ما به اشتراک بگذارید.

yektanetتریبون

پربحث‌های دیروز

پربحث‌های هفته

  1. علل کاهش مشارکت/ چند روایت از علت شکست قالیباف/ حمله رسایی به پزشکیان

  2. مشارکت ۴۰ درصدی چه معنایی دارد؟

  3. پزشکیان؛ نهمین رئیس جمهور ایران

  4. یخ مناظره ها بالاخره آب شد!

  5. یک تبریک و چند یادآوری به رئیس جمهور منتخب

  6. آغاز توزیع گوشت و کالاهای اساسی به درب منزل تهرانی‌ها

  7. بانک جهانی: کاهش ۶.۲ میلیون نفری تعداد فقرا در ایران در دولت رئیسی

  8. آرای تعیین کننده قالیباف

  9. تحلیلی کوتاه بر انتخابات روز جمعه

  10. بازنگری کنید

  11. نیازهای توسعه‌ای ایران بازی چند جانبه را می‌طلبد

  12. رای‌ندادن دردی را دوا نمی‌کند

  13. جلیلی خوب مناظره نکرد اما پزشکیان فاجعه بود

  14. شوک سنگین نظرسنجی‌ها!

  15. رهبر انقلاب: مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری خیلی مهم است/ مشارکت مردم برای نظام جمهوری اسلامی، پشتوانه است

  16. رییس‌جمهور جدید چه کارهایی را نباید بکند

  17. سرنوشت آرای قالیباف/ هشدار خرازی به اسرائیل/ تذکر عباس عبدی به هواداران پزشکیان

  18. حمله شریعتمداری به ظریف/ توضیحات بهادری جهرمی درباره حمایت از جلیلی

  19. مواضع پزشکیان و جلیلی در چند سطر

  20. جبرائیلی: «جلیلی» برای پایان دادن به حاکمیت دلار بر اقتصاد کشور آمده است

  21. پزشکیان: هیچ وقت به مردم دروغ نمی‌گویم/ نتوانیم به قول‌ها عمل کنیم از سیاست خداحافظی می‌کنیم

  22. قاضی‌زاده: ‌لیبرال‌های داخلی ‌چشم‌‌ به دست خارجی‌ها دا‌رند

  23. ظریف: من به نوبه خودم اعلام می‌کنم مردم عزیز ایران من شرمنده ام

  24. سید محمد خاتمی رای خود را به صندوق انداخت

  25. تبریک قالیباف به پزشکیان

آخرین عناوین