تمایلات تروریستی در جریان «زن، زندگی، آزادی»

عبدالله ارجمند، گروه سیاسی الف،   4021016035 ۱۶۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۸۱ تکراری یا غیرقابل انتشار
تمایلات تروریستی در جریان «زن، زندگی، آزادی»

«زن، زندگی، آزادی» جریانی بود که نشان داد می‌توان از خون‌ریزی و خشونت، حمایت و برای قتل انسان‌ها هلهله سر داد، با تجزیه‌طلبان پیوند برقرار و تجزیه‌طلبی را ارج نهاد، با متخاصم‌ترین نیروهای برون‌مرزی همکاری و از حمله نظامی به کشور حمایت کرد، به رذائل اخلاقی نائل و به خود بالید و به ارزش‌های ملی و مذهبی توهین کرد.

«زن، زندگی، آزادی» فرصتی برای عیان‌کردن این پلیدی‌ها را فراهم و ملوث‌ترین‌ نیروها را حول رذائلی که از نظر هواخواهان آن ارزش نامیده شد، جمع‌آوری کرد و می‌بینیم هر از گاهی این جریان، پله‌های رذالت را درنوردیده و وجه دیگری از درنده‌خویی و خباثت خود را به نمایش می‌گذارد. «زن، زندگی، آزادی» که برخی سعی داشتند به رتوش چهره آن پرداخته و بزکش کنند، امروز بیش از هر زمان دیگری نشان داده که جانشین شایسته‌ای برای گروهک تروریستی مجاهدین خلق (منافقین) در فضای سیاسی و اجتماعی ایران است.

به واقعه تروریستی کرمان بنگریم تا ماهیت «زن، زندگی، آزادی» و هواخواهانش بیش از پیش مشخص گردد؛ زمانی که سمپات‌های این جریان در شبکه‌های اجتماعی به اظهار شادی و خشنودی از وقوع این حادثه تروریستی پرداخته و ریخته‌شدن خون حدود 100 نفر از هم‌وطنان را مایه خوشحالی دانسته و به‌صراحت اعلام کردند که این تعداد کشته کافی نیست و ای کاش بیشتر از این اعداد و ارقام به‌ثبت می‌رسید!

جالب اینکه همین جریانی که امروز چنین عیان، خون‌خواری خود را به نمایش می‌گذارد سال قبل و در جریان شورش پاییز 1401 و به‌دنبال کشته‌شدن چند دختر نوجوان – که قریب به‌یقین کار خود میلیشیای این جریان بود – داد مظلوم‌نمایی و انسان‌دوستی سر داده و به‌دنبال مقصر جلوه‌دادن نظام در کشته‌شدن این افراد بود و همین مسئله نشان می‌دهد که تا چه حد فرقه «زن، زندگی، آزادی» خطرناک بوده و باید آن را ریشه‌کن کرد.

نگاهی که این فرقه به خون انسان‌ها دارد، دقیقاً همان نگاهی است که داعش و گروهک‌های تروریستی دیگری واجد آن هستند که منجر به تئوریزه‌شدن قتل و کشتن دیگران خواهد شد و تنها تفاوت «زن، زندگی، آزادی» با بنیادگرایان وهابی، ظاهر بزک‌کرده این فرقه نوظهور است.

وقتی سمپات‌های این جریان، تصویر کودک سه ‌ساله‌ای را دستمایه تمسخر قرار داده و از ریخته‌شدن خونش شادمانی و بدترین فحاشی‌ها را نثار کشته‌شدگان این حادثه می‌کند، باید فهمید که چه جریان آلوده، رذل و پلیدی جوانه زده و در حال ذبح تمامی ارزش‌های دیرینه جامعه ایرانی است و اگر دستش برسد قطعاً به عملیات تروریستی و جنایت‌هایی بی‌شماری دست‌ خواهد زد؛ همان‌طوری که در بلوای 1401 و شورش پاییز سال گذشته، چندین قتل فجیع را مرتکب شد.

این واکنش‌های بروز داده شده از سوی هواخواهان این جریان، حاکی از خطری است که اطراف ما پرسه می‌زند و اگر ذره‌ای تعلل و تردید در ریشه‌کن‌ کردن و خشکاندن این جریان به خود راه دهیم، سال‌های آینده تروریسم در کشور نهادینه‌ خواهد شد. واجب است که جریان «زن، زندگی، آزادی» یک گروهک تروریستی نامیده شده و هر گونه حمایت و همکاری با آن حکم محاربه را داشته باشد. امنیت ملی شوخی‌بردار نیست و باید همان سرنوشتی را برای این فرقه رقم زد که منافقین در دهه 60 با آن مواجه شدند. 

 

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۳۴۷۱۹۳۱۵:۲۵:۳۲ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
دشمن که به تمام اشکال مختلف به دشمنی خودش ادامه می دهد و تکلیفش مشخص است ولی کسانی که دم از مردم می زنند ولی در خدمت به دشمنان ایران عزیز از هم سبقت می گیرند ، دل هر ایرانی آزاده را بدرد می آورند.
ناشناس۳۳۴۷۳۲۰۱۷:۲۳:۱۵ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
با شعار زن زندگی آزادی هرزگی ولنگاری بی بند باری را در جامعه گسترش دادند و برخی مسولان کشور هم فقط نظاره گرند
ناشناس۳۳۴۷۶۱۶۲۰:۴۶:۱۷ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
با توجه به اینکه کشور توانایی اداره ۴۰ میلیون جمعیت را بنحو مطلوب دارد لذا پیشنهاد میشود شرایط سهلی بوجود آید جمعیت زیادی که تمایل به فرهنگ بیگانه دارند برای همیشه نزد همپالگی های خود بروند
ناشناس۳۳۴۸۱۳۱۱۱:۱۰:۵۹ ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
جدا؟ همون تعداد کم تحصیلکرده ، ادم حسابی و نیروی کار جوان هم که بروند حتما شما به تنهایی هزینه صندوقهای ورشکسته بازنشستگی را تامین می نمایید!!!
ناشناس۳۳۴۷۹۱۵۰۷:۴۳:۵۶ ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
شما کجا زندگی می کنی که انسان هرزه و ولنگار می بینی ؟ اطراف من همه شریف و نجیب و زحمتکش و آبرومند هستند فکر نمی کنم در ایران اینطور که شما ذکر می کنی انسان هرزه موج بزند! شما قطعا در ایران نیستی !
ناشناس۳۳۴۸۰۴۳۱۰:۰۱:۱۱ ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
باطن را نمی توان را قضاوت کرد ولی قطعا بی حجابی و بد پوششی بی حیایی هست
حمید ک۳۳۴۹۱۴۶۱۱:۴۹:۱۷ ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
دوست عزیز؟این انگاره شما ،البته که صحیح است.و اکثریت قاطع ملت شریف ایران،بدور از خصایص زشت برآمده مقاله است.اما مگر شما پارسال در ایران نبودید؟ در همین خیابانها،به نام ازادی، در مقابل دوربین ها؛ آیا گلوی جوانان وطن، از بسیجی تا معترض. را؛ نبریدند.و،شبکه های حامی و مروج این جنایتها؛ به اسم توفیق خودشون و تعهد برملا شده ب اربابان ام ای سیکس و موساد و سیا.و،محمدسلمان، به ایرانستان کردن ایران عزیز؛ پخش مستقیم نداشتند؟؟ پس کمی از حالات کاملا رئال خارج شویم..جنایات اخیر کرمان چطور؟ لابد که مزدوری یاورشان بوده..پس، بجای تسامح با معدود نابکاران خائن وطنی، اذهانمان را نسبت به خادمان گمنام و بی منت ملت ایران بازخوانی مثبت کنیم به حقیقت قریبترنیست؟؟!!
ناشناس۳۳۴۷۳۸۲۱۸:۳۰:۲۹ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
اینها وحوش نئاندرتال هستن ، صد نفر ریختن سر یک نفر و اونو سلاخی کردن ، ماشین اورژانش رو با مریض داخلش ، به آتیش کشیدن ، تعجبی نداره اگر از تصویر تکه تکه شده بچه های کوچیک ، خوشحال بشن
پیر آگاه به زمان و مکان۳۳۴۷۴۳۳۱۸:۵۶:۰۵ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
قلع و قمع کردن ناقضین قوانین عفاف و حجاب و سایر هنجار های اجتماعی باید در دستور کار ویژه مجریان قانون قرار گیرد مماشات بسش از این جایز نیست و کشور را بسوی شاه سلطان حسینی اداره شدن پیش میبرد
ناشناس۳۳۴۷۷۵۶۲۲:۵۵:۵۶ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
حامیان تروریست باید مورد پیگرد قضایی قرار بگیرند.
ناشناس۳۳۴۷۱۹۴۱۵:۲۶:۴۲ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
متاسفم برای اون موجودات کثیفی که از مرگ هم وطن خودشون خوشحال میشن اینها منحوس ترین مخلوقات خدا هستن ننگ بر اینها.
ناشناس۳۳۴۷۳۲۴۱۷:۲۵:۱۰ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
قوه تقنین و قضا و اجرا وضع عفاف و حجاب افتضاح افتضاح افتضاح اقتدار اقتداراقتدار
ناشناس۳۳۴۷۹۴۱۰۸:۲۰:۵۰ ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
فقط عده ای بی روسری هستند در مقایسه با دیگر کشورهای مسلمان من افتضاح نمی بینم شاید شما شبیه افغانستان می پسندی که ایران را افتضاح می بینی
ناشناس۳۳۴۸۱۳۰۱۱:۱۰:۴۲ ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
کدام کشورهای مسلمان؟ کشوری که رسما با رژیم جعلی صهیونیستی رابطه دارد مسلمان است؟ کدام اسلام و کجای قرآن اجازه چنین کاری داده است؟ اسلام ظلم‌پذیری را در حد خود ظلم ناپسند شمرده زیرا سبب تقویت ظالم و ادامه ظلم او است و ظلم‌پذیری در حقیقت کمک به ظالم برای ظلم به دیگران است، کدام کشور به اصطلاح مسلمان غیر از ایران است که به این دستور اساسی دین عمل کرده باشد؟
ناشناس۳۳۴۷۳۸۶۱۸:۳۳:۳۴ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
اینها به عنوان جانی بالفطره ، به عنوان تروریست ، باید ردگیری و دستگیر بشن . با این جونورهای آدمکش نباید راه اومد
ناشناس۳۳۴۷۵۲۷۱۹:۵۴:۰۹ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
شما بگو کی خوشحالی کرده ؟ من هر کسی را می بینم و در شبکه های اجتماعی همه از کشته شدن مردم ناراحت هستند و فقط برخی انتقاد می کنن که چرا امنیت حفظ نشده ......
ناشناس۳۳۴۷۶۱۲۲۰:۴۰:۱۴ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
همونهایی که پارسال با اون وحشیگری ، باعث مشغول شدن بچه های امنیتی شدن ، امروز میگن چرا امنیت نداریم !
ناشناس۳۳۴۷۶۷۶۲۱:۳۸:۴۹ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
دوست عزیز لطفا ایمیل یا ایدی شبکه های اجتماعیت بده تا لیستی از توییت ها و پست های این وحوش زن زندگی ازادی رو برات بفرستم تا متوجه شی بدون اطلاع راجع به هر مسئله ای ادعا نکنی
ناشناس۳۳۴۷۱۹۶۱۵:۲۷:۵۱ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
زن زندگی ازادی ! اشوب ترور ناامنی
ناشناس۳۳۴۷۲۳۷۱۶:۰۸:۵۸ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
دوقطبی سازی های چند سال قبل خیال کردید برای چی بود علیه حجاب؟ هدفشان همان بود و بعد تجزیه آن هم از روی چیز های فانتزی و دروغ
ناشناس۳۳۴۷۱۹۷۱۵:۲۸:۲۵ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
متاسفانه برخوردهای غلط گشت ارشاد و اصرار جماعتی مشکوک حامی این نحوه ی افراط گرایانه که همچنان هم ادامه دارد کار را به رویا رویی مخالف و موافق حجاب قرارداد . متاسفانه در برخوردی غلط نگاهها وانتقادها هم فقط متوجه مخالفان حجاب اجباری است !!
ناشناس۳۳۴۷۲۴۱۱۶:۱۰:۲۹ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
بنده موافق گشت ارشاد هستم البته بدون برخورد اشتباه
ناشناس۳۳۴۷۴۵۸۱۹:۰۸:۲۹ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
یه سری فرهنگ سازی روشون فایده نداره باید گشت ارشاد باشه
ناشناس۳۳۴۷۹۴۳۰۸:۲۲:۱۶ ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
یک سری هم حاضر نیستند سرشان را از انتخابهای شخصی مردم بیرون بکشند و دست از تحمیل عقاید و زورگویی بردارند!
ناشناس۳۳۴۸۰۴۸۱۰:۰۵:۲۸ ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
عقاید منحرف وقتی عمومی شود باید به سختی برخورد کرد تا مانند دومینو بقیه را خراب نکند
ناشناس۳۳۴۸۱۳۴۱۱:۱۲:۳۵ ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
انتخاب‌های شخصی برای نمایش عمومی نیست در فضای عمومی شهر، قوانین عمومی باید حاکم باشد نه انتخاب‌های شخصی
ناشناس۳۳۴۷۲۴۴۱۶:۱۵:۱۴ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
حرف تو مانند این هست که پلیس با دزد و... برخورد نکند به دلیل اینکه ممکن هست ماموری یک برخوردی خارج از حیطه وظیفه خود کند و عده ای از آن سو استفاده ، نخیر قربان شما اصل داستان را متوجه نشدی یا نمی خواهی متوجه شوی حال بماند در چند که مورد صدا شد قبل آشوب ها و دست به دست می کردن ماموران گشت ارشاد تخلفی نکردن ولی با مظلوم نمایی....
ناشناس۳۳۴۷۳۶۸۱۸:۱۹:۳۲ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
پلیس در کل دنیا با دزد و .. مقابله می کنه ولی حجاب فقط در ایران و افغانستان اجباری است کاش فرق این دو را متوجه بشی
ناشناس۳۳۴۷۶۰۲۲۰:۳۴:۰۲ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
دنیا خواست دزد را هم آزاد کند آن وقت منطق شما چی می‌گوید؟!!
ناشناس۳۳۴۷۶۱۵۲۰:۴۱:۵۵ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
ولی پارسال که اینها ماشین پلیس آتیش میزدن، پلیسها رو میکشتن
ناشناس۳۳۴۷۸۴۱۰۱:۱۰:۳۹ ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
همه جا قانون اجرا میشه حجابم اینجا قانونه کاش اینو بفهمی
ناشناس۳۳۴۷۹۸۲۰۹:۲۳:۵۷ ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
تحمیل قانونی که در هیچ جا نیست امکان نداره برده داری هم زمانی قانون بود چرا ادامه پیدا نکرد ؟
ناشناس۳۳۴۸۰۴۶۱۰:۰۳:۴۰ ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
قوانین خدا را اجرا کردن را نمی گویند فلان و خجالت هم بکش وگرنه وما هم بلدیم قوانین خاص برای هر کشوری را بگوییم
ناشناس۳۳۴۸۱۳۸۱۱:۱۵:۰۹ ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
برده‌داری خلاف فطرت انسانی و خلاف قانون الهی است اما پوشش موافق فطرت انسانی و موافق قانون الهی است و قانون کشور ما هم بر اساس قانون اساسی باید اسلامی باشد
ناشناس۳۳۴۷۵۳۶۱۹:۵۸:۴۳ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
نیروهای انتظامی و امنیتی کشور باید گروه های شل و پل و قلع و قمع ضربتی را ایجاد کنند
ناشناس۳۳۴۷۷۳۸۲۲:۴۰:۰۰ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
برای دستگیری دزد و کیف قاپ و موبایل دزد البته که لازمه برای کنترل افغان های غیر مجاز هم بسیار لازمه برای ماجراهایی شبیه چای دبش که خیلی خیلی لازمه
ناشناس۳۳۴۷۵۳۸۲۰:۰۰:۱۶ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
تا وقتی امثال شما بخش زیادی از مردم رو با دزد مقایسه میکنید امیدی به آرامش نیست و اختلافات داخلی بیشتر هم میشه.
ناشناس۳۳۴۷۵۶۶۲۰:۱۶:۱۳ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
دزد دوست نداری؟ ماموران راهنمایی رانندگی چی؟!!! ببین بهانه های الکی دیگر نیاورید
ناشناس۳۳۴۷۵۸۶۲۰:۲۱:۳۸ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
حالا مگه کسی با دزد برخورد می کنه! شما اگر کسی رو در حال دزدی کردن کتک بزنی باید دیه بدی!
ناشناس۳۳۴۷۶۶۳۲۱:۲۶:۰۳ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
بالای 50 درصد وقت ماموران برای دزدان هست اینکه بعد هر بار به راحتی آزاد می شوند و دوباره به کار قبلی باید از قوه قضائیه یا اقتصاد کشور سوال شود
ناشناس۳۳۴۷۳۲۲۱۷:۲۴:۰۳ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
گشت امنیت اخلاقی نیازه جامعه باید سالم بمونه
ناشناس۳۳۴۷۳۸۸۱۸:۳۴:۵۵ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
به خاطر گشت ارشاد ، صد نفری ریختن سر یک جوون و سلاخیش کردن ؟ همه جای دنیا اینها رو میبرن توی تیمارستان ، زنجیر میکنن ؛ نه اینکه آزاد بگردن و باز جنایت کنن
ناشناس۳۳۴۷۸۷۴۰۳:۲۳:۳۸ ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
در هیچ کجای دنیا برای تروریسم و طرفداران تروریسم توجیهی نمی آورند، فقط در ایران، امثال تفکر شما هستند که برای طرفداری از تروریسم بهانه می آورند.
ناشناس۳۳۴۷۱۹۸۱۵:۲۹:۴۴ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
خوشحالی از کشته شدن مردم بی گناه چقدر سخیف و پر از کینه و بدون منطق
ناشناس۳۳۴۷۲۰۱۱۵:۳۲:۲۰ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
حامیان جریان زن زندگی ازادی که حالا از حادثه کرمان خوشحال شدند نشان دادند که تفکرات داعشی دارند و خیرخواه مردم ایران نیستن.
ناشناس۳۳۴۷۵۱۳۱۹:۴۷:۲۴ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
اینها کسانی هستند که می خواهند جامعه را بطور کل ویران کنند
ناشناس۳۳۴۷۲۰۶۱۵:۳۷:۲۰ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
این جریان زن زندگی آزادی هم مانند داعش هستند که فریب خورده اند و به اشتباه خود را بر حق دانسته و دیگران را باطل می دانند نه حجاب را واجب می دانند نه فسادهای حکومت پهلوی را خبر دارند و ...
ناشناس۳۳۴۷۴۲۳۱۸:۵۲:۳۱ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
تو به چه حقی قضاوت میکنی از کجا معلوم که تو فریب نخورده باشی
ناشناس۳۳۴۷۵۶۳۲۰:۱۵:۰۳ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
تو از ترور و ادمکشی خوشحال میشی ، اونوقت کی فریب خورده ؟؟
ناشناس۳۳۴۷۶۷۷۲۱:۳۸:۵۱ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
از کجا فهمیدی که خوشحال شده ؟ تهمت در اسلام گناه نیست ؟
ناشناس۳۳۴۷۲۱۰۱۵:۴۰:۲۴ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
خباثت و رذالت جنبش زن زندگی ازادی در حادثه کرمان از شادی و هلهله از ریختن خون بیگناهان مشخص شد.
ناشناس۳۳۴۷۲۲۵۱۵:۵۳:۳۴ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
ضمن محکوم کردن این کار تروریستی این اتفاق به اون جریان ربطی نداره و نمیدانم چرا جناب ارجمند اینها را به هم وصل کرده حالا هر چقدر هم با زن زندگی آزادی مخالف باشیم که من هم مخهالفم ولی ارتباطی ندارند
ناشناس۳۳۴۷۳۱۹۱۷:۲۳:۱۲ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
ربط نداره؟ چقدر عجیب
ناشناس۳۳۴۷۳۹۳۱۸:۳۷:۵۷ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
اولا اینها همونها هستن ، و خودت هم میدونی ، ثانیا اگر آشوبها و اغتشاشات پارسال نبود ، جاسوسهای امریکا و اسراییل نمیتونستن سلاح و تجهیزات وارد کنن تا الان استفاده کنن . یعنی همه این جنایتها ، از شاهچراغ تا کرمان ، دست پخت همون جنبش تروریست زن زندگیه
ناشناس۳۳۴۷۵۵۴۲۰:۰۸:۲۹ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
امثال علی کریمی وطن فروش که حامی جریان زن زندگی ازادی بودند حالا از مرگ زنان و بچه ها در کرمان شادی می کنند این یعنی بهم ارتباط دارند.
ناشناس۳۳۴۷۲۵۰۱۶:۱۹:۲۴ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
برای همین هست می‌گوییم جریان مرموز غرب گرا در راس نیایند و تایید صلاحیت نشوند که امنیت ملی را بازیچه نکنند
ناشناس۳۳۴۷۴۹۳۱۹:۳۲:۴۸ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
الان غربگرا ها در راس بودن که این ترور وحشیانه انجام شد ؟!! اتفاقا شرقگراها باید جواب بدن که چرا از زمان روی کار اومدن اونا داعش این قدر آزادانه فعالیت می کنه !! چرا مرزها به روی مهاجران پاکستانی و افغانی و تاجیکستانی بازه ؟!!
ناشناس۳۳۴۷۵۶۷۲۰:۱۶:۲۰ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
این اتفاقات محصول یک سال آشوب و جنایت نوکران امریکا و اسراییله ، کلاه رو از سرت بردار بلکه بفهمی چی به چیه
ناشناس۳۳۴۷۶۸۹۲۱:۴۹:۵۷ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
نخیر این اوضاع نتیجه باز گذاشتن مرزهای مملکت و راه دادن هر بی تربیت و وامانده ای است که تصمیم به زندگی در ایران می گیره ماه ها است داریم اعتراض می کنیم چرا گوش شنوا وجود نداره ؟
ناشناس۳۳۴۷۷۵۲۲۲:۵۳:۵۳ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
دشمنان نیروهای داعش را از سوریه و عراق به افغانستان منتقل کردند.
ناشناس۳۳۴۷۵۷۸۲۰:۱۹:۲۱ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
اولا شرق گرا نداریم در ایران دوم هم کسانی که از عمد امنیت ملی را بازیچه قرار می‌دهند را با دیگران مقایسه نکنید و بعد بگویند هیچ کاره ایم، داعش و... هم از آن حرف ها بود.....
ناشناس۳۳۴۷۷۴۱۲۲:۴۳:۲۷ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
داعش خودش اقرار کرده ها ! بیانیه داعش را شنیدی؟
ناشناس۳۳۴۷۸۱۳۰۰:۱۳:۰۶ ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
امریکا و اسرائیل را تطهیر نکن
ناشناس۳۳۴۷۷۵۰۲۲:۵۱:۴۶ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
در سال 94 در زمان صدارت غربگدایان داعش تا عمق مجلس شورای اسلامی نفوذ کرد.
ناشناس۳۳۴۷۴۹۵۱۹:۳۵:۰۷ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
مگه الان غربگراها در راس امورن ؟
ناشناس۳۳۴۷۵۶۸۲۰:۱۶:۴۷ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
منظور یک سال اغتشاش و جنایت این جماعته
ناشناس۳۳۴۸۱۳۵۱۱:۱۳:۳۱ ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
منظور من فقط اغتشاش سال قبل نبود بلکه کلی گفته شده بود
ناشناس۳۳۴۷۵۷۱۲۰:۱۷:۰۷ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
اثرات آن هنوز هست
ناشناس۳۳۴۷۲۷۶۱۶:۴۹:۳۴ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
آن جریانی که از کشته شدن هموطنان در حادثه تروریستی کرمان خوشحال شدند همپالگی همان جریانی است که بویی از انسانیت نبرده است.
ناشناس۳۳۴۷۵۲۱۱۹:۵۲:۱۳ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
کسی خوشحال نشده چرا همش اینو تکرار می کنید فقط علی کریمی گفته که البته این حرف اشتباهه ولی من کلی سرچ کردم و خوشحالی از کسی ندیدم
ناشناس۳۳۴۷۵۷۲۲۰:۱۷:۲۱ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
واقعا ؟ تا کی خودتونو به ندیدن میزنین ؟
ناشناس۳۳۴۷۸۵۱۰۱:۴۲:۵۱ ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
واقعا ... عجب .. چشای شنا فرق داره انگار .. بنده خدا ۵۰۰ اکانت تحت پیگرد قرار گرفته و حتی جناب زیبا کلام و چندتا دیگه سیاسیون هم علیهشون اعلام جرم شده .. این جناب تازه فرمودن صهیونیست بچه نکشته تا حالا .. آخه چی بگم واقعا
ناشناس۳۳۴۷۵۲۹۱۹:۵۵:۵۱ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
شما اول بگو کدام جریان خوشحالی کرده ؟!
ناشناس۳۳۴۷۵۷۴۲۰:۱۷:۴۵ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
زن زندگی ها ، اراذل و اوباش تروریست
ناشناس۳۳۴۷۶۸۰۲۱:۴۱:۲۴ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
اکانتت بده تا برات لیست حمایت وحوش زن زندگی و خوشحالی از ترور رو برات بفرستم
ناشناس۳۳۴۷۲۸۹۱۶:۵۸:۱۵ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
واقعیت اینه که حجاب اجباری هیچ سندی نه در قرآن و نه در روایات نداره.
ناشناس۳۳۴۷۳۵۴۱۸:۱۰:۳۸ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
باز باعث شادمانی ما شدی، یک فکری به حال خودت بکن
ناشناس۳۳۴۷۳۹۶۱۸:۴۱:۲۴ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
جالبه افرادی که نه قران رو قبول دارن و نه اون رو خوندن تا به حال ، نظر خودشون رو به اسم قران مطرح میکنن ، ایه حجاب در قران از ایات بسیار معروفه و شما برای انکار اون احتیاج به یک قران تحریف و تقطیع شده دارین ، که اونم ممکن نیست
ناشناس۳۳۴۷۶۳۷۲۱:۰۱:۰۸ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
دوست عزیز محض رضای خدا کمی دقت کنید.آیه حجاب در قرآن آمده ولی حجاب اجباری و مجازات برای بی حجابی در هیچ آیه قرآنی یا روایات ائمه وجود نداره.
ناشناس۳۳۴۷۶۸۳۲۱:۴۵:۱۷ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
در آیه ۳۱ سوره نور حجاب به زنان مومن توصیه شده نه اجبار ! گفته شده زنان مومن نه زنان مسلمان و صحبتی از تمام زنان جامعه نیست حجاب نه اصول دین و نه فروع دین ! در هیچ کشور مسلمانی حجاب اجباری نیست ! در هیچ جای قرآن و سیره پیامبر مجازاتی برای بی حجابی و بخصوص روسری نپوشیدن نیست ! شما سفسطه و مغلطه نکن مردم آگاه هستند
ناشناس۳۳۴۷۷۳۷۲۲:۳۹:۱۲ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
عزیزم شما نمی تونی بگی منظور از آیه چیه. مفسرین و مجتهدین تخصص این کار رو دارن. تو کاری که تخصص نداری نظر نده و بدون علم فتوا نده که بنابر روایات گناه بزرگی داره
ناشناس۳۳۴۷۷۵۵۲۲:۵۵:۴۶ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
عجب، آن وقت خدا در قران گفته مومن ها نماز و روزه را به جا بیاورید برای کی هست؟ مومن یا مسلمانان؟ اصلا می دانی مومن یعنی ایمان آورنده به خدا؟!! در قرآن خیلی چیزها داریم که نگفته مجازات آن چی هست اما فقها و امامان و حتی حاکم حد جرم و یا قوانین برای آن را تعیین کردن و ربطی فقط به حجاب هم ندارد و آیا نمی دانی قبل اسلام هم روسری بوده ولی گردن آشکار بوده یعنی دنباله روسری را می انداختن پشت گردن و آیه نزول کرده که آن قسمت هم پوشانده شود؟ لطف کنید آن چیری را که دوست دارید نباشد را به دین و خدا ربط ندهید و تازه مدعی درستی بر صحبت های خود
ناشناس۳۳۴۷۹۱۸۰۷:۴۹:۵۵ ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
شما آیه را کامل بخون گفته: به زنان مومن بگو چشمان خود را حفظ کنند و فروج خود را حفظ کنند و زینت خود را آشکار نکنند و حجاب داشته باشن. نکنه میگی حفظ فروج هم توصیه شده و واجب نیست؟ اصلا می دونی حفظ فروج چیه؟ و نکنه می گی حفظ فروج هم فقط مال زنان مومن هست؟!
ناشناس۳۳۴۷۹۹۰۰۹:۲۸:۱۶ ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
ربط فروج با تحمیل روسری چیه ؟ در خصوص آشکار نشدن زینت هم منظور فخر فروشی و آشکار کردن جواهرات است
ناشناس۳۳۴۸۰۵۳۱۰:۰۸:۳۲ ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
ربطش اینه که طرف میگه حجاب در این آیه توصیه است و واجب نیست خب حفظ فروج هم در همین آیه و دقیقا در همین جمله با همین الفاظ اومده پس اگه حرف طرف درست باشه حفظ فروج هم فقط باید توصیه باشه و واجب نباشه!!!
ناشناس۳۳۴۷۸۵۷۰۱:۵۷:۴۰ ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
به دلیل اینکه پیام کامل نشان داده نمی شود برای گوشی همراه وقتی چندین مرتبه جواب داده شود هر سری مجبور شدم زیر این نظر اصلی کپی کنم تا همه بتوانند بینند عجب، آن وقت خدا در قران گفته مومن ها نماز و روزه را به جا بیاورید برای کی هست؟ مومن یا مسلمانان؟ اصلا می دانی مومن یعنی ایمان آورنده به خدا؟!! در قرآن خیلی چیزها داریم که نگفته مجازات آن چی هست اما فقها و امامان و حتی حاکم حد جرم و یا قوانین برای آن را تعیین کردن و ربطی فقط به حجاب هم ندارد و آیا نمی دانی قبل اسلام هم روسری بوده ولی گردن آشکار بوده یعنی دنباله روسری را می انداختن پشت گردن و آیه نزول کرده که آن قسمت هم پوشانده شود؟ لطف کنید آن چیری را که دوست دارید نباشد را به دین و خدا ربط ندهید و تازه مدعی درستی بر صحبت های خود
ناشناس۳۳۴۷۹۱۶۰۷:۴۷:۰۳ ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
اونوقت این نکات ظریف قرآنی را فقط شما ها متوجه شده اید و از بین حدود ۵۰ کشور مسلمان فقط شماها و طالبان حجاب را اجباری کرده اید !
ناشناس۳۳۴۷۹۵۸۰۸:۴۵:۰۳ ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
شما باید به اکثریت کشورها نگاه کنی یا به گفتار علما و مراجع بزرگ شیعه؟؟؟
ناشناس۳۳۴۸۱۴۹۱۱:۲۶:۳۹ ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
در تمام مذاهب اسلامی حجاب را واجب می‌دانند اما کشورها آن را اجرا نمی‌کنند زیرا فقط اسم اسلامی دارند و قوانین اسلام را رعایت نمی‌کنند همچنان که بر خلاف قرآن با رژیم صهیونیستی رابطه دارند
ناشناس۳۳۴۷۳۹۷۱۸:۴۲:۲۵ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
عجب ، دروغ میگی یک جوری بگو بهت نخندن
ناشناس۳۳۴۷۴۰۰۱۸:۴۴:۲۱ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
الان بحث حجابه ، یا طرفداری جماعت زن زندگی از توحش و ترور و آدمکشی و جنایت ؟؟؟
ناشناس۳۳۴۷۴۰۶۱۸:۴۶:۳۸ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
اونقدر جسارت داشته باش که خودت با حجاب بجنگی ، نه اینکه حکم قران رو با اسم بردن از قران نقض کنی
ناشناس۳۳۴۷۶۴۷۲۱:۰۶:۱۲ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
جسارت دارم و به صراحت میگم هیچ آیه ای در قران کریم و هیچ روایتی از ائمه معصومین وجود نداره که حجاب رو اجباری و زوری دونسته باشه.امیدوارم تفاوت بین توصیه قرآنی یا واجب دینی رو با اجباری و زوری بودن درک کنید.
ناشناس۳۳۴۷۷۶۸۲۳:۰۱:۴۶ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
این جسارت نیست بلکه دروغ بستن به خدا هست قرآن توصیه کرده؟؟ حتی در مورد شراب می‌گوید با اینکه عده ای منفعت اقتصادی می برند از آن باز حرام کرده در حالی که در مورد حجاب صراحتا گفته چه کسانی محرم هستند و چه کسانی نامحرم و رعایت آن الزامی
ناشناس۳۳۴۷۸۰۳۲۳:۵۷:۴۳ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
هیچ‌ دروغ بستنی در کار نیست.آیه حجاب در قرآن لحن واضح و روشنی داره و کوچکترین نشانه ای از اجباری و زوری بودن حجاب در این آیه وجود نداره.سلیقه شخصی خودتون رو به کلام خدا نسبت ندهید.
ناشناس۳۳۴۷۸۵۶۰۱:۵۲:۲۲ ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
دوست عزیز می توانی قوانین خدا را قبول نکنی ولی فرق دارد با قوانین خدا که همگی واجب هست و دلبخواهی نیست چه اعتقاد داشته باشی و چه نداشته باشی که یکی از آنان حجاب هست و همگی آزمایش می شوید در این دنیا بر اساس آن قوانین و بازگشت به دنیای واقعی و سکنی گزاردن بر اساس نتیجه آن آزمایش
ناشناس۳۳۴۷۹۱۷۰۷:۴۸:۵۳ ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
پس چرا در کشورهای مسلمان دیگر حتی عربستان حجاب اجباری نیست ؟
ناشناس۳۳۴۸۰۵۶۱۰:۱۰:۴۰ ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
حجاب همه جا اجباری هست و حد آن در ایران بیشتر هست که آن هم بر آمده از اسلام هست و بقیه رعایت نمی کنند را از خودشان سوال کنید
ناشناس۳۳۴۷۴۰۷۱۸:۴۷:۰۷ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
صبر کن ، بعدها وقتی حساب و کتاب اعمال و رفتارت رو دیدی ، اینم میفهمی
ناشناس۳۳۴۷۴۱۰۱۸:۴۹:۳۴ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
خجالت نمیکشی از دروغ گفتن ؟!
ناشناس۳۳۴۷۴۴۴۱۹:۰۲:۳۹ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
نمیدانم هدفت از این حرف چی هست ولی باید بگویی در کجای قران یا امامان یا بزرگان دین گفتند حجاب اجبار نیست و رعایت نکردن آن ایرادی ندارد حتی در دیگر دین های اللهی
ناشناس۳۳۴۷۶۵۰۲۱:۰۸:۰۱ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
خیلی جالبه! شما مدعی اجباری و زوری بودن حجاب در اسلام هستید.شما باید برای این ادعاتون سند قرآنی یا روایی ارائه کنید.البته که چنین سندی در دست ندارید.
ناشناس۳۳۴۷۶۹۱۲۱:۵۱:۵۰ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
بدون سند مدعی نشو دوست عزیز https://fa.wikishia.net/view/%D8%A2%DB%8C%D9%87_%D8%AD%D8%AC%D8%A7%D8%A8
ناشناس۳۳۴۷۷۷۱۲۳:۰۲:۵۱ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
سند بسیار هست شما دنبال چیز دیگری هستی
ناشناس۳۳۴۷۷۷۵۲۳:۰۵:۵۸ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
لطف کن مناسب بفرمایید!!!! در ضمن یک چیزی هم یادم رفت بگویم اینکه یا چند سال پیش خودم انداختی که دنبال بهانه های متعدد بودم که بی حجابی را دنبال کنم از جمله همین مومن و...ولی به شناخت بیشتر آن شد!!
ناشناس۳۳۴۷۴۷۴۱۹:۱۸:۵۸ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
نکنه شما متخصص دین هستی؟؟ تمام مراجع ازشون استفتاء شده و گفتند حجاب اجباری است دوما پس امر به معروف که در دین ما واجب است چه می شود که مرحله زبانی آن بر مردم است و اعمال زور آن بر حکومت
ناشناس۳۳۴۷۲۹۲۱۷:۰۱:۱۴ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
هیچ ارتباطی بین این دو مقوله وجود نداره.حجاب اجباری یک تصمیم سلیقه ای است.
ناشناس۳۳۴۷۳۵۰۱۸:۰۸:۰۴ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
پس تمام دنیا دارند غلط اجرا می کنند با اجرای حجاب اجباری!!
ناشناس۳۳۴۷۴۰۱۱۸:۴۵:۴۱ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
ادمکشی و خوشحال شدن از تکه تکه شدن بچه های بیگناه ، چی ؟ سلیقه ست ، عقیده ست ، منفعته ، چیه که اینا بهش علاقه دارن ؟
ناشناس۳۳۴۷۴۱۴۱۸:۵۰:۱۵ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
ترور و بمب گذاری هم تصمیم سلیقه ایه جنبش زن زندگیه ؟
ناشناس۳۳۴۷۲۹۵۱۷:۰۳:۰۲ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
هرگز موضعگیری یک نفر رو به حساب یک جریان نمیگذارند.
ناشناس۳۳۴۷۳۵۲۱۸:۰۸:۵۹ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
خودت را هنوز دلداری می خواهی بدهی؟
ناشناس۳۳۴۷۴۲۰۱۸:۵۱:۰۸ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
یک نفر ؟ حالت خوبه ؟ تقریبا همشون از این جنایت خوشحال شدن ؛ حالا تو دوست داری منکر بشی مشکل خودته
ارادتمند اصغر !۳۳۴۷۲۹۷۱۷:۰۳:۴۸ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
عرض مي كنم كه سه واژه : زن زندگي آزادي ... كه البته ب اگر ه دنبال هم قرار بگيرند ، اين سه واژه هم به سر نوشت كلمات زير دچار شدند هر چند اين سه واژه كه جدا جدا باشند و به دنبال هم به عنوان يك شعار قرار نگيرند هر كدام در جاي خود مقدس اند !! اما كلمات خوش معني در معنا ، اما ناخوش نام در ظاهر : استعمار : به معني عمران و آباداني است اما در دنياي سياست معناي ديگري دارد !؟ انتقاد : كه به معني جدا كردن سره از نا سره است ! اما در نظر خيلي ها به معني عيب و ايراد گرفتن و بد گويي كردن است !! تنبيه : كه به معني بيدار كردن و آگاهي دادن است اما در نظر خيلي ها به معناي كتك خوردن است !! و حالا .... بله ؟
ناشناس۳۳۴۷۳۰۵۱۷:۰۸:۱۸ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
من از حامیان زن زندگی آزادی هستم .
ناشناس۳۳۴۷۳۵۳۱۸:۰۹:۴۴ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
پس از حامیان آشوب و تجزیه هستی و باید با شما برخورد شود
ناشناس۳۳۴۷۳۷۴۱۸:۲۲:۰۰ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
پس طرفدار و تروریسم و کودک کش هستی چون بانیان این جریان، طرفدار حکومت تروریست و کودک کش اسرائیل هستند.
ناشناس۳۳۴۷۴۲۴۱۸:۵۲:۴۳ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
هر جای دنیا از هچین جنایتی دفاع میکردی و یک شت روبات برات لایک میکردن ، تحت تعقیب بودی ، ولی تو ایران چون ازادی واقعی هست ، امثال تو میتونن از ترور و تروریست دفاع کنن و بعد ادعا کنن اینجا ازادی نیست
ناشناس۳۳۴۷۴۲۵۱۸:۵۳:۰۶ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
توی تمام جنایتهای این یک سال هم شریکی
ناشناس۳۳۴۷۴۲۶۱۸:۵۳:۲۵ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
ننگ بر تروریستهای زن زندگی
ناشناس۳۳۴۷۴۲۷۱۸:۵۳:۴۹ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
و البته از تیرانا یا تل اویو نظر میذاری
ناشناس۳۳۴۷۴۳۱۱۸:۵۴:۲۶ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
با افتخار از ترور دفاع میکنی ، صبر کن تا بهت بگم
ناشناس۳۳۴۷۵۵۰۲۰:۰۵:۵۵ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
چند درصد از ملت ایران طرفدار زن زندگی آزادی هستند؟
ناشناس۳۳۴۷۵۸۵۲۰:۲۱:۱۳ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
ایرانیا که نه ، وحوش اسراییلی و بچه کش ها ، طرفدار زن زندگی هستن
ناشناس۳۳۴۷۷۳۹۲۲:۴۰:۵۱ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
جنبش مستهجن
ناشناس۳۳۴۷۳۰۷۱۷:۰۸:۳۹ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
نباید این موضوع رو سیاسی دید
ناشناس۳۳۴۷۳۵۶۱۸:۱۱:۳۸ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
هم سیاسی هست و هم امنیتی
ناشناس۳۳۴۷۴۲۸۱۸:۵۴:۰۳ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
دیگه سیاسی تر از این ؟؟
ناشناس۳۳۴۷۴۳۲۱۸:۵۴:۵۱ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
فرهنگی چی ، اخلاقی چی ، .. ؟
ناشناس۳۳۴۷۳۱۶۱۷:۱۷:۴۸ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
خطاکار کسانی هستند که پانزده میلیون افغان رو تو وطن جاگیر کرده اند
ناشناس۳۳۴۷۳۱۸۱۷:۲۲:۵۹ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
جنبش مستهجن
ناشناس۳۳۴۷۳۹۴۱۸:۳۸:۲۶ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
لعنت بر ال سقوط لعنت بر ال سقوط تا ال سقوط در راس قدرت هستند مشکلات مسلمانان حل نمی‌شود تنها راه نجات ملت اسلام محو ال سعود
محمد۳۳۴۷۴۰۹۱۸:۴۸:۵۳ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
از این حادثه غم انگیز و تاسف بار برای تصفیه حساب با کسان دیگری که هم عقیده با شما نیستند استفاده نکنید.
ناشناس۳۳۴۷۵۸۷۲۰:۲۲:۵۸ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
عجب ، حرفهای اون فوتبالیست کودن نئاندرتال رو که لیدر این ادمکشهاست ، ندیدی ؟
بیگلری۳۳۴۷۴۳۸۱۸:۵۸:۲۰ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
بسیار جای تاسفه که یک طرف در پی بهبود روابط با عربستان هستید و از طرف دیگر مقام اول عربستانی را با آن شکل خاص ترسیم میکنید
ناشناس۳۳۴۷۵۹۴۲۰:۲۵:۲۵ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
بهتر بود از اون اظهار نفرت میکردی ، وقتی ازش دفاع میکنی در قتل هزاران کودک سوریه و یمن شریکی
ناشناس۳۳۴۷۴۴۱۱۹:۰۰:۵۸ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
چرا حرف دهن مردم می‌گذارید؟ آیا نمیشود هم مخالف کشته شدن مهسا امینی باشیم و هم مخالف کشته شدن مردم کرمان ؟
ناشناس۳۳۴۷۶۲۰۲۰:۴۸:۴۶ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
مگه مهسا امینی کشته شد ؟؟؟ چشم نداشتی ببینی داشت راست راست راه میرفت ، غش کرد و افتاد و مرد ؛ بعد هم معلوم شد مادرزادی نقص مغزی داشته و تو بچگی عمل شده ؟؟ چجوری هنوز جرات میکنین دروغ بگین ؟
ناشناس۳۳۴۷۶۲۲۲۰:۴۹:۱۸ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
مهسا مگه کشته شد ؟ اون که غشی بود !
ناشناس۳۳۴۷۶۲۳۲۰:۵۰:۱۰ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
به خاطر مرگ دختری که مریض بود و خونوادش اینو مخفی کردن ، اونهمه خون پاک ریختین ، هنوز با وقاحت دروغ میگین ؟؟؟؟؟؟
ناشناس۳۳۴۷۶۲۶۲۰:۵۰:۵۷ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
تو همون عزادار مهسا جونت باش ، لازم نکرده از شهدای مظلوم کرمان حرف بزنق
ناشناس۳۳۴۷۵۴۶۲۰:۰۴:۲۹ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
بنده موافق حجابم مخالف حجاب اجباری سوگوار شهدای کرمانم در غم کشته های پارسال بفرمایید امثال ما که از داعش و اسرائیل متنفریم اما مخالف سیاست‌هایی مثل گشت ارشادیم چه کار باید بکنیم؟
ناشناس۳۳۴۷۵۹۰۲۰:۲۴:۱۲ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
کدوم کشته های پارسال ؟ آرمان و روح الله که صد نفری ریختین سرشون و سلاخی کردین ؟ یا اون دخترایی که به دستور سفارت انگلیس کشته شدن ؟
ناشناس۳۳۴۷۵۹۲۲۰:۲۴:۳۱ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
نکن این کارا رو ، صورتی جون
ناشناس۳۳۴۹۰۵۵۱۰:۱۲:۲۴ ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
ناشناس۳۳۴۷۵۴۶ مثل این است که بگویی من با سلامت موافقم اما با سلامت اجباری مخالفم باید مواد ازاد باشد تا هرکس که خواست معتاد شود و هر کس نخواست معتاد نشود.
ناشناس۳۳۴۹۰۶۰۱۰:۱۷:۰۸ ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
ناشناس۳۳۴۷۵۴۶ به یک روانشناس مراجعه کن بلکه به ثبات شخصیت برسی نمی شود که هم راستگو را دوست داشت هم دروغگو را هم پاکدامن را دوست داشت هم هرزه را هم حجاب را دوست داشت هم بی حجاب را.
ناشناس۳۳۴۹۰۶۹۱۰:۲۵:۳۹ ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
پوشش اختیاری زن = نگاه ناگزیر مرد = فساد اجباری حجاب اجباری زن = آرامش روحی مرد = پاکی اختیاری
ناشناس۳۳۴۷۵۵۶۲۰:۱۰:۲۵ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
آقای نویسنده، با محکوم کردن دیگران، شما عزیز نمیشید و همچنان بایستی پاسخگوی اشتباهات کشنده خود باشید.
ناشناس۳۳۴۷۶۲۷۲۰:۵۲:۰۹ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
کدوم اشتباهات دقیقا ؟ شماها آشوب کردین ، شماها الان خوشحال شدین
ناشناس۳۳۴۷۶۶۶۲۱:۲۸:۳۱ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
خیلی جالبه! نویسنده امری رو که باید ثابت کنه(خوشحالی طرفداران جنبش زن رندگی) به صرف توئیت یکی دو نفر از مخالفان خارج از کشور ثابت شده فرض کرده و کل هواداران این جنبش رو کوبیده!!! این مشی دروغپردازانه نه تنها هیچ قرابتی با تعالیم اسلامی نداره که دقیقا نقطه مقابل اونه.
ناشناس۳۳۴۷۶۸۸۲۱:۴۸:۲۷ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
اکانتت بده تا برات سند تروریست بودن این جریان رو بفرستم
ناشناس۳۳۴۸۹۷۰۰۸:۲۶:۳۵ ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
۳۳۴۷۶۶۶ این یکی دو نفر که میگی لیدر براندازهاست هااااا؟ توپ جمع کن نیست همون که سلطان صداش می کنین؟ و طبق جمله الناس علی دین ملوکهم افرادی که این آقای گل رو فالو دارن و هوادارش هستن با خود این ملعون فرقی ندارن چه بدونن چه ندونن.
بهلول۳۳۴۷۶۷۲۲۱:۳۴:۱۳ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
گنه کرد در بلخ اهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری در انقلاب با حجاب و بی حجاب با هم شرکت داشتند.ایا خطاهای احتلاس کنندگان را به حساب اسلام می گذارید؟ زن. زندگی .آزادی هم تنوعی از افراد حامی دارد مثل نظام.
ناشناس۳۳۴۷۶۸۱۲۱:۴۳:۵۸ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
این پیج رو ببینید که چطور حرامیان و تروریستهای زن زندگی ازادی از کشته شدن بچه خردسال و کودک دو ساله خوشحالی میکنن https://t.me/cyber_alghare
ناشناس۳۳۴۷۶۸۴۲۱:۴۵:۲۱ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
اعدام دسته جمعی شورشیان فرقه تروریستی زن زندگی - ازادی واجب تر از هر چیزیه
ناشناس۳۳۴۸۸۹۰۰۵:۰۹:۵۱ ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
احسنت درستش همینه
ناشناس۳۳۴۷۷۹۱۲۳:۳۷:۰۹ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
ابتدا گفتند این پرچم شما نیست، پاره کنید و آتش بزنید بعد گفتند این تیم‌ملی شما نیست، تشویق نکنید بعد گفتند این سرودملی شما نیست، نخوانید بعد گفتند این سردار شما نیست، احترام نگذارید حالا بعد از اینکه ترور تا خیابان‌های ایران آمده، میگویند این وطن شما نیست، ناراحت نباشید! آن‌ها قدم‌به‌قدم تمام مظاهر هویتی شما را گرفتند. شما قدم‌به‌قدم پذیرفتید و همراهی کردید. حالا نگاهی به خود بیندازید. بی‌وطن شده‌اید! وقت سرعقل‌آمدن نرسیده؟
ناشناس۳۳۴۷۹۵۱۰۸:۲۷:۱۹ ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
و صد البته اگر تروریستی دانستن این فرقه بعد از 40 سال طول نکشد مثل محاکمه منافقین که بعد از 40 سال دارد اجرا می شود
ناشناس۳۳۴۷۹۵۷۰۸:۴۳:۲۷ ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
باید قوه قضاییه وارد عمل بشود و تمامی افرادی که حامی تروریست هستند محاکمه شوند. فرقی نمیکند که داعشی باشی یا طرفدارش، اگر این افراد اسلحه داشته باشند و موقعیت برایشان فراهم باشد هیچ فرقی با داعش ندارند. سهل انگاری در این زمینه گناهی نابخشودنی است!!!
ناشناس۳۳۴۸۹۶۸۰۸:۲۱:۰۵ ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
طبق اصول روانشناسی جنایی، تنبیه ملایم عین تشویق است. حکایت برخورد ملایم قوه قضائیه با متخلفان مجازی است
ممدعلی۳۳۴۸۵۲۶۱۷:۲۴:۲۹ ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
همین مقاله ایجاد نفرت میکنه و اونهارو جری تر میکنه. خودتون در این آتش زیر خاکستر میدمید .
yektanetتریبون

پربحث‌های هفته

  1. اقدامات متقابل ایران در مقابل قطعنامه احتمالی آژانس انرژی اتمی/ کیهان‌ستیزی زید‌آبادی به جاهای باریک کشید!/ توصیه جالب مطهری به نتانیاهو

  2. باز هم در باغ سبز !

  3. جابجایی مرزهای وقاحت!

  4. جمعیت اتباع افغانستانی مقیم ایران بیش از ۶ میلیون نفر است

  5. قانون عفاف و حجاب کجاست؟/ وقتی گرانی خودرو را هم به علم‌الهدی ربط می‌دهند!/ جای درست لاریجانی؟

  6. چرا مردم با کادردرمان درگیر می شوند؟!/ سرپرست روابط عمومی وزارت بهداشت توضیح می دهد

  7. اتحادیه اروپا از جان ایران چه می خواهد؟!

  8. بازگشت لاریجانی‌ها/ توضیحاتی درباره کلینیک ترک بی‌حجابی/ نسخه شفابخش یا مرگبار برای اقتصاد ایران؟

  9. آن تجربه تلخ را تکرار نکنید

  10. وقت مقابله‌ به‌ مثل با اروپا نرسیده؟

  11. اعتماد به ترامپ خطاست/ عراقچی علیه ساده‌سازی اصلاح‌طلبان/ شمشیر وفاق زیر گلوی مجلس

  12. با "مرد دیوانه" چگونه باید رفتار کرد؟!

  13. درد بیمار و ناز طبیبان !

  14. فرزندان ظریف کجا هستند؟

  15. انتقاد تند محمد مهاجری به پایداری‌‌چی‌ها و جلیلی

  16. نظرات برگزیده مخاطبان «الف»: ظریف تازه متوجه قدرت قانون اقدام‌ راهبردی شده/ سلاح اتمی؛ راه پایان تحریم و تهدید

  17. ادعاهای غير واقعی درباره اقتصاد ایران

  18. دیگر چه اتفاقی باید بیفتد؟!

  19. راه‌اندازی کلینیک‌ ترک رانت‌خواری ضروری‌تر نیست؟!

  20. واکنش شریعتمداری به ملاقات مخفی سفیر ایران با مشاور ترامپ

  21. یارانه‌ها واریز شد

  22.  نماز خواندن خلبان پرواز زنجان-مشهد سوژه فضای مجازی شد

  23. آدرس غلط روی تابلوی پاستور/ ظریف نباشد چه کسی جواب ترامپ را بدهد؟!/ پیامک‌هایی با مضمون خیانت که به نمایندگان مجلس ارسال می‌شود!

  24. شبیخون دلاری به صنعت خودرو !

  25. واکنش تند روزنامه جمهوری اسلامی به کلینیک بی حجابی

پربحث‌های هفته

  1. اقدامات متقابل ایران در مقابل قطعنامه احتمالی آژانس انرژی اتمی/ کیهان‌ستیزی زید‌آبادی به جاهای باریک کشید!/ توصیه جالب مطهری به نتانیاهو

  2. باز هم در باغ سبز !

  3. جمعیت اتباع افغانستانی مقیم ایران بیش از ۶ میلیون نفر است

  4. قانون عفاف و حجاب کجاست؟/ وقتی گرانی خودرو را هم به علم‌الهدی ربط می‌دهند!/ جای درست لاریجانی؟

  5. بازگشت لاریجانی‌ها/ توضیحاتی درباره کلینیک ترک بی‌حجابی/ نسخه شفابخش یا مرگبار برای اقتصاد ایران؟

  6. وقت مقابله‌ به‌ مثل با اروپا نرسیده؟

  7. اعتماد به ترامپ خطاست/ عراقچی علیه ساده‌سازی اصلاح‌طلبان/ شمشیر وفاق زیر گلوی مجلس

  8. فرزندان ظریف کجا هستند؟

  9. انتقاد تند محمد مهاجری به پایداری‌‌چی‌ها و جلیلی

  10. نظرات برگزیده مخاطبان «الف»: ظریف تازه متوجه قدرت قانون اقدام‌ راهبردی شده/ سلاح اتمی؛ راه پایان تحریم و تهدید

  11. راه‌اندازی کلینیک‌ ترک رانت‌خواری ضروری‌تر نیست؟!

  12. واکنش شریعتمداری به ملاقات مخفی سفیر ایران با مشاور ترامپ

  13. آدرس غلط روی تابلوی پاستور/ ظریف نباشد چه کسی جواب ترامپ را بدهد؟!/ پیامک‌هایی با مضمون خیانت که به نمایندگان مجلس ارسال می‌شود!

  14. تشکیل اسرائیل، ادامه ایده هیتلر !

  15. نامه مجلس به رهبری درباره ساماندهی کارکنان

  16. گستاخ؛ اما کوچک و آسیب پذیر !

  17. اتحادیه اروپا کشتیرانی ایران را تحریم کرد

  18. حکم بازداشت نتانیاهو و گالانت توسط لاهه صادر شد

  19. مرکز «بازی‌ جنگ سپاه» افتتاح شد

  20. انتقال پایتخت وارد مرحله جدیدی شد

  21. یهودیت در نظر بنیانگذار روانکاوی

  22. واکنش صداوسیما به موضوع سانسور یک دیدار پزشکیان

  23. نماینده مجلس: اهداف فیلترینگ محقق نشد/ سود سرشار در جیب مافیای فیلترشکن‌

  24. سران سه‌قوه در خصوص لزوم رفع مسدودسازی اتفاق نظر دارند

  25. شمخانی: آمریکایی‌ها کشور ما را عقب نگه داشتند و باید خسارت بدهند

آخرین عناوین