تجهیزات مورد نیاز خیاطی را از کجا تهیه کنیم؟

گزارش بازرگانی، 248084،   4021023029

شاید برای شما که دستی در هنر خیاطی دارید یا تازه شروع به کار کرده اید، این سوال پیش بیاید که تجهیزات مورد نیاز خیاطی را از کجا تهیه کنیم؟ برای آشنایی با نقاط مختلف و آگاهی کامل از آنچه برای خیاطی لازم است سعی می کنیم با جزییات بیشتری به معرفی این موارد بپردازیم. خرید اینترنتی از فروشگاه آنلاین می تواند به شما کمک کند تا هر آنچه لازم دارید را تهیه کنید.

فروشگاه های اینترنتی

می توانید با یک جستجوی ساده تمام ابزار مورد نیاز خود برای دوخت و دوز را در کسری از ثانیه از فروشگاه های آنلاین تهیه کنید. یکی از فروشگاه های آنلاینی که می تواند در تهیه لوازم خیاطی به شما کمک کند فروشگاه آنلاین امیرعلی دوخت است. این فروشگاه مملو از انواع وسایل خیاطی مورد نیاز یک خیاط چه در سطح حرفه ای و چه در سطح مبتدی است. می توانید با یک جستجو تمامی وسایلی که لازم دارید را به سبد خرید خود اضافه کنید و آن ها را خریداری کنید. تنها بعد از چند روز کالاهای خریداری شده شما به دستتان خواهد رسید.   

امیرعلی دوخت

فروشگاه امیرعلی دوخت در کنار وسایل خرازی که مورد نیاز خیاطی است، لوازم و قطعات چرخ خیاطی صنعتی و خانگی را با قیمت مناسب برای خریداران مهیا کرده است. این فروشگاه بدون هزینه ارسال، وسایل شما را در هر شهر و دیاری که باشید در کمترین زمان به دستتان می رساند. از ویژگی های این فروشگاه خدمات و پاسخگویی 24 ساعته آن است که در هفت روز هفته ارائه می شود.

این فروشگاه در سال 1400 شروع به فعالیت کرد. در سال 1401 نیز شعبه 2 خود را راه اندازی کرده است. امیرعلی دوخت انواع برندهای چرخ خیاطی مانند ژانومه، کاچیران، مارشال، جانتک و بسیاری برندهای دیگر را نیز پشتیبانی می کند. این فروشگاه امکان خرید حضوری را برای خریداران فراهم می کند. از دیگر محصولاتی که می توانید از این فروشگاه انتظار داشته باشید، اتو بخار، اتو بخار مخزنی، اتو پرس، چرخ خیاطی راسته دوز، چرخ خیاطی استوک، پرس چاپ دستی و بسیاری موارد دیگر است.  

خرید فیزیکی

اگر تمایل دارید به جای خرید اینترنتی به صورت حضوری به فروشگاه های مختلف سر بزنید، پیشنهاد می شود به خیابان هایی بروید که بیشترین میزان فروشگاه ها در رابطه با وسایل خرازی و خرید و فروش چرخ خیاطی را داشته باشد. به این طریق می توانید با سر زدن به یک خیابان با مجموعه وسیعی از محصولات مختلف روبرو شوید و انتخاب بهتری داشته باشید. امیرعلی دوخت در خیابان 15 خرداد واقع شده است. می توانید برای خرید به این فروشگاه مراجعه کنید.

اگر تهران هستید خیابان خیام

اگر تهران تشریف دارید، می توانید علاوه بر خیابان 15 خرداد، به خیابان خیام هم سر بزنید و وسایل مورد نیازتان را تهیه کنید. در خیابان خیام با انواع مدل ها و برندهای چرخ خیاطی و محصولات وابسته به این صنعت روبرو خواهید شد و در صورت نیاز محصول مد نظرتان را می توانید تهیه کنید.

مزایا خرید آنلاین

شاید باید گفت که فرایند خرید نسبت به گذشته کمی تغییر کرده است. با ورود تکنولوژی و حضور تلفن های هوشمند همه چیز در دسترس شده است و با یک جستجوی ساده می توانید به راحتی همه آنچه لازم دارید را تهیه کنید و بدون حتی رفتن به مغازه های فیزیکی خرید خوبی انجام دهید. خرید آنلاین با توجه به عصر سرعت که در حال حاضر در آن زندگی می کنیم، می تواند بسیار کار راه انداز باشد. از مزایای خرید آنلاین می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  •   دسترسی آسان به مجموعه وسیعی از هر آنچه می خواهید راحت تر است و با تنوع محصولات بالایی روبرو خواهید بود.
  •   خرید سریع بدون اینکه وقتتان را در ترافیک و شلوغی شهر سپری کنید.
  •   امکان باز پس فرستادن کالا در صورت وجود مشکلات یا اندازه نبودن کالای مورد نظر که در بسیاری از فروشگاه های آنلاین امکان پذیر است.
  •   بررسی ویژگی های مختلف محصول با توجه به توضیحات محصول که در کنار معرفی آن ها ارائه شده است، به شما این امکان را می دهد تا بتوانید انتخاب درست و مناسبی داشته باشید.
  •   نمایش یک محصول از نماهای مختلف برای کمک به تصمیم گیری بهتر شما
  •   خرید محصول و رسیدن آن بعد از چند روز
  •   شما در خرید آنلاین با قیمت های متنوع و خوبی روبرو خواهید شد که می توانید از بین آن ها قیمت مورد نظرتان را انتخاب کرده و محصول مورد نظر را تهیه کنید.

مزایا خرید فیزیکی

در مقابل افرادی که خرید اینترنتی را می پسندند، برخی از افراد از خرید فیزیکی لذت می برند و برای آن ها خرید فیزیکی مزایای بیشتری دارد. این افراد از اینکه نمی توانند اجناس مختلف را به صورت فیزیکی لمس کنند یا جنس آن را ببینند احساس رضایت نمی کنند. به همین دلیل می توان گفت، یکی از مزایای خرید فیزیکی این است که می توانید کالای مورد نظر را در لحظه از نزدیک ببینید و در صورت وجود هرگونه مشکل از خرید آن خودداری کنید. مزیت دیگر آن این است که خرید فیزیکی باعث می شود ساعتی را بدور از دغدغه های زندگی در بین اجناس مختلف بگذرانید و از اینکه مردم را می بینید لذت ببرید.

معایب خرید فیزیکی

از معایب خرید فیزیکی اتلاف وقت زیاد است. تحمل ترافیک های سنگین شهری و شلوغی شهر کلافه کننده است و می تواند کل وقت شما را در یک روز بدون اینکه کار مفیدی انجام داده باشید، پر کند. باعث شود از انجام کارهای دیگر خود عقب بیفتد. حمل وسایل مختلف و متعددی که خریدید می تواند از معایب خرید فیزیکی باشد. حجم سنگین محصولات و حمل آن ها می تواند معضل بزرگی به حساب بیاید.

 پر فروش ترین وسایل خیاطی

خیاطی کردن هنری است که اگر بخواهید به صورت حرفه ای آن را دنبال کنید، باید حتما تمامی وسایل مربوط به آن را تهیه کنید. این وسایل می تواند شامل چرخ خیاطی سردوز، میز اتو، اتو بخار، میز مکش و بسیاری ابزار دیگر باشد. هر کدام از این موارد اهمیت ویژه ای دارند که در ادامه آن ها را بررسی خواهیم کرد.

چرخ خیاطی

چرخ خیاطی از مهم ترین بخش های فرایند خیاطی است. امروزه برندهای مختلف چرخ خیاطی های مختلفی تولید کرده اند که هر کدام به تکنولوژی مخصوصی مجهز است. تکنولوژی هایی که کار را برای خیاط ها راحت تر کرده است و باعث می شود لباس ها درست مثل تولیدی ها و مزون ها بسیار مرتب و شکیل دوخته شوند. برای تهیه چرخ خیاطی می توانید به امیرعلی دوخت مراجعه کنید.

اتو

آنچه باعث می شود کار و هنر شما بیشتر خودش را نشان دهد، اتوی آخر کار لباس است. گاهی حتی قبل از هر برشی باید پارچه را با توجه به نوعی که دارد، اتو کرد تا پارچه تغییر سایز ندهد یا چین و چروک های احتمالی آن صاف شود. بنابراین، باید گفت اتو هم یکی از ابزارهای مهم و لازم کار خیاطی است. اتو انواع مختلفی دارد. اتو بخار، اتو پرسی، اتو ساده همگی از انواع اتو است که لازمه کار خیاطی است.

 میز مکش

یکی از دیگر از ابزارهای مهم در خیاطی به ویژه خیاطی صنعتی میز مکش است. میز مکش به خیاط کمک می کند تا لایی چسب را بهتر روی پارچه بچسباند. میز مکش تاثیر بسیار زیادی در اتوکشی دارد و با سیستم مکش هوایی که در قسمت زیرین آن قرار گرفته است، باعث می شود پارچه روی میز ثابت باقی بماند.

نتیجه گیری

خیاطی هنری است که می تواند به عنوان یکی از مشاغل پر درآمد محسوب شود. به خصوص اگر دستگاه های شما کامل باشد و بتوانید با کمک آن ها مزون بزنید و کار حرفه ای تحویل دهید. برای خرید وسایل مختلف خیاطی می توانید به فروشگاه امیرعلی دوخت مراجعه کنید.

نسخهٔ اصلی خبر