فری بگ تولید کننده انواع ساک دستی، روبان، بج سینه و تقویم رومیزی

گزارش بازرگانی، 270520،   4021217012

در این مقاله قصد معرفی مجموعه فری بگ به عنوان یکی از پیشتازان صنعت طراحی و چاپ در تهران را داریم.

مجموعه فری بگ کار خود را از سال 1392 در صنعت چاپ و تبلیغات آغاز کرده و در زمینه های مختلف این صنعت مشغول به فعالیت شد اما همانگونه که از نام برند مشخص است تمرکز اصلی مجموعه ما در ابتدا بر روی ساک دستی و ملزومات آن بوده و رفته رفته در زمینه هایی همچون چاپ روبان ، بج سینه و تقویم رومیزی نیز ورود کرده که به آنها نیز اشاره در ابتدا می کنیم

ساک دستی کاغذی

ساک دستی کاغذی مناسب برای حمل وسایل سبک در ابعاد مختلف به صورت اختصاصی و آماده. این ابزار در صنایع مختلفی کاربرد دارد. صنایع و کسب‌وکارها باتوجه‌به نیاز مشتری، انواع مختلفی از این نوع شاپینگ بگ ها را تهیه و عرضه می‌کنند. ویژگی‌هایی که این ابزار برای مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان دارد، آن را به یک ابزار تبلیغاتی و فانتزی تبدیل کرده است.

زمانی که صنعت تبلیغات رواج پیدا کرد، صنعت چاپ هم دچار تحول شد. با چاپ ساک دستی کاغذی، این وسیله توانست به‌عنوان یک تبلیغات متحرک برای اغلب کسب‌وکارها تبدیل شود. وقتی مشتری شما، ساک دستی کاغذی منقش به برند کسب‌وکارتان را با خود حمل می‌کند، بدون اینکه خود متوجه باشد تا زمان رسیدن به مقصد در حال تبلیغ برند شماست. ما همیشه در فری بگ می گوییم ساک دستی یعنی بیلبورد تبلیغاتی که توسط افراد در سطح شهر چخیده و برند مارا به صورت رایگان تبلیغ می کنند.

چاپ ساک دستی کاغذی

چاپ بر روی ساک دستی کرافت: کاغذهای کرافت برای ساک دستی‌هایی با حجم انبوه مناسب هستند. این یعنی از نوع ساک دستی کرافت بدلیل قیمت پایین تر نسبت به گلاسه بیشتر تولید می شود. در بازار نیز آنها را بیشتر می بینید، اما دلیل قیمت پایین تر آن نسبت به گلاسه بدلیل گرماژ پایین کاغذ، و استفاده نشدن از سلفون داخل آن است. البته برای چاپ در تعداد بالا از افست و در تعداد پایین از چاپ سیلک استفاده می شود. تعداد رنگ نیز از تک رنگ یا دورنگ بیشتر برای چاپ آن استفاده می شود.

چاپ بر روی ساک دستی گلاسه: تفاوت اصلی گلاسه و کرافت وجود سلفون برروی گلاسه، به عنوان خدمات تکمیلی می باشد، که باعث شیک تر شدن و مستحکم تر شدن کار می شود. برای چاپ در گلاسه از چاپ افست و دیجیتال استفاده می شود.

چاپ ساک دستی گلاسه

چاپ ساک دستی گلاسه بدون محدودیت بوده و حتی از رنگ پنجم (اختصاصی) هم می توان در چاپ آن ها استفاده کرد، که همین امر باعث می شود برای چاپ لوگو یا تبلیغ برند و تبلیغات بسیار مناسب باشد .علاوه براین درصورتی که تمایل داشته باشید می توانید بر روی ساک دستی کاغذی گلاسه از امکانات ویژه و فانتزی مانند طلاکوب و نقره کوب و غیره استفاده کرد .

همان طور که گفتیم هرچه گرماژ کاغذ گلاسه بیشتر باشد مقاومت و استحکام آن نیز بیشتر است. درنتیجه ما می توانیم ساک دستی کاغذی گلاسه را در گرماژ های مختلف با مقاومت های متفاوت داشته باشیم مورد بعدی این است که این محصولات را هم با روکش سلفونی براق و هم با حالت مات می توانیم داشته باشیم و افراد با هر نوع سلیقه ای می توانند انتخاب خود را داشته باشند.

استحکام ساک دستی گلاسه نسبت به دیگر نمونه های کاغذی بسیار بیشتر بوده و  تحمل وزن بالای 5 تا 7 کیلوگرم را دارند.

ساک دستی کرافت

ساک دستی کرافت وسیله ای بسیار مناسب به عنوان جایگزین پلاستیک های خرید، وسیله حمل کالا یا پاکت کادو و … می باشد. این محصول در انواع مختلف کاغذی، مقوا، پارچه ای و… قابل سفارش و تهیه هست که هر کدام ویژگی خاص خود را دارند .

از جمله ساک دستی های جنس کاغذی و مقوایی می توان به ساک دستی کرافت، گلاسه، مقوایی و… اشاره داشت. در این محتوا قصد داریم که اطلاعات کامل تری در زمینه ی ساک دستی کرافت به شما عزیزان بدهیم.

چاپ تقویم رومیزی

چاپ تقویم‌های رومیزی می‌تواند ابزاری مفید در برنامه‌ریزی و مدیریت زمان شما باشد. استفاده از کاغذ گلاسه با گرماژ بین 150 تا 300 گرم برای چاپ این نوع تقویم علاوه بر ایجاد یک ظاهر با کیفیت و لوکس، باعث افزایش دوام و مقاومت تقویم نیز می‌شود. این نوع کاغذ باعث می‌شود تا تصاویر و متن‌ها به خوبی نمایان شوند و در طول زمان کمتر خراب شوند.

استفاده از طلاکوب و نقره‌کوب در چاپ تقویم رومیزی می‌تواند جلب توجه بیشتری به آن داده و به این ابزار تبلیغاتی زیبایی و جلوه ویژه‌ای بدهد. با اعمال این جلوه‌های خاص، تقویم می‌تواند در میان سایر هدایای تبلیغاتی برجسته شود و تأثیر مثبتی روی مخاطبان خود داشته باشد.

تقویم رومیزی اختصاصی (0 تا 100 تقویم رومیزی در اختیارتان)

تقویم رومیزی اختصاصی به شما این امکان را می‌دهد که به تمام جزئیات آن کنترل داشته و طراحی‌ منحصر به فرد برای برند یا کسب و کار خود ایجاد کنید. شما می‌توانید تصاویر محصولات، خدمات، لوگو و نام برند یا کسب و کار خود را به طراحی اضافه کرده و آن را به عنوان یک ابزار تبلیغاتی قوی استفاده کنید. شما از طراحی، فونت‌ها و رنگ‌های مورد نظر خود برای تقویم رومیزی استفاده می‌کنید. این امر به شما امکان می‌دهد تا ظاهر تقویم را با سلیقه خود به صورت اختصاصی کنید.

از طرفی، شما می‌توانید ابعاد مناسب برای تقویم خود را انتخاب کنید تا آن به راحتی بر روی میز قرار بگیرد و از خوانایی مناسبی برخوردار باشد. انتخاب جلد و پایه با کیفیت برای تقویم رومیزی اختصاصی نیز اهمیت دارد. معمولاً از مقوای مرغوب یا چوب برای جلد و پایه تقویم‌های رومیزی استفاده می‌شود تا آنها مقاوم باشند و به طراحی زیبایی خاصی اضافه کنند. انتخاب کاغذ با کیفیت برای چاپ تقویم نیز بسیار مهم است.

چاپ روبان تبلیغاتی

چاپ روبان یکی از مدرن‌ترین شیوه‌های تبلیغات و بازاریابی محسوب می‌شود. با روبان تبلیغاتی به رنگ سازمان، برای برند تجاری خود ارزش‌آفرینی کنید. این موضوع به‌ویژه برای کسب‌وکارهایی که تازه شروع به فعالیت کرده‌اند، بسیار مقرون‌به‌صرفه و کارآمد خواهد بود.

چاپ روبان، به روش طلاکوب یا دیجیتال و توسط دستگاه‌های مخصوص چاپ انجام می‌شود. این دستگاه‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که بدون پخش رنگ و طرح، چاپ روی روبان انجام می‌گیرد. چاپگرها مخصوص ابعاد کوچک روبان‌ها ساخته شده‌اند و قابلیت چاپ تعداد کم با سرعت بالا دارند؛ بنابراین می‌توان تعداد زیاد روبان نیز در زمان کم چاپ کرد  و تحویل مشتری داد. چاپگرها مجهز به خشک‌کن هستند و روبان بعد از چاپ بلافاصله آماده مصرف و استفاده است.

مزایای چاپ روی روبان

استفاده از روبان تبلیغاتی اثربخشی مضاعفی روی ذهن مخاطب و مشتری دارد. به‌ویژه که این المان دارای مصرف تزئینی بوده و اغلب جهت بسته‌بندی و کادو دادن به مخاطب استفاده می‌شود. اما چاپ روبان فواید و مزایای زیادی دارد. از جمله:

چاپ روی روبان به برند تجاری، اعتبار خاصی می‌بخشد؛ بنابراین باعث افزایش فروش می‌شود.

چاپ روبان، بسیار متنوع و در رنگ‌های جذاب و متفاوتی انجام می‌شود. شما می‌توانید رنگ سازمانی که به آن متعهد هستید، جهت چاپ و تولید روبان درخواست نمایید.

روبان‌ها از کیفیت بالایی در چاپ و تولید برخوردار هستند. با چاپ نام و لوگو روی آن، تبلیغ شما ماندگاری طولانی‌مدت خواهد داشت.

چاپ روبان، نشان‌دهنده توجه شما به جزئیات است. در نظر مشتری شما که این‌قدر به جزئیات اهمیت می‌دهید، پس به کیفیت هم توجه ویژه دارید.

روبان‌ها در بسته‌بندی محصول، اهدای کادو و بسیاری موارد دیگر کاربرد دارد. در نتیجه لوگوی کسب‌وکار شما تا مدت‌ها در معرض دید مشتری قرار خواهد گرفت.

بج سینه

بج سینه یا نشان سینه نمادی کوچک از برند شرکت شماست که بر روی کت یا مانتو متصل می شود. و یکی از ارزان‌ترین و پرکاربردترین عناصر تبلیغاتی در ادارات و سازمان‌هاست. بج سینه در انواع فلزی و غیر فلزی ساخته می شود و با نام‌های دیگری همچون بج کت، نشان سینه، گل‌سینه، سنجاق‌سینه، پلاک سینه و غیره نیز شناخته می شود.

اغلب سازمان‌های دولتی و خصوصی در مراسم‌های و رویدادهای بزرگی همچون سمینارها، همایش‌ها و کنگره‌های بزرگ داخلی و خارجی از بج سینه استفاده می‌کنند. به عبارتی ساده‌تر نشان سینه یا همان بج سینه معرف و نشان‌دهنده کارمندان یک سازمان است. کارکنان سازمان‌ها، بج کت یا سینه را جهت معرفی نام شرکت خود و یا متمایز شدن در همایش ها و مراسمات، روی کت یا مقنعه خود نصب می‌کنند.

نحوه اتصال یا الصاق بج سینه به لباس

بج سینه به دو روش زیر به کت، مقنعه یا سرآستین کارمندان متصل می‌شود:

سوزنی

در این روش یک یا دو سنجاق‌ قفلی در پشت بج سینه تعبیه شده است. 

مگنتی

مگنت یا آهنربا برای بج سینه بیشتر از 2 سانتی‌متر مورداستفاده قرار می‌گیرد. این نوع اتصال بج سینه، بسیار کارآمدتر از مدل سوزنی است. زیرا موجب پاره شدن و نخ کش شدن لباس کارمندان نمی‌شود.

توجه داشته باشید افرادی که قلب آنها به کمک باتری کار می‌کند، نباید از بج سینه مگنتی استفاده کنند. زیرا نیروی مغناطیسی حاصل از آهنربا، روی عملکرد صحیح ضربان قلب آنها، اثر منفی خواهد داشت.

اتیکت سینه

اتیکت سینه یک نشان سازمانی است که پرسنل شرکت ها بر روی کت یا مانتو خود وصل می کنند و شامل نام، عنوان شغلی، برند و تصویر سازمانی کارمندان است. . از این المان تبلیغاتی برای شناسایی فرد و سمت شغلی وی در ادارات و مراکز تجاری بزرگ استفاده می‌شود.

اتیکت سینه یا اتیکت اسم یک نشان کوچک سازمانی است. از این نشان روی لباس کارمندان یک مجموعه ، جهت معرفی و شناساندن نام و سمت فرد استفاده می‌شود. در مجموعه‌های بزرگ با کارمندان زیاد و ارباب‌ رجوع فراوان، اتیکت سینه یک ابزار تبلیغاتی کارآمد و فوق‌العاده مفید محسوب می‌شود.

چرا به اتیکت سینه اتیکت پرسنلی نیز می گویند؟

مکان‌های دولتی همچون بیمارستان‌ها، بانک‌ها، مراکز آموزشی بزرگ همچون دانشگاه‌ها و غیره و بسیاری از ادارات و سازمان‌های خصوصی، عمده‌ترین محل‌های استفاده از اتیکت سینه برای کارکنان خود هستند. به همین دلیل اغلب از اتیکت سینه به نام اتیکت پرسنلی نیز یاد می‌شود.

تفاوت اتیکت سینه و بج سینه

بج سینه نوعی المان تبلیغاتی است که لوگوی شرکت یا سازمان روی آن درج می‌شود. در بیشتر موارد، ساختار بج سینه به شکل آرم کسب‌وکار، برش می‌خورد و روی کت یا مقنعه کارمندان الصاق می‌شود.

اما در اتیکت سینه، در کنار لوگوی ارگان، مشخصات فردی به همراه عنوان شغلی یا همان سمت سازمانی فرد نیز درج می‌شود. بج سینه در بین تمام پرسنل و کارکنان یک سازمان، توزیع می‌شود. اما اتیکت سینه برای هر کدام از افراد و کارکنان، منحصربه‌فرد و مختص همان شخص است. در برخی از انواع اتیکت سینه، بنابه‌درخواست سازمان یا کارفرما، تصویر فرد نیز چاپ می‌شود.

همچنین اتیکت سینه به دلیل درج اطلاعات بیشتر همچون نام و سمت سازمانی و نیز آرم شرکت، ابعاد و اندازه بزرگ‌تری نسبت به بج سینه دارد. از دیگر تفاوت‌های مهم اتیکت سینه و بج سینه، جنس به‌کاررفته در ساخت و تولید آنهاست. غالباً در ساخت و تولید بج سینه، از متریال و جنس برنج آبکاری و اسیدکاری شده، استفاده می‌شود. اما اتیکت سینه، از جنس‌های متنوع و متفاوت فلزی و غیرفلزی تولید و ساخته می‌شود.

نسخهٔ اصلی خبر