باقری: جریان مقاومت وابسته به ایران نیست

  4030309105

سرپرست وزارت امور خارجه کشورمان گفت: غربی‌ها می‌خواهند این طور القا کنند که جریان‌های مقاومت وابسته به ایران هستند؛ در حالی که در واقعیت این طور نیست.

به گزارش مهر، «علی باقری» سرپرست وزارت امور خارجه کشورمان، امروز در مراسم گرامیداشت سالگرد رحلت امام خمینی (ره) با عنوان «فلسطین و مقاومت در منظومه فکری امام راحل»، ضمن تسلیت شهادت شهدای خدمت اظهار کرد: ما کارکنان و اعضای دستگاه سیاست خارجی، امیر دیپلماسی ایران و سردار دیپلماسی مقاومت یعنی شهید امیرعبداللهیان را از دست دادیم.

وی ادامه داد: انقلاب ما همواره با خون‌های پاک، بارورتر شده و دشمنان هیچ‌گاه نتوانستند از رهگذر این صدمات چیزی را عاید خود کنند؛ هر چند از دست‌دادن این عزیزان برای ما خسارت بوده است.

سرپرست وزارت امور خارجه کشورمان گفت: ما سربازان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، همچنان سربازان امام خمینی (ره) هستیم و باقی خواهیم ماند. امام (ره) در مسیر حرکت انقلاب اسلامی یک نوآوری ایجاد کردند.

وی گفت: در عرصه سیاست خارجی اولین شخصیتی که توانست سیاست خارجی مبتنی بر تفکر دینی را اجرایی کند، امام راحل بود.

سرپرست وزارت خارجه گفت: همواره تهدیدها توسط ملت ما به فرصت‌های بزرگ تبدیل شده است؛ امتداد انقلاب اسلامی، جریان مقاومت است و این جریان الهام گرفته از انقلاب اسلامی است اما غربی‌ها می‌خواهند این طور القا کنند که جریان‌های مقاومت وابسته به ایران هستند در حالی که در واقعیت این طور نیست.

وی ادامه داد: جریان‌های مقاومت به بلوغ رسیده‌اند و خودشان تصمیم می‌گیرند.