برای خرید دستگاه برش لیزر به کجا مراجعه کنیم؟

گزارش بازرگانی، 311923،   4030416016

 دستگاه برش لیزر امروزه به یکی از تجهیزاتی تبدیل شده که شاهد کاربرد آن در صنایع مختلف هستیم. از جمله مزایای این دستگاه از جمله دستگاه برش لیزر فلزات می‌توان به‌سرعت و دقت بالا، اجرای طرح‌های ظریف و پیچیده، انعطاف‌پذیری بالا و تکرار برش اشاره کرد. از آن جایی که برش لیزر دستگاهی کاملاً تخصصی است و در مدل‌های مختلف تولید و به بازار وارد می‌شود، لازم است که برای خرید آن تخصص و تجربه کافی را داشته باشید.

 نکات مهم برای خرید دستگاه برش لیزر

 دستگاه برش لیزر در حیطه‌های مختلفی از جمله تولید پارچه، شیشه، چرم و سنگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. به همین دلیل، صاحبان کسب‌وکارها لازم است با نکاتی برای خرید دستگاه برش لیزر آشنا شوند که در این قسمت به آن‌ها می‌پردازیم.

 خرید برندهای معتبر

 برای این که از کیفیت عملکرد تیوب لیزر اطمینان داشته باشید، بهتر است که برای خرید این دستگاه از برندهای معتبر انتخاب کنید. اگر در دستگاه از تیوب لیزر بی‌کیفیت استفاده شده باشد، قدرت برش و همچنین حکاکی لیزر نیز کاهش می‌یابد.

 توجه به پاور ولتاژ

 پاور ولتاژ قطعه‌ای است که به شکل مستقیمی با توان تیوب لیزر ارتباط دارد. هنگام خرید حواستان باشد که توان پاور ولتاژ با توان تیوب لیزر به کار گرفته شده در دستگاه متناسب باشد.

 مین برد

 مین برد که مغز دستگاه برش لیزر نیز به‌حساب می‌آید، موظف به دریافت دستورات و صادر کردن آن‌ها به دیگر قطعات است. هنگام خرید برش لیزر، حتماً از سالم بودن مین برد اطمینان حاصل کنید. هر چه مین برد باکیفیت‌تری در دستگاه به کار گرفته شده باشد، سرعت و دقت حین برش و حکاکی نیز افزایش خواهد یافت.

 سورس دستگاه برش لیزر

 سورس که قلب و مرکز این دستگاه نیز شناخته می‌شود، نقش بسزایی در تولید پرتو لیزر ایفا می‌کند. سورس یکی از قطعات گران قیمتی است که در این دستگاه به کار گرفته می‌شود. این موضوع در تعیین قیمت دستگاه برش لیزر تاثیر دارد. در صورت که کیفیت این قطعه مطلوب نباشد، توان خروجی لیزر نیز پایین می‌آید و کیفیت پرتاب لیزر نیز به‌شدت کاهش می‌یابد. در نهایت نمی‌توانیم نتیجه مطلوبی از کار دریافت کنیم.

 آینه و لنز

 قطعات نوری دستگاه لیزر شامل آینه و لیزر می‌شوند. این قطعات مسئول انتقال لیزر و معطوف نمودن اشعه‌های خروجی از تیوب هستند. مسلماً، کیفیت نامطلوب این قطعات منجر به افت قدرت پرتو و در نهایت منحرف شدن پرتو لیزر خواهد شد. هنگام خرید حتماً این نکات را مورد توجه قرار دهید.

 سیستم خنک‌کننده

 عملکرد و طول عمر مفید تیوب در دستگاه لیزر به سیستم خنک‌کننده یا چیلر آن وابسته است. هنگام خرید توجه داشته باشید که قدرت چیلر با توان تیوب لیزر به کار گرفته شده در دستگاه مساوی باشد. در نظر گرفتن نکاتی که در این قسمت ذکر شد به شما کمک می‌کند تا دستگاهی باکیفیت خریداری کنید و بتوانید سال‌ها بدون وارد شدن آسیب، آن را مورد استفاده قرار دهید.

 جمع‌بندی

 کیفیت و طول عمر دستگاه برش لیزر به مشخصات فنی دستگاه وابسته است. برای این که بتوان از دستگاه بیشترین بازدهی را دریافت کرد، باید قطعات باکیفیتی در آن به کار گرفته شده است. مسلماً خرید دستگاه برش لیزر فلزات از معتبرترین و باسابقه‌ترین برندهای تولیدکننده خیال خریداران را از بابت کیفیت و بالابودن راندمان دستگاه آسوده خواهد کرد. سیمای شهر از تولیدکنندگان با سابقه‌ای است که باسابقه درخشان خود در زمینه تولید این دستگاه می‌تواند پاسخگوی نیاز کاربران در شرایط مختلف باشد.

 

نسخهٔ اصلی خبر