توهین به مردم آمریکا ، از تریبون کنگره آمریکا !

محمد سعادتمند، گروه جهان الف،   4030505095 ۱۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۸ تکراری یا غیرقابل انتشار
 توهین به مردم آمریکا ، از تریبون کنگره آمریکا !

بالاخره سفر نتانیاهو نخست وزیر جنایتکار رژیم صهیونیستی به آمریکا و دیدار با مقامات آن کشور و سخنرانی در کنگره انجام پذیرفت.
نتانیاهو که هم اینک در آستانه معرفی به عنوان جنایتکار جنگی و صدور حکم بازداشت از سوی دیوان بین المللی کیفری  قرار دارد ، به خاطر ترس از بازداشت  جرات سفر به هیچ کشوری حتی کشورهای اروپایی را نداشته و تنها کشوری که پذیرای او شده ایالات متحده آمریکاست  که هم اکنون بزرگترین شریک جرم اسراییل در کشتار جمعی و نسل کشی فلسطینان به شمار می آید.
رژیم آمریکا در حالی بزرگترین حمایت و کمک های مالی سیاسی ونظامی را از اسراییل به عمل می آورد که بخش زیادی از مردم آمریکا بویژه فرهیختگان ، دانشگاهیان و هم چنین نسل جوان آمریکایی  تبدیل به مخالف اسراییل شده اند و با راهپمیایی ها و تجمعات بزرگ خود در این چند ماه ، مخالفت خود را نه تنها با جنایات اسراییل بلکه با کمک های بی قید و شرط نظامی سیاسی دولت آمریکا از اسراییل ابراز داشته اند.
در واقع این دانشجویان آمریکایی بودند که اولین اعتراضات گسترده دانشجویی را علیه اسراییل و در حمایت از مردم مظلوم غزه به راه انداختند .
اعتراضاتی که به سرعت جهانی شد و به دیگر دانشگاههای دنیا نیز تسری پیدا کرد.
پس عجیب نیست که نتانیاهو از این  نسل جوان و دانشگاهی آمریکا کینه عمیق داشته باشد و در اقدامی شرم آور و در پیش چشمان نمایندگان کنگره آمریکا ( البته آنهایی که با خفت ماندند و حتی او را تشوق هم کردند ) آنها را مورد توهین قرار داده و " احمق هایی بنامد که اعتراضاتشان در خدمت منافع ایران است و از ایران تامین مالی می شوند ".
اصولا اتهام تامین مالی برگزاری اعتراضات در یک کشور از سوی یک کشور خارجی بویژه یک کشور غیر دوست  ، می تواند در حکم خیانت و اقدام علیه منافع ملی تلقی گردد.
والبته نتانیاهو با بی شرمی تمام در داخل خاک آمریکا و از تریبون کنگره  آن کشور بخش زیادی از مردم آمریکا را مورد توهین و تحقیر مستقیم  قرار می دهد  و عملا آنها را به خیانت و اقدام علیه منافع کشورشان متهم می کند.
این مسئله اوج ابتذال و سقوط سیاسی در ساختار حکمرانی ایالات متحده را به نمایش می گذارد که یک جنایتکار جنگی  (به اذعان همان سازمان هایی که غربی ها بنا نهاده اند) ، به  خود اجازه می دهد درمقابل چشمان نمایندگان کنگره و میلیونها بیننده جهانی ، به مردم و نخبگان و دانشگاهیان  تنها ابرقدرت جهان ( البته ابرقدرت در حال افول وسقوط) توهین کرده و نه تنها مورد بازخواست قرار نگیرد که با تشویق های ممتد نمایندگان حاضر در کنگره نیز مواجه گردد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۵۶۵۹۹۱۰۱:۰۵:۲۸ ۱۴۰۳/۵/۶
حالا شما نگران مردم آمریکا شدید.
ناشناس۳۵۶۶۱۵۷۱۰:۲۹:۲۴ ۱۴۰۳/۵/۶
نگران دموکراسی که آنها مدعی‌اش هستند شدیم
ناشناس۳۵۶۶۲۱۵۱۲:۱۰:۳۸ ۱۴۰۳/۵/۶
غربگرایان آرام هستند!!
ناشناس۳۵۶۶۰۱۰۰۴:۲۷:۴۱ ۱۴۰۳/۵/۶
اینکه در کنگره کشوری دیگه به مردم اون کشور توهین کنی کار بسیار شنیعی هست.
سعیدروشن کرمانشاهی۳۵۶۶۰۲۱۰۴:۴۷:۲۴ ۱۴۰۳/۵/۶
این همه اسمان ریسمان کردید که چه نتیجه ای بگیرید!؟
ناشناس۳۵۶۶۰۶۹۰۸:۱۰:۳۳ ۱۴۰۳/۵/۶
گور بابا همه شون شما نگران ملت امریکا نباش
ناشناس۳۵۶۶۱۷۵۱۰:۴۹:۲۷ ۱۴۰۳/۵/۶
همه آنها که دمار از روزگار ملت ها در هر نقطه کره زمین درآورده اند!
ناشناس۳۵۶۶۱۲۲۰۹:۳۷:۱۸ ۱۴۰۳/۵/۶
خود آمریکا با نسل کشی مردمان آن سرزمین درست شد از فرزند خلفش نمی خواهی حمایت کند؟
ناشناس۳۵۶۶۱۴۳۱۰:۰۴:۵۳ ۱۴۰۳/۵/۶
هر چه بیشتر به مردم آمریکا توهین کنه دشمنش رو زیاد میکنه!!! بهتر
رفاهی۳۵۶۶۲۰۸۱۱:۵۸:۴۳ ۱۴۰۳/۵/۶
یکی از دلایل این که مردم آمریکا (اکثریت) با اوضاع جهانی بیگانه و ناآگاهی عامدانه را از سوی حاکمیت آمریکا هستند وجود نیروی عظیم رسانه است. ما (ایران) و جهان اسلام این اسلحه را نداریم . 40 هزار نفر در غزه کشته شده اند که عکس و فیلم هزاران بچه ای که به فجیع ترین شکل ممکن کشته اند وجود دارد اما چون رسانه برتر نداریم مردم اروپای غربی و شمالی ، آمریکا و آمریکای شمالی این تصاویر را ندیده اند و یا نگذاشته اند ببینند. هر وقت مجهز به این اسلحه شدیم مردم آمریکا اجازه نمیدهند امثال نتانیاهو وارد آسمان آمریکا شود چه برسد به سخنرانی در پارلمان. اسلحه رسانه برگ برنده تمام معادلات و معاملات سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی و ... هست
ناشناس۳۵۶۶۲۶۱۱۳:۵۰:۰۷ ۱۴۰۳/۵/۶
جناب رسانه ها از کره ای دگر به آمریکا نرفته اند!! اولین اصل در قانون اساسی آمریکا آزادی بیان است و آمریکایی ها رسانه های آمریکایی را ساخته اند و دادگاه ها با تکیه بر قانون اساسی آزادی رسانه ها را محافظت کرده اند و در نتیجه روز به روز قوی تر و گسترده تر شده اند!! بیش از هرکس هم دمار همان سیاستمدارها و ثروتمند های آمریکایی توسط این رسانه ها درآمده است! به عنوان نمونه: در سال 1777رسانه های آمریکایی فاش کردند توماس کانوی و هوراتیو گیتس یک جنبش یا توطئه به نام Conway Cabal ایجاد کردند تا جورج واشنگتن را به عنوان فرمانده ارتش قاره برکنار کنند. و جلو توطئه گرفته شد یعنی 3 قرن پیش! همین را بیا جلو تا بیخ دیوار قرار دادن بایدن برای مناظره ضعیف!! که در نهایت دموکرات ها را وادار کرد آنقدر به وی فشار آورند تا کنار رود! وگرنه آنچه در مناظره دیده شد قطعا توسط دموکرات ها در جلسات داخلی دیده شده بود، صرفا چوب مطبوعات آزاد بالا سرشان نبود!
ناشناس۳۵۶۶۳۰۹۱۵:۱۶:۴۳ ۱۴۰۳/۵/۶
این که ازادی بیان یکی از اساسی ترین ارکان دموکراسی در رسانه ها لحاظ می شود کاملا حرف درستی ست اما این که آزادی بیان مطلق باشد را قبول ندارم چون هر حاکمیتی تاکیدا هر حاکمیتی در دنیا مقابل آزادی بیانی که بخواهد شاکله یک حکومت را بلرزاند را بر نمیتابد در همین رسانه های غربی هلوکاست بیشتر از امنیت یک کشور خط قرمز لحاظ می شود شما در ترکیه بر علیه هر کسی می توانید از اردوغان تا عبدالله گولن بنویسید اما درباره کمال پاشا حق نوشتن ندارید. در آلمان مطلب علیه نفی هولوکاست منجر به زندان هست این آزادی بیان تا جایی آزاد است که زنجیره حاکمیت را ا زهم نپاشد. در امریکا هم رسانه ها وابسته به جریان دموکرات یا جمهوری خواه هستند و چون این احزاب پشتیبانی می کنند قدرت نقد دارند و همین رسانه ها که حامیان مالی بزرگی از کارخانه های اسلحه سازی دارند درباره غزه و اسرائیل اخبار وارونه منتشر می کنند
ناشناس۳۵۶۶۲۱۳۱۲:۰۳:۵۸ ۱۴۰۳/۵/۶
مردم آمریکا فقط وظیفه دارند مالیات بدهند واینکه مالیاتشان در اختیار جنایتکاران جنگی قرار بگیرد وسرمایه دارهایشان سودش را ببرند
ناشناس۳۵۶۶۳۷۱۱۶:۵۳:۲۵ ۱۴۰۳/۵/۶
نتالیاهو را دیوان دادگستری هرگز جنایتکار جنگی اعلام نخواهد کرد. مگر چاقو دسته اش را می برد. در ضمن به نظر شما کدام کشور حاضر است او را در سفر به کشورش دستگیر کند؟ کشورهای عربی؟ یا اروپایی؟ یا مثلا آسیای جنوب شرقی؟
yektanetتریبون

پربحث‌های هفته

  1. توصیه به روسها درباره زنگزور:این دالان موهوم ایجاد نخواهد شد

  2. فهرست بلندبالای «غیر منطقی» ها

  3. نکته‌ای برای دارندگان شناسنامه قدیمی | مدارک لازم برای تعویض شناسنامه

  4. نامه احمد توکلی به رئیس جمهور درباره موضوع تاثیر قطعی معدل در کنکور

  5. وقتی آمریکا جا می ماند

  6. ۲ نکته درباره یک آمار نگران‌کننده

  7. رئیس سازمان بورس استعفا داد

  8.  ماجرای وام ۲.۷ میلیارد تومانی با نرخ ۴ درصد به مجید عشقی چیست؟

  9. سپاه: ۱۲ تبعه افغان در پارسیان که قصد ربودن تعدادی کودک و نوجوان را داشتند، دستگیر شدند

  10. شرط پزشکیان برای جراحی اقتصادی/ انتقاد قالیباف از برخی مخالفان دولت/ علت حمله برخی اصلاح‌طلبان به عارف چیست؟

  11. چرا از یک سوراخ چند بار گزیده می‌شویم؟!

  12. نمایش «ثروت» را به دین ربط ندهید!

  13. نظرات برگزیده مخاطبان الف: چرا هزینه تعویض شناسنامه را باید مردم بپردازند؟/ ایران نباید به روسیه اعتماد کند

  14. قدردان پلیس هستیم اما...

  15. واکنش سلیمی به وام‌های میلیاردی در بورس/ گفته بودم که بورس را «عشقی» اداره می‌کند

  16. علت اصلی سقوط بالگرد شهید رئیسی اعلام شد

  17. چرا عراقچی از مرگ برجام سخن گفت؟/ توصیه مشفقانه روزنامه اصولگرا به همتی

  18. دولت «دیده بان» یا دولت «آتش نشان»؟!

  19. اعتراض شدید آیت الله اعرافی به اقدام وقیحانه سفیر استرالیا 

  20. موافقت رهبر انقلاب با پیشنهاد پزشکیان درباره سهم صندوق توسعه ملی

  21. سال ۱۳۱۰؛ جاده چالوس

  22. نصف شدن خودروی دنا بعد از تصادف/ عکس

  23. یک شیطنت کودکانه رسانه ای علیه ایران

  24. محسن رضایی: دولتمردان روسیه تناقض مواضع‌شان درباره ایران را برطرف کنند  

  25. پزشکیان: در بسیاری از قسمت‌ها باید جراحی داشته باشیم/به هر قیمتی هر کاری را نمی‌کنیم

آخرین عناوین