آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب

  4030513041 ۱۰۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۵۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان درباره آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب توضیحاتی داد.

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۵۷۱۶۱۶۱۳:۴۴:۲۴ ۱۴۰۳/۵/۱۳
در شرایط کنونی دخالت دولت در مساله حجاب بزرگترین اشتباه است‌ و باعث نارضایتی بیشتر خواهد شد.
ناشناس۳۵۷۱۸۴۹۱۸:۳۲:۳۴ ۱۴۰۳/۵/۱۳
برعکس مردم ایران خواهان مقابله با بی حیایی هستن در جامعه نگاه به چندتا محله بالاشهر نشین تهران نکن
ناشناس۳۵۷۲۴۰۲۰۹:۱۶:۳۸ ۱۴۰۳/۵/۱۴
بنده تمام خانواده ام چادری و مقید هستند ولی با زور و حجاب اجباری مخالف هستیم با زور مشکلی حل نمیشود خدا انسان را آزاد آفرید نمیشه گفت چی بخورید چی بپوشید زور جواب نمیده همانطور که جمع آوری ماهواره جواب نداد جمع آوری ویدئو جواب نداد.
ناشناس۳۵۷۲۵۱۳۱۰:۴۴:۲۲ ۱۴۰۳/۵/۱۴
قانون یعنی با یک ملاکها و موازینی به افراد دستور بدهی که چه کاری انجام بدهند و چه کاری انجام ندهند ملاک این قوانین در کشور ما طبق قانون اساسی احکام اسلام است البته قانون افراد را مجبور نمی‌کند در خانواده خود چطور بپوشند یا نپوشند، اما در جامعه همه باید قانون را رعایت کنیم
عمران۳۵۷۲۵۵۲۱۱:۲۶:۵۱ ۱۴۰۳/۵/۱۴
حتی اگر قرار بر زور باشد هم ، همان زور قواعد خودش را دارد. مثلا اگر اکثریت مردم از طریق دموکراتیک به اجباری بودن حجاب رای بدهند، یا قانونی بر مبنای نظر اکثریت گذاشته شود که امکان اصلاحش برای اکثریت وجود داشته باشد. اینها قابل فهم است، بالاخره کشور مال عده ی خاصی نیست متعلق به تمام مردم است.
ناشناس۳۵۷۲۵۹۸۱۲:۰۲:۵۷ ۱۴۰۳/۵/۱۴
برای سایر قوانین هم همین بگو و بگو زور نمی شود!!
مجتبی۳۵۷۲۷۶۵۱۴:۵۸:۴۷ ۱۴۰۳/۵/۱۴
دقیقا
ناشناس۳۵۷۲۸۴۴۱۶:۱۸:۴۵ ۱۴۰۳/۵/۱۴
از شما که همه ی خانواده چادری هستید چنین حرفی بعید بود
روشنگر۳۵۷۳۰۱۷۱۹:۱۱:۵۴ ۱۴۰۳/۵/۱۴
شما از اون دست چادریها هستین که از دین ظاهرشو گرفتید وباطنش رو رها کردین این دین بی قانونی ولودگی نیست اتفاقا این دین برای همه چیز از پوشاک تا خوراک ورفتار وگفتار قانون داره
ناشناس۳۵۷۳۱۳۴۲۱:۵۳:۳۱ ۱۴۰۳/۵/۱۴
زندگی مردم بهم بریزه خوبه؟ مثلا بگه کاش همسر من هم زیبا بود بعد طلاق بگیرن خوبه این؟ حجاب یه امر و وظیفه شرعی هست برای اینکه زیبایی ما فقط در برابر محارم باشه نه اینکه زندگی مردم هم بهم بریزم زور خوب نیست اما نمیشه بی خیال هم شد و شاهد جدایی باشیم
الهه۳۵۷۳۴۵۸۰۹:۵۲:۲۸ ۱۴۰۳/۵/۱۵
حجاب واجب شرعی هست و یک مسئله اجتماعیه و جز قوانین جمهوری اسلامی .این که کسی شرع رو نمیپذیره به خودش مربوطه اما پیروی از قانون جمهوری اسلامی که بر اساس احکام اسلام هست برای همه واجبه چون اگه قانون وجود نداشته باشه جنگل به وجود میاد همه جا قانون باید رعایت بشه
سعید۳۵۷۳۵۳۲۱۱:۰۸:۰۲ ۱۴۰۳/۵/۱۵
فعلا زور از سمت بی حیایی هست. چرا با زور حقوق بقیه مردم رو پایمال میکنند و خود نمایی می‌کنند؟ من خودم از دولت میخوام به بی حیایی جامعه رسیدگی کنه چون بچم قراره‌ در ایران رشد کنه.
ناشناس۳۵۷۳۵۵۰۱۱:۲۱:۱۶ ۱۴۰۳/۵/۱۵
فرق است بین ویدیو و ماهواره انهادر خانه شخص بود ولی این در جامعه مسئله بعدی حجاب بابت چند تارمونیست . شما بگویید پوشش در چه حدی ازاد باشد.
شهروند۳۵۷۳۰۴۹۱۹:۵۸:۳۹ ۱۴۰۳/۵/۱۴
گشت ارشاد اغلب در ایستگاه‌های متروی جنوب شهری حضور داره که قشر متوسط به پایین تردد دارند.
سیا طاهر۳۵۷۳۱۹۳۲۲:۴۸:۲۷ ۱۴۰۳/۵/۱۴
جنابعالی به چه حقی از طرف مردم حرف می زنی.مگر مردم بارها نشان ندادند با تفکر شماها مخالف هستند
ناشناس۳۵۷۱۹۱۲۱۹:۲۷:۵۶ ۱۴۰۳/۵/۱۳
موضوع بی حجابی وموهای افشان ولباس کوتاه و...نیست موضوع بی حیایی ولختی های بیشرمانه وحرکات مناسب اتاق خوابها در ملا عام است،
ناشناس۳۵۷۲۷۳۳۱۴:۳۵:۴۴ ۱۴۰۳/۵/۱۴
احسنت
ناشناس۳۵۷۳۲۰۱۲۲:۵۹:۲۱ ۱۴۰۳/۵/۱۴
عالی
ناشناس۳۵۷۳۲۷۳۰۱:۲۶:۰۸ ۱۴۰۳/۵/۱۵
کاملا درسته
روشنگر۳۵۷۳۰۱۵۱۹:۰۹:۳۷ ۱۴۰۳/۵/۱۴
حتما وفتی فساد وفحشا به بالاترین میزان خود درسطح شهر ومعابر برسه
ناشناس۳۵۷۱۷۹۹۱۷:۲۶:۲۱ ۱۴۰۳/۵/۱۳
من فکر میکنم رسیدگی به‌لایحه حجاب و بیخیال نبودن مسئولین بستگی به مطالبه مردم داره مردم دغدغه مند نباید کوتاه بیان بیحجابی ثمره اش از بین رفتن خانواده ها و به ابتذال رفتن جوونها ست ما باید یکصدا باهم از مسئولا ن درخواست کنیم هرچه زودتر لایحه حجاب را اصلاح واجرائی کنن که با گذشت هر روز هزینه بیشتری بابت بی حجابی باید بدیم
ناشناس۳۵۷۱۹۴۳۲۰:۰۰:۲۲ ۱۴۰۳/۵/۱۳
قوه تقنین و قضا و اجرا وضع عفاف و حجاب افتضاح افتضاح افتضاح اقتدار اقتدار اقتدار
ناشناس۳۵۷۱۹۵۵۲۰:۰۹:۴۱ ۱۴۰۳/۵/۱۳
دلیل اصلی پاشیده شدن خانواده ها وضعیت بغرنج اقتصادی است و ابتذال جوانان هم به دلیل اینست که هر تفریح سالمی نیازمند یک کارت بانکی پر پول است
ناشناس۳۵۷۲۲۴۴۰۲:۵۱:۱۶ ۱۴۰۳/۵/۱۴
فعلا که هرچی بالایی شهر تر فساد بیشتر
ناشناس۳۵۷۳۱۰۹۲۱:۱۸:۵۱ ۱۴۰۳/۵/۱۴
احسنت
ناشناس۳۵۷۳۲۳۳۲۳:۵۱:۴۸ ۱۴۰۳/۵/۱۴
این امنیتی که شما ازش صحبت میکنید. ربطی به حجاب اصلا نداره.
ناشناس۳۵۷۳۳۳۱۰۶:۲۳:۳۸ ۱۴۰۳/۵/۱۵
چرا جناب شما چشمتان را روی دنیایی از معضلات جامعه بستین و موضوع حجاب که اهمیتی ندارد را اینطور برجسته می کنید!!؟؟؟
ناشناس۳۵۷۱۸۵۱۱۸:۳۲:۵۹ ۱۴۰۳/۵/۱۳
جریمه افراد بی حیا رو در سطح جامعه رو عملیاتی کنید
ناشناس۳۵۷۳۳۲۷۰۵:۵۶:۵۸ ۱۴۰۳/۵/۱۵
اینهمه گرفتاری مردم و بدبختی شون رو نمی بینی و فقط بفکر حجاب که مساله شخصی هر خانمی بوده هستی!؟ برات متاسفم
ناشناس۳۵۷۱۹۸۲۲۰:۳۱:۵۸ ۱۴۰۳/۵/۱۳
آیا دغدغه امروز اکثریت ملت بزرگ ایران پوشش و حجاب اجباری زنان و دختران ایران هست ؟ !!! ؟
ناشناس۳۵۷۲۲۲۰۰۱:۳۷:۵۰ ۱۴۰۳/۵/۱۴
بله دغدغه خیلی ها فروپاشی زندگیشون هست که با بی حیایی مردان وبی حجابی زنان هست اگه مشکل اقتصاد فقط اشتباهه همین بی حجابی باعث شده زندگی یک خانواده از هم بپاشه و زن وبچه ها مشکلات معیشتی و رفاهي داشته باشن از دید دیگران هم نگاه کردن ودرک کردن سخت نیست انسانیت لازمه
ناشناس۳۵۷۲۷۸۵۱۵:۱۹:۳۱ ۱۴۰۳/۵/۱۴
مردم با انتخاب آقای پزشکیان به روشنی گفتن که با حجاب اجباری مخالفن لطفا از طرف مردم حرف نزن
عبداله احمدی۳۵۷۳۵۶۳۱۱:۳۴:۰۸ ۱۴۰۳/۵/۱۵
شما رای ۲۰درصدی پزشکیان را همه مردم ایران تلقی میکنی.کمترین میزان رای در۴۵ سال گذشته.!!!!
ناشناس۳۵۷۳۰۱۸۱۹:۱۲:۰۶ ۱۴۰۳/۵/۱۴
زندگی که با یک بی حجاب دیدن بپاشه زندگی نیست مرد خانواده بسیار بی عزت نفس هست که با هر لبخندی وا میده اون ریشه در بی قیدوبند ذاتی داره این حرفهای خنده دار رو نزنید خدایی
علی۳۵۷۳۵۲۲۱۰:۵۷:۴۸ ۱۴۰۳/۵/۱۵
اگه بی حجابی باعث مشکلات اقتصادی و ناامنی شده باشه که الان آلمان یا ژاپن که مهد بی حجابی هستن باید سطح رفاه و امنیتشون از ما کمتر باشه
ناشناس۳۵۷۲۲۳۸۰۲:۳۸:۲۳ ۱۴۰۳/۵/۱۴
نه دغدغه بی حیایی هست!
ناشناس۳۵۷۲۵۱۶۱۰:۴۷:۱۵ ۱۴۰۳/۵/۱۴
دغدغه متدینین که عمده آنها هم از قشر متوسط و پایین جامعه هستند این است که هم به تخلفات مدیران رسیدگی شود و هم به تبعیض‌های در حقوق و پرداخت‌ها و هم به وضعیت بی‌حجابی
عمران۳۵۷۲۵۵۷۱۱:۳۰:۰۸ ۱۴۰۳/۵/۱۴
عزیزم حتی اگر اوضاع اقتصادی و معیشتی هم صد در صد عالی بود و همه در رفاه بودند هم باز برای یک چنین قانونی نیاز هست که اکثریت مردم مجوز را به حکومت بدهند نه اینکه حکومت به این شکل برای مردم تصمیم بگیرد.
ناشناس۳۵۷۲۷۸۸۱۵:۲۳:۴۵ ۱۴۰۳/۵/۱۴
دغدغه ی خیلی از مردم مشکلات اقتصادی و معیشتی هست که متاسفانه در کشور ما روز به روز مشکلات اقتصادی بیشتری برای مردم بوجود میاد. طبق آمار ها حدود ۴۰ درصد مردم مستاجر هستن و دغدغه اصلی اونها مشکل مسکن هست. به خاطر بالا رفتن بی رویه ی نرخ پول پیش و اجاره ماهانه خیلی از مردم فقط تلاششون برای اینه که بعد از یکسال بتونن از پس پول رهن و اجاره سال بعد بر بیان چون اگر نتونن باید بیفتن در بنگاه های املاک و برن نقاط حاشیه شهر یه خونه با توجه به توان مالیشون پیدا کنن.
ناشناس۳۵۷۱۹۹۵۲۰:۴۱:۱۴ ۱۴۰۳/۵/۱۳
کاش به فکر لایحه ای برای داروهای کمیاب سرطان باشید و به فکر بیماران و خانواده هاشون که زیر قیمت های نجومی تامین داروها کمرشون شکسته!!
ناشناس۳۵۷۲۱۹۹۰۰:۵۵:۴۸ ۱۴۰۳/۵/۱۴
متاسفانه یک عده تنها دغدغه آشون حجاب اجباری و بگیر و ببند های اجباری در این موارد هست
ناشناس۳۵۷۲۲۴۶۰۲:۵۲:۳۸ ۱۴۰۳/۵/۱۴
تداخلی با هم ندارن
ناشناس۳۵۷۲۵۲۰۱۰:۵۰:۱۶ ۱۴۰۳/۵/۱۴
دولت شهید رییسی برای همین دغدغه برنامه بیمه‌ها را گسترش داد تا همه مردم ایران بیمه شوند و داروهای خاص هم تحت پوشش بیمه باشد
ناشناس۳۵۷۳۲۴۷۰۰:۱۶:۳۷ ۱۴۰۳/۵/۱۵
خواهش میکنم این حرف را نزن امروز دارو گرفتم کلش شده 256هزار سهم بیمه 56هزار این بیمه به چه درد میخورد تازه سی سال حق بیمه پرداخت کردم
زهرا۳۵۷۲۱۵۲۲۳:۳۷:۲۰ ۱۴۰۳/۵/۱۳
وضعیت حجاب به سمت برهنگی می رود و متاسفانه کسی جلو دارش نیست،انگار خیابان های ما تبدیل به مجالس عروسی شدهنه عزای امام حسین سرشون میشه نه نامحرم،یا صاحب الزمان
ناشناس۳۵۷۳۲۷۸۰۱:۳۰:۱۰ ۱۴۰۳/۵/۱۵
احسنت
ناشناس۳۵۷۲۴۰۶۰۹:۱۹:۳۱ ۱۴۰۳/۵/۱۴
کل مشکل اصولگرایان حجاب هست !
ناشناس۳۵۷۲۴۳۴۰۹:۳۸:۱۵ ۱۴۰۳/۵/۱۴
دغدغه امروز مردم ایران نان شب است نه دو تا تار مو دختران و زنان به فکر معیشت مردم باشید.
ناشناس۳۵۷۲۵۲۶۱۰:۵۳:۰۰ ۱۴۰۳/۵/۱۴
با بی‌حجاب شدن وضع معیشت درست می‌شود؟ آخه چرا مسائل را با هم قاطی می‌کنید؟ ضمن اینکه هرقدر دستورهای دین زیر پا گذاشته شود وضعیت بدتر می‌شود زیرا احکام دین برای بهتر شدن زندگی ما آمده است و بی‌توجهی به آنها وضعیت ما را چنین کرده است
الهه۳۵۷۳۴۷۵۰۹:۵۸:۴۲ ۱۴۰۳/۵/۱۵
دو تا تار مو؟ چند نفر رو میشناسید با برهنگی و بی حیایی و هرزگی مشکلات اقتصادیشون حل شده باشه؟ هر چه مرفه تر برهنه تر و ولنگار تر البته که در مورد همه صدق نمیکنه اما اکثریت داره
روشن۳۵۷۲۷۴۰۱۴:۴۰:۵۷ ۱۴۰۳/۵/۱۴
ما در این وضعیت و بحران اقتصادی که داریم اصلا دغدغه ای بعنوان حجاب نداریم، این مسئله باید بحدی بی ارزش و پیش پا افتاده باشه که اصلا مورد اشاره نباشه، چه بسا که خواسته باشند جزو لایحه اجتماعی قرار بدن.
ناشناس۳۵۷۳۰۱۶۱۹:۱۰:۰۵ ۱۴۰۳/۵/۱۴
اتفاقا حجاب خیلی مهم تر از نون شبه مرد ایرانی غیرت داره اونی که با بی حجابی موافق هست یا مرد نیست یا زورش به خانوادش نمیرسه چون تو فشار بزاره میره دادخواست طلاق میده مجبوره همکاری کنه وگرنه غیر ممکنه چون حجاب بنیانه خانواده است میتونم بگم قطعا بیشتر طلاقها برمیگرده به همین حجاب .
ناشناس۳۵۷۲۷۴۶۱۴:۴۵:۳۷ ۱۴۰۳/۵/۱۴
موافقم با اون دوستی که گفتن دغدغه و مشکل مردم در حال حاضر خوراک و مسکن و کار هست نه دیدن دو تا تار مو
ناشناس۳۵۷۳۲۷۴۰۱:۲۷:۳۷ ۱۴۰۳/۵/۱۵
کاش فقط تارمو بود...دیگه شورشو درآوردن .
جاويد۳۵۷۲۷۵۷۱۴:۵۳:۲۰ ۱۴۰۳/۵/۱۴
معیشت بسیار مهم است اما ربطی به حجاب و حیا نداره حجاب بالاشهریا که اتفاقا از نظر اقتصادی در سطح بالا قرار دارند به مراتب بدتر و بدتر است،بله کسانی که میگن اقتصاد رو بچسپید نه دوتا تار موی بیرون ریخته رو، در جریان باشن اگر کانون خانواده نباشد اقتصاد به چه درد انسانها می خورد،ما هر روز متاسفانه شاهد فرو پاشی بیشتر خانواده ها هستیم و دلیل اصلی هم خیانت هایی است که نتیجه بی حجابی وبی حیایی عده ای که پول و جنبه ی حیوانی انسانها را بر ارزش های کارآمد الهی ترجیح دادند، این روزها حجاب هم جنبه شرعی دارد هم جنبه سیاسی ،جنبه شرعی حق الناسی است که باعث وبانی اش خانواده ها را از هم پاشانده و جنبه سیاسی هم تسلط هرچه بیشتر دشمنان این مملکته آبیاری شده با خون جوانان...واین حق‌الناسی است سنگین تر
باران۳۵۷۳۰۰۱۱۸:۴۸:۳۷ ۱۴۰۳/۵/۱۴
درود برشما من خودم یک زن هستم که هم شوهر و بچه و دختر دارم هم چادری نیستم و باحجاب اجباری هم مخالفم اما تابع قانون چه شرعی چه حکومتی هستم اما اینکه گفتید بی حجابی عامل خیانت و فروپاشی خانواده است باید بگم سخت دراشتباهید عدم آگاهی وعدم رشد مردان وزنان نسبت به حقوق یکدیگر و عدم اعتماد بنفس و نداشتن عزت نفس باعث فساد هست .
رامین۳۵۷۳۱۵۴۲۲:۱۰:۰۶ ۱۴۰۳/۵/۱۴
مشکلات اقتصادی زمینه ساز ازهم پاشیدن خیلی از خانواده ها میشه وزمینه ساز فساد میشه
ناشناس۳۵۷۳۴۲۲۰۹:۰۱:۴۷ ۱۴۰۳/۵/۱۵
جوانها پول ندارن تشکیل خانواده بدن وسن ازدواج بطور فجیع بالا رفته یکم دور ور تو ببین یکم واقع گرا باش دغدغه مردم معیشت و بی عدالتی هست اون درست بشه خانواده به مشکل بر نمیخوره تمام
مرجان۳۵۷۳۵۵۲۱۱:۲۲:۱۷ ۱۴۰۳/۵/۱۵
یه روزی سرشون میاد و همین بی حجابی مرد ها و پسر هاشون ازشون میگیره و هر روز خیانت ها بیشتر میشه
ناشناس۳۵۷۲۷۶۰۱۴:۵۵:۰۵ ۱۴۰۳/۵/۱۴
مابرای حجاب انقلاب کردیم واین همه شهید دادیم بخاطر اسلام هدفمون را فراموش کردیم ؟
اکبر۳۵۷۳۲۱۳۲۳:۱۶:۰۵ ۱۴۰۳/۵/۱۴
حجاب اجباری نه در قران آمده که واجب است نه در اصول دین خداوند حجاب را توصیه کرده گفته بهتر از ست حجاب داشته باشید بنده خودم مجروح جنگی هستم و خانواده خودم محجبه ولی بابگیرببندبرای حجاب اجباری مخالفم .
فاطمه۳۵۷۲۷۷۰۱۵:۰۵:۵۶ ۱۴۰۳/۵/۱۴
ما خودمون خانواده محجبه هستیم اما حجاب الان در سطح جامعه مسخره شده آخه حجاب ی مورد عقیدتی وهر فرد باید به این دیدگاه برسه اینکه به زور حجاب سر افراد کنیم اینجور میشه الان تمام کشورهای مسلمان حجاب عقیده ای هست یعنی فرد به این عقیده رسیده حجاب زیبایی میزنه و عقیده نداره حجاب نمیزاره .
ناشناس۳۵۷۲۷۸۶۱۵:۱۹:۴۵ ۱۴۰۳/۵/۱۴
با بی حجابی مشکلی ندارم ولی با بیحایی دارم که ریشه در مشکلات اقتصادی دارد . چون جوانان بی انگیزه هستند و به خاطر بی پولی دنبال سرگرمیها و خوشیهای کاذب هستند.
روشنگر۳۵۷۳۰۲۴۱۹:۲۳:۱۹ ۱۴۰۳/۵/۱۴
بی حیایی ولودگی وبرهنگی چه ربطی به مشکلات داره
ناشناس۳۵۷۲۸۵۰۱۶:۳۱:۴۹ ۱۴۰۳/۵/۱۴
این بی حجابا جامعه و زندگی خیلیا رو به گند کشیدن
ناشناس۳۵۷۲۸۹۷۱۷:۰۶:۲۲ ۱۴۰۳/۵/۱۴
این بیحجابی راریشه کن کنید تا خانواده ها از هم نپاشه
محمد۳۵۷۳۱۵۸۲۲:۱۳:۳۰ ۱۴۰۳/۵/۱۴
اگر نداشتن روسری باعث از هم پاشیدن خانواده ها میشه پس چرا حداقل تو کشورهای مسلمان عربی که حجاب اجباری نیست چرا خانواده ها از هم نمی پاشن که مثل شما اعتراض کنن دوما با این همه مشکلات بخصوص اقتصادی تو ایران که باعث شده پسران یا ازدواج نکنند یا اونایی هم‌که ازدواج کردند خیلیا الان توش موندن و پشیمونن معلومه شماها مشکل اقتصادی و شغلی و غیره ندارین که فقط حجاب مشکلتونه من مطمینم اگه دولت مشکلات مردم رو حل میکرد و مسایل شرعی اسلامی رو مردم خودش کاملا عمل میکرد
ناشناس۳۵۷۲۹۰۴۱۷:۱۲:۳۱ ۱۴۰۳/۵/۱۴
آخه بیحجابی چه ربطی به اوضاع اقتصادی داره شما زن ومردای بیحجاب این کلمه را کردین یک بهانه
ناشناس۳۵۷۳۲۷۰۰۱:۲۴:۵۱ ۱۴۰۳/۵/۱۵
من تاحالافقیربی حجاب ندیدم...هرچی زن ودختربیحجاب بوده وضعشون هم خیلی خوب هست وپولاشون هم بیشتر برای آرایش هست ویه فقیرهم ببینن براحتی از کنارش میگذرند
ناشناس۳۵۷۲۹۰۹۱۷:۱۵:۰۱ ۱۴۰۳/۵/۱۴
چرا مثل کشورهای همسایه که اسلام هم در قانون‌ کشورشان آمده مردم را آزاد نمی گذارید تا پوششان را خودشان انتخاب کنند.هر کسی صلاح خود را بهتر از هر کسی می‌داند.هیچگاه زور پیروز نشده است.
روشنگر۳۵۷۳۰۲۲۱۹:۱۶:۴۹ ۱۴۰۳/۵/۱۴
من تعجب میکنم از کسانی که خیلی علاقه به تقلید ازحرکات دیگران دارن چطور انقدری که علاقه به تقلید از رفتارهای سبک ومستحجن دارین علاقه ای به تقلید از رفتارهای انسانی دیگران ندارید
ناشناس۳۵۷۳۳۴۷۰۶:۵۵:۵۵ ۱۴۰۳/۵/۱۵
اونای که بی حجابی رو میخوان برن یه کشوری که اسم اسلام روش نباشه
فریبا فلاح۳۵۷۲۹۲۰۱۷:۲۴:۵۵ ۱۴۰۳/۵/۱۴
باسلام به اجبار نمیشود جوانان دهه ۸۱ را به حجاب اجباری وادار کرد دیگر الان عصر کامپیوتر و اینترنت هست جوانان مطالعه می کنن. چرا هیچ کشور مسلمانی از جمله ترکیه عراق لبنان وحتی عربستان که به تازگی حجاب را آزاد کرد با جوانهای خودشون اینجور برخورد نمی کنند.
مریم رمصانی از قایمشهر۳۵۷۲۹۲۱۱۷:۲۵:۳۶ ۱۴۰۳/۵/۱۴
تو رو خدا جلوی این هرزگی رو بگیرین من پیش دخترم که خانوم و با حیا هست خجالت میکشم اینا چقدر بی حیا هستن
ناشناس۳۵۷۲۹۹۴۱۸:۴۱:۵۸ ۱۴۰۳/۵/۱۴
واقعا مگه پوشش لباسهای زنان شده معضل جامعه.واقعا مگه کشورهای دیگه که بی حجابن همه بی بندوبارن.مگه زندگی ندارن هر چیزی سر جای خودش.لایحه حجاب فقط نارضایتی بیشتر میکنه جنگ داخلی راه افتاده به اسم حجاب.در هیچ زمان و هیچ جایی اجبار جواب خوبی نداده
روشنگر۳۵۷۳۰۲۳۱۹:۲۰:۳۹ ۱۴۰۳/۵/۱۴
امیدوارم هرچه زودتر بساط لودگی وبرهنگی از خیابانهای شهرم جمع بشه .وانهایی که فکر میکنن مادر قانونگزاری واجرا باید مقلد کشورهای دیگر باشیم لازمه توجه کنن وبفهمن که ایران یکی از کهن ترین تمدنهای جهانه ونیازی به تقلید از کشورهای تازه تاسیس نداریم
داوود محمدی۳۵۷۳۰۵۹۲۰:۱۵:۱۶ ۱۴۰۳/۵/۱۴
به نظرمن دولت اگر آزادی رو در جامعه رواج بده درآینده ای نزدیک مشکلات بی حیایی دامنگیر همین دولت میشه ..بعدها قانونهای جدیدتری آورده میشه که خیلی زشت تراز اینه ..خیانت همسری . دادگاههای شلوغ .طلاق .ودرنهایت فرزندان طلاق ..وقتی آزادی زیاد باشه زنان مملکت ما اگرهم بخواندحجاب خودشونو رعایت کنند امنیت ازبین میره ..
ناشناس۳۵۷۳۰۷۹۲۰:۴۱:۳۷ ۱۴۰۳/۵/۱۴
جالبه دوتا تارموی خانومها ،جامعه رو به گندکشیده ولی اعتیاداقایون به موادوالکل اشکال نداره،چطور اقایون توهرزمینه ای آزادن؟یه سری معتادمیان دخترای مردمو میگیرن بدبخت میکنن،اوناچیزی نیست هیچ جریمه ای هم نداره قانون هم باهاشون کاری نداره
گل نرگس۳۵۷۳۱۰۶۲۱:۱۴:۳۶ ۱۴۰۳/۵/۱۴
بی حجابی برابر است با فروپاشی خانواده برابرست با روابط آزاد دختر وپسر در ملا عام برابر است با فساد وآزار جنسی بیشتر در جامعه برابر است با آمار خودکشی بیشتر دختران برای تجاوز بر آن ها برابر است با طلاق زیاد وبیشتر شدن کودکان طلاق واسیب های زیاد بر مردم وجامعه قبل از هرسخنی باید فکر کرد پس خدا چقد ر بنده هاشو دوست داره که میگه حجاب خداوند هیچ وقت بد بنده هاشو نمیخواد .
فریبا۳۵۷۳۱۱۴۲۱:۲۶:۱۹ ۱۴۰۳/۵/۱۴
بی حجابی باعث‌میشه جوونهای ما به فساد کشیده بشن .
ناشناس۳۵۷۳۱۴۱۲۲:۰۲:۱۳ ۱۴۰۳/۵/۱۴
با سلام اگر به قرآنی که پیامبر اعظم صلوات الله برای ما آورده و دستور داده و سفارش اکید کرده اند به آن عمل کنیم چرا شما اینقدر به بی حجابی و بی عفتی که کم کم تمام جامعه رو فرا گرفته و هر روز چندین خانواده بخاطر این بی عفتی ها از هم می‌پاشد اینقدر بی اهمیت هستید آیا اگر برای خانواده شما هم این مشکلات پیش بیاد باز هم میگین بی خیال
ناشناس۳۵۷۳۱۵۱۲۲:۰۹:۱۳ ۱۴۰۳/۵/۱۴
آنهایی که میگن کاری به بی حجابی نداشته باشید و بگذارید هر کس هر جور میخواد زندگی کنه باید پیش خدا جوابگوی شهدا باشند .
من سمانه۳۵۷۳۱۵۲۲۲:۰۹:۲۱ ۱۴۰۳/۵/۱۴
شروع بی حجابی با به هم ریختن چند زندگی آغاز شد و من خودم شاهد این ماجرام. اما خوبه مرد شیعه و غیرتی از مرد هرزه و بی دین خوب مشخص میشه.
علی۳۵۷۳۱۸۹۲۲:۴۴:۵۲ ۱۴۰۳/۵/۱۴
لااقل یک مشکل به مانند بی حجابی رو به مشکلات دیگمون اضافه نکنیم .
ر.ط۳۵۷۳۲۱۰۲۳:۰۸:۳۱ ۱۴۰۳/۵/۱۴
سلام واقعا تاسف بر مردمی که فکر می کنند حجاب زور است در حالی که حجاب از غیرت مردان نشات می گیرد و حیا لازمه یک زن است تا اساس خانواده حفظ شود در ضمن حجاب یک قانون در هر کشور اسلامی است و متاسفانه سالهاست که مسولین سکوت کرده اند.
آرش۳۵۷۳۲۱۷۲۳:۲۱:۵۶ ۱۴۰۳/۵/۱۴
بجای حجاب اجباری برید به وضع فقر بیکاری تورم مهاجران که اقتصاد کشور را نابود کردن رسیدگی کنیدمهاجران بیسواد که بیشتر شون جنگ جویان طالبان یا داعش بودن حالا درایران غیرقانونی زندگی میکنند.
...۳۵۷۳۲۴۰۰۰:۰۵:۳۳ ۱۴۰۳/۵/۱۵
بنظرم بجای اجبار و مجازات،در اختیار خود مردم قرار بدن که چطور میخوان باشند و در کنارش در یک سری مراکز و یا در یک سری تبلیغات سعی کنن نظر مردمو جلب کنن به این مسئله و اگر کسی این وسط خواست خودش انتخابش رو کنه. مثلا جوانب مثبتش رو مطرح کنن مزایاش رو بگن .
ناشناس۳۵۷۳۲۶۱۰۰:۵۸:۳۱ ۱۴۰۳/۵/۱۵
درود بر زنان باحیا وحجاب کشورعزیزمون ایران...
ناشناس۳۵۷۳۲۶۵۰۱:۰۴:۵۶ ۱۴۰۳/۵/۱۵
کاش انقدر که به فکر حجاب اجباری هستند.بفکر حل مشکلات اقتصادی و معیشت مردم بودند.بفکر حل مشکل ازدواج جوانها وضعیت مسکن.خودروهای بی کیفیت بودند .اینا ابتدایی ترین نیازها برای یه انسان هستش .
رضا۳۵۷۳۳۰۰۰۳:۰۳:۴۰ ۱۴۰۳/۵/۱۵
سلام . من می گویم چه زن و چه مرد باید با حیا باشند ‌. حیا از حجاب بالاتر است ‌
نیما۳۵۷۳۳۲۵۰۵:۵۵:۴۱ ۱۴۰۳/۵/۱۵
باید شرایط ازدواج و کار و زندگی راحت برای جوانان فراهم بشه مطمین باشین جوان وقتی ببینه این زندگی راحت و خوب براش فراهم شده حجاب رو هم قبول میکنه.
ناشناس۳۵۷۳۳۳۳۰۶:۲۶:۱۸ ۱۴۰۳/۵/۱۵
خواهشا یه عده ی اندک که در اقلیت هستند، از طرف همه صحبت نکنند و به مساله حجاب دامن نزنند، چون الان دغدغه مردم نیست بلکه دغدغه مردم مساله اقتصادی هست
ناشناس۳۵۷۳۴۱۱۰۸:۴۸:۳۸ ۱۴۰۳/۵/۱۵
لطفا مردم رو با مساله حجاب مشغول نکنید. به مشکلاتشون رسیدگی کنید. به زور نمیشه آدما رو بهشت برد. اونی هم که ایمان داشته باشه با دوتار مو یا دیدن هیکل بد فرم این بی حجاب ها توی خیابون گول نمیخوره.
یا مهدی ادرکنی۳۵۷۳۴۱۵۰۸:۵۱:۱۴ ۱۴۰۳/۵/۱۵
چطور تخلفات راهنمایی رانندگی جریمه اش ۳ برابر شده ولی برای معضل بی حجابی اقدامی نمی کنند.این حجاب وداشتن ایمان یک قانون الهی است چطور به قانون انسانی اهمیت داده میشود ولی به قانو ن الهی پشت میکننند کسانیکه دنبال بی بند و باری و تر ویج فساد در جامعه هستند انشالله خون هزا ران شهید قربانی شده جلوی آنها رو بگیره تا بیشتر از این عرض اندام نکنند
ناشناس۳۵۷۳۴۴۲۰۹:۳۹:۵۲ ۱۴۰۳/۵/۱۵
فکری به حال اقتصاد و توسعه علمی بکنید
ناشناس۳۵۷۳۵۰۸۱۰:۳۸:۲۲ ۱۴۰۳/۵/۱۵
بفکر ارزانی گوشت قرمز و معیشت مردم باشید و نبودن وام ازدواج جوانان طرف ازدواج کرده وام ازدواج بهش دوسال نمیدن.
نگار۳۵۷۳۵۱۴۱۰:۴۵:۱۹ ۱۴۰۳/۵/۱۵
بی حیایی یکی از بدترین معضلات برای جوامع است .
ماریا۳۵۷۳۵۴۱۱۱:۱۴:۵۰ ۱۴۰۳/۵/۱۵
این آزادی نیست بلکه بی بند وباریه
Marjan۳۵۷۳۵۴۹۱۱:۲۰:۰۸ ۱۴۰۳/۵/۱۵
کاش دوباره حجاب برگردونن به جامعه هر روز دارم میبینم دختر ها دارن با چه وضع بدی راه میرن تو خیابونوها دامن میپوشن با تاپ بدن های لختشون به همه نشون میدن خیلی بی حیا شدن ما پسر داریم باید تو خونه بشینیم تا گناه نکنن تو ایران زندگی میکنیم اما آرامش نداریم.
مهدی۳۵۷۳۶۰۰۱۲:۲۰:۳۲ ۱۴۰۳/۵/۱۵
همه مشکلات کشور رها شده و دغدغه اصلی شده حجاب
yektanetتریبون

پربحث‌های اخیر

پربحث‌های دیروز

آخرین عناوین