نمایندگان کنگره آمریکا: عبرت بگیرید؛ با ایران وارد جنگ نشوید!

  4030515025 ۱۲۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۸۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

در آستانه عملیات انتقامی ایران و حزب‌الله علیه رژیم صهیونیستی، نمایندگان آمریکا نسبت به وقوع گسترش جنگ در منطقه ابراز نگرانی کردند.

نمایندگان کنگره آمریکا: عبرت بگیرید؛ با ایران وارد جنگ نشوید!

به گزراش مهر به نقل از کامن‌دریمز، هم‌زمان با افزایش تنش‌ها در غرب آسیا و در آستان عملیات انتقامی ایران علیه رژیم صهیونیستی نمایندگان کنگره آمریکا نسبت به وقوع جنگ گسترده در منطقه هشدار دادند و از دولت آمریکا خواستند که با ایران وارد جنگ نشود.

«رو خانا» نماینده دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در پاسخ به تلاش «لیندسی گراهام»، سنتاتور جمهوری‌خواه و جنگ‌طلب آمریکا برای ارائه قطعنامه‌ای برای کسب مجوز قانونی برای استفاده نیروهای آمریکا علیه ایران، با انتشار پیامی در فضای مجازی گفت: آمریکا نباید به جنگ با ایران کشانده شود.»

وی در ادامه افزود: جنگ عراق بزرگترین اشتباه آمریکا در قرن ۲۱ بود، هر نامزدی که در انتخابات شرکت می‌کند، باید موضع خود را درباره این موضوع روشن کند.

«مارک پوکان» نماینده دموکرات دیگر کنگره آمریکا نیز اعلام کرد «من با رو خانا موافقم. نباید با ایران جنگ شود! بیایید همه درباره این موضوع توافق کنیم.»

به‌دنبال افزایش هراس تل‌آویو از پاسخ ایران به ترور و شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا دیروز یکشنبه مدعی شد که امیدوار است تهران از پاسخ خودداری کند!

اسماعیل هنیه پس از حضور در مراسم تحلیف مسعود پزشکیان، رئیس جمهور ایران در محل اقامتش هدف حمله قرار گرفت و به شهادت رسید.

ترور مقام ارشد حماس در تهران و همچنین «فؤاد شکر» فرمانده حزب‌الله در ضاحیه جنوبی، هراس رژیم صهیونیستی از پاسخ تهران و مقاومت را افزایش داده است. در این بین، بایدن در واکنش به پرسشی درباره اینکه آیا ایران از تصمیمش مبنی بر پاسخ و مجازات سخت تل‌آویو صرف‌نظر می‌کند، در پاسخی کوتاه مدعی شد: «امیدوارم. نمی‌دانم»!

جان بولتون، مشاور اسبق امنیت ملی آمریکا به‌تازگی در گفت‌وگو با «الشرق الاوسط» در پاسخ به واکنش احتمالی ایران به ترور اسماعیل هنیه گفت که واکنش تلافی‌جویانه تهران همانطور که رهبر ایران تاکید کرده است، بسیار سخت و تأثیرگذار خواهد بود.

پنتاگون روز جمعه مدعی شد که با هدف تقویت مواضع دفاعی در خاورمیانه در واکنش به تهدید ایران علیه رژیم صهیونیستی، جنگنده‌ها و ناوهای بیشتری را به منطقه اعزام خواهد کرد.

اظهارنظر بایدن در حالی است که آمریکا و بسیاری از کشورهای غربی با اشاره به احتمال تشدید تنش، از شهروندان‌شان خواسته‌اند تا در اسرع وقت لبنان را ترک کنند. دولت انگلیس نیز هشدار مسافرتی مشابهی را صادر کرده است. کانادا از شهروندان خود خواسته است تا از سفر به اراضی اشغالی خودداری کنند.

هشدارهای مسافرتی در حالی صادر شده است که در روزهای اخیر بسیاری از شرکت‌های هوایی بین‌المللی نیز از بیم پاسخ مقاومت به ترور شهید اسماعیل هنیه و همچنین فؤاد شکر، پروازهای خود به مقصد اراضی اشغالی را لغو کرده‌اند.

حزب‌الله لبنان بامداد امروز در حملاتی، مناطق شمالی سرزمین‌های اشغالی را زیر آتش سنگین موشکی قرار داد. منابع عبری گزارش دادند که در پی موشک باران گسترده از سوی جنوب لبنان، آژیرهای خطر در مناطق شمالی در سرزمین‌های اشغالی در مجاورت مرز لبنان به صدا در آمده است.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۵۷۳۵۸۹۱۲:۰۵:۳۳ ۱۴۰۳/۵/۱۵
صرف نظری درکار نیست بجز اینکه عامل ترور هنیه همراه با نتانیابو و گالانت وزیر جنایتای این رژیم رو تحویل ایران بدین وسلام التماس پذیرفته نمی‌شود.چون رهبر فرزانه ما حرف زده باید عملی بشه در هر حال و صورت.پس منتظر رعب و وحشت واقعی باشید .
حقیار حقپرست۳۵۷۳۹۴۵۱۸:۳۶:۵۲ ۱۴۰۳/۵/۱۵
اسرائیل در مقابل اراده خداوند در حال شکست عظیم قرار دارد دست و با شکستی سخت پنجه نرم می‌کند و ایران اسلامی لشکر خداست و پیروز است و قدرت غیر از خداوند وجود ندارد تا مانع ایران اسلامی شود و این قضا قدر الهی می‌باشد ،صدق الله ،
ناشناس۳۵۷۴۰۱۲۲۰:۱۲:۵۹ ۱۴۰۳/۵/۱۵
رحمت به پدرت
ناشناس۳۵۷۴۰۴۰۲۰:۴۴:۴۱ ۱۴۰۳/۵/۱۵
احسنت
ناشناس۳۵۷۴۰۷۷۲۱:۳۶:۰۷ ۱۴۰۳/۵/۱۵
ایران منتظر است جنگ راه بیاندازند تا کار آمریکا و اسرائیل را یکسره کند در منطقه همان طوری که در عراق و افغانستان باتلاق درست کرد و نصف قدرت جهانی‌ امریکا را گرفت
ناشناس۳۵۷۴۱۳۴۲۳:۰۸:۳۱ ۱۴۰۳/۵/۱۵
بنظر منهم آمریکا در ستکه از نظر هوایی خیلی قوی هستش ولی ناوهای جنگیش تو خاور میانه بسیار شکننده هستند اگر 1000 تا موشک هایپر سونیک در یک آن حمله کنند خدا می دا ند چه خواهد شد
مهدی غلامی۳۵۷۳۵۹۳۱۲:۰۸:۱۲ ۱۴۰۳/۵/۱۵
باسلام و عرض ادب اینجا ایرانه اسراییل فکر می‌کنه که فلسطین و لبنان مثل قدیم دسته خالین نه داداش تمام سرزمین لبنان و فلسطین و غزه همه دارای موشک و سلاح‌های پیشرفته مجهزند به امید پیروزی رزمندگان یا لثارات الحسین
ناشناس۳۵۷۴۷۵۹۲۰:۰۱:۰۱ ۱۴۰۳/۵/۱۶
دمت گرم
ناشناس۳۵۷۳۶۵۶۱۳:۲۱:۵۱ ۱۴۰۳/۵/۱۵
انشالا نسل اسراییل ریشه کن بشه
سهیل۳۵۷۴۶۹۳۱۷:۳۳:۰۱ ۱۴۰۳/۵/۱۶
انشا...
ناشناس۳۵۷۳۶۶۴۱۳:۳۲:۲۱ ۱۴۰۳/۵/۱۵
مرگ بر امریکاو صهیونیست کودک کش
ص _ ن۳۵۷۳۶۶۷۱۳:۳۹:۵۸ ۱۴۰۳/۵/۱۵
قابل توجه ، رژیم موقت صهیونسیتی از درون پوسیده شده و در حال محو شدن پیش می رود ، به دلیل اینکه جنایات زیادی مرتکب شده ازجمله قتل عام زنان و کودکان فلسطین غزه مظلوم و مقاوم.
مقاومت۳۵۷۳۶۹۸۱۴:۱۰:۱۹ ۱۴۰۳/۵/۱۵
امیدوار نباش به بایدن. همه شما دستتان در یک کاسه است.به حول و قوه الهی خاورمیانه را از وجود نحس وفتنه گر شما پاک میکنیم
مجید۳۵۷۴۷۲۰۱۸:۲۶:۰۵ ۱۴۰۳/۵/۱۶
اونوقت اسرائیل وقتی موجودیت خودشو در خطر ببینه قطعا دست به هرکاری میزنه
ناشناس۳۵۷۳۷۴۰۱۴:۵۶:۰۹ ۱۴۰۳/۵/۱۵
اگه بتونیم به اسرائیل درس عبرت بدهیم.
ناشناس۳۵۷۳۷۵۱۱۵:۱۷:۴۰ ۱۴۰۳/۵/۱۵
مرگ بر اسرائیل
ناشناس۳۵۷۳۷۶۰۱۵:۲۵:۲۷ ۱۴۰۳/۵/۱۵
موقعیت خیلی خوبی هست که ایران اسراییل را از ریشه نابود کنه
بنده خدا۳۵۷۴۶۶۵۱۶:۵۸:۳۳ ۱۴۰۳/۵/۱۶
هی گفتی بخدا
ناشناس۳۵۷۳۷۸۳۱۵:۴۴:۴۵ ۱۴۰۳/۵/۱۵
ایران باید از این فرصت نهایت استفاده را بکند یا سفارت خانه های اسراییل را در کشور های همسایه بزند یا از آمریکا امتیاز برای برجام بگیرد . جنگ مقوله خوبی نیست باید اتمام جنگ غزه را پیش بگیریم نه اینکه به جنگ دامن بزنیم.
رضا۳۵۷۴۱۷۴۲۳:۵۷:۵۸ ۱۴۰۳/۵/۱۵
سلام. اتفاقا نظر خوبی دادین. ایران از این فرصت اگر بتواند اتش بس جنگ غزه و خسارات وارده را بگیرد درقبال خون هنیه کمک بزرگی به مردم غزه کرده وبه تبع ان تحریم ها هم توسط سیاست ارتباط با جهان اقای پزشکیان برداشته میشود . .
ناشناس۳۵۷۴۵۶۵۱۴:۴۱:۰۷ ۱۴۰۳/۵/۱۶
فکر میکنید همینجوری میدن؟؟ همیشه جنگ پیش زمینه صلحه، باید وارد یه جنگ ادامه دار بشیم که اونا ازش میترسن، بعد برای تموم کردنش امتیاز بگیریم. وگرنه که اجازه ترور هنیه رو از آمریکا گرفته بود، پس فکر همه این روزها و این حرفها و خواسته هارو کرده بودن. اگر بدون زدن قولی بدن، میزنن زیرش، اگر بدون زدنشون کوتاه بیایم یعنی ما قابل کوتاه اومدنیم . اسراییل تاب جنگ طولانی رو نداره، سریع امتیاز میده وقتی ۱۰۰تا صهیونیست بمیرن.
...۳۵۷۳۷۸۵۱۵:۴۵:۰۴ ۱۴۰۳/۵/۱۵
ایران باید برای پاسخ به کشته شدن هنیه نتانیاهو رو بکشه
حبیب۳۵۷۳۷۸۸۱۵:۵۰:۴۸ ۱۴۰۳/۵/۱۵
من کهنه سرباز جنگ تحمیلی با تمام توان و تا آخرین نفسم به پای فرمان رهبر عزیز تر از جانم می ایستم و حاضر به هر ماموریتی برای مقابله با دشمنان ایران و انقلاب و رهبری عزیز با تمام وجود خودم و خانواده ام آماده نبرد تا پیروزی بر این درنده خویان هستم و از تقدیم جان ناقابلم در فرمانبرداری از رهبر عزیز تر از جانم دریغ نمی کنم. ای خوش آن روز که پرواز کنم تا بر دوست به هوای سر کویش پرو بالی بزنم
سید مجید۳۵۷۴۱۳۰۲۳:۰۵:۴۴ ۱۴۰۳/۵/۱۵
عزیز دل شما کهنه سرباز نیستی شما رزمنده هستی
جهانشاه قنبرزاده۳۵۷۴۳۲۶۰۸:۳۵:۵۷ ۱۴۰۳/۵/۱۶
من هم هر کجا که لازم باشه حاضرم بجنگم.درود بر ایران و ایرانی
اروند۳۵۷۴۴۵۰۱۱:۴۸:۵۳ ۱۴۰۳/۵/۱۶
شما افتخار ایران هستید
ناشناس۳۵۷۴۷۷۴۲۰:۲۹:۴۷ ۱۴۰۳/۵/۱۶
باعث افتخاری
فرهنگی بازنشسته۳۵۷۳۷۹۳۱۵:۵۳:۰۶ ۱۴۰۳/۵/۱۵
اینکه اسماعیل هنیه نزد ما مهمان بوده وباید جواب این بی حرمتی داده شود امری لازم هست.اما به هرحال ماهم باید همه ی جوانب را در نظر بگیریم وباعقل وتدبیر بهانه دست دشمن خبیث ندهیم
فرهاد۳۵۷۳۸۷۸۱۷:۲۸:۲۷ ۱۴۰۳/۵/۱۵
جواب لازمه باید طوری بزنیم که دیگه فکر تعدی به ایران توسرش نیوفته . جانم فدای رهبر
ناشناس۳۵۷۴۰۱۶۲۰:۲۲:۰۱ ۱۴۰۳/۵/۱۵
من درنوجوانی با۱۶سالگی به فرمان حضرت امام خمینی(ره)دردوران دفاع مقدس جبهه رفتم تاازخاک وناموسم دفاع کنم هم اکنون هم گوش به فرمان حضرت آقامقام معظم رهبری هستیم تاریشه اسراییل صهیونیسم راازریشه بکنیم یاعلی مدد
افشین۳۵۷۴۱۷۱۲۳:۵۴:۰۷ ۱۴۰۳/۵/۱۵
خاطرتان آسوده باشد که هیچکسی نیست که به اندازه رهبری عزیز در مورد تحولات منطقه و ایضا شرایط آمریکا کارشناس باشند.‌اینبار این حرامیان کودک کش با تمام منطقه مقاومت روبرو هستند و آمریکا در آستانه انتخابات همچین ریسکی نمیکند که پا در جنگ بگذارد.دشمنان ایران از آنچه تاکنون دیده آند نباید خیلی بترسند بلکه باید از آنچه ندیده اند شبها بی‌خواب بشوند. آفرین بر رهبری هوشمند که از تجربه جنگ تحمیلی نیروهای مسلحی ساختند که بدون وابستگی در اوج اقتدار امنیت را بما مردم ایران و اعتماد بنفس را به دیگر اعضای مقاومت عطا کردند.
ناشناس۳۵۷۳۸۰۷۱۶:۰۸:۲۵ ۱۴۰۳/۵/۱۵
مرگ بر آمریکا واسرائیل وهمدستانشان. همه خون آشام هستنند خدا از روی زمین انها‌را‌محو کندوخصوصآ انگلیس رو که همه با هم هستنند ودر کشتن مردم بی دفاع‌فلسطين شریکند خدا قوت بده‌ به همه گروهای مقاومت از ایران تایمن لبنان وسوریه وعراق وخود فلسطینی ها وصد سال دیگر رهبر عزیز زنده وسلامت‌باشند
ناشناس۳۵۷۳۸۲۰۱۶:۲۵:۴۲ ۱۴۰۳/۵/۱۵
هر کسی خربزه میخوره پای لرزش هم میشینه. گذشتی در کار نیست ما انتقام میگیریم وسخت ودردناکتر از قبل منتظر بمانید به امید پیروزی اسلام در سرتاسر خاور میانه روح همه شهدای اسلام شاد
عباس۳۵۷۳۸۲۳۱۶:۲۹:۱۷ ۱۴۰۳/۵/۱۵
سلام درود انشالله به یاری خداریشه این رژیم کودک کش از بین میرود تمام دنیا الان حرف انتقام ایران رامیزنند نبایدبه اسرائیل رحم کرد خون درمقابل خون این خواسته ماهست همه ما گوش وفرمانبردار رهبریم هرچی ایشون تصمیم بگیرند با جان ودل قبول میکنیم
محمد۳۵۷۳۸۲۶۱۶:۳۶:۴۹ ۱۴۰۳/۵/۱۵
اسماعیل هنیه مهمان ایران عزیز بود باید جواب بی حرمتی ها داده شود دستور رهبر عزیز م هستم جان فدای رهبر
جهانشاه قنبرزاده۳۵۷۴۳۲۸۰۸:۳۹:۰۸ ۱۴۰۳/۵/۱۶
اسماعیل هنیه مهمان بود،باید انتقام گ رفته شود.
طاهر عبداللهی نژاد۳۵۷۳۸۳۰۱۶:۳۹:۵۸ ۱۴۰۳/۵/۱۵
اسرائیل بزرگترین پایگاه اروپاوآمریکاست محل اصلی تروریست هااگه اونجانابودشد دیگه حادثه ای مثل کرمان ...سلیمانی...زاهدی... وغیره اتفاق نخواهدافتاد نابودی اسرائیل=بانابودی تمام تروریست آسیا
علیرضا۳۵۷۳۸۳۲۱۶:۴۰:۴۸ ۱۴۰۳/۵/۱۵
این بارایران با اقتدار عمل کنه همه چیزشون گرفته میشه به امید پاسخ محکم و تعیین کننده
کهنه سرباز جنگ تحمیلی و فرهنگی بازنشته۳۵۷۳۸۴۷۱۶:۵۳:۴۵ ۱۴۰۳/۵/۱۵
به امر رهبری بایستی جواب سختی داده شود که. دیگر. همچنین اشتباهی از اسراییل سرنزد
توکلی رودان۳۵۷۳۸۵۲۱۷:۰۳:۴۵ ۱۴۰۳/۵/۱۵
ماانتقام خون مهمانمان اسماعیل هنیه ومردم مظلووم فلسطین بویژه کودکان را خواستاریم
ناشناس۳۵۷۳۸۵۹۱۷:۱۰:۵۷ ۱۴۰۳/۵/۱۵
اونا ترور کردن ماهم ترور کنیم ولی جنگ نه جنگ باعث از بین رفتن زیر ساخت ها و هر چه کاشتیم وبرداشتیم میشه امیدوارم مسولین تصمیم درستی بگیرند
علیرضا۳۵۷۳۸۷۰۱۷:۲۳:۳۱ ۱۴۰۳/۵/۱۵
صهیونیست ها باید هم در مورد شهادت هنیه جواب گو باشند وهم قتل عام چند. ده هزار زن و کودک بی گناه در غزه خون این کودکان بی گناه. صهیونیست ها و حامیان گرگ صفت آنها رو از بین خواهد برد!!!
۰۹۱۲۱۸۱۳۷۱۹۳۵۷۳۸۷۶۱۷:۲۸:۱۱ ۱۴۰۳/۵/۱۵
مهمان کشور جمهوری اسلامی اسماعیل هنیه درتهران مورد حمله وحشیانه رژیم جعلی صهیونیسم قرار گرفته وبه شهادت رسیده در این حال به دوکشور ایران وفلسطین تجاوز صورت گرفه وباید تنبیه سخت در انتظارش باشد
ناشناس۳۵۷۳۸۹۱۱۷:۴۷:۰۰ ۱۴۰۳/۵/۱۵
این بهترین موقعیت برای ایران است که اقتدارخودرا به منطقه وجهانیان به اثبات برساند وریشه این رژیم کودک کش را کاملا بخشکاند البته با برنامه ریزی دقیق وعاقلانه
ناشناس۳۵۷۳۸۹۴۱۷:۵۴:۵۶ ۱۴۰۳/۵/۱۵
تدبیر و عقلانیت باید در هر کشوری حکمفرما باشه و با توجه به شرایط و اوضاع هر کشوری با مدیریت صحیح چاره اندیشی کرد.
ناشناس۳۵۷۳۸۹۹۱۷:۵۹:۴۶ ۱۴۰۳/۵/۱۵
من همیشه و در همه ی صحنه ها از بین سربند ها دنبال سربند مرگ بر اسرائیل بوده ام و آن را به پیشانی بسته ام وا... قسم آن زمان که ۱۷ سالم بود به این بینش رسیده بودم .
ناشناس۳۵۷۳۹۰۴۱۸:۰۳:۵۹ ۱۴۰۳/۵/۱۵
رمزموفقیت پیروزی بردشمن عدم توان فهم اودرچگونگی پاسخ ماست بحمدالله عملکرد او گزینه های بیشماری جلوی ماقراردادکه قابل شمارش نیستندواین لطف خفیه الهی بوداوهمه نقاط قوت وضعف خودش رادرهمه ابعادوفضاهای اطراف خودش مکانی وزمانی ووضعیتی وموقعیتی وشرایطی ...رابرایماروشن ساخت ودراختیارماقرارداد.
سام۳۵۷۳۹۰۶۱۸:۰۴:۲۶ ۱۴۰۳/۵/۱۵
انتقام قطعی ایست این وعده الهی است که فرزندان صهیوند بدست فرزندان اسلام سخت مجازات خواهند شد آن شاء الله
ناشناس۳۵۷۳۹۰۹۱۸:۰۸:۰۳ ۱۴۰۳/۵/۱۵
سران کشورها بایستی با عقلانیت و تدبیر چاره ایی بیندیشند برای پایان کشتارها و تنش ها و انتقام ها .
اسماعیل یوسفی۳۵۷۳۹۱۲۱۸:۱۱:۲۵ ۱۴۰۳/۵/۱۵
من آرزوی نابودی رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل و دارم؛؛؛؛ انشاالله یه جوری ایران بهش ضربه بزنه که زمینه سقوط و محوش از دنیا فراهم بشه
علی اکبرمعصوم أبادی۳۵۷۳۹۱۴۱۸:۱۳:۱۸ ۱۴۰۳/۵/۱۵
به هیچ عنوان گذشت نمیشود انتقام بسیارسخت حتمی است. تحرکات آمریکا . صهیونیستها. ناتوو همه حامیانشان میدانندکه حریف دلاورمردان ایران عزیز نمیشوند فقط مانور سیاسی ونظامی دارند. الان همه دراضطراب شدید هستند. مرگ برصهیونیست وحامیان آنان
ناشناس۳۵۷۳۹۲۵۱۸:۲۳:۱۴ ۱۴۰۳/۵/۱۵
امیدوارم که ایران با دقت و حوصله انتقام شهید هنیه را بگیرد ونا خواسته وارد جنگ با آمریکا نشود ما هم باید به روشهای خودشون جواب بدهیم انتحاری، ترور مسئولین بلند پایه آن جنایت کاران و کی بود ،کی بود،ما نبودیم .
سیاوش۳۵۷۳۹۲۷۱۸:۲۵:۲۶ ۱۴۰۳/۵/۱۵
ایران ومقاومت بایدتمام فرودگاههای اسرائیل وکشورهای ثالث رادرمرحله نخست باخاک یکسان کنندبطوریکه امکان پروازهیچ جنگنده ای ازخاک اسرائیل و۰۰۰۰وجودنداشته باشداینهمه ویرانیهادرغزه توسط نیروی هوای اسرائیل کودک کش انجام گرفته . اسرائیل مرگت فرارسیده
آرش۳۵۷۳۹۲۹۱۸:۲۶:۴۷ ۱۴۰۳/۵/۱۵
فرزند نامشروع انگلیس خبیث در لحظات پایانی عمر کثیفش قرار گرفته و والدین جنایتگارش انگلیس و امریکا هیچ غلطی نمی توانند بکنند
مجتبی۳۵۷۳۹۳۶۱۸:۳۱:۲۳ ۱۴۰۳/۵/۱۵
ایران مطمئنن مانند دفعات قبل جواب سنگینی خواهد داد. تا مثل دفعات قبل دیگر جرأت چنین رفتاری و ترورهایی نداشته باشند. مانند الان که چهل هزار انسان رو قتل عام کردن.!! مطمئنن از داخل اسرائیل در حال فروپاشی هست. از اقتصاد و ارتش اسرائیل و کشورهای که هم پیمانش هستن. مشخصه!!
مصطفي۳۵۷۳۹۴۶۱۸:۴۰:۰۱ ۱۴۰۳/۵/۱۵
فقط بگویید میزنیم چون ترس برابر مرگه تا بیایند بخودشون سنگی که از زمین بلند نشده معلوم نیست چقدره اگه بلند شد آنها مشت مارا میخونند هر چه قدر میتونید قدرت نظامی راباید ببرید حالا که قرار است اقتصادمان درست کنیم بهتره گول احساساتمون نخوریم آنها دنبال درگیر کردن ایران هستند یه نفر را توکشور ما شهید کردند ده نفر ازآنها بکشید ما باید حریف تر از آنها باشیم
سکووت۳۵۷۳۹۴۷۱۸:۴۰:۴۹ ۱۴۰۳/۵/۱۵
سیاستمداران آمریکا از خاک ایران دور بمانید تا درامان باشید خودتان رابه دردسرنیاندازیداین شوخی با مملکت ایران پیامدهای ناگواری برای کل دنیا به همراه خواهدداشت
قاسم۳۵۷۳۹۵۴۱۸:۴۶:۴۳ ۱۴۰۳/۵/۱۵
سریع جوابشون رو بدید دیگه مردوم خسته شدن از بلا تکلیفی
افسانه۳۵۷۳۹۵۵۱۸:۴۶:۴۳ ۱۴۰۳/۵/۱۵
صهیونیستها میخوان خودشون بکشن بعد بگن شما خویشتن دار باشین خب یه دفعه هم شما پا پیش بزارید تا از جنگ جلوگیری بشه
بهروز۳۵۷۳۹۶۹۱۹:۰۳:۲۴ ۱۴۰۳/۵/۱۵
قربون قلبای مهربون و ظلم ستیز همتون. عزیزان من، اسرائیل اشغالگر که با نیرنگ و دروغ موجودیتش تثبیت شد، از هیچ کاری برای حفظ خودش خودداری نمیکنه. هدف رژیم اسرائیل نابودی همه فلسطینی ها یا اخراج تا آخرین نفرشون از فلسطینه. این متعصبین وطنْ دزد عمدا ایران رو تحریک میکنن تا وارد یه جنگ تمام عیار بشه. از طرفی در آمریکا هم بخاطر حمایت‌های وسیعی که از يهوديها میشه با شروع جنگ دو کشور سناتورها از دولت میخوان که به دفاع از اسرائیل بپردازه. شورای امنیت هم که با وتوی آمریکا روبرو میشه. عربها هم که دست برادری با اسرائیل در پیمان ابراهیم دادن.یقین کنید نتانیاهو در آمریکا از دوستانش دستور و ارشاد گرفته که هنیئه رو در تهران بکشه. ایران باید بدون ورود به جنگ تمام عیار گوشمالی سختی به اسرائیل بده .
هادی۳۵۷۳۹۷۱۱۹:۰۵:۴۷ ۱۴۰۳/۵/۱۵
نتیجه اش مهمه باید سوریه و لبنان درخط مقدم اقدام کنند و سرزمین‌های اشغالی رو پس بگیرند .
صیاد۳۵۷۳۹۷۷۱۹:۱۰:۵۱ ۱۴۰۳/۵/۱۵
ما کاری به سیاست‌های بین المللی نداریم ولی ترور یک میهمان در خانه خود بسی درد آور است هنیه در ایران در خانه میزبان احساس امنیت داشت مرگ بر اسرائیل کودک کش
عشقم مادر۳۵۷۳۹۹۱۱۹:۳۷:۳۳ ۱۴۰۳/۵/۱۵
خدالعنت کنه به همه سردمداران صهیونیست،کودک کش ،دیگه زمان بزن ودروتمام شده،رهبرفرزانه وجان دلمان امرفرمودن وجواب دندان شکن داده خواهدشد،مطیع امرآقاجانمان هستیم
ناشناس۳۵۷۳۹۹۴۱۹:۴۸:۰۰ ۱۴۰۳/۵/۱۵
ترور بهترین گزینه است و رد بمثل است...! هم باعث وقوع جنگی فراگیر نمیشه _ هم‌ اینکه باعث پایان‌ جنگ و کشتار در غزه میشه
ناشناس۳۵۷۴۰۰۴۲۰:۰۱:۵۸ ۱۴۰۳/۵/۱۵
اسرائیل در حال نابودی است و آبروی غرب را برده و رفتنی است ظلم آشکار پابرجا نمی ماند
خسرو سیفی فرهنگی۳۵۷۴۰۱۰۲۰:۰۸:۰۰ ۱۴۰۳/۵/۱۵
اسرائیل انشالله به درک واصل شود باید انتقام صورت گیرد .....ترور در قبال ترور
عباس۳۵۷۴۰۱۱۲۰:۱۲:۳۹ ۱۴۰۳/۵/۱۵
پای فرمان رهبر عزیزمان تا پای جان استاده وعلی وار عمل می کنیم یا علی
احمد قربانی برام۳۵۷۴۰۲۴۲۰:۳۱:۲۱ ۱۴۰۳/۵/۱۵
باید نتانیاهو را در کشوری دیگر به درک واصل شود به امید آنروز
ناشناس۳۵۷۴۰۲۷۲۰:۳۳:۰۹ ۱۴۰۳/۵/۱۵
ما زنده برانیم که ارام نگیریم موجیم که اسودگی ما عدم ماست خدا قوت رزمندگان اسلام
محمد۳۵۷۴۰۳۵۲۰:۴۰:۳۸ ۱۴۰۳/۵/۱۵
باید هم از ایران بترسندما هشت سال بادست خالی با دنیا جنگیدیم و پیروز شدیم الآن قدرت برتر منطقه هستیم اگه رهبر عزیزمان دستور بدهد اسرائیل و متحدانش را از صفحه روزگار محو می کنیم
ازرزمندگان دفاع مقدس۳۵۷۴۰۳۷۲۰:۴۱:۱۶ ۱۴۰۳/۵/۱۵
سلام به ایران سلام به فلسطین:من زمان جنگ تحمیلی عراق علیه ایران درنوجوانی با۱۶سال سن به ندای رهبرم حضرت امام (ره)لبیک گفتم وعازم جبهه شدم تاازخاک وناموسم دفاع کنم هم اکنون هم گوش به فرمان رهبرعزیزم حضرت آقاخامنه ای هستم اذن جهادم دهندتاریشه اسراییل صهیونیسم راازخاک بکنیم وازجهان هستی محوکنیم مرگ براسراییل مرگ برآمریک مرگ برانگلیس
ناشناس۳۵۷۴۰۳۸۲۰:۴۱:۲۵ ۱۴۰۳/۵/۱۵
انتقام
رضا۳۵۷۴۰۴۲۲۰:۴۸:۱۴ ۱۴۰۳/۵/۱۵
ایران کاری الان میخواد انجام بده باید همون بار اول انجام میداد که اسراییل و امریکا دیگه جرات همچین گستاخی رو نداشته باشن.
ناشناس۳۵۷۴۰۵۰۲۰:۵۷:۰۶ ۱۴۰۳/۵/۱۵
نتانیاهو بااین ظلمش که بیگناه مردم فلسطین را بشهادت میرساندو زندگی و زنده ماندن را از اونا میگیره انشاالله زودتر بمیره تا مردم فلسطین از دستش نجات پیدا کنند. به امید روز گوربه گور شدن نتانیاهو و جشن بزرگ مسلمانان
ناشناس۳۵۷۴۰۶۱۲۱:۱۲:۳۵ ۱۴۰۳/۵/۱۵
انشاءالله اسرائيل نابود خواهد شد جانم فداى رهبرم سيد على خامنه اى ايثارگر جنگ تحمیلی
حسن۳۵۷۴۰۸۰۲۱:۴۳:۳۳ ۱۴۰۳/۵/۱۵
آمریکا اول به اسرائیل چراغ سبز نشان می‌دهند که بزن بعد همگی فریاد می‌زنند تلافی و جواب ندهید.
م.م.محبی۳۵۷۴۰۸۴۲۱:۴۹:۳۷ ۱۴۰۳/۵/۱۵
درود بر ملت بزرگ ایران. اینجانب به عنوان یک ایرانی با حمله مستقیم ایران به اسرائیل مخالف هستم چراکه امکان وقوع جنگ خانمانسوز وجود دارد. لیکن موافق مقابله به مثل بطور اشد هستم.
ایرانی۳۵۷۴۱۰۰۲۲:۱۸:۲۶ ۱۴۰۳/۵/۱۵
فقط انتقام با موشک مرگ بر اسراییل
محسن سعیدی طسوجی۳۵۷۴۱۰۲۲۲:۲۲:۴۹ ۱۴۰۳/۵/۱۵
سلام راه رسم مردونگی وایسادن درمقابل ظالم هست اسرائیل جدااز مسئله مردم بی گناه غزه تا الان چند از بزرگ مردان ما با نامردی ترور کرده والانم که مهمان بی دفاع ما شهيد کرد ووووو..یک بار برای همیشه این غده چرکین باید ازرو زمین برداشته بشه به امید خدا مرگ بر اسرائیل کودک کش
ناشناس۳۵۷۴۱۰۶۲۲:۲۵:۳۸ ۱۴۰۳/۵/۱۵
سلام درود ان شاالله اسرائیل به یاری خدا ریشه این رژیم کودک کش ازبین میرود
حمید۳۵۷۴۱۰۸۲۲:۳۲:۱۹ ۱۴۰۳/۵/۱۵
پاسخ به ترور باید داده شود .اما عواقب آن تله برای ایران نباشد که اسرائيل از باتلاق غزه نجات یابد .
ناشناس۳۵۷۴۱۱۲۲۲:۴۳:۲۷ ۱۴۰۳/۵/۱۵
به فرموده امام راحل باید اسراییل را از صفحه روزگار محو نمود. یا مهدی ادرکنی
ناشناس۳۵۷۴۱۱۹۲۲:۵۵:۰۱ ۱۴۰۳/۵/۱۵
باید هوشمندانه عمل کنیم و ضمن تنبیه اسرائیل بهانه به دست دشمن ندهیم.
ناشناس۳۵۷۴۱۲۰۲۲:۵۵:۰۹ ۱۴۰۳/۵/۱۵
درود اولا کمی عاقلانه باید پیش رفت یه اشتباه باعث درگیر و بدترین شرایط برای ما خواهد بود . باید سیاست رو حفظ کرد دو جنگ روانی و رسانه ای که بدتراز جنگ واقعی هستش سه باید تفره بین همه اساتیدشون رقم بخوره باید هوشمندانه پیش رفت زدن موقع داره باید چنان رجزخوانی بشه که نفهمن قراره بهشون حمله بشه نباید اگاه باشن بقدر باید طول بکشه همه فقط هراس داشته باشن .
محمد۳۵۷۴۱۸۱۰۰:۰۸:۱۹ ۱۴۰۳/۵/۱۶
ما باید به اسرائیل حمله کنیم .اگه حمله نکنیم فردا میاد تو ایران ی کار دیگه میکنه بهترین فرصت هستش آقا دستور داده ما مگه مسلمان نیستیم چقدر کودک جوان کشته این همه موشک داریم رو اسرائیل امتحانشون کنیم.ی چند روز بزنیمش بعد کشور دیگه میان وسط برای آتش بس
ناشناس۳۵۷۴۱۸۴۰۰:۱۳:۵۲ ۱۴۰۳/۵/۱۶
اگر گروه مقاومت بتواند جنگنده ها و سایر سلاح هایی که اسرائیل بوسیله آنها مردم غزه را شهید می کند منهدم کند خیلی خوب است.
ناشناس۳۵۷۴۱۹۵۰۰:۳۶:۳۴ ۱۴۰۳/۵/۱۶
بایدبه اسراییل درس عبرتی داده بشه که دیگرنای بلندشدن رانداشته باشدودرس عبرتی باشدبرای کشورهایی مانندعربستان بحرین امارات واردن که به ظاهرمسلمان هستنداماشریک وهم دست آمریکاواسرائیل جنایتکارهستندومایه ننگ امت مسلمان به امیدنابودی اسرائیل وآزادی قدس شریف
نگار۳۵۷۴۱۹۹۰۰:۴۷:۳۳ ۱۴۰۳/۵/۱۶
واقعا مرگ بر اسرائیل و آمریکا و حامیان که چند کشور نحس غربی هستن
حمید۳۵۷۴۲۲۲۰۱:۱۹:۱۰ ۱۴۰۳/۵/۱۶
به حو قوه الهی ریشه اسرائیل نابود خواهد شد من میخواهم از امریکا سوال کنم این زنان کودکان بی گناه چی دارن که شما به جان آنها افتاده اید ،نفت گاز یا معدن دارن که شما ۷۰سال است آنهارا قتل عام میکنید اینها اینها هم مثل سایر انسانها حق حیات دارن حق زندگی دارن ، ان شاالله بزودی سرنگون می شید و طعم خون خون ریزی رو خواهید چشید،زنده باد ایران ،زنده باد رهبری
رحمن۳۵۷۴۲۲۵۰۱:۳۰:۲۲ ۱۴۰۳/۵/۱۶
شکر خدا ایران یک بار ثابت کرده که می تواند اسراییل رو کاملا فلج کنه ...و نه دوست داریم که مردم رو بکشیم .چون ما آدم کش نبوده و نیستیم ....و هیچ شکی هم نه خودمون و نه همه کشورهای دوست و دشمن به این توانایی ایران نیست ...پس بهتره این بار با اقدام دیپلماتیک با صبر و حوصله ...از آمریکا و اسراییل با همکاری همسایگان عرب و خارجی خود ...موجب ..اتمام جنگ غزه بشه که روح و خون آقای هنیه از این عمل خشنود میشه هم ..این کار مورد خواست همه دنیا ..می باشد.
مهدی۳۵۷۴۲۲۶۰۱:۳۳:۱۶ ۱۴۰۳/۵/۱۶
جنگ ایران بااسرائیل خیلی وقته شروع شده زمانی شروع شد که سردارسلیمانی را توعراق زدن اسرائیل خودش به تنهایی دربرابر ایران یه نصف روز هم دوام نمیاره اون یه مهره است که توسط آمریکا مجهز به سلاحهای روزدنیاهستن آمریکا بااین کارش می خوادفلسطین،لبنان،ایران وتمام کشورهای مسلمانوازبین ببره این وسط آمریکاهم به هدفش میرسه هم تمام تجهیزات جدید نظامیشو توسط اسرائیل امتحان می کنه،حالا ایران چه اسرائیل بزنه چه نزنه اینا دست ازسرایران برنمی دارن حالا نتیجه گیری ایران ازهمون اوایل جنگ خودش موشک و تجهیزات نظامی می ساخت ایران تواین چندسال انقدرقوی شده که می تونه با۲۰۰موشک پیشرفته کاراسرائیلو برای همیشه تمام کنه.
آرش۳۵۷۴۲۴۶۰۲:۳۳:۳۱ ۱۴۰۳/۵/۱۶
واقعا جای تعجبه.کنگره وسنا و کل نظامیان ومردم آمریکا سخت مخالف جنگ با ما هستند در اسراییل هم مردم که سخت در وحشت بسر میبرند ومخالف جنگ وکابینه دولت اسراییل هم مخالف و وزیر دفاع وفرمانده کل نیروهای مسلح اسراییل هم مخالف این وسط میمونه نتانیاهو وجوبایدن ؟؟؟
ولی اله۳۵۷۴۲۴۹۰۲:۳۵:۵۰ ۱۴۰۳/۵/۱۶
زیر ساختها، باید زیرساختهای اسراییل را هدف قرار داد، در کلیپی از یک مسوول صهیونیستی شنیدم گفت بدون برق، آب، انرژی سه روز دوام نمی اوریم، اگه تاسیسات زیربنایی فلج شوند، جامعه این رژیم کودک کش بدست خودش متلاشی میشود، شهروندانش علیه مقاماتش معترض میشوند و شورش میکنند، هرچند قطع آب در مرام ما نیست اما برای کودک کشان ملاحظات انسانی جایی ندارد، چون انسان نیستند.
ناشناس 399۳۵۷۴۲۵۲۰۲:۵۲:۳۸ ۱۴۰۳/۵/۱۶
بزنید اسراییل رو با خاک یکسان کنید نمی‌دونم چرا یکبار کار یکسره نمیکنید
Shaban۳۵۷۴۲۶۷۰۵:۲۴:۱۶ ۱۴۰۳/۵/۱۶
جنگ احتیاط خودش رو می‌خواهد نبایستی ناشیانه عمل کرد ، تو دعوا دو طرف آسیب می‌بینند
احمد۳۵۷۴۲۶۹۰۵:۳۰:۰۵ ۱۴۰۳/۵/۱۶
لبیک یا خامنه‌ای
مرتضی ارفند۳۵۷۴۲۷۴۰۶:۲۴:۰۷ ۱۴۰۳/۵/۱۶
خوبه که این بی صفتان دق مرگ بشوند همچون منتظر عذاب بمانند یا درست جواب بدیم که دنیا انتقام گیری ما را درک کنه یا بذاریم فعلا منتظر عذاب بمونند و روح روانشان درگیر باشه خدا قوت
محسن۳۵۷۴۲۹۱۰۷:۱۱:۰۷ ۱۴۰۳/۵/۱۶
درود بر همه، آنانی که جنگ طلبی میکنند یا عواقب جنگ رانمیدانند یا مغرضانه برطبل جنگ میکوبند،حال که خود آمریکا برای رها کردن پشت اسرائیل پاپیش گذاشته هم به منافع دیپلماسی ماهست که اینکار را نکنیم.وهم جهت ایجاد حسن نیت باغرب ،به مراتب ضربه ای که نتانیاهو از حمله نکردن میخورد ازحمله کردن نمیخورد. لطفا احساسی تصمیم نگیرید،بگذارید خباثت دشمن برهمگان بیشتر آشکار شود ونه درهیاهوی جنگ گم شود. کاری کنید که در اوج قدرت جهان به شما احسنت بگوید، ایران وایرانی هیچ وقت جنگ طلب نبوده با سپاس
حسین۳۵۷۴۳۳۳۰۸:۴۸:۲۴ ۱۴۰۳/۵/۱۶
عقلانی عمل کنیم که کشور خدای نا کرده درگیر جنگ نشود ولی از هزاران راه میشود به اسراییل ملعون ضرب بزنیم . نابودی اسراییل بدست خدا نزدیک هست
یه بیکار۳۵۷۴۳۳۷۰۹:۰۳:۴۴ ۱۴۰۳/۵/۱۶
خون در برابر خون.ما برای این موشکها وپهبادها خیلی چیزها تحمل کردیم.پس کی باید به درد بخورن.
سید۳۵۷۴۳۳۸۰۹:۰۶:۲۹ ۱۴۰۳/۵/۱۶
سردار سلیمانی در دفع داعش مجاهدتها کرد و اخر در عراق شهید شد .جواب عراق به این ترور چی بود اونم کسی که برای امنیت عراق جنگید.
ناشناس۳۵۷۴۳۴۱۰۹:۱۰:۲۹ ۱۴۰۳/۵/۱۶
همینکه دو دل هستند میترسند بسه ، وقت زدن مستقیم نیست ، همینکه هر شب منتظر مرگ باشند ، مثل آدم سرطانی دم مرگ ، فعلا کفایت میکنه.
علی۳۵۷۴۳۴۷۰۹:۲۳:۰۷ ۱۴۰۳/۵/۱۶
باید از شگرد امروز یا فردا می زنم استفاده کنیم تا خسارت مالی و اقتصادی به آنها وارد شود ،،،،
مصطفی۳۵۷۴۳۸۰۰۹:۵۵:۵۴ ۱۴۰۳/۵/۱۶
مسلمان به فرمایش تمام بزرگان دین و رسول اکرم و دستورات قرآن کریم و فرهنگ شهادت، در عین حال که باید شجاع ونترس باشه باید کیاست و سیاست داشته باشه ، باید در این انتقام جویی جوانب مختلف را درنظر گرفت که نتانیاهو و اربابش به هدف خودشون نرسن، در ضمن اینکه خون در برابر خون حق مسلم ماست ،
رضا۳۵۷۴۳۹۳۱۰:۲۱:۰۱ ۱۴۰۳/۵/۱۶
سلام.من طرفدار انتقام خون مهمان شهیدمان هستم ولی نه با جنگ.ما هم مثل آنها سران کشورشان را از بین ببریم.
امیر۳۵۷۴۴۳۲۱۱:۱۰:۵۳ ۱۴۰۳/۵/۱۶
ایران باید بزنه، باید نابودش کنه.
رضا۳۵۷۴۶۰۷۱۵:۴۵:۱۱ ۱۴۰۳/۵/۱۶
ما ایرانی‌ها باید اسرائیل را نابود کنیم .
محمد۳۵۷۴۴۷۶۱۲:۲۵:۱۱ ۱۴۰۳/۵/۱۶
حتما باید جواب داده بشه . اما حتما مسولان عالی رتبه به دور از هیاهو با تعقل و تدبیر عمل خواهند کرد . یادمان باشد اسرائیل گفته کار او نبوده و از جهت حقوقی باید دید چطور می‌شود تصمیم گرفت . شاید اقدامی مثل عملکرد او مثل ترور مسولان اسرائیلی گزینه ی هم سطحی باشد .
حشمت۳۵۷۴۴۹۵۱۲:۵۷:۴۸ ۱۴۰۳/۵/۱۶
خدا رهبرمان این پیرفرزانه را محافظت کند.....همیشه به جمله غده سرطانی بودن اسرائیل از طرف امام خمینی رحمت الله فکر میکنم چون این جمله هیچ جانشینی ندارد،به امیدمحوشدن رژیم جعلی صهیونیزم
حسین شرافت۳۵۷۴۴۹۸۱۳:۰۱:۳۷ ۱۴۰۳/۵/۱۶
با در نظر گرفتن ایات و روایات اگر همان زمانی که سردار کم نظیر و ابر قهرمان میدان رزم را ترامپ ترور کرد با تمام قوا و با تمام امکانات ریز و درشت پایگاه های آمریکا را شخم زده بودیم پس ازان دیگر شاهده گستاخی های مکرر دشمن صهیونی امریکایی نبودیم ذره ای هم در ان شکی نیست طبق وعده الهی ،،،،,,,, و اما اینار اگر واقعا مسئولان تصمیم ساز ترس به خرج ندهند و تمام نقاط حساس و نظامی دشمن وحشی و درنده اسرائیلی را شخم بزنند برای همیشه سایه هر جنگی از این سر زمین پارسی برداشته خواهد شد ای کاش این انتقام همه جانبه و ویرانگر باشد برای درنده گان زنان و کودکان و بیماران و سالمندان ،
مهدی۳۵۷۴۵۳۳۱۳:۵۳:۲۸ ۱۴۰۳/۵/۱۶
انشأالله اسرائیل به خاک میکشیمشان
ناشناس۳۵۷۴۵۵۱۱۴:۱۸:۳۸ ۱۴۰۳/۵/۱۶
مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل انشاالله مرگ نتانیاهو رسیده مرگ بر اسرائیل کودک کش
مسلم۳۵۷۴۵۵۵۱۴:۲۹:۴۶ ۱۴۰۳/۵/۱۶
خدا همیشه با مسلمانان بوده و هست با یاری خدا ودستور رهبر عزیزمان به همه جنایت ها خاتمه میدیم درود بر غیرت ایرانی
ناشناس۳۵۷۴۵۵۷۱۴:۳۳:۴۳ ۱۴۰۳/۵/۱۶
مرگ بر اسرائیل مرگ بر امریکا
احمد۳۵۷۴۵۷۷۱۴:۵۹:۵۰ ۱۴۰۳/۵/۱۶
تورا خدا بزنیدشون،پدرشون دربیارید
ناشناس۳۵۷۴۵۸۶۱۵:۱۶:۱۲ ۱۴۰۳/۵/۱۶
بایدایران حمله کندانشاالله پیروذیم
ناشناس۳۵۷۴۵۹۰۱۵:۲۴:۱۴ ۱۴۰۳/۵/۱۶
لعنت برسران ترسو وبزدل کشورهای عربی که همه را جمع کنند یک موی سرمجاهدشهیدعزیزمان اسماعیل هنیه نخواهندشدکه با تقدیم جان خود و خانواده اش سعادت آن دنیا رابرعافیت گزینی وخیانت به آرمان قدس و فلسطین را ترجیح داد.
بهمن۳۵۷۴۶۰۴۱۵:۴۱:۴۲ ۱۴۰۳/۵/۱۶
باید عملیاتی انحرافی شبیه حمله به اچ ۳ طراحی بشود تا عملیات بیشترین خسارت را برای اسراییل ببار بیاورد.یاحق
علی فدایی انقلاب و رهبر۳۵۷۴۶۳۷۱۶:۳۱:۰۹ ۱۴۰۳/۵/۱۶
من یک جانبازم که به فرمان امام عزیزم خمینی بت شکن به جنگ اهریمن آن زمان رفتم الان هم با این بدن ناقص خود حاضرم جانم را فدای دین وکشورم و امامم خامنه ایی عزیز فدا کنم رهبرا از تو به یک اشاره از من به سر دویدن رهبرم مقتدایم همانگونه که گوش شما به دهان امام زمان است . گوش ما هم به دهان شما است کافیه فرمان دهید جانم فدایت
حمید۳۵۷۴۶۸۸۱۷:۲۹:۲۲ ۱۴۰۳/۵/۱۶
مطمعناترورشهیدهنیه آن هم درتهران بانظرامریکاانجام شده ومسلماهمچین روزهایی وحمله ایران به اسراییل روپیش بینی میکردن ولی الان اصراردارن ایران خویشتنداری کنه ازطرفی امریکابه سرعت داره پایگاههانظامیش درمنطقه روتقویت میکنه چرا!؟؟؟این یک حرکت برنامه ریزی شده هست که ایران واردجنگ بشه چرا؟؟؟امریکامیدونه تحریمهاش دیگه اثری نداره ایران داره راحت نفت میفروشه و از بازار کشورهای دیگه نیازهاش روبرطرف میکنه وامریکاشکست سختی بخاطربی اهمیت شدن تحریمهاش میخوره نیروهای هم‌ مرزاسراییل باموشک امنیت روازاسراییل گرفتن جنگ غزه فرسایشی شده وطولانی ترشدنش به ضرراسراییل هست این هم شکست دیگری برای اسراییل هست پس بهتره بهرصورتی ایران واردجنگ بشه تازیرساختهای مهمش روتخریب کنن وبابوجوداوردن فشاراقتصادی مضاعف دراثرجنگ مانع پیشرفت ایران وقطع کمکهای ایران به کشورهای همجواراسراییل بشه واسراییل خیلی راحت به مقاصدشومش برسه مطمعناواردشدن به چنین دامی منفعتی برای ایران نداره وبهتره واردجنگ‌ نشیم وهمین روش غیرمستقیم رودنبال کنیم وچراغ خاموش به اسراییل ضربه بزنیم وباپنبه سرببریم
هاشم۳۵۷۴۷۰۵۱۷:۵۸:۰۸ ۱۴۰۳/۵/۱۶
همین کاری که الان میکنن بهتره چون همه پروازهاشون لغو شده مسافرت به سرزمین اشغالی ممنوع شده این بهترین ضربه به اقتصاد رژیم منحوس است مردمش ازترس ایستاده می‌خوابن پناهگاهها بازشده مردم درهراس ودلهره زندگی میکنن همین بهتر از اینه که چندتاموشک بزنن و تمام بشه
آرمین۳۵۷۴۷۱۳۱۸:۱۶:۴۸ ۱۴۰۳/۵/۱۶
خدایا من را نمیران تا خوار شدن دشمنان ایران را ببینم (اللهی آمین)
ناشناس۳۵۷۴۷۵۸۱۹:۵۵:۱۸ ۱۴۰۳/۵/۱۶
همیشه گفتن این کشور رو اقا امام زمان خودش هدایت و محافظت میکنه. اقا هم تحت هدایت ایشان هستن. پس نگران نباشید فقط از وقایع بعدی لذت ببرید که مرگ اسراییل نزدیکه
قاسم۳۵۷۴۷۹۵۲۱:۳۶:۴۸ ۱۴۰۳/۵/۱۶
من بقول دوستمان رزمنده زمان جنگ مجروع شیمیایی هستم با جنگ و درگیری روی خوشی ندارم ولی در همین حال سن سال حاضر نیستم کسی به کشورم نگاه چپ کنه.
مهدی۳۵۷۴۸۱۲۲۲:۱۷:۴۱ ۱۴۰۳/۵/۱۶
باید یک ساعت بعد از حمله به هنیه حیفا و تل آویو مور حمله موشکی قرار می‌گرفت .
مهرزاد۳۵۷۴۸۷۳۰۰:۵۴:۲۰ ۱۴۰۳/۵/۱۷
انشالله اسرائیل رامییکوبیم ونابودشان میکنیم ومردم مظلوم فلسطین راآزادخواهیم کرد وصهیونیسم رانابودمیکنیم این وعده خداوایرانیان برای جهانیان هست انشاالله
توکل رستمی ایثارگر۳۵۷۴۸۸۰۰۱:۱۹:۳۴ ۱۴۰۳/۵/۱۷
من جنگ دیده هستم زمانیکه 86کشوردنیا با تمام توان صدام سراپا دندان مسلح کردن هیچ علتی نتونستن بکنن الان که نصف بیشتر آسیا به دست توانمند ایران به پیشرفته ترین موشک تجهیزشده بهترین موقع برای نابودی این رژیم جعلی کودک کش وعربده کشی آمریکا و دیگر هم پیمانانش در منطقه است.
رضا۳۵۷۴۸۹۶۰۳:۱۲:۵۱ ۱۴۰۳/۵/۱۷
مرگ بر اسراییل و آمریکا جانم فدای رهبرم.
رضا۳۵۷۴۹۳۷۰۷:۱۵:۲۹ ۱۴۰۳/۵/۱۷
من افتخار میکنم که یک ایرانیم، و از رهبر فرزانه و دلسوز ایران و نیروهای جان برکف نظامی تقاضا دارم، مقابل به مثل کنیم یعنی مثل اسراییل ماهم هرچی وزیر و نظامی دارن را ترور کنیم جنگ جنگه نمیشه اونا بیان مارا بکشن ما عکس العمل نشان ندهیم، درسته ولی سزای یه کافری( اسرائیل) که ازخطوط قرمزما رد بشه مرگه،
yektanetتریبون

پربحث‌های دیروز

  1. حالا چه می گویید؟!

  2. توضیح مهاجرانی درباره تعیین تکلیف وام‌های دریافت‌شده سازمان بورس

  3. زیباترین آبشار ایران: آبشار بیشه خرم آباد

  4. کنکور، خادم یا ارباب آموزش و پرورش؟!

  5. انتقاد عارف از ضربه‌پذیری سایبری سامانه بنزین/ دیدگاه دو رسانه اصولگرا درباره دوقطبی‌سازی

  6. نشست همتی با بانکهای خصوصی/ناترازی بانکی حل شود

  7. چه کسانی با ۳۵ سال خدمت بازنشسته می‌شوند+ جدول

  8. وقتی اقتدار، دستاورد می آفریند

  9. مصرف برق خانگی ایران یک‌ونیم برابر ترکیه/مصرف خانگی با محاسبه «انرژی مصرفی» از اروپا و آمریکا بالاتر است

  10. حسین سلاح‌ورزی به ۶ ماه حبس و پرداخت جزای نقدی محکوم شد

  11. در اسراییل چه خبر است؟!

  12. صادق‌جان زندگی شما با طلای حضرت ام‌البنین (س) بیمه شد

  13. بابایی:مزد کارگران حداقل باید به میزان تورم رسمی افزایش یابد

  14. مهلت ۷۲ ساعته دادستانی تهران برای اعلام اسامی ۱۰۰ متقاضی نمایندگی مجلس با مدرک جعلی

  15.   لفاظی نتانیاهو علیه ایران برای سرپوش گذاشتن بر شکست در جنگ غزه

  16. انتقاد عارف از ضربه‌پذیری سیستم توزیع بنزین در پی حمله سایبری

پربحث‌های هفته

  1. توصیه به روسها درباره زنگزور:این دالان موهوم ایجاد نخواهد شد

  2. حالا چه می گویید؟!

  3. نامه احمد توکلی به رئیس جمهور درباره موضوع تاثیر قطعی معدل در کنکور

  4. وقتی آمریکا جا می ماند

  5. ۲ نکته درباره یک آمار نگران‌کننده

  6. نمایش «ثروت» را به دین ربط ندهید!

  7. قدردان پلیس هستیم اما...

  8. رئیس سازمان بورس استعفا داد

  9.  ماجرای وام ۲.۷ میلیارد تومانی با نرخ ۴ درصد به مجید عشقی چیست؟

  10. چرا از یک سوراخ چند بار گزیده می‌شویم؟!

  11. سپاه: ۱۲ تبعه افغان در پارسیان که قصد ربودن تعدادی کودک و نوجوان را داشتند، دستگیر شدند

  12. نظرات برگزیده مخاطبان الف: چرا هزینه تعویض شناسنامه را باید مردم بپردازند؟/ ایران نباید به روسیه اعتماد کند

  13. شرط پزشکیان برای جراحی اقتصادی/ انتقاد قالیباف از برخی مخالفان دولت/ علت حمله برخی اصلاح‌طلبان به عارف چیست؟

  14. واکنش سلیمی به وام‌های میلیاردی در بورس/ گفته بودم که بورس را «عشقی» اداره می‌کند

  15. چالش دستمزد بالاخره حل می شود؟!

  16. توضیح مهاجرانی درباره تعیین تکلیف وام‌های دریافت‌شده سازمان بورس

  17. زیباترین آبشار ایران: آبشار بیشه خرم آباد

  18. پاسخ کیهان به انتقاد پناهیان از دوقطبی‌سازی/ روایت سردار سلامی از جنگ دریایی / واکنش بهادری‌جهرمی به وام میلیاردی در سازمان بورس

  19. کنکور، خادم یا ارباب آموزش و پرورش؟!

  20. انتقاد عارف از ضربه‌پذیری سایبری سامانه بنزین/ دیدگاه دو رسانه اصولگرا درباره دوقطبی‌سازی

  21. نشست همتی با بانکهای خصوصی/ناترازی بانکی حل شود

  22. اعتراض شدید آیت الله اعرافی به اقدام وقیحانه سفیر استرالیا 

  23. چه کسانی با ۳۵ سال خدمت بازنشسته می‌شوند+ جدول

  24. وقتی اقتدار، دستاورد می آفریند

  25. مصرف برق خانگی ایران یک‌ونیم برابر ترکیه/مصرف خانگی با محاسبه «انرژی مصرفی» از اروپا و آمریکا بالاتر است

آخرین عناوین