به پیوست عملیات وعده صادق ۲ یک کار دیپلماتیک صورت گرفته است

  4030515060 ۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

نماینده مجلس گفت: همه‌چیز برای پاسخ به رژیم صهیونیستی در حال بررسی است و به پیوست عملیات وعده صادق ۲ یک کار دیپلماتیک صورت گرفته است.

ابراهیم رضایی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره پاسخ ایران به جنایت اسرائیل در تهران با به شهادت رساندن اسماعیل هنیه گفت: ما هیچ عقلانیتی در حاکمان سرزمین‌های اشغالی فلسطین نمی‌بینیم.

وی اظهار کرد: پاسخ ما باید پاسخی پشیمان‌کننده و بازدارنده باشد، اما از آنجا که بعد از عملیات طوفان‌الاقصی کل دستگاه محاسباتی رژیم صهیونیستی دچار اخلال جدی و سردرگمی شد و به هیچ‌یک از اهدافشان نرسیدند فقط به‌طور بی‌امان شروع به آدم‌کشی، کودک‌کشی و قتل‌عام زنان و بی‌گناهان کردند لذا هیچ منطقی حاکم بر رفتار‌های رژیم صهیونیستی نمی‌بینیم.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: هم‌اکنون آخرین دست‌وپا زدن‌های رژیم صهیونیستی برای ادامه حیات در قبل از مرگش را شاهد هستیم.

رضایی بیان کرد: معتقدم چون رژیم صهیونیستی به کشور ما تجاوز کرده است و در تمامیت ارضی ما عملیات نظامی انجام داده باید با متجاوز قاطعانه برخورد کنیم و آن را تنبیه و پاسخ پشیمان‌کننده‌ای به آنها بدهیم و این اقدام حتما صورت خواهد گرفت.

وی گفت: همه‌چیز برای پاسخ به رژیم صهیونیستی در حال بررسی است و به پیوست عملیات وعده صادق ۲ یک کار دیپلماتیک صورت گرفته است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد: در این روز‌ها مجلس و دولت رایزنی‌های خود را با مقامات سایر کشور‌ها در بالاترین سطح درخصوص لزوم پاسخ ایران به صهیونیست‌ها انجام داده‌اند.