قیمت پایه میز ناهار خوری چوبی چقدر است؟

گزارش بازرگانی، 325909،   4030522042

قبل از این که به بررسی سوال قیمت پایه میز ناهار خوری چقدر است؟، بپردازیم. بهتر است درباره اهمیت آن نیز بدانید. پایه میز ناهارخوری را که کاملاً با سبک شما مطابقت دارد، کشف کنید.

باتوجه به گفته انجمن صنفی تولیدکنندگان مبلمان تنوع بی‌پایانی از طراحی‌های داخلی فضای ناهارخوری وجود دارد که با علایق افراد مختلف، تناسب دارد. منطقه راحتی شما به اندازه کیفیت زمانی که سرمایه گذاری می‌کنید اهمیت دارد. در حالی که میزهای ناهار خوری در اندازه‌ها، سبک‌ها و متریال‌های زیادی موجود هستند، این پایه میز ناهارخوری است که نقش مهمی در تعریف سبک کلی میز ناهار خوری ایفا می‌کند. مهم است که بدانید کدام پایه میز فلزی ناهارخوری مکمل منطقه راحتی و ترجیح شما است.

اهمیت پایه میز ناهار خوری چوبی 

پایه میز ناهارخوری این قابلیت را دارد که تاثیر زیادی بر محیط اطراف بگذارد و فضا را کاملا متحول کند و تاثیر ماندگاری داشته باشد. یک راه ساده برای تکمیل طراحی اتاق ناهارخوری مورد نظر خود، انتخاب پایه میز ناهارخوری عالی است. اگرچه پایه‌های میز ناهارخوری ممکن است اولین چیزی نباشد که توسط فردی که برای صرف غذا می‌نشیند مورد توجه قرار گیرد، اما بخشی جدایی‌ناپذیر از ظاهر و احساس کلی میز است. طبق مقالات معتبر سایت Architectural Digest به نشانی https://www.architecturaldigest.com/ آن‌ها همچنین می‌توانند یک عامل مهم سبکی باشند که بر کل طراحی اتاق تأثیر می‌گذارد. اگرچه ممکن است به عنوان یک مبلمان ساده در خانه شما دیده شود، اما سال‌ها بعد شما میزی را که خاطرات بسیاری را ایجاد کرده است، گرامی خواهید داشت. 

طرح و مدل پایه میز ناهار خوری چوبی 

مجموعه رو به رشد ما از پایه‌های میز ناهارخوری که دارای سبک‌های مختلفی است و برای هر طراح مناسب است، استفاده می‌کند. از بین سبک‌های معاصر، سنتی، صنعتی و موارد دیگر هر طرح و مدلی را که خواستید، انتخاب کنید. در زیر چند نمونه از پایه‌های میز ناهارخوری محبوب از نظر مجله معتبر https://www.elledecor.com/که مکمل سبک‌های خاص هستند، نام برده شده است. پایه‌های چوبی ناتمام ما مثل جنس چوب راش، گردو، بلوط، افرا در انواع مختلفی از چوب موجود است که فرصت‌های سفارشی سازی بیشتری را برای شما فراهم می‌کند. 

  • پایه میز به سبک معاصر
  • پایه های میز سبک ترکیبی
  • پایه میز به سبک سنتی
  • پایه میز سبک کلاسیک 
  • گایه میز ساده 
  • پایه میز سبک مدرن 
  • پایه میز سبک روستیک 
  • و …

عوامل موثر بر قیمت پایه میز چوبی 

وب سایت Wayfair به نشانی https://www.wayfair.com/می گوید وقتی صحبت از مبله کردن فضای خانه شما می‌شود، انتخاب میز و پایه مناسب ضروری است. این اجزا نه تنها به زیبایی کلی محل شما کمک می کنند، بلکه نقش مهمی در تضمین دوام و عملکرد میزهای شما دارند. طیف گسترده ای از پایه‎های میز ناهار خوری موجود است که شما می‌توانید از میان مدل‌ها، ابعاد و کیفیت ساخت یکی را انتخاب کنید. این که قیمت پایه میز ناهار خوری چقدر است؟ به چند عامل مهم بستگی دارد. این عوامل عبارت است از:

  1. هزینه مواد اولیه
  2. هزینه ساخت
  3. برند
  4. بازار عرضه و تقاضا

هزینه مواد اولیه

پایه‌های میز، پایه و اساس تجربه غذاخوری شما را تشکیل می‌دهند. این قطعات محوری در اندازه‌ها و سبک‌های مختلفی وجود دارند. اکثر آنها از سه جزء اصلی تشکیل شده‌اند. هنگامی که آماده مونتاژ پایه میز خود هستید، آشنایی با این اجزای پایه کار شما را بسیار آسان می‌کند. این که مواد اولیه‌ای که برای ساخت میز ناهار خوری مورد استفاده قرار می‌گیرد، از چه موادی است بر قیمت نهایی پایه میز چوبی تاثیر می‌گذارد. حتی هر چوب قیمت متفاوتی دارد. 

هزینه ساخت

دستمزد ساختی که برای پایه میز ناهار خوری در نظر گرفته می‌شود، بسته به این که چقدر بر روی آن کار شده است و چقدر ظریف کاری دارد، متفاوت است. ممکن است یک پایه میز چوبی منبت کاری شده باشد و دیگر یک چوب ساده با سبک مدرن باشد. قیمت هر دو این‌ها با به دلیل مقدار کاری که بر روی آن صورت گرفته است متفاوت است. 

برند

وب سایت IKEA به نشانی https://www.ikea.com.tr/ گفته است برخی از شرکت‌ها که نسبت به دیگر شرکت‌ها معروفیت بیشتری دارند، هزینه برند خود را نیز از شما دریافت می‌کنند. در این میان برخی از شرکت‌های دیگر همچون زد دیزاین هستند که با وجود این که یک برند مطرح در میان دیگر برندها هستند، همچنان کیفیت و رضایت مشتری را اولویت قرار داده‌اند و به برند و اخذ هزینه اضافی تمایلی ندارند. برای این که برند انتخابی دقیقی داشته باشید، لازم است که درباره برندهای انتخابی خود تحقیق کنید و اطلاعات کافی درباره هر کدام از آن‌ها به دست آورید. از طرفی رضایت مشتریانی که قبلا از این برندها خرید داشته‌اند را مورد بررسی دقیق قرار دهید.

بازار عرضه و تقاضا

یکی دیگر از عواملی که بر قیمت پایه میز ناهار خوری چوبی تاثیر می‌گذارد، بازار عرضه و تقاضا در میان مشتریان است. زمانی که عرضه کالایی کاهش و تقاضا برای آن افزایش پیدا کند، هزینه پایه میز چوبی نیز بیشتر می‌شود. دقیقا برعکس این موضوع نیز در بازار جریان دارد. بنابراین در زمان خرید به بازار عرضه و تقاضا نیز توجه کافی داشته باشید. 

قیمت نهایی پایه میز ناهار خوری چوبی 

همانطور که درباره عوامل موثر بر قیمت پایه میز ناهار خوری صحبت کردیم، لازم است جواب نهایی را درباره سوال اصلی مقاله یعنی قیمت پایه میز ناهار خوری چوبی چقدر است؟ را بدانید. قیمت پایه میز چوبی با توجه به جنس، تعدادپایه‌ای که انتخاب کرده‌اید، برند، مدل و بسیاری از موارد دیگر تعیین می‌شود. رنج قیمت پایه میز چوبی از رنج قیمتی 1,400,000 تومان آغاز می‌شود و بالای 10,000,000 میلیون تومان نیز می‌رسد. 

نحوه خرید پایه میز ناهار خوری چوبی از فروشگاه 

برای خرید پایه میز ناهار خوری چوبی لازم است که به برند انتخاب خود دقت کنید و از طریق روش‌های خریدی که پیش روی شما گذاشته است یکی روشی را که متناسب با شرایط شما است انتخاب کنید. برای مثال شرکت معروف زد دیزاین هم خرید اینترنتی و هم خرید حضوری را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. با توجه به مسافتی که دارید باید یکی از این دو مدل خرید را انتخاب کنید. اکثر افراد به دلیل اعتماد بالایی که به شرکت زد دیزاین دارند، خرید خود را به صورت اینترنتی انجام می‌دهند و محصول مورد نظر خود را درب منزل تحویل می‌گیرند. 

سخن نهایی

محصولات چوبی زد دیزاین تعداد بی‌شماری از طرح های پایه میز چوبی را برای پروژه بعدی شما در دسترس دارد. بیشتر طرح‌های زد دیزاین نیز در دسترس هستند و ایجاد ظاهری منسجم در سراسر خانه را برای شما آسان می‌کنند. ارتفاع پایه‌های میز ناهارخوری قابل تنظیم است که می‌توانند برای برجسته کردن میزها نیز استفاده شوند. چه به دنبال پایه‌هایی باشید که ظرافت ساده‌ای را با خطوط صاف و نمایه‌های رضایت‌بخش به نمایش بگذارد، و چه به دنبال قطعات حکاکی شده‌ای پیچیده باشید، مجموعه عظیم ما مطمئناً گزینه مناسبی برای شما خواهد داشت. 

سوالات متداول مقاله قیمت پایه میز ناهار خوری چقدر است؟

 قیمت پایه میز ناهار خوری چقدر است؟

رنج قیمت پایه میز چوبی از رنج قیمتی 1,400,000 تومان آغاز می‌شود و بالای 10,000,000 میلیون تومان نیز می‌رسد. 

چه عواملی بر قیمت پایه میز ناهار خوری چوبی تاثیر گذار است؟

عواملی که بر قیمت پایه میز ناهار خوری چوبی تاثیر گذار هستند، عبارت است از:

  • هزینه مواد اولیه 
  • هزینه ساخت 
  • برند 
  • بازار عرضه و تقاضا 

پایه میز ناهار خوری چوبی چه اهمیتی در سبک خانه دارد؟

پایه میز ناهارخوری این قابلیت را دارد که تاثیر زیادی بر محیط اطراف بگذارد و فضا را کاملا متحول کند و تاثیر ماندگاری داشته باشد.

تلگرامفیس‌بوکتوییترلینکدیننسخه‌ی متنی
yektanetتریبون

پربحث‌های هفته

  1. توصیه به روسها درباره زنگزور:این دالان موهوم ایجاد نخواهد شد

  2. حالا چه می گویید؟!

  3. نامه احمد توکلی به رئیس جمهور درباره موضوع تاثیر قطعی معدل در کنکور

  4. ۲ نکته درباره یک آمار نگران‌کننده

  5. نمایش «ثروت» را به دین ربط ندهید!

  6. قدردان پلیس هستیم اما...

  7. تمجید فرمانده ارتش از مهارت شلیک خلبانان نهاجا

  8. چالش دستمزد بالاخره حل می شود؟!

  9. رئیس سازمان بورس استعفا داد

  10.  ماجرای وام ۲.۷ میلیارد تومانی با نرخ ۴ درصد به مجید عشقی چیست؟

  11. چرا از یک سوراخ چند بار گزیده می‌شویم؟!

  12. سپاه: ۱۲ تبعه افغان در پارسیان که قصد ربودن تعدادی کودک و نوجوان را داشتند، دستگیر شدند

  13. نظرات برگزیده مخاطبان الف: چرا هزینه تعویض شناسنامه را باید مردم بپردازند؟/ ایران نباید به روسیه اعتماد کند

  14. شرط پزشکیان برای جراحی اقتصادی/ انتقاد قالیباف از برخی مخالفان دولت/ علت حمله برخی اصلاح‌طلبان به عارف چیست؟

  15. ماجراهای یک مصوبه پر از اشکال

  16. واکنش سلیمی به وام‌های میلیاردی در بورس/ گفته بودم که بورس را «عشقی» اداره می‌کند

  17. توضیح مهاجرانی درباره تعیین تکلیف وام‌های دریافت‌شده سازمان بورس

  18. انتقاد عارف از ضربه‌پذیری سایبری سامانه بنزین/ دیدگاه دو رسانه اصولگرا درباره دوقطبی‌سازی

  19. زیباترین آبشار ایران: آبشار بیشه خرم آباد

  20. وقتی اقتدار، دستاورد می آفریند

  21. پاسخ کیهان به انتقاد پناهیان از دوقطبی‌سازی/ روایت سردار سلامی از جنگ دریایی / واکنش بهادری‌جهرمی به وام میلیاردی در سازمان بورس

  22. واکنش اژه‌ای به وام میلیاردی رئیس سازمان بورس/ تمجید رسانه اصولگرا از بهزاد نبوی

  23. کنکور، خادم یا ارباب آموزش و پرورش؟!

  24. فکرش را هم نمی کردند!

  25. چماق بنزین !

آخرین عناوین