حضور بیش از ۲۵ میلیون زائر در مراسم اربعین

  4030531001

رئیس ستاد مرکزی اربعین که به همراه وزیر کشور به عراق سفر کرده گفت: به گفته مسؤولان عراقی امسال بیش از ۲۵ میلیون نفر در زیارت اربعین شرکت می‌کنند.

سیدمجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور که به همراه احمد وحیدی وزیر کشور از روز گذشته برای بررسی وضعیت زائران به عراق سفر کرده در گفت‌وگو با فارس گفت: ما در این سفر ضمن برسی وضعییت زائرین درشهرهای نجف وکربلا و مسیر پیاده روی این دو شهر با با وزیر کشور عراق و استاندار نجف ملاقات و درباره مسائل مربوط به اربعین و حضور زائران ایرانی در عراق گفت و گو کردیم.
میراحمدی در ادامه از وضعیت رضایت بخش زائرین در عراق خبر داد و گفت: همه امور بحمدالله بسیار خوب و عالی پیش می‌رود.
رئیس ستاد مرکزی اربعین در ادامه گفت: به گفته مسئولین عراقی امسال بیش از ۲۵ میلیون نفر در زیارت اربعین شرکت می‌کنند که این تعداد قابل توجهی است و از ارادت زائران به اباعبدالله الحسین علیه السلام نشان دارد.
میراحمدی گفت: در این سفر جناب آقای وحیدی از زحمات دولت و ملت عراق قدردانی کرد و وزیر کشور عراق گفت این کشور در آماده باش کامل است و همه امور و توافقات به خوبی پیش می رود.
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در ادامه از عاشقان و علاقمندان امام حسین و اهل بیت علیهم دعوت کرد خود را به مشتاقان و زائرین در کربلا ملحق و مدت ماندگاری را کوتاه کنند.
وی تاکید کرد: در این سفر مقرر شد اتوبوس‌ها و ون‌های ایران به حمل و نقل عراق در کمک کنند.
معاون منیتی وزیر کشور گفت: ۱۷۰۰ موکب ایرانی در کربلا فعال هستند.