مدیر عامل موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی اعلام کرد: آمادگی ورزشگاه امام رضا(ع) برای برگزاری بازی های ملی و باشگاهی/  تابع قوانین کشور هستیم

  4030627102 ۰ نظر، ۱ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

مدیر عامل موسسه تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی، با اشاره به امکانات و آمادگی های زیرساختی ورزشگاه امام رضا علیه السلام، تاکید کرد: همانطور که قبل از این هم بارها از طرف آستان قدس رضوی اعلام شده، ما هیچ مانعی برای برگزاری مسابقات ملی و بین المللی و اردوهای ورزشی در این ورزشگاه نداریم.

رضا امین‌زاده با اشاره به ظرفیت های گوناگون ورزشگاه امام رضا علیه السلام در حوزه های نور، صوت، زمین چمن، اسکوربرد، رختکن ها و ...، افزود: این ورزشگاه یک سرمایه ملی و هدیه ای از طرف آستان قدس رضوی برای مردم عزیز و سرافراز ایران اسلامی است.
امین زاده با تاکید بر اینکه ما خودمان را تابع ضوابط و قوانین می دانیم، گفت: به طور طبیعی برگزاری هر گونه مسابقه در این ورزشگاه همانند دیگر ورزشگاه های کشور تابع قوانین مرتبط و اخذ مجوزهای لازم است و در صورت اخذ مجوز، آستان قدس رضوی برای در اختیار گذاشتن این ورزشگاه آمادگی کامل دارد.
امین زاده با بیان اینکه وضعیت عمومی ورزشگاه امام رضا علیه السلام به طور کامل آماده برگزاری مسابقات است، تاکید کرد: برخی آمادگی های اختصاصی برای زمان برگزاری مسابقات مورد نیاز هست که در صورت نیاز مشکلی برای انجام آن ها نداریم.