وزیر کشور لبنان: با هرگونه تلاشی برای ضربه زدن به امنیت داخلی مقابله می‌کنیم  

  4030631047

وزیر کشور لبنان تاکید کرد لبنان در مرحله حساسی قرار دارد که آمادگی و هوشیاری می‌طلبد.

به گزارش ایسنا، «بسام المولوی»، وزیر کشور لبنان تاکید کرد: وضعیت امنیتی امروز لبنان خطرناک و حساس است و تمام دستگاه‌های امنیتی باید فعالیت دقیقی داشته باشند. ما برای منع هرگونه تلاشی برای ضربه زدن به امنیت داخلی در لبنان تلاش می‌کنیم. همکاری بین تمام گروه‌های امنیتی برای مقابله با چالش‌ها ضروری است. نقض‌های امنیتی وجود دارد و اسرائیل از راه‌های تکنولوژیکی جدید استفاده می‌کند.

طبق گزارش المیادین، وی افزود: تجاوزات اخیر اسرائیل ما را وادار می‌کند تا تلاش‌های شناسایی و میدانی را افزایش دهیم. ما درباره تحقیقات مرتبط با انفجارهای لبنان صحبت کرده‌ایم و بر لزوم پیگیری تحرکات از طریق دوربین‌ها و چگونگی برخورد دستگاه‌های امنیتی تاکید داریم.

المولوی گفت: شورای امنیت داخلی مرکزی برای ادامه تحقیقات و پیگیری تحولات به صورت مستمر تشکیل جلسه می‌دهد. تمام نیروهای امنیتی باید هرگونه تحرکات مشکوکی را دنبال کنند و همه ما باید در وضعیت آماده باش کامل و هوشیاری مستمر قرار گیریم.

روز جمعه رژیم صهیونیستی حمله تروریستی را به ضاحیه جنوبی بیروت انجام داد که به شهادت ۳۱ تن و زخمی شدن ده‌ها تن دیگر منجر شد. همچنین در انفجارهای دستگاه‌های ارتباطی در لبنان طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه که رژیم صهیونیستی پشت آن قرار دارد، ده‌ها تن شهید و مجروح شدند.