افزایش ۳۰ درصدی بار ترافیکی بزرگراه‌های تهران/ شناسایی ۶۵ گلوگاه ترافیکی

  4030701016 ۰ نظر، ۱ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس پلیس راهور تهران از شناسایی ۶۵ گلوگاه ترافیکی خبر داد و گفت: امروز صبح شاهد افزایش۳۰ درصدی بار ترافیکی بزرگراه‌ها هستیم.

به گزارش ایسنا، سرهنگ موسوی پور در جلسه صبح امروز ستاد استقبال از مهر ۱۴۰۳ که در مرکز کنترل ترافیک شهرداری تهران برگزار شد با بیان اینکه از دو ماه قبل جلسات هماهنگی ستاد استقبال از مهر تشکیل شد و مصوبات این جلسات نیز اجرا شده است، اظهار کرد: تقریبا امروز ۳۰ درصد حجم ترافیک نسبت به هفته قبل سنگین تر شده است.

وی با بیان اینکه از ساعت ۷:۱۰ امروز صبح اول مهر ماه بار ترافیکی مقابل مدارس ایجاد شده است، افزود: شاهد تجمع در مقابل مدارس در مناطق ۳ و ۴ هستیم و این بار ترافیکی بیشتر شده است.

رئیس پلیس راهور تهران با بیان اینکه براساس مصوبه شورای ترافیک از ورود خودروهای حامل بار جلوگیری می‌شود، افزود: بر این اساس ۵۴ محل شناسایی و از ورود خودروهای حامل بار جلوگیری می‌شود و ۵۰۰ هزار تومان نیز جریمه خواهند شد.

به گفته وی، همچنین ۶۵ گلوگاه ترافیکی در معابر پایتخت شناسایی شده‌ است که مأموران پلیس در این نقاط مستقر هستند.

توزیع ۵۰۰۰ کلاه ایمنی در بین دانش آموزان تهران

موسوی پور با بیان اینکه تعداد تصادفات موتورسیکلت‌ها کاهش یافته است، گفت: ۵۰۰۰ کلاه ایمنی تهیه شده تا بین دانش آموزان توزیع شود تا آنها به پدر و برادر خود بدهند تا میزان تصادفات کاهش یابد. همچنین ۳۸۰ مدرسه شناسایی شده تا بار ترافیک آنها مهار شود.