بازیگر سریال «شب‌های برره» در آستانه قطع عضو!

  4030703111

هنوز هم او را «دکتر جکول» صدا می‌زنند؛ او در بیمارستان رجایی تهران بستری شده و به تعبیر خودش احتمالاً یکی از انگشتانش به دلیل کاهش گردش خون ناشی از مشکلات دیابتی، قطع شود.

به گزارش تسنیم، تصویری از اصغر حیدری بازیگر سینما و تلویزیون در فضای‌مجازی دست به دست می‌شود. بازیگری که او را بیشتر با عنوان «دکتر جکول» شب‌های برره و بسیاری از سریال‌های قدیمی تلویزیون به یاد می‌آوریم. او در بیمارستان رجایی تهران بستری است و از مردم می‌خواهد برای سلامتی‌اش دعا کنند. 

خبرنگار تسنیم پیگیرِ وضعیت جسمانی این بازیگر سینما و تلویزیون شد؛ او علت مراجعه و بستری شدنِ در بیمارستان را مشکلات دیابتی و کاهش گردش خون عنوان کرد و گفت: کاهش گردشِ خون ناشی از مشکلات دیابت باعث شد پایم زخم بشود و خون‌رسانی درست در پاهایم انجام نشود. به همین خاطر بستری شده‌ام تا آنژیو کنند و موضوع ناراحتی‌های قلبی ناشی از دیابت هم پیگیری شود. 

اصغر حیدری به احتمال قطع شدن یکی از انگشتان پاهایش هم به دلیل مشکلات دیابتی و نارسایی و کاهش گردش خون هم اشاره کرد. 

او همچنین به این نکته هم اشاره کرد که احتمالاً فردا یا پس فردا از بیمارستان مرخص خواهد شد. 

اصغر حیدری سال 1372 با فیلم سینمایی «همسر» مهدی فخیم‌زاده رسماً وارد دنیای تصویر شد. حیدری بازی در تلویزیون را سال 1381 با سریال« پاورچین»  به کارگردانی مهران مدیری شروع کرد تا اینکه در پنجمین تجربه تلویزیونی‌اش با سریال «شب های برره » در نقش داکتر «جکول» مشهور شد.

این بازیگر ایرانی در سریال‌های «پاورچین» به کارگردانی مهران مدیری، «هم نفس » به کارگردانی مهدی فخیم‌زاده، «نقطه چین»، «جایزه بزرگ »، «متهم گریخت» به کارگردانی رضا عطاران، «چارخونه» به کارگردانی سروش صحت، «مسافران » به کارگردانی رامبد جوان، «ساختمان پزشکان» به کارگردانی سروش صحت، «پژمان»، «خروس» به کارگردانی «سعید آقاخانی»، «گسل» علیرضا بذرافشان و «زیر خاکی» به کارگردانی جلیل سامان نقش‌آفرینی کرده است.

اصغر حیدری بارها به این نکته اشاره کرده که «مردم هنوز هم در کوچه و خیابان مرا به «دکتر جکول» می‌شناسند؛ بسیار کارهای 90 شبی بازی کردم اما هنوز با مردم مواجه می‌شوم «شب‌های برره» را یاد می‌کنند.»