طائب: آمریکا تمام توانِ خود را به منطقه آورده که وعده صادق دوم شکل نگیرد

  4030706029 ۰ نظر، ۸ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دست و پا زدن اسرائیل و آمریکا نشان می‌دهد که پایان عمر این رژیم جنایتکار و جعلی و هژمونی آمریکا نزدیک است.

طائب: آمریکا تمام توانِ خود را به منطقه آورده که وعده صادق دوم شکل نگیرد

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ حجت‌الاسلام حسین طائب رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه و مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه پنجشنبه در همایش بزرگ جهاد تبیین در حسینیه ثارالله دزفول، اظهار کرد: آمریکا در سال ۱۹۹۱ بعد از سقوط شوروی تا دو هزار میلادی به دوران اوج خود رسید و در همان زمان اعلام کردند ما از نظام دو قطبی به نظام تک قطبی جهان که آمریکاست، رسیدیم اما از ۲۴ سال پیش دوران افول آمریکا آغاز شده است.وی با اشاره به موضوع فروپاشی آمریکا، افزود: در آخرین سند امنیت ملی این کشور که سال ۲۰۲۱ تنظیم و به امضا رئیس جمهور در آمده، نوشته شده است که در ۲۵۵ سالگی‌ انقلاب‌مان مشخص می‌شود که آیا ما به اهداف خود می‌رسیم یا همانند شوروی سرنوشت‌مان فروپاشی است و یا قدرت در جهان از تک قطبی به چند قطبی تغییر می‌یابد.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با فروپاشی امپراطوری عثمانی بخشی از سرزمین فلسطین را به یهودیان ‌و بخشی دیگر را به مسلمانان اختصاص دادند و استقلال مسلمانان را در فلسطین نپذیرفتند اما حالا اسرائیل هم به دوران افول خود رسیده است به گونه‌ای که هر دو جناح داخلی این رژیم معتقدند در ۸۰ سالگی عمر این رژیم، سرنوشت اسرائیل مشخص خواهد شد.وی ادامه داد: در طوفان الاقصی دیدیم که هیمنه نظامی و اطلاعاتی اسرائیل و آمریکا شکسته شد. در هفتم اکتبر نیز با حمله پیش دستانه نیروهای حماس، این دو جنایتکار بزرگ دیدند که توان مقابله در خط با حماس را ندارند و با شروع بمبارانهای ناجوانمردانه نمایشی از جنایت لیبرال دموکراسی به راه انداختند.
حجت‌الاسلام طائب تصریح کرد: اسرائیل به هیچ وجه آمادگی برای نبرد زمینی را ندارد از همین رو آمریکا در حال تلاش گسترده برای واسطه‌گری و برقراری آتش‌بس است.وی بیان کرد: امروز مردم دزفول و اندیمشک به خوبی درک می‌کنند که به مردم غزه چه می‌گذرد اما آیا آن زمان که شوروی و آمریکا پشت صدام ایستاده بودند و شهرهای ایران بمباران می‌شد، پیروزی نصیب‌شان شد؟

حجت‌الاسلام طائب عنوان کرد: دست و پا زدن اسرائیل و آمریکا نشان می‌دهد که پایان عمر این رژیم جنایتکار و جعلی و هژمونی آمریکا نزدیک است. آمریکا سه برابر توانِ خود در عملیات وعده صادق را در منطقه آورده که وعده صادق دوم شکل نگیرد.

مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه وقتی حزب‌الله، تل‌آویو را هدف قرار می‌دهد یعنی دیگر نقطه امنی در سرزمین‌های اشغالی وجود ندارد، اضافه کرد: افکار جهانی دیگر نمی‌پذیرد توافق ابراهیم شکل بگیرد، امروز همه می‌دانند داشتن قدرت مهم است و قرار گذاشتن با آمریکا فایده‌ای ندارد.وی با اشاره به گشایش‌هایی که در دولت شهید رئیسی ایجاد شد؛ گفت: دولت سیزدهم ضمن توسعه روابط با همسایگان، هیچ‌گاه نگفت می‌خواهم روابطم را با کشوری قطع کنم.حجت‌الاسلام طائب تصریح کرد: امروز همه فهمیده‌اند داشتن قدرت مهم است و قرار گذاشتن با آمریکا فایده‌ای ندارد. در برجام جریان غرب‌گرا آمد تمام مکانیسم دورزدن تحریم‌ها را از بین برد. مگر قرار نبود با شکل‌گیری برجام چرخ اقتصاد بچرخد؟ اما دیدیم که چنان نشد.وی افزود: این مسیر به فضل الهی و حرکت در چارچوب سیاست‌های رهبر معظم انقلاب به پیش خواهد رفت و این استقامت مردم نتیجه خواهد داشت.

دیدگاه کاربران


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

yektanetتریبون

پربحث‌های هفته

  1. بازداشت ۲ زن ضارب افغانستانی در شهریار

  2. کشوری که درس عبرت شد!

  3. متولی و حرمت امامزاده!

  4. شمارش معکوس آغاز شد!

  5. با قیمت بنزین چه باید کرد؟!

  6. رویابینی در سیاست خارجی !

  7. جرم «کریمی» فراموش‌شدنی نیست

  8. سیاست شادکامی و اتفاقات شهریور ۱۴۰۱

  9. «دیگر مسائل» یعنی چه؟!

  10. حق همیشه با سرمایه دار است؟!

  11. نقشه دشمن را کامل نکنید!

  12. عراقچی نقل قول‌های منتسب به رئیس‌جمهور را تکذیب کرد

  13. کارگران مشغول آسیب دیدن‌اند!

  14. بازی تبلیغاتی اسرائیل

  15. اسرائیل؛ از چاله به چاه!

  16. یوسف پزشکیان: به نیویورک نرفتم

  17. حزب الله از نفس نمی افتد

  18. نظرات برگزیده مخاطبان الف: گران‌کردن بنزین راه‌حل مناسبی برای کاهش مصرف نیست/ اروپا باید قدرت ایران را به رسمیت بشناسد

  19. تحلیلی درباره حکم رهبری برای مخبر/ واکنش ظریف به حاشیه‌سازی درباره سخنان پزشکیان

  20. عکسی از بی‌احترامی مقام طالبان در کنفرانس وحدت در تهران

  21. قیمت تمام شده بنزین در کشور چقدر است ؟

  22. وزیر دفاع: بر بهبود وضعیت خدمتی سربازان متمرکز شده‌ایم

  23. خبر وزیر ارتباطات درباره تلاش برای رفع فیلترینگ/ توضیحات مومنی درباره انتخاب استانداران اهل‌سنت

  24. نامه سیدحسن خمینی به سیدحسن نصرالله: مهیای آنم همراهتان باشم

  25. روایت ظریف پیرامون صوتی که از پزشکیان منتشر شد

آخرین عناوین