شهادت شهید نصرالله آزادی قدس را تسریع خواهد کرد

  4030708009 ۰ نظر، ۵ در صف انتشار و ۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

کمیسیون امنیت ملی مجلس در بیانیه‌ای تاکید کرد که شهادت شهید نصرالله نه تنها امنیتی برای غاصبان سرزمین‌های اشغالی نخواهد آورد، بلکه آزادی قدس شریف را تضمین و تسریع خواهد کرد.

به گزارش مهر، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به مناسبت شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان شهید سید حسن نصرالله بیانیه‌ای صادر کرد که متن این بیانیه به شرح زیر است:

مِّنَ ٱلۡمُؤۡمِنِینَ رِجَالࣱ صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیۡهِۖ فَمِنۡهُم مَّن قَضَیٰ نَحۡبَهُۥ وَمِنۡهُم مَّن یَنتَظِرُۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبۡدِیلࣰا

مجاهد نستوه، عالم عامل، فرمانده بصیر و حکیم مقاومت ابوالشهید سید حسن نصرالله به دست صهیونیسم انسان کش آسمانی شد. ۶ دهه مبارزه و بیش از سه دهه مدیریت مجاهدانه در حزب الله از ایشان مبارزی فکور، سیاستمداری بصیر و مجاهدی محبوب و مردمی ساخته بود. بی شک این شهادت پاداش ۶ دهه مجاهدت ایشان بود و این عمر پربرکت جز به شهادت نباید پایان می‌یافت.

صهیونیسم خبیث دستور جنایت خود را از مخروبه سازمان ملل صادر کرد و این حقیقت فروپاشیده سازمانی است که برای وحدت و همگرایی ملل پدید آمده است؛ اما با ناکارآمدی اش نتوانسته است موتور انسان کُشی غرب وحشی و غده سرطانی منطقه را مدیریت و کنترل نماید. شش دهه مجاهدت سید المقاومه در این زمینه و زمانه‌یِ سراسر شیطانی صهیونیسم معنا می‌یابد.

قیادت، سیادت و رهبری آن شهید محدود به مقاومت لبنان نبود بلکه مکتبی را هدایت می‌کرد که خمینی کبیر از یمن السعید تا فلسطین عزیز و عراق و سایر اجزا و اضلاع مقاومت در گوشه گوشه جهان پایه گذاری کرد.

هرچند به مصداق «ثُلِمَ فی الإسلامِ ثُلمَةٌ لا یَسُدُّها شیءٌ» فقدان چنین گوهر گرانبهایی سخت و جانکاه است اما تاریخ شیعه نشان داده است که شهادت هر مجاهدی ریشه‌اش را بسیط‌تر و حیاتش را سرزنده‌تر می‌کند. راهی که امام راحلمان گشود، رهبر بصیرمان هدایت کرد و سید عزیز و شهیدمان در آن راه پیمود قطعاً پویاتر سرزنده‌تر از گذشته طی طریق خواهد کرد.

ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت ایشان و نیز سردار نیلفروشان به محضر صاحب العصر (عج) و رهبر امت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی، حال که مقتدای حکیم و رهبر بصیر امت اسلامی، جهاد با صهیونیسم را بر همه امت فرض دانسته نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ایشان عهد و پیمان بسته، ندای حسین‌گونه‌اش را لبیک گفته و آمادگی خود را در بذل مال و جان در این مسیر سعادت اعلام می‌نماییم.

به اشغالگران صهیونیست اطمینان می‌دهیم که شهادت شهید نصرالله نه تنها امنیتی برای غاصبان سرزمین‌های اشغالی نخواهد آورد بلکه خون پاک او و همرزمانش آزادی قدس شریف را تضمین و تسریع خواهد کرد.