مفتی عمان: شهید نصرالله خاری در گلوی صهیونیست‌ها بود

  4030708028

شیخ «احمد الخلیلی» مفتی سلطنت عمان در اظهاراتی تاکید کرد که شهید سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان سه دهه همچون خاری در گلوی صهیونیست‌ها در منطقه بود.

 الخلیلی گفت: همین موضوع، شنیدن خبر شهادت ایشان را برای امت اسلامی سخت کرده همانطور که شنیدن خبر شهادت سید حسن نصرالله برای ما بسیار دشوار است.

وی افزود: از خداوند متعال می‌خواهیم که همه محور مقاومت در لبنان و فلسطین و همه کشورهای مسلمان، در مقابل پروژه صهیونیستی ثابت قدم بدارد به گونه‌ای که جایگزین‌های مناسبی برای فرماندهان شهید در همه مناصب و دوره‌ها عنایت فرماید که به یاری خدا مردان بزرگی برای برعهده گرفتن این مسئولیت‌ها و ماموریت‌ها وجود دارند. خداوند اجر نیکوکاران را ضایع نمی‌کند.

مفتی سلطنت عمان گفت: ما در این حوادث امید فراوان داریم که مسلمانان متحد شوند و همانطور که خداوند و پیامبرش (ص) از آنها خواسته‌اند مانند یک پیکر واحد باشند و از آنچه موجب تفرقه می‌شود دوری کنند، چرا که اتحاد آنها مایه قدرت و شوکت و تفرقه آنها موجب ضعف و ناامیدی است و دشمن در این جنگ بیش از هرچیزی بر اختلاف و تفرقه میان مسلمانان حساب بازکرده است، از این رو همه باید هوشیار باشند.