شهادت یک نیروی مرزبانی در هنگ مرزی جکیگور سیستان و بلوچستان

  4030709048 ۰ نظر، ۲ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: ماموران گروهان مرزی مورتان هنگ مرزی جکیگور با گروهک تروریستی درگیر و یکی از مأموران جان برکف مرزبانی در این حمله ناجوانمردانه به فیض شهادت نائل شد.

 سردار رضا شجاعی فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان بیان کرد: مأموران گروهان مرزی مورتان هنگ مرزی جکیگور در حین حمل جیره غذایی و پشتیبانی از مرزبانان در محورهای مواصلاتی در حوالی روستای پشامک از توابع شهرستان راسک مورد حمله گروهک تروریستی قرار گرفتند و طی این حمله مرزبانان غیور با اعضای این گروهک درگیر شدند.

به گزارش تسنیم و به نقل از روابط‌عمومی فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان، وی با بیان اینکه مرزداران با برتری آتش سنگین و تحمیل تلفات متصور، افزود: در این حمله ناجوانمردانه وظیفه «مهدی بلوچی» از کارکنان جان‌برکف هنگ مرزی جکیگور به فیض شهادت نائل آمد.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری عاملان شهادت مرزبانان وظیفه‌شناس آغاز شده است، خاطرنشان کرد: تروریست‌های کوردل بدانند با حملات ناجوانمردانه و به‌شهادت‌رساندن مأموران جان‌برکف پلیس عزم ما بیش‌ازپیش برای مقابله با اقدامات کور تروریست‌ها و اشرار مسلح مستحکم‌تر شده و امنیت مردم خط‌قرمز پلیس بوده و دشمنان قسم‌خورده نظام نخواهند توانست به اهداف شوم و شیطانی خود که ایجاد ناامنی و برهم‌زدن امنیت مردم است برسند.

شهید وظیفه مهدی بلوچی اهل‌سنت مجرد و ساکن استان سیستان و بلوچستان شهرستان نیکشهر بود که در راه پر افتخار حفاظت از میهن به شهادت رسید.