حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی + فیلم/ سپاه پاسداران: قلب اراضی اشغالی را هدف گرفتیم

  4030710142 ۴ نظر، ۳۲ در صف انتشار و ۸ تکراری یا غیرقابل انتشار

به گزارش ایرنا، رسانه های محلی خبر دادند که به دنبال شلیک دهها موشک ایرانی به مواضع صهیونیست‌های اشغالگر، صدای انفجارهای پیاپی در سرزمین‌های اشغالی به گوش می‌رسد؛ همزمان فعالیت فرودگاه بن گوریون در شهر تل آویو به طور کامل متوقف شده است.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از رسانه‎‌های فلسطینی، سامانه‌های ضد موشکی رژیم صهیونیستی تلاش کردند شماری از موشک‌های شلیک شده به سرزمین‌های اشغالی را رهگیری کنند، اما به دلیل گستردگی حمله، در این زمینه با ناکامی مواجه شده است.  
رسانه‌های صهیونیست ادعا کردند در اولین مرحله از این حمله، حدود ۴۰۰ موشک به سرزمین‌های اشغالی شلیک شده است.

به دنبال شلیک موشک‌های ایران به مواضع صهیونیست‌های اشغالگر، فلسطینی‌ها با مشاهده آنها در سراسر کرانه باختری از جمله نابلس و رام الله به شادی پرداختند.

همزمان رسانه‌های صهیونیستی از آغاز موج دوم حمله موشکی به سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای تاکید کرد: «در پاسخ به شهادت شهید هنیه، سید حسن نصرالله و شهید نیلفروشان قلب اراضی اشغالی را هدف گرفتیم.

متن کامل بیانیه سپاه پاسداران به شرح ذیل است:

إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُون

امت بزرگ اسلامی، ملت شریف و شهیدپرور ایران  
 
لحظاتی قبل و پس از یک دوره خویشتن‌داری در برابر نقض حاکمیت جمهوری اسلامی ایران در ترور مجاهد شهید دکتر اسماعیل هنیه توسط رژیم صهیونیستی و برابر حق کشور در دفاع مشروع از خود برابر منشور ملل متحد و تشدید شرارت‌های رژیم با حمایت آمریکا در قتل‌عام مردم لبنان و غزه و به شهادت رساندن مجاهد کبیر رهبر محور مقاومت و دبیرکل سرافراز حزب‌الله سیدحسن نصرالله و شهادت فرمانده رشید و مستشار عالی سپاه پاسداران در لبنان سرلشکر پاسدار سیدعباس نیلفروشان، نیروی هوافضای سپاه با پرتاب ده‌ها موشک بالستیک اهداف مهم نظامی امنیتی را در قلب سرزمین‌های اشغالی مورد هدف قرار داد که جزئیات آن متعاقباً به استحضار خواهد رسید.
 
خاطرنشان می‌سازد این عملیات با تصویب شورای‌عالی امنیت ملی و ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح و حمایت و پشتیبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران و وزارت دفاع صورت گرفته است.
 
اخطار داده می‌شود چنانچه رژیم صهیونیستی به این عملیات که منطبق بر حقوق قانونی کشور و قوانین بین‌المللی است واکنش نظامی نشان دهد با حملات کوبنده و ویرانگر بعدی مواجه خواهد شد.


 


  

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه دوم خود درباره حمله موشکی امشب ایران به سرزمین‌های اشغالی فلسطین با ارائه جزئیاتی تصریح کرد: ۹۰درصد شلیک‌ها با موفقیت به اهداف اصابت کرده است.

در این اطلاعیه تاکید شده است که موشک‌های شلیک‌شده از ایران پایگاه‌هایی نظامی رژیم صهیونیستی را در اطراف تل‌آویو هدف قرار داده است.

متن کامل بیانیه به این شرح است:

« بسم الله الرحمن الرحیم

امت اسلامی جبهه بزرگ مقاومت وملت شریف ایران اسلامی

پیرو اطلاعیه قبلی، فرزندان شما در سپاه پاسدان انقلاب اسلامی طبق وعده هایی که مسئولان جمهوری اسلامی و فرماندهان نظامی داده بودند؛ با کمک سایر نیروهای مسلح طی عملیات وعده صادق ۲ با رمز یا رسول الله (ص)، مراکز راهبردی در داخل سرزمین های اشغالی را با موشک های ساخت فرزندان ایران اسلامی مورد هدف قرار دادند.

در این عملیات برخی از پایگاه های هوایی و راداری؛ مراکز توطئه و طراحی ترور علیه رهبران مقاومت به خصوص شهید دکتر اسماعیل هنیه و رهبرحزب الله لبنان شهید حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله و فرماندهان نظامی حزب الله، مقاومت اسلامی فلسطین و فرماندهان سپاه پاسداران مورد اصابت قرارگرفتند.

علی رغم اینکه این منطقه با پیشرفترین و پرحجم ترین سامانه های پدافندی محافظت می شد ۹۰درصد شلیک ها با موفقیت به اهداف اصابت کرده  و رژیم صهیونیستی از تسلط اطلاعاتی وعملیاتی جمهوری اسلامی به وحشت افتاده است .

این عملیات در چهارچوب حق دفاع مشروع وبراساس قوانین بین المللی انجام گرفته وهرگونه حماقت دشمن به صورت ویرانگر وپشیمان کننده پاسخ داده خواهد شد.»