انهدام باند سارقان ۳۰۰ هزار دلاری صرافی تهران

  4030711130 ۰ نظر، ۱ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس پلیس آگاهی تهران از انهدام و دستگیری اعضای باند پنج نفره سرقت مسلحانه از یک صرافی خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار علی ولی پور گودرزی درباره جزئیات این خبر گفت: مدتی پیش، متصدی یک صرافی واقع در خیابان فردوسی، یک سرقت مسلحانه را به پلیس گزارش داد و تیمی از کارآگاهان این پرونده را بررسی کردند.

وی افزود: این متصدی درباره روز سرقت به کارآگاهان گفت که همراه شاگردش در مغازه بوده که چند نفر مشکوک وارد شده و از ما خواستند ۲۹۰۰ پوند انگلیس را به دلار برای فردی تبدیل کنیم. من در حال انجام این کار بودم و دلارها را از گاوصندوق خارج کردم که آنها به بهانه از صرافی خارج شدند و قرار شد زمان پایان کار پاساژ به محل باز گردند.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: به گفته این متصدی، این افراد مشکوک چند ساعت بعد با سلاح گرم وارد صرافی شده و پس از بستن دست و پای هر دو متصدی، اقدام به سرقت دلار ها کردند.

گودرزی گفت: با تحقیقات بیشتر همکارانم، هویت این افراد شناسایی و هر پنج نفر که چهار نفر مرد و یک نفر زن بودند، در عملیات ضربتی پلیس دستگیر شدند.

وی افزود: در بررسی های بیشتر مشخص شد این افراد در اصفهان و اهواز نیز به همین طریق دست به سرقت مسلحانه زده بودند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد:  با انتقال متهمان به مقر پلیس، آنها به سرقت از صرافی به ارزش ۳۰۰ هزار دلار آمریکا اعتراف کردند و برای کشف جزئیات پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.