سرپرست دانشگاه پیام‌نور منصوب شد

  4030714135

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی دکتر «محمدهادی امین ناجی» را به عنوان «سرپرست دانشگاه پیام‌نور» منصوب کرد.

به گزارش شامگاه شنبه گروه علمی ایرنا از وزارت علوم، در حکم انتصاب حسین سیمایی خطاب به محمدهادی امین ناجی آمده است؛ نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه پیام نور» منصوب می‌شوید.

از جناب‌عالی انتظار دارد با توکل به خداوند سبحان، سرپرستی آن دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های مصوب و سند دانشگاه اسلامی به انجام رسانید. امیدوار است با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، راهبرد دولت وفاق ملی و با جلب همکاری دانشگاهیان و صاحب‌نظران، وظایف محوله را به‌نحو شایسته انجام دهید. توفیق و سربلندی روزافزون جناب‌عالی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.
 
محمدهادی امین ناجی دارای دکترای علوم قرآن و حدیث از دانشگاه قم و عضو هیات علمی دانشگاه پیام‌نور با مرتبه استادی است که حدود ۷۰ مقاله علمی چاپ شده در مجلات کشور و ۵ کتاب تألیفی و ترجمه در زمینه تخصصی خود دارد.

از سوابق اجرایی ناجی، می‌توان به معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام‌نور طی سال‌های ۱۳۹۷ - ۱۴۰۰ رئیس مرکز آزمون دانشگاه طی سال‌های ۱۳۸۷ - ۱۳۹۰، مدیرکل برنامه‌ریزی آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام‌نور در سال‌های ۹۱ و ۹۲ رئیس مرکز پیام‌نور دانشگاه پیام نور مرکز ملایر طی سال‌های ۱۳۷۷ - ۱۳۸۰ و همچنین مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه اشاره کرد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نامه‌ای جداگانه از خدمات و تلاش‌های دکتر ابراهیم تقی‌زاده رئیس سابق دانشگاه پیام‌نور در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.