به شبکه‌ی شرکای ابری آروان بپیوندید

گزارش بازرگانی،   4030715089

آروان‌کلاد به‌دنبال گسترش شبکه‌ی شرکای ابری خود در راستای توسعه‌ و تقویت بازار ابری است. تیم شبکه‌ی شرکای آروان کلاد (Arvancloud Partner Network)، به منظور گسترش فروش محصولات به طیف وسیعی از مجموعه‌ها و بهبود ارایه خدمات فنی مقیاس پذیر به کاربران، با تیم‌های کسب‌وکاری و تیم‌های فنی همکاری خود را آغاز کرده است و در دو حوزه‌ی فروش محصولات ابری آروان (Reseller) و فراهم آوردن خدمات فنی ابری (DevOps) نماینده می‌پذیرد. اگر در حوزه‌ی ابری سابقه‌ی فروش داشته‌اید و علاقه‌مند به این حوزه هستید، ادامه این مقاله را از دست ندهید.

مزایای شریک ابری

با دریافت نمایندگی آروان‌کلاد از مزایای متنوعی بهره مند می‌شوید؛ مانند برخورداری از مسیر رشد، گسترش کسب‌وکار خودتان و… که تعدادی از آن‌ها در زیر آمده و سایر جزییات را می‌توانید از این لینک مطالعه کنید.

  • آموزش مستمر: با شرکت در برنامه‌های آموزشی پیوسته و بهره‌مندی از حمایت‌های مستقیم، شما می‌توانید مهارت‌های خود را ارتقا دهید و چشم‌انداز موفقیت خود را روشن‌تر کنید. این آموزش‌ها به شما کمک می‌کنند تا به‌جای فعالیت فردی، به‌عنوان بخشی از شبکه‌ی قوی شرکای آروان، به موفقیت بیش‌تری دست یابید.

  • حمایت‌های کسب‌و‌کاری: بزرگ‌ترین چالش پارتنرها در بخش توسعه‌ی کسب‌وکار و فروش است. ما در این مرحله با ارایه‌ی کمک‌های ضروری، شما را در مسیر رشد و توسعه یاری می‌دهیم.

  • حمایت‌های فنی: علاوه بر راهنمایی‌ها، ارایه‌ی کمک‌ و مشاوره‌های فنی از سمت آروان‌کلاد باعث رشد سریع‌تر شما می‌شود و کمک می‌کند تا به اهداف خود نزدیک‌تر شوید.

 

ویژگی‌های شریک ابری

شبکه‌ی شرکای ابری یک شبکه متشکل از نمایندگان فروشی است که به فروش محصولات ابری آروان کمک می‌کنند و می‌توانند علاوه بر دریافت مزایای این نمایندگی، به کسب درآمد و توسعه‌ی بازار خود نیز بپردازند. برای همکاری در حوزه‌ی فروش (Reseller) محصولات آروان‌کلاد، نیاز است که با توجه به تجربه و تخصص خود در فروش این محصولات، فرصت‌های فروش بالقوه را شناسایی کنید. پس از انجام نیازسنجی دقیق از سرویس‌های مورد نیاز کاربران، محصولات مناسب را معرفی کرده و فرآیند فروش را تا مرحله عقد قرارداد و ارایه‌ی خدمات مدیر مشتری پیگیری کنید.

از سوی دیگر، برای همکاری در حوزه‌ی ارایه‌ی خدمات فنی (DevOps) آروان‌کلاد، نیاز است با بهره‌گیری از تجربه و تخصص خود در زیرساخت محصولات ابری آروان‌کلاد، فرصت‌های ارایه‌ی خدمات فنی بالقوه را شناسایی کنید یا از فرصت‌هایی که آروان‌کلاد معرفی می‌کند، بهره ببرید. پس از انجام نیازسنجی فنی از نیازمندی‌های کاربران، می‌توانید اقدام به برگزاری جلسات فنی، تهیه طرح پیشنهاد فنی، پیاده‌سازی فنی و ارایه‌ی خدمات پشتیبانی فنی کنید.

این فرآیندها در کنار شناسایی و بهره‌برداری از فرصت‌های موجود کمک می‌کند با ارایه‌ی خدمات دقیق و متناسب با نیاز کاربران، رضایت مشتریان نیز تضمین شده باشد.

با توجه به توانمندی‌های تیم شما در حوزه‌ی همکاری در فروش یا ارایه خدمات فنی، پس از ثبت درخواست و ارسال رزومه‌ی تیم‌تان، فرآیند احراز و پذیرش شما در تیم شبکه‌ی شرکای آروان انجام خواهد شد. اطلاعات جامع‌تر و لینک ثبت‌نام در این لینک موجود است.

 

تلگرامفیس‌بوکتوییترلینکدیننسخه‌ی متنی
yektanetتریبون

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های دیروز

    1. جمعیت اتباع افغانستانی مقیم ایران بیش از ۶ میلیون نفر است

    2. وقت مقابله‌ به‌ مثل با اروپا نرسیده؟

    3. انتقاد تند محمد مهاجری به پایداری‌‌چی‌ها و جلیلی

    4. ادعاهای غير واقعی درباره اقتصاد ایران

    5. کشوری که بازیچه رقابت های حزبی آمریکا شد

    6. آدرس غلط روی تابلوی پاستور/ ظریف نباشد چه کسی جواب ترامپ را بدهد؟!/ پیامک‌هایی با مضمون خیانت که به نمایندگان مجلس ارسال می‌شود!

    7. سران سه‌قوه در خصوص لزوم رفع مسدودسازی اتفاق نظر دارند

    8. شیطان بزرگ باز هم پیش نویس قطعنامه آتش بس غزه را وتو کرد

    9. ادعای گروسی: ایران توقف افزایش ذخایر اورانیوم با غلظت ۶۰ درصد را پذیرفت

    10. متن کامل پیش نویس قطعنامه ضد ایرانی ارائه شده به شورای حکام؛ به ایران تا بهار ۱۴۰۴ مهلت داده شد  

    11. انتقال پایتخت وارد مرحله جدیدی شد

    12. رسایی: یک جریانی که ۸ سال کشور را به قهقرا برد امروز کنار گوش رئیس جمهور ایستاده است

    13. قتل شوهر با همدستی پسرعمه

    14. خودروسازی ایران؛ از دست ایلان ماسک هم کاری ساخته نیست !

    15. حزب‌الله: اگر قدرت مقاومت نبود، آمریکا به دنبال راه حل نمی‌آمد

    پربحث‌های هفته

    1. اقدامات متقابل ایران در مقابل قطعنامه احتمالی آژانس انرژی اتمی/ کیهان‌ستیزی زید‌آبادی به جاهای باریک کشید!/ توصیه جالب مطهری به نتانیاهو

    2. باز هم در باغ سبز !

    3. جابجایی مرزهای وقاحت!

    4. جمعیت اتباع افغانستانی مقیم ایران بیش از ۶ میلیون نفر است

    5. قانون عفاف و حجاب کجاست؟/ وقتی گرانی خودرو را هم به علم‌الهدی ربط می‌دهند!/ جای درست لاریجانی؟

    6. چرا مردم با کادردرمان درگیر می شوند؟!/ سرپرست روابط عمومی وزارت بهداشت توضیح می دهد

    7. اتحادیه اروپا از جان ایران چه می خواهد؟!

    8. بازگشت لاریجانی‌ها/ توضیحاتی درباره کلینیک ترک بی‌حجابی/ نسخه شفابخش یا مرگبار برای اقتصاد ایران؟

    9. آن تجربه تلخ را تکرار نکنید

    10. وقت مقابله‌ به‌ مثل با اروپا نرسیده؟

    11. اعتماد به ترامپ خطاست/ عراقچی علیه ساده‌سازی اصلاح‌طلبان/ شمشیر وفاق زیر گلوی مجلس

    12. با "مرد دیوانه" چگونه باید رفتار کرد؟!

    13. چطور ترازش کنیم؟!

    14. درد بیمار و ناز طبیبان !

    15. فرزندان ظریف کجا هستند؟

    16. انتقاد تند محمد مهاجری به پایداری‌‌چی‌ها و جلیلی

    17. نظرات برگزیده مخاطبان «الف»: ظریف تازه متوجه قدرت قانون اقدام‌ راهبردی شده/ سلاح اتمی؛ راه پایان تحریم و تهدید

    18. دیگر چه اتفاقی باید بیفتد؟!

    19. راه‌اندازی کلینیک‌ ترک رانت‌خواری ضروری‌تر نیست؟!

    20. واکنش شریعتمداری به ملاقات مخفی سفیر ایران با مشاور ترامپ

    21.  نماز خواندن خلبان پرواز زنجان-مشهد سوژه فضای مجازی شد

    22. شبیخون دلاری به صنعت خودرو !

    23. واکنش تند روزنامه جمهوری اسلامی به کلینیک بی حجابی

    24. تشکیل اسرائیل، ادامه ایده هیتلر !

    25. نامه مجلس به رهبری درباره ساماندهی کارکنان

    آخرین عناوین