حزب‌الله به صهیونیست‌ها: هنوز کمی از قدرت ما را دیده‌اید

  4030721021

یکی از مسئولان رسانه‌ای حزب‌الله با بیان "هنوز در آغاز نبرد با دشمن صهیونیستی هستیم و مقاومت در وضعیت بسیار خوبی به‌سر می‌برد."، خطاب به صهیونیست‌ها گفت: آنچه شما تاکنون دیده‌اید، تنها کمی از قدرت مقاومت بوده است.

به گزارش تسنیم، «محمد عفیف» مسئول روابط رسانه‌ای حزب الله لبنان در جریان یک کنفرانس خبری به بررسی تحولات میدانی به ویژه درگیری‌های زمینی در مرزهای جنوبی با ارتش رژیم صهیونیستی پرداخته و درباره کمپین‌های دروغین رسانه‌ای دشمن هشدار داد.

محمد عفیف اعلام کرد که متاسفانه برخی رسانه‌ها در داخل هستند که اخباری در چهارچوب جنگ روانی علیه مقاومت و مردم لبنان منتشر و در راستای منافع دشمن، عمل می‌کنند. اما همه می‌دانند که بهانه‌های دروغین دشمن صهیونیستی درباره وجود انبارهای تسلیحاتی در مناطق غیرنظامی لبنان، دیگر کسی را فریب نمی‌دهد و این دروغ‌های نخ‌نما شده برای همگان فاش گشته است.

حمله به تل‌آویو آغاز راه است

وی در واکنش به برخی گزارش‌های رسانه‌ای درباره نتایج سیاسی جنگ کنونی با دشمن صهیونیستی، گفت که نبرد هنوز در آغاز راه است و برای اینکه درباره نتایج سیاسی آن صحبت کنیم، خیلی زود است.

محمد عفیف، با اشاره به اینکه همه متحدان رژیم صهیونیستی در غرب و آمریکا صرفاً به دنبال تامین منافع این رژیم هستند و از جنایات آن به شکل همه جانبه حمایت می‌کنند، تاکید کرد که هرگونه تلاش سیاسی داخلی و خارجی، تا زمانی که با دیدگاه ما درباره نبرد با دشمن صهیونیستی سازگاری داشته باشد، ستودنی است. اولویت ما در حال حاضر شکست دادن دشمن و وادار کردن آن به توقف تجاوزات آن است.

محمد عفیف خاطرنشان کرد: رژیم اشغالگر صهیونیستی با همدستی و هماهنگی آمریکا و سفارت آن در لبنان، به تجاوزات وحشیانه ضد کشور ما ادامه می‌دهد و از انجام عملیات آواربرداری و نجات افراد از زیر آوار جلوگیری می‌کند. تجاوز دشمن صهیونیستی به بیروت در چهارچوب تداوم جنایات این رژیم به سراسر لبنان است.

وی درباره حمله ارتش رژیم صهیونیستی به یونیفل (نیروهای موسوم به حافظ صلح سازمان ملل مستقر در جنوب لبنان)، گفت که این یک اقدام خطرناک است که باید محکوم شود و ما از رفتار سست سازمان ملل و جامعه جهانی در برابر این اقدامات خطرناک رژیم صهیونیستی بسیار تعجب می‌کنیم.

محمد عفیف در رابطه با وضعیت حزب الله و توانمندی‌های آن در مرحله کنونی تصریح کرد که مقاومت لبنان در وضعیت بسیار خوبی به سر می‌برد و عملیات‌ها را به گونه‌ای مدیریت می‌کند که با شرایط میدانی سازگار باشد.

صهیونیست‌ها تنها کمی از قدرت مقاومت را دیده‌اند

مسئول روابط رسانه‌ای حزب الله درباره حملات حزب الله به تل آویو گفت که حمله به تل‌آویو تنها آغاز راه است و آنچه که در روزهای اخیر اتفاق افتاد، ثابت می‌کند که ما هنوز در آغاز هستیم و خطاب به صهیونیست‌ها می‌گوییم که شما هنوز تنها کمی از قدرت مقاومت را دیده‌اید.

محمد عفیف تصریح کرد: تنها با زور و مقاومت می‌توان در برابر جنایات رژیم غاصب صهیونیستی ایستاد، نه قطعنامه‌های بین‌المللی. ما امروز در سال 1982 نیستیم که تانک‌های ارتش صهیونیستی وارد بیروت شدند، معادلات سیاسی را تغییر دادند و بافت اجتماعی لبنان را از هم پاشیدند.

وی درباره تلاش‌های رژیم صهیونیستی برای نفوذ زمینی به لبنان و ضربات کوبنده‌ای که رزمندگان مقاومت به نظامیان صهیونیست وارد کرده‌اند، گفت: ما در چند هفته گذشته، انگار در روزهای ابتدایی جنگ جولای 2006 بودیم؛ زمانی که دشمن مغرور شده بود و تصور می‌کرد که حزب الله را شکست داده است، اما خیلی زود متوجه اشتباه خود شد و همه یک بار دیگر قدرت حزب الله را دیدند.

صهیونیست‌ها قدرت هیچگونه پیشروی زمینی را ندارند

این مسئول حزب الله خاطرنشان کرد: نیروهای ارتش صهیونیستی از جمله نیروهای ویژه و نخبه آن قادر به پیشروی زمینی نیستند و تانک‌های ارتش اشغالگر همچنان در عقب مستقر شدند و جرات پیشروی ندارند. ما به مردم خود اطمینان می‌دهیم که نگران نباشند و با دیدن نیروهای اشغالگر هیچ ترسی به خود راه ندهند.

وی تاکید کرد: ارتش اشغالگر با وجود آوردن نیروها و تیپ‌های اضافی قادر به هیچ گونه پیشروی زمینی در لبنان نبوده است و سانسور نظامی این رژیم، اجازه افشای تلفات سنگین آن بعد از عملیات‌های موفق رزمندگان حزب الله را نمی‌دهد.

مسئول روابط رسانه‌ای حزب الله خطاب به مردم لبنان گفت: نگران مانورهای دشمن نباشید؛ زیرا مقاومت تصمیمی راهبردی برای دفاع از کشور طبق شرایط میدانی دارد و رزمندگان ما در دفاع از کشور، آماده مبارزه شدید با صهیونیست‌ها و گرفتن انتقام خون شهدای عزیزمان هستند.

محمد عفیف با قدردانی از مسئولان رسانه‌ای در جنوب لبنان که جنایات دشمن را گزارش می‌کنند، خطاب به مردم این کشور اظهار داشت: شما امانت سرور و شهید والا مقام ما هستید و ما مصمم هستیم که همه تلاش خود را برای دفاع از شما انجام دهیم. مقاومت ما مردممان هستند و به کسانی که از خانه خود آواره شدند، می‌گوییم که به زودی به میهن خود باز خواهید گشت و ما جنوب لبنان را زیباتر از آنچه که بود، می‌کنیم.

حزب الله لبنان صبح امروز به اعلانیه‌های ارتش رژیم اسرائیل که در آن از مردم لبنان خواسته از مرز فلسطین اشغالی تا شهر ساحلی صور، از ساحل تا اطلاع ثانوی فاصله بگیرند، واکنش نشان داد.

این جنبش صبح امروز شنبه اطلاعیه‌ای به زبان عبری نوشت و طی آن به شهرک نشین‌ها هشدار داد از مرز لبنان تا ساحل شهر حیفا، از اطراف پایگا‌‌ه‌ها و مکان‌های حضور ارتش اسرائیل فاصله بگیرند.

اتاق عملیات مقاومت اسلامی لبنان هم شب گذشته در همین راستا اعلام کرد: به شهرک نشینان صهیونیست درباره حضور در نزدیکی تجمعات و مراکز نظامی رژیم صهیونیستی هشدار می دهیم و از آنها می‌خواهیم برای حفظ جان خود تا اطلاع ثانوی از این اماکن دور شوند.