هلاکت یک نظامی‌ اسرائیلی در جنوب نوار غزه

  4030721045

ارتش رژیم صهیونیستی به کشته شدن یک تن از نظامیان خود درجریان درگیری‌ها با نیروهای مقاومت فلسطین در جنوب نوار غزه اذعان کرد.

به گزارش ایسنا، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که یکی از نظامیانش در گردان ۴۶ در جریان درگیری‌ها با نیروهای مقاومت در جنوب نوار غزه کشته شد.

در همین رابطه، گردان‌های القسام در بیانیه‌ای اعلام کردند که مجاهدان این گردان پس از بازگشتشان از خطوط درگیری دهانه تونلی را در منطقه «الریان» در شرق شهر رفح در جنوب نوار غزه به روی گروهی از پیاده‌نظام‌های صهیونیست منفجر کردند که در نتیجه آن چندین تن کشته و زخمی شدند.

گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) همچنین روز گذشته اعلام کرد که مجاهدان این گردان‌ها یک نفربر متعلق به رژیم صهیونیستی را پس از هدف قرار دادن آن با بمب‌ «شواظ» و راکت «یاسین ۱۰۵» در غرب شهر« بیت لاهیا» در شمال نوار غزه منهدم کردند که منجر به کشته و زخمی‌ شدن سرنشینان آن شد.

پیش از این شبکه المسیره گزارش داده بود نیروهای شهید «عمر القاسم» به همراه گردان‌های «ناصر صلاح الدین»، نیروهای دشمن را در مجاورت «قبرستان الفالوجا» در غرب اردوگاه جبالیا در شمال غزه با خمپاره مورد هدف حمله قرار دادند.​​​​​​​

گردان‌های القدس، شاخه نظامی جهاد اسلامی نیز اعلام کرده بود: تجمع خودروها و سربازان دشمن صهیونیستی در حوالی اداره عمران در شرق جبالیا را با خمپاره‌های سنگین بمباران کردیم.

​​​​​​​پیشتر ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود که درپی عملیات زمینی گسترده در اردوگاه «جبالیا» در شمال غزه طی ۲۴ ساعت اخیر سه افسر صهیونیست در نبردهای شمال غزه کشته شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی پیشتر اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته درپی درگیری‌ها در نوار غزه و جنوب لبنان ۲۰ نظامی صهیونیست زخمی شدند.

طبق گزارش ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز جنگ علیه نوار غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳، ۷۳۵ سرباز و افسر کشته و بیش از ۴ هزار و ۷۲۰ تن زخمی شده‌اند.

عملیات‌های مقاومت فلسطین علیه ارتش رژیم صهیونیستی درحالی ادامه دارد که این رژیم مناطق شمال نوار غزه را تحت محاصره شدید قرار داده و دستور تخلیه بیمارستان‌های شمال نوار غزه را داده است.

رژیم صهیونیستی با وجود کشتارها و جنایت‌هایی که در طول یک سال علیه مردم غزه به راه انداخته است، به هیچ یک از اهداف خود از جمله نابودی حماس، بازگرداندن اسرا و از بین بردن تهدیدات علیه خود دست نیافته است. جنگ این رژیم در غزه همچنان ادامه دارد و به شهادت و زخمی شدن ده‌ها هزار نفر منجر شده است.