پای دادستان تهران هم به ورزشگاه آزادی باز شد

  4030721060

دادستان تهران با حضور در استادیوم آزادی در جریان آخرین روند بازسازی این ورزشگاه قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی، جلسه بررسی آخرین وضعیت استادیوم فوتبال آزادی، امروز (شنبه) 21 مهرماه با حضور علی صالحی دادستان تهران، حسین طلا مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان تهران، حسین جنتی مدیرکل راه و شهرسازی تهران و تعدادی از مدیران قوه قضائیه، وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه ابوالفتحی معاون فنی و عمرانی شرکت توسعه و نماینده قرارگاه خاتم‌الانبیا به عنوان پیمانکار؛ پروژه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در خصوص مقاوم‌سازی، بهسازی و استاندارد سازی استادیوم آزادی را ارائه کرد.

در ادامه مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته در استادیوم آزادی، در خصوص الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا و استانداردسازی صورت گرفته در ورزشگاه آزادی توضیحاتی را مطرح کرد.

در بخش پایانی این جلسه نیز علی صالحی دادستان تهران ضمن تاکید بر اهمیت جایگاه ورزشگاه آزادی در ورزش کشور، بر نگهداری اماکن ورزشی تاکید کرد.

پس از برگزاری این جلسه، دادستان تهران و تیم همراه از استادیوم فوتبال آزادی بازدید به عمل آوردند و در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته، قرار گرفتند.

لازم به یادآوری است مطابق اعلام قبلی وزیر ورزش و جوانان، این مرحله از عملیات بازسازی ورزشگاه آزادی تا آخر پاییز به پایان می‌رسد.