مراسم قرعه کشی چهل و چهارمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک سپه برگزار شد

  4030721127


مراسم قرعه‌کشی چهل و چهارمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک سپه 


مراسم قرعه‌کشی چهل و چهارمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک سپه صبح امروز با حضور مدیران ارشد بانک سپه و اعضای هیات نظارت بر فرآیند جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز این بانک شامل نماینده دادستان کل کشور، نمایندگان نظارتی بانک مرکزی و وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.


دکتر پرتوافکنان عضو هیات مدیره بانک سپه در این مراسم ضمن تشریح عملکرد بانک در برگزاری چهل و چهارمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز، گفت: این رویداد با جدیت و تلاش مدیران مناطق، شعب، ستاد و تمامی همکاران سراسر کشور به بهترین شکل ممکن انجام شد.


عضو هیات مدیره بانک سپه با تقدیر و تشکر از شرکت‌کنندگان در چهل و چهارمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز، گفت: به برکت خیرخواهی و نیک‌اندیشی هموطنان عزیز، مانده سپرده‌های حساب‌های قرض‌الحسنه بانک سپه بالغ بر 92 همت شد که این منابع به حوزه‌های ازدواج، فرزندآوری، تحصیل، درمان، اشتغالزایی و مسائل مرتبط با معیشت مردم اختصاص خواهد یافت.


دکتر پرتوافکنان همچنین از مدیران بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران که در افزایش سقف جایزه ویژه به 250 میلیون تومان اهتمام ورزیدند، تشکر کرد و پیشنهاد داد امکان تعیین کمک هزینه خرید یا ساخت مسکن تا مبلغ 20 میلیارد ریال برای حداقل 10 نفر در هر دوره فراهم گردد.


لازم به ذکر است، در این دوره بیش از 6 میلیون و 513 هزار و 671 حساب حائز شرایط لازم برای شرکت در قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس انداز بانک سپه بود که پس از قرعه کشی، برندگان 4000 جایزه نقدی دو میلیارد و پانصد میلیون ریالی، یکصد هزار جایزه نقدی 10 میلیون ریالی و میلیاردها ریال جوایز نقدی دیگر مشخص شدند.


در مجموع یک میلیون و 283 هزار و 911 جایزه نقدی در این دوره از جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس انداز بانک سپه به شرکت‌کنندگان تعلق گرفت.


در نهایت، چهل و چهارمین دوره قرعه کشی حساب‌های پس انداز قرض‌الحسنه بانک سپه به تایید هیات نظارت بر قرعه کشی رسید.


اسامی برندگان چهل و چهارمین جشنواره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز ظرف مدت قانونی از طریق پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه به اطلاع هموطنان عزیز خواهد رسید