به صرفه ترین روش سفر به دبی

گزارش بازرگانی، 349790،   4030722032

دبی همیشه در ذهن مردم در جایگاه شهری لوکس و پیشرفته از کشور امارات متحده عربی به حساب می آید. شاید فکر کنید که نمی توان هزینه های سفر به این شهر لاکچری را کمتر کرده و به صرفه تر سفر کنید اما این تفکر کاملاً اشتباه است.

برای کم کردن خرج و مخارج رفتن به شهر دبی عوامل مختلف و تاثیر گذاری وجود دارد که می توانید تا حد ممکن با بودجه کمتر سفر کنید.

در این مطلب در مورد به صرفه ترین روش های سفر به این شهر و کم کردن هزینه های گزاف آن اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

ارزان ترین زمان سفر به دبی

انتخاب ارزان ترین ماه های سفر به شهر دبی بیشتر از هر چیز دیگری بر روی کاهش خرج و مخارج شما تاثیر گذار خواهد بود.

این شهر نیز مانند دیگر مقاصد جهان در ماه های خاصی از سال که پر بازدید تر از دیگر ماه ها است خرج و مخارج بیشتری در انتظار شما خواهد بود.

آب و هوای گرم در دبی باعث ارزان تر شدن بلیط و دیگر مخارج می شود زیرا که افراد به دلیل گرمای هوا در دبی ترجیح می دهند در دیگر فصل های خنک تر مثل پاییز به این شهر سفر کنند. 

گرمای فصل تابستان نه تنها باعث یافتن بهتر بلیط ارزان هواپیما می شود بلکه خدمات مراکز گردشگری و انواع اجناس قیمت های مناسب تری خواهند داشت. 

در نتیجه ماه های گرم تر در طول سال یعنی نیمه اول سال به دلیل کم سفر تر بودن از دیگر زمان ها ارزان ترین بلیط دبی را خواهد داشت و مقرون به صرفه تر خواهد بود.

سفر به دبی با تور گردشگری

موثرترین کار برای کم کردن هزینه های سفر به دبی، سفر با تور و یا آژانس های هواپیمایی است.

از آن جایی که سفر به شهر دبی نیاز به ویزا دارد اگر با تور به این شهر بروید دیگر به اخذ ویزا نیازی نخواهید داشت بلکه آژانس هواپیمایی با عکس پاسپورت، ویزای شما را آماده خواهد کرد. این نوع از سفر به دلیل گروهی بودن آن از هزینه های رزرو اقامتگاه، هزینه بلیط هواپیما و دیگر مخارج سفر می کاهد.

سفر کردن با تور می تواند یک میانبر برای شما باشد زیرا که نیازی برای برنامه ریزی جداگانه برای سفر خود نخواهید داشت و همچنین مخارج سفر شما بسیار کمتر از سفرهای شخصی خواهد بود.

هنگامی که با تور های گردشگری سفر می کنید نه تنها می توانید با بودجه کمتر به دبی بروید بلکه دیگر اضطرابی برای اقامتگاه، خورد و خوراک، رفت و آمد، دیدن مکان های گردشگری شهر و ... نخواهید داشت چرا که همه این ها از قبل توسط آژانس هواپیمایی انتخابی شما برنامه ریزی شده است.

سفر ارزان شخصی به دبی

برای شروع سفر به صورت شخصی و بدون تور بایستی برای گرفتن ویزا اقدام کنید. مرحله بعدی خرید بلیط هواپیما است که با در نظر گرفتن زمانی مناسب از سال می توانید با قیمت کمتر آن را خریداری کنید.

نکته دیگری که می تواند هزینه بلیط هواپیمای شما را کمتر کند انتخاب ایرلاین ارزان اما با کیفیت مطلوب است که تاثیر زیادی بر روی قیمت بلیط شما خواهد گذاشت.

لازم به ذکر است که بلیط دبی از شهرهای قشم و بندرعباس به دلیل نزدیک تر بودن شهر دبی به این شهرها ارزان تر از بلیط هواپیما تهران دبی می باشد.

رزرو محل اقامت در دبی 

اگر تصمیم دارید که به صورت شخصی و بدون تور به دبی بروید بایستی قبل از شروع سفر خود برنامه ریزی محل اقامت خود را کرده باشید.

یکی از مهم ترین موضوع ها در طول سفر محل اقامت شما است. بهتر است قبل از شروع سفر خود از سایت های معتبر هتل های مختلف محل اقامت خود را رزرو کنید تا دیگر نگران پر شدن ظرفیت اتاق های هتل مورد نظر خود نباشید.

در برخی مواقع سایت های رزرو هتل، تخفیفاتی را برای رزرو اتاق ها در نظر می گیرند که با استفاده از این تخفیف ها می توانید قسمتی از هزینه های خود را کاهش دهید.

مسئله اقامتگاه می تواند در این شهر پر هزینه ترین قسمت سفر شما باشد اما می توانید از هتل های مجلل فاصله بگیرید و به سمت هتل هایی بروید که با بودجه کمتر امکانات مناسبی را نیز برای اقامت به شما ارائه می دهند.

شما می توانید در اطراف شهر این هتل های خوب را با قیمت پایین تر پیدا کنید. نکته دیگر این است که می توانید به جای انتخاب هتل های 5 یا 4 ستاره و لوکس، هتل های 3 ستاره ای که قیمت کمتر و امکاناتی خوب و نزدیک به امکانات هتل های 4 ستاره دارند را انتخاب کنید.

خرید به صرفه در دبی

در این شهر لوکس مراکز خرید لاکچری بسیاری وجود دارد که در آن ها انواع برند های مشهور و شناخته شده به فروش می رسند.

شما می توانید به جای خرید این اجناس از مراکز خرید لاکچری آن ها را با قیمتی بسیار کمتر از مراکز خرید از بازار های محلی این شهر خریداری کنید.

خرید در این بازار های محلی نه تنها به صرفه تر است بلکه با گشت زدن در این بازار صنایع دستی مختلف اعراب را خواهید دید و با فرهنگ محلی و اصلی مردم شهر نیز آشنا خواهید شد.

رفت و آمد در شهر دبی

همان طور که می دانید استفاده از تاکسی و یا کرایه کردن ماشین در این شهر ممکن است پر هزینه باشد و برای افرادی که با بوجه کمتری سفر کرده اند گزینه مناسبی نباشد.

دبی شهری کوچک محسوب می شود که در اکثر مواقع اگر راهی را بلد باشید نیازی به رفت و آمد به همراه وسایل نقلیه وجود ندارد. اما اگر به وسایل نقلیه نیاز پیدا کردید می توانید از سیستم حمل و نقل عمومی مثل مترو یا اتوبوس استفاده کنید که هزینه کمتری نسبت به دیگر موارد دارد.

برای استفاده از اتوبوس  و مترو در دبی به نام نول کارت نیاز دارید که با این کارت هوشمند می توانید از برخی تخفیفات فروشگاه ها نیز استفاده کنید.

در نهایت

نتیجه مطالبی که خواندید این بود که با انتخاب بهترین روش سفر و رعایت برخی نکات می توانید با بودجه کم به شهری لوکس مانند دبی نیز سفر کرده و نیازی به هزینه های گزاف نداشته باشید.

این روش ها برای سفر به همه مقاصد گردشگری و معروف جهان نیز می تواند برای کسانی که بودجه کمی دارند قابل استفاده باشد.

تلگرامفیس‌بوکتوییترلینکدیننسخه‌ی متنی

دیدگاه کاربران


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

yektanetتریبون

پربحث‌های هفته

  1. مقایسه قدرت نظامی ایران با رژیم صهیونیستی

  2. FATF به سرنوشت برجام دچار نشود!

  3. بازنگری در دکترین نظامی ایران؟

  4. اصلاح قانون برای نجات ظریف؟!

  5. نتانیاهو، معمار شکست های پی در پی 

  6. گرانی را فراموش کنید؛ فقط فیلترینگ !

  7. زبان فارسی،ذهن عبری!

  8. قدرتمندین سلاح ما در برابر اسرائیل

  9. موساد برای آتش‌بس در لبنان شرط گذاشت

  10. چرا بایدن از ماجراجویی صهیونیست‌ها علیه ایران نگران است؟!

  11. نکته ای قابل‌تامل درباره اقدام احتمالی اسرائیل علیه ایران

  12. یک پرسش ساده از وزیر محترم بهداشت

  13. صحبت های جنجالی بیژن عبدالکریمی درباره گشت ارشاد !

  14. کیهان: چرا اصرار دارند که کشور، عبرت‌های FATF را از نو تجربه کند؟

  15. سهم هر ایرانی در موشک‌باران اسرائیل ۴۴ هزار تومان!

  16. پرده‌برداری مشاور فرمانده سپاه از یک اتفاق ویژه در حمله موشکی ایران

  17. سالگرد طوفانی که اسراییل را در نوردید

  18. دادگستری اصفهان: اتهام زن و شوهر اصفهانی به نگهداری گربه محدود نمی‌شود

  19. بنزین زدن، تنها راه آماده شدن برای خطرها !

  20. مهاجرت دانش‌آموزان آرزومند پزشکی و کمبود پزشک در کشور!

  21. انتقاد رسایی از تابعیت فرزندان ظریف و انتصاب او در دولت

  22. ستیز با فرهنگ شهادت؟!

  23. مدیریت بحران به سبک آمریکایی

  24. هشدار جدی ایران به کشورهای حوزه خلیج فارس

  25. «نشان فتح» بر سینه سردار

آخرین عناوین