انهدام باند سازمان‌یافته قاچاق مواد مخدر صنعتی در شمال ایران 

  4030722120

فرمانده انتظامی مازندران از کشف بیش از ۳۲ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی شیشه و هروئین در استان مازندران و گلستان طی همکاری‌های پلیسی خبر داد و گفت: باند سازمان‌یافته قاچاق مواد مخدر صنعتی در شمال ایران منهدم شد.


به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سردار حسن مفخمی شهرستانی اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت باند سازمان یافته و شبکه اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی در استان مازندران و گلستان، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی با اشاره به اقدامات اطلاعاتی و فنی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی و همکاری فرماندهی انتظامی گلستان از شناسایی 17متهم که 8 نفرشان عنصر اصلی و سرشبکه بودند و در توزیع مواد مخدر صنعتی دست داشتند خبر داد و افزود: ماموران در این تحقیقات موفق شدند، 5 عنصر اصلی این شبکه را به همراه 5همدستشان در عملیاتی ضربتی در استان مازندران دستگیر کنند.

بیشتر بخوانیدانهدام شبکه قاچاق شیشه توسط سپاه خراسان شمالی
فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه در ادامه تحقیقات پلیس مبارزه با موادمخدر استان، 3 عضو اصلی این باند سازمان یافته که در استان گلستان فعالیت داشته‌اند، شناسایی و با هماهنگی قضائی در 3 مرحله عملیات جداگانه به همراه 4 همدستشان دستگیر شدند.

وی از کشف 19 کیلوگرم شیشه در استان مازندران و 12 کیلو شیشه به همراه یک کیلوگرم هروئین در استان گلستان در این عملیات خبر داد و افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در قالب 4 تیم عملیاتی موفق شدند در مجموع 17 متهم به تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی را که از اعضای این شبکه سازمان یافته بودند، دستگیر کنند.

سردار حسن مفخمی شهرستانی از توقیف 9 خودرو در این عملیات خبر داد و خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.