تحقیر گزینه سرمربیگری استقلال مقابل گاریدو و مورایس

  4030723118

گزینه سرمربیگری استقلال سابقه شکست‌های فوق العاده سنگین مقابل سرمربیان کنونی پرسپولیس و سپاهان را دارد.

به گزارش مشرق، لورنتیو رگکامف مربی رومانیایی که حالا یکی از گزینه‌های هدایت استقلال محسوب می‌شود، جدا از اینکه با الاهلی عربستان به مصاف خود آبی‌پوشان رفته و شکست سنگین پنج بر دو مقابل استقلال تحت هدایت فرهاد مجیدی را تجربه کرده است( اتفاقی که بهار سال ۱۴۰۰ در شهر جده عربستان به وقوع پیوست) سابقه ناکامی‌های بسیار سنگین و تحقیرآمیز برابر سرمربیان کنونی پرسپولیس و سپاهان را هم دارد.

لورنتیو رگکامف در سال ۲۰۱۹ هنگامی که هدایت الوصل امارات را بر عهده داشت، مقابل العین با نتیجه ۵ بر یک شکست خورد. تیمی که در آن مقطع خوان کارلوس گاریدو سرمربی کنونی پرسپولیس تحت عنوان سرمربی روی نیمکتش می‌نشست.

این مربی رومانیایی سال ۲۰۲۱ نیز وقتی سرمربی الاهلی عربستان بود با نتیجه سنگین ۵ بر یک مغلوب الهلال شد. جالب است بدانید این شکست در حالی رقم خورد که مورایس سرمربی کنونی سپاهان هدایت الهلال را بر عهده داشت. حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم اگر لورنتیو رگکامف به فوتبال ما بیاید و هدایت استقلال را عهده دار شود، آیا می‌تواند انتقام این شکست‌های فوق العاده سنگین را از سرمربیان کنونی پرسپولیس و سپاهان بگیرد یا نه؟