واکنش آموزش و پرورش به خبر مادری که در ازای هزینه ثبت‌نام فرزندش مجبور به نظافت مدرسه شد

  4030724058 ۱۳ نظر، ۳ در صف انتشار و ۱۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران پیرو خبر منتشر شده در فضای مجازی درباره نظافت مدرسه توسط یک مادر بابت نداشتن شهریه اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایسنا، پیرو انتشار بروز تخلف در یکی از مدارس دولتی شهرستان قدس از توابع آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، بلافاصله نماینده‌ای از سوی وزارت آموزش و پرورش و اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در محل مدرسه حاضر و با مدیر مدرسه و ولی دانش‌آموز گفت و گو کردند.

بر اساس بررسی انجام شده، آنچه تاکنون محرز شده، با مطلب منتشر شده در فضای مجازی فاصله معناداری دارد.

بی شک اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران رعایت حقوق کامل دانش‌آموزان، اولیاء و فرهنگیان را محور تمامی فعالیت‌ها، برنامه‌ها و اقدامات خود دانسته و در صورت تأیید هرگونه تخلف از سوی مدیر مدرسه یا هر یک از ارکان ذی ربط، مطابق قوانین و مقررات با متخلفان برخورد خواهد شد.

اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در ادامه از مخاطبان خواست تا اخبار صحیح آموزش و پرورش را صرفاً از پایگاه اطلاع رسانی این اداره‌کل و کانال اطلاع رسانی آوای تعلیم به نشانی https://shad.ir/ava_teo دریافت کنند.

لازم به ذکر است پیش از این خبری در فضای مجازی مبنی بر اینکه مادری شهر قدسی در ازای هزینه ثبت‌نام فرزند خود در مدرسه دولتی مجبور به نظافت آن مدرسه شده است، منتشر شد.