جنگ لبنان چقدر برای رژیم صهیونیستی آب می‌خورد؟

  4030729143 ۱ نظر، ۱ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

یک رسانه عبری زبان فاش کرد اسرائیل هزینه مادی سنگینی را در لبنان پرداخت کرده در حالی که از حجم هزینه‌های جنگ نوار غزه هم کاسته نشده است.

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، پایگاه اطلاع رسانی سوروگیم، در خبری اعلام کرد، در حالی اسرائیل با هزینه‌های سنگین در لبنان مواجه شده است، که طی برهه اخیر هزینه‌های اقتصادی جنگ در غزه نیز مجددا افزایش پیدا کرده است.

به اعتراف این رسانه، گسترش جنگ در مرز لبنان باعث شده است تا هزینه این جنگ از نیم میلیارد شیکل در روز هم فراتر برود و پیش بینی می‌شود که در روزهای آتی این رقم افزایش بیشتری پیدا کند.

همچنین با گسترش مجدد جنگ در نوار غزه و ورود نیروهای بزرگ جدیدی به این منطقه طی دو هفته اخیر هزینه‌های اقتصادی فراخوانی نیروهای احتیاط و مصرف سلاح و جنگ افزار هم افزایش یافته است به نحوی که طی 50 روز اخیر هزینه‌های جنگ برای اسرائیل بیش از 25 میلیارد شیکل رسیده است.

این رسانه عبری زبان در همین راستا فاش کرد، حمله به ضاحیه جنوبی بیروت که منجر به (شهادت) سید حسن نصر الله شد، 25 میلیون شیکل برای اسرائیل هزینه مادی داشت در حالی که عملیات سوء قصد به هاشم صفی الدین هم برای اسرائیل 20 میلیون شیکل آب خورد.