عبور شاگرد از استاد؛ پیروزی تحسین‌برانگیز آلومینیوم مقابل فولاد

  4030729156

تیم فوتبال آلومینیوم در هفته هشتم لیگ برتر باشگاه‌های ایران در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک دست به کار بزرگی زد و فولاد خوزستان را با نتیجه پر گل چهار بر دو شکست داد.

به گزارش ایرنا، تیم‌های فوتبال آلومینویم اراک و فولاد خوزستان در هفته هشتم لیگ برتر باشگاه‌های ایران به مصاف یکدیگر رفتند. قضاوت این مسابقه را «علی اصغر مؤمنی» با کمک‌های «امیرمحمد داوود زاده» و «یعقوب حجتی» بر عهده داشتند.

آلومینیوم اراک که هفته گذشته در اصفهان شگفتی بزرگی را رقم زده و چهار گل به ذوب آهن اصفهان زده بود امروز در خانه میزبان فولاد خوزستانی بود که در ورزشگاه یادگام (ره) تراکتور را برده بود.

مجبتبی حسینی و یحیی گل‌محمدی که در سال‌های نه چندان دور سابقه همکاری با یکدیگر داشتند به دنبال پیروزی و کسب سه امتیاز کامل در این بازی بودند. حسینی به دنبال این بود تیمش چند پله در جدول رده‌بندی صعود کند و گل‌محمدی با پیروزی در این مصاف بیرون از خانه به صدر می‌رسید. در نهایت حسینی توانست استاد خود را شکست دهد!

گل‌ها:

دقیقه ۱۷: اشتباه فاحش علی نعمتی در پاس به عقب باعث شد تا توپ به مهاجم آلومینیوم رسیده و سلیمانی چاره‌ای جز خطای پنالتی نداشته باشد. محمدامین کاظمیان پشت توپ قرار گرفت و بر خلاف جهت حرکت یوسوپوف گلزنی کرد.

دقیقه ۴۲: احسان پهلوان پس از اینکه توپ را از پریرا گرفت وارد محوطه جریمه آلومینیوم شد و با یک شوت فنی و زیبا بازی را به تساوی کشاند.

دقیقه ۴۴: سانتر مجتبی نجاریان از جناح راست به ساسان انصاری رسید که در بین مدافعان آلومینیوم به خوبی یارگیری کرده بود و با ضربه‌ای بی‌نقص توپ را به تور چسباند.

دقیقه ۵۳: ارسال قهاری بر روی دروازه فولاد به لطفی رسید که او با سر توپ را به کاظمیان پاس داد و این بازیکن اقدام به شوتزنی کرد اما توپ روی پای او جفت و جور نشد و در میانه راه عارف حاجی‌عیدی با ضربه سر، توپ را تغییر مسیر داد تا بازی به تساوی کشیده شود.

دقیقه ۶۷: خطای کولیبالی روی رحمان جعفری باعث شد تا داور برای بار دوم برای میزبان پنالتی بگیرد. کاظمیان باز هم مامور زدن این ضربه شد و گلزنی کرد.

دقیقه ۷۴: ارسال امین جهان‌کهن روی دروازه فولاد خوزستان با پرواز بلند رحمان جعفری همراه شد تا این بازیکن به زیبایی هر چه تمام‌تر تیر خلاص را شلیک کند و گل چهارم آلومینیوم را بزند.

ترکیب آلومینیوم:

محمد خلیفه، احسان قهاری، عارف حاجی عیدی، امین جهان کهن، سید مهران موسوی، بهروز نوروزی فرد، محمدامین کاظمیان، میلاد بدرقه، رحمان جعفری، محمدمهدی لطفی و بهرام گودرزی.

ترکیب فولاد:

یوسوپوف، مجتبی نجاریان، ساسان انصاری، موسی کولیبالی، علی نعمتی، احسان پهلوان، محمدرضا سلیمانی اصل، امیرمسعود سرآبادانی، لوسیانو پریرا، امیرحسین نشاط جو و سینا اسدبیگی.