دمای فامنین به منفی ۵ درجه رسید

  4030801099

مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان همدان گفت: شهرستان فامنین با دمای منفی ۵ درجه سانتیگراد، به عنوان سردترین نقطه استان گزارش شده است.

به گزارش تسنیم از همدان، محمد حسن باقری شکیب با بیان اینکه از دیروز کاهش دما در نقاط مختلف استان آغاز شده است، اظهار داشت: هوای سرد کماکان تا اواخر هفته در استان پابرجا است.

وی با اشاره به اینکه در ساعات بعد از ظهر وزش باد موقت و افزایش ابر را خواهیم داشت، تصریح کرد: در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه پوشش ابرها بیشتر شده و احتمال بارش پراکنده در نقاط شمالی استان وجود دارد.

مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با بیان اینکه امشب دماهای کمینه افزایش می یابد، گفت: از روز پنجشنبه مجدد کاهش 2 تا 3 درجه‌ای دمای کمینه را خواهیم داشت.

باقری شکیب به وضعیت دمای استان در شبانه روز گذشته اشاره کرد و افزود: در این مدت  نهاوند با حداکثر دمای 23 درجه به عنوان گرمترین شهرستان استان و فامنین با حداقل دمای منفی 5 درجه، سردترین نقطه استان ثبت و گزارش شده است.

وی با بیان اینکه دمای هوای شهرستان همدان نیز در گرمترین ساعات 17 درجه و در سردترین حالت منفی 3 درجه سانتیگراد ثبت شده است، گفت: سرمای برای این وقت از سال کمی زودتر از معمول بوده است.

مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با اشاره به اینکه بر اساس پیش‌بینی‌های فصلی و بلند مدت، بارش‌های پاییز امسال کمتر از حد نرمال خواهد بود، گفت: دمای هوا نیز به طور کلی یک تا دو درجه گرمتر از نرمال پیش‌بینی شده است.
باقری شکیب با تاکید بر اینکه صحت نقشه و پیش‌بینی‌های بلند مدت 60 تا 70 درصد است، تصریح کرد: بنابراین امکان تغییر اطلاعات آن وجود دارد.