به گزارش ایسنا، مدیرکل دفتر خدمات فنی و مهندسی وزارت صمت گفت: خودروسازان فقط میتوانند موارد ابلاغ شده را برای مشتری اعمال کنند و هیچ خودرو سازی حق تفسیر را ندارد، چرا که همه موارد به صورت شفاف آمده است.
محلهای گفت: ایجاد تغییر در یکی از قطعات خودرو که باعث به وجود آمدن نقص فنی شود گارانتی همان قطعه را باطل میکند و ابطال گارانتی شامل کل خودرو نمیشود.
وی در ادامه تاکید کرد: این موارد در سامانه جامع خدمات پس از فروش قابل مشاهده برای عموم مردم میشود و اگر خودروسازان این موارد را رعایت نکنند مردم میتوانند به آدرس www.irangs.ir مراجعه و از خودروسازان شکایت کنند.
نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.