• افزایش انتقادات علیه دولت هلند بر سر افزایش مالیات

    افزایش انتقادات علیه دولت هلند بر سر افزایش مالیات

    برنامه دولت جدید هلند برای افزایش مالیات بر ارزش افزوده کتاب‌ها و بلیط موزه‌ها، رزرو هتل‌ها و رویدادهای ورزشی با مخالفت شدید بخش‌های فرهنگی و تفریحی این کشور روبرو شده است.

  • با متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از طریق افزایش مالیات مخالفیم

    عضو فراکسیون کارگری مجلس:با متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از طریق افزایش مالیات مخالفیم

    نماینده مردم اراک و عضو فراکسیون کارگری مجلس گفت: دولت منابع دیگری مثل افزایش فروش نفت و همچنین درآمد دولت از محل مولدسازی اموال شرکت‌ها و نهادها در چهارچوب طرح مولدسازی، منابع لازم برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را تامین کند.

  • رئیس سازمان مالیاتی: شایعه افزایش مالیات صنف طلا، بی‌اساس است

    رئیس سازمان مالیاتی: شایعه افزایش مالیات صنف طلا، بی‌اساس است

    رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه مسیر مالیات ستانی مبتنی بر تعامل و تفاهم است، گفت: شایعات روزهای اخیر مبنی بر افزایش ۲۵ درصدی مالیات طلا فروشان بی اساس و کذب است.

  • افزایش مالیات برای طلا نداریم

    افزایش مالیات برای طلا نداریم

    سازمان امور مالیاتی در پاسخ به برخی شایعات و ابهامات در خصوص مالیات طلا اعلام کرد: هیچ مالیات جدید یا افزایش نرخی در حوزه مالیات ستانی از صنف طلا وضع نشده و همچنین اصل طلا و جواهر و پلاتین به کار رفته در مصنوعات ساخته شده از فلزات مزبور معاف از مالیات بر ارزش افزوده است.

  • توضیح منظور درباره افزایش مالیات در سال آینده/ توصیه مرعشی به اصلاح‌طلبان

    توضیح منظور درباره افزایش مالیات در سال آینده/ توصیه مرعشی به اصلاح‌طلبان

    هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها ـ حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند ـ کار دشواری است. بسته خبری ـ تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

  • دو روی سکه افزایش مالیات سیگار

    دو روی سکه افزایش مالیات سیگار

    با تصویب نمایندگان مجلس در طول اجرای برنامه هفتم توسعه میزان مالیات محصولات دخانی از جمله سیگار و تنباکو افزایش پیدا خواهد کرد و این در حالی است که افزایش مالیات سیگار همواره یک موضوع مناقشه برانگیز بوده، چراکه تولیدکنندگان معتقدند افزایش قیمت منجر به افزایش قاچاق خواهد شد، اما دست‌اندرکاران وزارت بهداشت می‌گویند افزایش مالیات منجر به کاهش مصرف دخانیات خواهد شد.