• کرملین: سوءقصد جدید علیه ترامپ تبعات بازی آمریکا با آتش است

    کرملین: سوءقصد جدید علیه ترامپ تبعات بازی آمریکا با آتش است

    سخنگوی کرملین در واکنش به دومین تلاش برای سوءقصد علیه دونالد ترامپ گفت این که عامل این سوءقصد از اوکراین در جنگ با روسیه حمایت کرده، نشان می‌دهد بازی کردن با آتش دارای تبعاتی است.

  • مدودف در سوءقصد علیه ترامپ، انگشت‌اتهام را به سمت کی‌یف گرفت

    مدودف در سوءقصد علیه ترامپ، انگشت‌اتهام را به سمت کی‌یف گرفت

    رئیس‌جمهور سابق روسیه در واکنش به بازداشت یک آمریکایی به اتهام سوءقصد جدید علیه دونالد ترامپ، جنبه تازه‌ای از عوامل پشت‌پرده این دسیسه را رو کرد.

  • عامل سوءقصد به ترامپ، «دغدغه» اوکراین را داشت

    عامل سوءقصد به ترامپ، «دغدغه» اوکراین را داشت

    پروفایل‌های رسانه‌های اجتماعی «رایان وسلی روث» که به اتهام تیراندازی به ترامپ بازداشت شده است، مملو از پیام‌هایی است که بر مشارکت داوطلبانه او در درگیری‌های اوکراین و تلاش برای جذب نیرو برای جنگ علیه روسیه تاکید می‌کند و این مشخص می‌کند که او وسواس و دغدغه جنگ اوکراین را در ذهن داشته است.

  • واکنش نتانیاهو به تیراندازی در نزدیکی محل حضور ترامپ

    واکنش نتانیاهو به تیراندازی در نزدیکی محل حضور ترامپ

    بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به حادثه تیراندازی در نزدیکی محل حضور «دونالد ترامپ» که گفته می‌شود دومین تلاش ناکام برای ترور نامزد حزب‌جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا بوده واکنش نشان داد.

  • واکنش بایدن به سوءقصد احتمالی علیه ترامپ

    واکنش بایدن به سوءقصد احتمالی علیه ترامپ

    در پی وقوع تیراندازی جدید در محل حضور دونالد ترامپ، «جو بایدن» رئیس‌جمهور ایالات متحده گفت از اینکه رئیس‌جمهور پیشین و نامزد جمهوری‌خواهان برای ریاست‌جمهوری پس از سوء قصد احتمالی دوباره آسیبی ندیده است، احساس آرامش می‌کند.