• تب دیده‌شدن معلم‌بلاگرها!

    تب دیده‌شدن معلم‌بلاگرها!

    صدا، دوربین، حرکت! با اشاره او شروع کار کلید می‌خورد. ابزار کارش سناریوهای مخاطب‌پسند و بازیگران بی‌مزد و منتی است که شیطنت‌های کودکانه و گاه اشتباهات طنزآمیزشان سوژه تمسخر اهالی فضای مجازی می‌شود. خروجی کار هم در نهایت توسط فردی منتشر می‌شود که سکاندار عنوان معلمی است.

  • مانع فعالیت معلم بلاگرها می‌شویم

    مانع فعالیت معلم بلاگرها می‌شویم

    سخنگوی وزارت آموزش‌ و پرورش با اشاره به اینکه معلمان اجازه ندارند دانش‌آموز را ابزار جمع‌آوری فالوئر کنند، گفت: معلم بلاگرها معمولاً از مدارس غیردولتی هستند.

  • پیگرد قانونی در انتظار معلم بلاگرها

    پیگرد قانونی در انتظار معلم بلاگرها

    معلم بلاگرهایی که پای حریم خصوصی دانش‌آموزان را به فضای مجازی باز کرده‌اند با تصویب یک قانون به زودی تعیین و تکلیف می‌شوند.

  • تعیین تکلیف «معلم بلاگرها» روی میز شورای عالی آموزش و پرورش

    تعیین تکلیف «معلم بلاگرها» روی میز شورای عالی آموزش و پرورش

    معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با بیان اینکه ورود به موضوع معلم بلاگرها خواسته برخی از اولیاء بود گفت: متن ماده واحده این موضوع در شورای عالی طرح و مقرر شد کارگروهی با تعیین خود شورا، متن را مورد بازبینی و اصلاح قرار دهد که در صورت تصویب و طی کردن مراتب قانونی، ابلاغ می‌شود.

  • برخورد قانونی با معلم بلاگرها در مدارس دولتی و غیردولتی

    برخورد قانونی با معلم بلاگرها در مدارس دولتی و غیردولتی

    معاون وزارت آموزش و پرورش با اشاره به برخورد قانونی با معلم بلاگرها در مدارس دولتی و غیردولتی گفت: وزارت آموزش و پرورش با چند نفر از این افراد، برخورد کرده و از سیستم حذف شده‌اند.

  • معلم بلاگرها با آموزش و پرورش چه ‌می‌کنند؟
  • تعیین تکلیف «معلم بلاگرها» برای حفظ حریم خصوصی دانش‌آموزان و معلمان

    تعیین تکلیف «معلم بلاگرها» برای حفظ حریم خصوصی دانش‌آموزان و معلمان

    معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش تاکید کرد: در قوانین بالادستی از جمله قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی، پیمان نامه حقوق جهانی کودک، قانون جرایم رایانه‌ای و آیین‌نامه اجرایی مدارس بر این موضوع تاکید شده که باید حریم خصوصی دانش‌آموزان و معلمان حفظ شود.

  • واکنش آموزش‌وپرورش به اقدامات "معلم بلاگرها"/ فیلمبرداری از دانش‌آموزان در کلاس ممنوع است

    واکنش آموزش‌وپرورش به اقدامات "معلم بلاگرها"/ فیلمبرداری از دانش‌آموزان در کلاس ممنوع است

    مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در واکنش به اقدامات خلاف عرف و قانون برخی "معلم بلاگرها" در کلاس درس مدارس گفت: ضبط فیلم از دانش‌آموزان در کلاس درس که منجر به ورود به حریم خصوصی آنها می‌شود، ممنوع است و خانواده‌ها حق شکایت دارند