• نخست‌وزیر انگلیس: ایران، روسیه و چین در حال همکاری علیه ما هستند

    نخست‌وزیر انگلیس: ایران، روسیه و چین در حال همکاری علیه ما هستند

    نخست‌وزیر انگلیس با بیان اینکه انتخابات بعدی انتخابی «بین آینده و گذشته» خواهد بود از اینکه چگونه پنج سال آینده می‌تواند خطرناک‌ترین سال‌هایی باشد که بریتانیا در تاریخ خود با آن مواجه شده است، گفت و تاکید کرد: خطراتی که کشور ما را تهدید می کند واقعی است.

  • افزایش فشارها برای استعفای سوناک

    افزایش فشارها برای استعفای سوناک

    پس از شکست سنگین حزب حاکم محافظه‌کار انگلیس در انتخابات شوراهای شهر، نتایج یک نظرسنجی صورت گرفته نشان می‌دهد که نیمی از مردم این کشور خواهان استعفای ریشی سوناک از مقام نخست وزیری هستند.

  • خطر شورش‌های درون حزبی بیخ گوش نخست وزیر انگلیس

    خطر شورش‌های درون حزبی بیخ گوش نخست وزیر انگلیس

    روز پنج شنبه در حالی انتخابات محلی در انگلیس برگزار می‌شود که شکست سختی برای حزب محافظه کار در این انتخابات پیش بینی شده و کارشناسان از خطر شورش‌های درون حزبی علیه نخست وزیر انگلیس خبر می‌دهند.

  • اصرار نخست وزیر انگلیس بر اجرای طرح غیرقانونی اخراج پناهجویان به روآندا

    اصرار نخست وزیر انگلیس بر اجرای طرح غیرقانونی اخراج پناهجویان به روآندا

    نخست وزیر انگلیس باوجود حکم دادگاه این کشور درباره غیرقانونی بودن اخراج پناهجویان به کشور آفریقایی روآندا اعلام کرد که اولین پرواز حامل این افراد، ظرف ۱۰ تا ۱۲ هفته دیگر انجام خواهد شد.

  • نخست‌وزیر انگلیس از تل‌آویو خواست در قبال حمله ایران خویشتن‌داری کند

    نخست‌وزیر انگلیس از تل‌آویو خواست در قبال حمله ایران خویشتن‌داری کند

    نخست‌وزیر انگلیس با ادعای این که ایران با پاسخ مشروع خود به اقدامات متجاوزانه رژیم صهیونیستی به دنبال گسترش تنش‌ها در خاورمیانه بود، از تل‌آویو خواست در قبال حمله ایران خویشتن‌داری کند.

  • در ملاقات اوباما با نخست وزیر انگلیس چه گذشت؟

    در ملاقات اوباما با نخست وزیر انگلیس چه گذشت؟

    «باراک اوباما» رئیس جمهوری پیشین آمریکا امروز (دوشنبه) در ملاقاتی از پیش اعلام نشده با «ریشی سوناک» نخست وزیر انگلیس در خیابان داونینگ استریت لندن دیدار کرد.

  • تداوم فشارها برای برکناری سوناک

    تداوم فشارها برای برکناری سوناک

    فشارها در داخل حزب حاکم محافظه‌کار انگلیس برای برکناری «ریشی سوناک» از مسند نخست وزیری، درحالی بالا گرفته است که برخی از عناصر با نفوذ در جناح راست به تکاپو افتاده‌اند تا با انتخاب یک رهبر جدید و کاریزماتیک پیش از برگزاری انتخابات سراسری، از یک شکست حتمی جلوگیری کنند.

  • هشدار نخست وزیر انگلیس به حامیان فلسطین

    هشدار نخست وزیر انگلیس به حامیان فلسطین

    نخست وزیر انگلیس طی یک سخنرانی از پیش اعلام نشده، درباره تداوم تظاهرات ضد اسرائیلی در این کشور هشدار داد و مدعی شد که دمکراسی از سوی افراد و گروه‌های افراطی هدف قرار گرفته شده است.

  • ادعای نخست وزیر انگلیس: حملات به یمن طبق قوانین بین‌المللی مجاز هستند!

    ادعای نخست وزیر انگلیس: حملات به یمن طبق قوانین بین‌المللی مجاز هستند!

    نخست وزیر انگلیس در توجیه حملات متجاوزانه به یمن مدعی شد حملات هوایی اخیر این کشور به همراه آمریکا طبق قوانین بین‌المللی «مجاز» هستند!