• بازگشت آخرین زائران به کشور از مرز مهران

    بازگشت آخرین زائران به کشور از مرز مهران

    آخرین زوار اربعین این‌روز‌ها از مرز مهران به کشور وارد می‌شوند و عملا پرونده اربعین ۱۴۰۳ نیز امروز و فردا بسته می‌شود تا همه آماده برای اربعینی دیگر شوند.

  • حضور زوار اربعین در بین الحرمین

    حضور زوار اربعین در بین الحرمین

    در روز‌ها و شب‌های منتهی به اربعین سال ۱۴۰۳ زائران حرم سیدالشهدا (ع) و ابوالفضل العباس (ع) حضور باشکوهی در بین الحرمین دارند.

  • زائران حسینی در مسیر کوفه به کربلا

    زائران حسینی در مسیر کوفه به کربلا

    زائران حسینی در مسیر حرکت به سمت کربلا از مسیرهای متفاوتی به حرکت خود ادامه می دهند. مسیر شامیه به کوفه و سپس به کربلای معلی، یکی از این مسیرهاست که در محیطی روستایی زائران حسینی حرکت کرده و از این مسیر میانبر به سمت کوفه رفته و پس از زیارت در کوفه به سمت کربلا حرکت می کنند.

  • پخت و آماده سازی غذا در مرز شلمچه

    پخت و آماده سازی غذا در مرز شلمچه

    روزانه حدود ۱۵ هزار پرس غذا برای زائران اربعین و موکب‌های بین راه در مرز شلمچه توسط بنیاد مستضعفان تهیه و توزیع می‌شود. این فعالیت و پشتیبانی تا سه روز بعد از مراسم اربعین ادامه دارد.

  • آغاز خدمت رسانی به زائران در مرز چذابه

    آغاز خدمت رسانی به زائران در مرز چذابه

    مراسم آغاز خدمت رسانی موکب‌ها به زائران اربعین و برافراشته کردن پرچم یا حسین (ع) که نماد خدمت به زائران اربعین حسینی (ع) است، شامگاه جمعه (۱۹ مرداد ۱۴۰۳) با حضور نماینده، ولی فقیه و امام جمعه اهواز، استاندار خوزستان و خیل مشتاقان زیارت امام حسین (ع) در مرز چذابه برگزار شد.

  • سفر وزیر کشور به خوزستان/ مرز چذابه آماده حضور زائران

    سفر وزیر کشور به خوزستان/ مرز چذابه آماده حضور زائران

    احمد وحیدی در بازدید از مرز چذابه گفت: کارها و اقدامات به خوبی پیشرفت رفته و همه چیز برای پذیرایی برای زائران اربعین آماده است. دوستان عراقی هم کارهای خوبی آن‌سوی مرز انجام دادند. قول و قرارهایی که با وزیر کشور عراق داشتیم به الحمدالله انجام شده است.

  • کاروان پیاده عشاق الحسین(ع) در مسیر مرز شلمچه

    کاروان پیاده عشاق الحسین(ع) در مسیر مرز شلمچه

    موکب بزرگ هیئت عشاق الحسین (ع) حامل بیرق‌های حسینی از رامشیر با پای پیاده برای زیارت اربعین حسینی به سمت کربلای معلا در حرکت است و هم اکنون در مسیر مرز بین المللی شلمچه در حال پیمودن مسیر است.