نظر منتشر شده
۴۰
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 61615
اعتراص جنبش عدالت خواه دانشجويي به رييس جمهور
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ دی ۱۳۸۸ ساعت ۱۹:۱۱
جنبش عدالت خواه دانشجويي در نامه ای اعتراض آمیز به رئیس جمهور، نسبت به برخی انتصاب ها در دولت دهم اعتراض کرد.

به گزارش الف، در این نامه آمده است:



به نام خدا

رئيس محترم جمهوري اسلامي ايران

جناب آقاي دكتر محمود احمدي ن‍ژاد



به نظر مي‌آيد در اين دوره حساس كه بيشتر جريان حزب الهي و عدالت‌خواهان درگير مقابله با فتنه هاي بيگانگان و عناصر داخلي آنان هستند، در ميان سكوت عدالت‌خواهان نسبت به عملكرد دولت، اقداماتي در جريان است كه احساس مي‌شود نياز است تذكراتي خدمت حضرت عالي بدهيم.

تلاش هاي فراوان حضرت عالي در راستاي گفتمان انقلاب اسلامي و طرح شعارهايي چون ”عدالت“ ،“مبارزه با فساد ” و  ”سياست خارجي فعال مبتني بر مباني انقلاب اسلامي“ جاي تقدير فراوان دارد، اما اين روز ها شاهد مسائلي هستيم كه برخي از آنها در تناقض آشكار با بعضي  از اين شعار ها است. انتصاب افرادي كه مسائل و شبهات فراواني كه در مورد آنان وجود دارد باعث گرديده است كه هر روز بر تعجب و نااميدي از راهي كه حضرت عالي براي انتخاب نزديكان خود در حال پيمودن هستيد افزوده شود.



گويا حضرت عالي فراموش نموده ايد كه اين ملت مستضعف و شريف با وجود همه فحاشي ها بدخواهان  عليه حضرت عالي و دولت و عمق توطئه ها عليه نظام اسلامي با بصيرت تمام به گفتمان انقلاب اسلامي و تداوم آن در دولت دهم راي داده اند. نكند تصور نموده ايد كه مردم ما صرفا به شخص حضرت عالي راي داده اند؟



لازم است كه بخشي از حكم تنفيذ رهبر انقلاب درباره دوره دهم رياست جمهوري را خدمتتان ياد آوري كنيم: ”اين رأي، رأى به گفتمان پربركت و عزتمدار انقلاب اسلامى است؛ رأى به استكبارستيزى و ايستادگى شجاعانه در برابر سلطه‏طلبان بين‏المللى است؛ رأى به مبارزه با فقر و فساد و تبعيض و مبارزه با اشرافيگرى است؛ رأى به ساده‏زيستى و نزديكى با مردم و غمگسارى از ضعيفان و مستضعفان است؛ رأى به كار و تلاشِ بى‏وقفه و خستگى‏ناپذير است.“



در ادامه روند انتصاب كسانيكه ابهامات فراواني در مورد عملكرد ايشان وجود دارد. اقدامي كه تعجب همگان را و نااميدي ما را بيش از پيش برانگيخت؛ انتصاب جناب آقاي قاضي سعيد مرتضوي به عنوان رئيس“ستاد مبارزه با قاچاق كالا و ارز“ بود. اين تعجب زماني افزون گشت كه يك روز پس از معارفه ايشان و توديع تأمل برانگيز دكتر الهام براي اين سمت، ايشان از سوي هيئت  ويژه مجلس شوراي اسلامي به عنوان متهم اصلي ماجراي كهريزك شناخته مي‌شود. اين در حالي است كه مشخصا درباره عملكرد ايشان در مسائل دانشگاه آزاد نيز سوالات باقي است كه همچنان بي پاسخ برزمين مانده است.



آيا رواست كسي كه عمل اشتباهش باعث سوء استفاده دشمنان نظام و از بين رفتن آبروي نظام مقدس جمهوري اسلامي شده است؛ نه تنها توبيخ نشود بلكه به مصادري بالاتر در دولت برسد؟ مردمي كه هنوز منتظر برخورد با عاملان و خاطيان واقعه تاسف برانگيز كهريزك هستند؛ چه تصوري از اين كار خواهند داشت؟ ادامه كار ايشان در مسئوليت جديد با توجه به اين گزارش و ابهامات گذشته چه معنايي مي‌تواند داشته باشد؟



در ابتداي كار دولت نيز انتصاب جناب آقاي اسفنديار رحيم مشايي و ماجراهاي تاسف‌بار پس از آن و ناديده گرفتن دستور رهبر معظم انقلاب درباره ”كان لم يكن“ تلقي كردن حكم انتصاب ايشان دل دلسوزان انقلاب را به درد آورد. اين اقدام شروع ناديده گرفتن خواست طرفداران و دلسوزان جنابعالي در انتصاب اطرافيانتان بود.



اما خون دل‌ها و طعن شنيدن‌هاي همه كساني كه در اتخابات با تمام توان از حضرت عالي دفاع كرده اند را در اين ماجرا هنوز فراموش نكرده بوديم كه با انتصاب ديگري مواجه شديم.



انتصاب جناب آقاي رحيمي به عنوان معاون اولي رياست جمهوري ضربه اي ديگر بر پيكره طرفداران دلسوزتان بود. با گذشت چندي از انتصاب ايشان و تلاش‌ها و سوالات برخي نمايندگان اتفاقا از طرفداران اصلي شما در انتخابات بودند و نشنيدن پاسخي از سوي ايشان، سوالات و ابهامات فراواني در مورد عملكرد و سابقه ايشان باقي گذارده است. ارتباطات ايشان در دولت‌هاي گذشته خصوصا دولت سازندگي  و مسائل گذشته ميان ايشان و رئيس آن دولت و شواهد موجود در مورد روحيه متملقانه ايشان محل تعجت و سؤال است!



حضرت امير المومنين (ع) مولاي عدالتخواهان در نامه به مالك اشتر مي‌فرمايد:“....و باید که برگزیده‌ترین وزیران توکسانی باشند که سخن حق بر زبان آرند، هر چند، حق تلخ باشد و در کارهایی‌که خداوند بر دوستانش نمی‌پسندد کمتر تو را یاری کنند، هر چند، که این سخنان‌ و کارها تو را ناخوش آید.به پرهیزگاران و راست گویان بپیوند، سپس، از آنان ‌بخواه که تو را فراوان نستایند و به باطلی که مرتکب آن نشده‌ای، شادمانت ‌ندارند، زیرا ستایش آمیخته به تملق، سبب خودپسندی شود و آدمی را به سرکشی‌وادارد.“ نهج البلاغه امام علی (ع)، نامه 53 در موردي ديگر اقدام توهين آميز و تعجب برانگيز در پخش چك‌هاي پنج ميليوني در ميان نمايندگان مجلس در حين استيضاح مرحوم كردان را از سوي ايشان شاهد بوديم. همه اين موارد و همچنين سولات فراوان نمايندگان مجلس درباره وضعيت مدرك تحصيلي ايشان همچنان از جانب ايشان بي پاسخ مانده است. با وجود اين ابهامات، ايشان را به معاون اولي خود برگزيديد و جالب‌تر آنجاست كه جلسات ”ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي“ نيز به رياست ايشان برگزار مي شود.



يادآور مي‌شويم همانطور كه رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند: ” با دستمال هاي كثيف عده اي نمي توان شيشه را پاك كرد“. گويا حضرت عالي علاقه مند هستيد كه كساني را كه نسبت به آنها حساسيت و ابهامات بيشتري وجود دارد، به حلقه نزديكان خود اضافه نماييد. آيا معناي اين انتصابات چيزي جز حمله به طرفداران و منتقدان دلسوز  و نااميد كردن آنها از نقددلسوزانه مي باشد؟! كجاي اين اقدامات مطابق فرموده رهبر انقلاب در مورد مبارزه با فساد است.



در پايان از حضرت عالي مي‌خواهيم با توقف و اصلاح اين روند در انتخاب اطرافيان خود بيش از اين موجبات نارضايتي عدالت‌خواهان و طعن‌ها و سوء استفاده‌هاي دشمنان را فراهم نياوريد. از زبان مولاي متقيان نيز متذكر مي شويم كه ”از خودپسندی و از اعتماد به آنچه موجب اعجابت ‌شده و نیز از دلبستگی به‌ستایش و چرب‌زبانیهای دیگران، پرهیز کن، زیرا یکی از بهترین فرصتهای شیطان‌است ‌برای تاختن تا کردارهای نیکوی نیکوکاران را نابود سازد“ نهج البلاغه امام علی (ع)



به اميد ظهور عدالت گستر گيتي

جنبش عدالتخواه دانشجويي
 
علی نعمتی
۱۳۸۸-۱۰-۱۸ ۲۰:۱۸:۰۹
کم کم دوستان مومن و درد آشنا دارند می فهمند که آقا از هر دو طرف دارند می کشند. فکر می کنم که دوستان منتخب انتخابات از خطبه های آقا در نماز جمعه پس از انتخابات برداشت نادرستی دارند. پشینهاد می شود که طراحان شما صفحه ای طراحی کنند که حاوی سه ستون باشد. در ستون وسط حرفهای آقا و در دو ستون کناری حرفهای دو جناح درگیر و در نتیجه گری نظر دلسوزان بی طرف و زجر کشیده انقلاب و اسلام (جهت مقایسه). آنوقت مردم می فهمند که دوست و دشمن کیست. (273027)
 
۱۳۸۸-۱۰-۱۸ ۲۰:۱۸:۵۵
اگر احمدی نژاد انتصاب مرحوم کردان و مشایی و چند نقطه ضعف دیگر را در کارنامه دوره قبلش نداشت , موقعیت و حیثیت فوق العاده ای در میان مردم احراز کرده بود و امکان جوسازی علیه دولت به حداقل می رسید و به احتمال شرایط بعد از انتخابات هم زمینه بروز پیدا نمی کرد.
عقل اقتضا می کند که حتی اگر این افراد شخصیتهای توانا و باصلاحیتی هم هستند , که نیستند ,ایشان عوامل سوء تفاهم را از اطراف خودشان دور کنند , اما گویا بناست همه چیز فدای رفیق بازی شود و بعضی ها گویا بدجور هلاک رفیق اند! (273028)
 
علی
۱۳۸۸-۱۰-۱۸ ۲۰:۲۰:۲۴
احمدی نژاد باید حواسش باشد ما حزب الهی ها در این بحرا ن کاری به او نداریم والا دلمان از این انتصابات مشکوک خون است .

مرتضوی پآنقدر مشکل دارد که اگر قوه قضاییه نجنبد شاید بعدها خیلی دیر شود (273030)
 
ياور
۱۳۸۸-۱۰-۱۸ ۲۰:۲۶:۳۰
من از طرفداران پروپا قرص دكتر هستم ولي انتقادات بسياري دارم:
1- ما با ولايت پيمان خون بسته‌ايم و هر كس ذره‌اي از اين مسير فاصله بگيرد با او برخورد خواهيم كرد.
2- ميگويند در آخر زمان همه كساني كه ادعا ميكنند ميتوانند منجي باشند مي آيند ولي نميتوانند كاري از پيش ببرند آن وقت است كه مثل \"مريض دكتر جواب كرده\" آرزوي ظهور ميكنيم.
3- دكتر ديگه بيشتر از اين زاويه نگير.ما با كسي تعارف نداريم ها...... (273034)
 
علیرضا رحمانی
۱۳۸۸-۱۰-۱۸ ۲۰:۴۱:۵۵
من نمی دانم که این همه محترمانه سخن گفتن با مردی که به هیچ یک از سخنان خود در عمل پایبند نیست از چه رو می باشد. آیا مدعیان راستین اصولگرایی اگر چنین خبط های سیاسی را از یکی از اصلاح طلبان در زمان زمامداری آنان می دیدند امروز کفن پوش به خیابان نمی آمدند؟
می دانید؟ ما مدعیان مثلا اصولگرایی که اگر عمل اشتباه از همفکران و نزدیکان خودمان سر بزند زبان به نصیحت می گشاییم و اگر کمتر از آن از رقبای ما سر بزند زبان به شماتت و گاه نیز تکفیر، آبروی اصولگرایی و گاه نیز آبروی دین و دین داری را برده ایم.
نباید با اشتباهات آقای رئیس جمهور این چنین با زبان مدارا و احترام برخرود کرد و باید صلابه تلخ انتقاد ابوذر وار و نزدیکی وی به خروج از دائره ولایتمداران را باز زبانی چون زبان میثم تمار فریاد کشید. (273038)
 
مهدی امیری مقدم
۱۳۸۸-۱۰-۱۸ ۲۱:۴۶:۲۲
مدعیان اصلاح طلبی هر روزشان از همین خبرا بود و همه انتصاباتشون ..
از وزیر فرهنگ بگیر که شیر خر خورده بود و الان داره از انگلیس برای اغتشاش نسخه میپیچه تا سازگارا و عبدی و گنجی . بهزاد نبوی و ابطحی و ده ها مورد دیگه (273062)
 
۱۳۸۸-۱۰-۱۹ ۰۰:۳۰:۲۰
اافرین..وقتی یاده دوران اصلاحات میوفتم اتفاق امروز را فراموش میکنم.اما امید وارم دکتر به این موارد بیشتر دقت داشته باشه. (273129)
 
۱۳۸۸-۱۰-۱۸ ۲۳:۲۹:۱۱
یعنی جنبش عدالتخواه دانشجویی اینقدر ساده لوح هستند که نمیدانن خانه از پایبند ویران است.
2حالت وجود دارد یا رییس جمهور محترم با علم به این مسائل اینها را انتخاب کرده که با این صحبتها اصلاحی نمیبینیم و یا اینکه امید به اصلاح دارند و شک دارند که شاید رییس جمهور این مسائل را نمیدانسته که در این صورت وای بر ما (273106)
 
۱۳۸۸-۱۰-۱۸ ۲۳:۵۲:۱۰
دوست عزیزم علیرضا رحمانی
خدا نکند کسی به خاطر قدرت و حب دنیا طرفدار یک جناح باشد در این صورت فقط هدف باقی ماندن جناح محبوبش در قدرت و به سبب ان بهره بردن خودش باشد.وگرنه هیچ جای اسلام گفته نشده با جناح رقیب اینقدر تند باش کفن پوش و ....و از طرفی تمام خطاهای خودی را کاملا ندید و به زبان دیگر صحبت کرد.اما خدا را شکر میکنم که عمر انسان کوتاه است و ان دنیا هم وجود دارد وگرنه چه میشد؟ (273114)
 
حسین
۱۳۸۸-۱۰-۱۸ ۲۰:۴۶:۰۷
سلام
ببخشید اینقدر صریح حرفم را میزنم
من در دور اول ریاست جمهوری اقای احمدی نزاد به ایشون رای دادم وقتی ایشون عکسش رو کنار عکس شهید رجایی زده بود و صبح به صبح با کارگرهای شهرداری قدم بر می داشت همچین اشتباهی کردم
دوره اول که رفت سراغ هیاهوی هولوکاست؟ و سهام عدالت ؟ هیچ کار اقتصادی درستی انجام نداد؟
کارگرهای بیکار شده عسلویه کجا هستند چی کار میکنند ؟
از نظر سیاسی هم که ماشااله قحط الرجال هست؟دوست داره بیشتر توکشور یک جنجالی باشه تا کسی سراغ مشکلات جامعه و نیاز مردم نره ؟ (273040)
 
امیر
۱۳۸۸-۱۰-۱۸ ۲۰:۴۶:۴۱
حرف دل خیلی ها همینه.آقای احمدی نژاد کاری نکنید که بگیم رای ما را پس بدید. (273041)
 
۱۳۸۸-۱۰-۱۸ ۲۰:۵۶:۲۸
به آقاي احمدي نژاد توصيه مي كنم كه بار ديگر در تظاهرات 9 دي مردم تهران و سراسر ايران تأمل كنند.
آقاي احمدي ن‍‍ژاد! اگر بخواهيد از مسير ولايت فقيه -و نه ولايت مشايي- منحرف شويد اين مردم با شما هم تعارف ندارند. (273043)
 
حق طلب
۱۳۸۸-۱۰-۱۸ ۲۰:۵۸:۱۷
این چه رسمی است که راه افتاده و هر کس بدون نام و نشان و فقط با عنوان کلی یک تشکل اظهار نظر می کند. معلوم نیست چند نفرند، چه تحصیلاتی دارند، و چه سوابقی دارند.
اگر حرف حساب دارید، خوب رسماً از طریق مراجع حقوقی از افراد خلاف کار شکایت کنید و تا به آخر هم پایداری کنید. این خلاف انصاف است که گروهی ناشناخته از افرادی شناخته شده بحق و یا به ناحق حرفی به میان آورند.
از الف هم می خواهم اگر از تشکلی مطلبی می آورد و این تشکل برای آنها شناخته شده است، شناسنامه کامل آنها را نیز منتشر کند تا ما نیز بدانیم. (273044)
 
محسن چینی ساز - فارغ التحصیل 1385 شریف
۱۳۸۸-۱۰-۱۸ ۲۱:۴۰:۰۵
جناب آقای حق طلب از آمریکا؛
جنبش عدالتخواه دانشجویی تشکلی ثبت شده و شناسنامه دار است و از سال1381 فعالیت می کند. (273055)
 
امیر
۱۳۸۸-۱۰-۱۸ ۲۱:۱۱:۴۸
نامه بی محتوایی بود . واقعا مشکلات احمدی نژاد رو شما انتصاباتش می دونید . واقعا این جنبش عدالتخواه عدالت رو تو چند تا انتصاب می دونه ؟ کاش یک بار به جای تخریب و تحقیر به صحبتهای مخالفان گوش می کردید تا می فهمیدید مشکل از کجاست . مخالفان با احمدی نژاد مشکل داشتند ولی احمدی نژاد دستش رو به نظام گرفت و اونرو رو هم تحت تاثیر قرار داد . واقا برای اصولگرا ها احمدی نژاد ارزش این همه هزینه رو داره؟ (273047)
 
۱۳۸۸-۱۰-۱۹ ۰۱:۳۷:۱۲
دوست عزيز
دزست است كه ما هم به احمدي نژاد انتقاد داريم ولي اين دليل نمي شود كه بخواهيم با روش هاي غير دموكراسي رئيس جمهور را عوض كنيم. آقاي احمدي نژاد 24 ميليون راي دارد. پس به دموكراسي احترام بگذاريم و وي را رئيس جمهور ايران بدانيم. اعتراض هم مسير خود را دارد. در واقع جمعيت فعلي معترضين -و نه هواداران اسبق آقاي موسوي- اول قصد خدشه به جمهوريت نظام را دارند تا اسلاميت آن. (273158)
 
حسين
۱۳۸۸-۱۰-۱۸ ۲۱:۳۶:۵۱
اقايان دانشجويان عدالتخواه فكر كرده اند شخصي كه بافرمان خصوصي رهبري نيز آقاي مشايي را عوض نمي كند با نامه شما مرتضوي را بر مي دارد؟ (273054)
 
ali
۱۳۸۸-۱۰-۱۸ ۲۱:۴۳:۵۶
سلام
واقعا جنبش حرف دله همه مارو زده
نمی دونم چرا دوستانی که هر از چندگاهی با ایشان جلسه دارند در این خصوص از ایشان پاسخی مطالبه نمی کنند تا وضعیت برای ما هم روشن شود (273059)
 
علی
۱۳۸۸-۱۰-۱۸ ۲۱:۵۴:۳۲
متاسفانه وسوسه شیطان قوی است امیدوارم خدا احمدی نژاد را از دست رحیم مشاءیها ها بقائها .و........نجات .و از شر غرور وتکبر عناد و لجاج حفظ بفرماید و امید بچه حزبب اللهی ها را ناامید مفرماید خدا ان شاء الله گوش شنوای سخن ناصحان اعتقاد راسخ در تبعیت از رهبری دست توانا در دستگیری مستضعفین وپایی ثابت قدم در راه انقلاب به رئیس محترم جمهورما عطا بفرما. الاهی آمین یا رب العالمین (273067)
 
۱۳۸۸-۱۰-۱۸ ۲۲:۰۳:۵۷
جریان حامی آقای احمدی نژاد صرفا به گفتمان احمدی نژاد رای ندادند بلکه در او چیزی می بینند که در هیچ یک از دیگر افراد اصولگرا نمی بینند . من به اختیارات احمدی نژاد احترام می گذارم . ما در تدارک برای انتخابات 8 سال بعد خواهیم بود . با توجه به فضای ایده آل به وجود آمده که ناشی از نفرت مردم هوادار احمدی نژاد نسبت به مخالفان دکتر ( چه اصولگرا و چه اصلاح طلب ) می باشد یک پایه رای بسیار خوبی برای ایشان در 8 سال بعد که با رویش همراه خواهد بود پیش بینی می کنم . محصول 4 سال تخریب احمدی نژاد افزایش 7 میلیون رای بود حالا باز ادامه دهند تا ما هم به موقع استفاده کنیم . (273071)
 
آزادی
۱۳۸۸-۱۰-۱۹ ۲۱:۱۲:۱۸
چرا 8 سال دیگه؟ مگه تو انتخابات شرکت نمی کنید که بدونید انتخابات 4 سال یک بار است؟ شاید هم برای 4 سال دیگر برنامه ای دارید که کسی خبر نداره! (273738)
 
علیرضا
۱۳۸۸-۱۰-۱۸ ۲۲:۴۱:۱۸
انتصابها فقط در اینجا مخرب نبوده نگاهی به شرکتههی بزرگ کنید مثلا\" شرکت ملی صنایع مس ایران انتصابهای متوالی و نادرست و سیاسی باعث ضربات جبران ناپذیری به این شرکت و شرکتهای تابعه زده است تقریبا کلیه شرکتهای اقماری آن در حال ورشکستگی هستند و از پرداخت حقوق عاجزند و اکثرا\" میلیاردها تومان وام بدهکارند خدا به فریاد کارگران این مجموعه و مجموعه های مشابه آن برسد (273089)
 
احسان
۱۳۸۸-۱۰-۱۸ ۲۲:۵۴:۱۶
سر ناکسان را برافراشتن
وز ایشان امید بهی داشتن؟ (273093)
 
حسین
۱۳۸۸-۱۰-۱۸ ۲۳:۱۱:۳۹
با سلام
اشتباه از هر شخصی سر بزند اشتباه است
اینکه آقای احمدی نژاد رئیس جمهور است بجای خود مورد احترام.
من فقط یک نکته متذکر میشوم اگر امروز دولت در دست اصلاح طلبان بود کمترین انتصاب به افراد اصولگرا می رسید ؟
شما با این انتصابات بدون مشاوره از یک سو دل اصولگرایان حقیقی را بدرد آوردید وموجب سرخوردگی ایشان شدید و از دیگر سو موجبات دخالت افراد مریض را فراهم نمودید .
ولایتمداران شایسته بسیاری هستند که در کنار کار و تلاش مجدانه کوچکترین بحرانی (در صحنه های متفاوت ملی و فرا ملی ) ایجاد نمیکنند . (273099)
 
۱۳۸۸-۱۰-۱۸ ۲۳:۲۳:۳۴
من طرفدار جنبش سبز هستم و صد البته معترض به نتیجه انتخابات!
ولی در این قضیه از جناب احمدی نژاد طرفداری می کنم! اگر ایشان را رئیس جمهور انتخاب کرده اند که بگذارند کارش را انجام دهد! بالاخره ما باید بفهمیم جناب احمدی نژاد مقصر است یا همراهانش! (273103)
 
بی طرف
۱۳۸۸-۱۰-۱۸ ۲۳:۲۳:۳۶
هر کی خربزه می خره باید پا لرزش هم بشینه (273104)
 
علی
۱۳۸۸-۱۰-۱۸ ۲۳:۲۵:۱۱
سلام
باید به احمدی نژاد گفت شما درست 24 میلیون رای دارید ولی اگر خلاف ولایت فقیه عمل کنید و هم چنیین آرمان های اسلامی و انقلابی مردم شما را ترک میکنند
مردم در 9 دی برای انقلاب و ولایت فقیه آمدن و حتی عکس شما رو هم همراه نداشتند
پس بدانید مردم همیشه بیدار هستند
و شما رو هنوز دوست میدانیم
رهبر ما که با دشمن اینقدر مدارا کرد با شما هم میکند ولی شما نباید سوء استفاده کنید
این نامه فقط یک توصیه به شما بود تا راهای آینده را درست انجام بدهید و راههای قبلی را به تور خوب بر طرف کنید
و حرفی میگم بهتر است شایعات را باور نکنبم ولی کسی که پشت آن حرف هست بهتر است حداقل حرفی بزند تا راست ودروغ معلوم باشد نه اینکه مردم را در شایعات باقی بگزارد و شایعات به باور تبدیلمیشود
مردم هم شایعات کوچک و حتی غیر قابل درک و فکر را اصلا قبول نمیکند ولی شایعاتی کمی مشکوک... !
و یک حرف به دشمنان این سخنی به گفته شده یک توصیه بوده و مشکل بزرگی در جامع نیست و شماها هم برای خود تعریف نکنید چون هنوز مردم پشت ولایت فقیه زمان و دولت هستند
با تشکر وممنون میشم پخش کنید (273105)
 
محمد رضا
۱۳۸۸-۱۰-۱۹ ۰۰:۰۳:۵۶
این خواسته ما هم هست.

من نمی دانم بازیگرانی که حتی در فیلم هایشان پشیزی ارزش برای آرمان های این مملکت و اسلام قایل نیستند،چرا باید از بیت المال پول نمایشگاه عکس به آنان داد

راستش حالا که بحث بازیگرا شد خواستم درد دلم رو هم بنویسم:

چند شب پیش داشتم فیلم عاشق رو می دیدم به نکات قابل توجهی برخوردم:

وقتی مقام معظم رهبری گفتند ناتوی فرهنگی ،با خودم فکر می کردم خوب این کلمه یعنی چی؟ بعد این فیلم با تمام وجودم این کلمه رو حس کردم حتما می پرسید چرا؟

اولا لباس های بازیگران زن(...) این فیلم کوتاه، زننده،و آنقدر شرم آور...

ثانیا رقصیدن دختر ها و پسر ها در کنار هم که کپی برداری از مجالس رقص فیلم های خارجیه.

ثالثا من در شگفتم که چرا بازیگران ما سربازان ناتوی فرهنگی آمریکا هستند ونه ایران و فقط بلد هستن بگن که بودجه فرهنگی کشور کمه! (273070)
 
محمد
۱۳۸۸-۱۰-۱۹ ۰۰:۴۱:۵۹
به عنوان یه طرفدار دولت همیشه از انتقاداتی که بر مبنای عقل و علم و استدلال میشه لذت میبرم.نمونشو زیاد تو این سایت دیدم.ممنونم از همه دوستان ازاد اندیش. (273137)
 
مهدی
۱۳۸۸-۱۰-۱۹ ۰۰:۵۷:۵۱
درود بر نگاه منصفانه ی شما. (273144)
 
بابک
۱۳۸۸-۱۰-۱۹ ۰۱:۰۱:۱۲
راستش یاد رابطه شمس و مولانا افتادم.خلاصه هر چقدرم که بگید جناب احمدی نژاد داره کار خودشو میکنه.یه جورائئ داره به همه میفهمونه که :همینیس که هس. (273148)
 
Ali-M
۱۳۸۸-۱۰-۱۹ ۰۱:۱۰:۰۲
اقای رییس جمهور
این نامه را لطفا با تامل مطالعه کنید زیرا حرف دل خیلی از کسانیست که به قول خودتان با نذر و نیاز انها دولت شما تشکیل شده است.فکر نکنید که با جواب ندادن به سوالات مکرر مردم مساله را فراموش می کنیم. (273153)
 
۱۳۸۸-۱۰-۱۹ ۰۱:۴۳:۲۰
دوستان راه را گم نکنیم. بهتر است با تأمل حرفی را بزنیم . باید صبر کنید. به هر حال مملکت قانون و رهبری را با هم دارد . مطمئن باشید اگر موردی باشد توسط مقام معظم رهبری تذکرات داده می شود. مثل همان نامه خصوصی که بعد از انتخابات برای یکی از سران فتنه فرستاده اند. چرا باید به راحتی هر بیانیه و یا هر اظهار نظری را بدون تأمل قبول کرد. مراقب باشید که راه را گم نکنیم. (273161)
 
!
۱۳۸۸-۱۰-۱۹ ۰۲:۰۱:۲۱
اینکه جناب رئیس جمهور توصیه بسیاری از بزرگان نظام و دلسوزان مسلم این انقلاب و مملکت را در این انتصابها در نظر نگرفته اند و نمی گیرند، هم جای تعجب دارد و هم خیلی چیزها رو ثابت می کند!
آدم می مونه چی بگه! آخه دیگه خیلی واضحه......... (273167)
 
امیر حسین
۱۳۸۸-۱۰-۱۹ ۰۸:۱۶:۱۵
فقط یک مطلب بگویم اگر الان خاتمی رئیس جمهور بود مشایی این افاضات را میکرد یا مثلا با بعضی هنرپیشه ها ( که به نظر من بیشتر هنرگیشه هستند تا هنرپیشه! ) عکس میگرفت و شام می خورد ، شک ندارم کفن پوشان راه می اقتادند. شما را چه شده است؟! دیگر از وااسلاما خبری نیست!

الف حذف نکن! (273208)
 
۱۳۸۸-۱۰-۱۹ ۱۰:۱۸:۴۷
آقای احمدی نژاد مدام از دولتمردان آمریکایی می خوهد مقابل رسانه ها با آنها مناظره کندو....

آقای رئیس جمهور ! اگر ما رو قابل میدونید با ما هم مناظره کنید(زنده) تا بر این باور ما صحه نگذارید که در این مملکت حرف حساب زدن آب در هاون کوبیدن است (273295)
 
دلسوز واقعی
۱۳۸۸-۱۰-۱۹ ۱۰:۴۱:۰۸
دوستان من
وقتی رهبری حرف از بصیرت میزند اکثر مردم با توجه به وقایع اخیر تصورشان این است که مراد اصلاح طلبان هستند ولی اگر هم چنین باشد ما می یابیم که الآن هر ایرانی محتاج به بصیرت در راه است که متاسفانه اصولگرایان ( برخی ) چون خود را مبرا از خطا میدانند به این ورطه بی بصیرتی پرتاپ شده اند و وای از اینکه نمی دانند که پرتلپ شده اند.

ممکن است آقای احمدی نژاد عقاید خاص خود را داشته باشد و از فرط عشق به صاحب الزمان (ع) احتیاجی به تائید راه و روش خود از رهبری را نبیند که این اول بدبختی است که کسی فکر کند که تمام تصمیماتش مورد تایید حضرت ولیعصر(عج) می باشد و به مشاوره کسی دیگر احتیاجی ندارد که این با آموزه های دینی ما موافق نیست.
این احساس من است که ایشان و آقای مشائی و چند نفر دیگر راه دیگری بجز عرف شیعه را می پیمایند و این به شهادت تاریخ راه انحرافی و بشدت مذموم است ( لطفا\" به تاریخ پیدایش فرقه های شیخیه و بابیه و بهائیه توجه فرمایید.)

البته ما برای ایشان دعا میکنیم که احساسمان اشتباه باشد ولی برخی تصمیمات خلاف عرف ایشان مثلا\" معانقه نکردن با رهبری در هنگام تنفیض ریاست جمهوری به بهانه سرما خوردگی ! و مقاومت در برابر رهبری در مورد عزل مشایی و ..... به هرجهت از کوزه آن تراود که در اوست .
به احتمال زیاد محیط مشوش و غیر آرام بستر مناسبی خواهد بود تا این عقاید به سادگی مکشوف نگردد و لذا می بینیم \" هر دم از این رهگذر ره سپری میرسد \" تا جامعه میخواهد رنگ آرامش ببیند چه از داخل مجلس ( متاسفانه و با کمال شرمساری ) و یا ارگانهای منتصب به دولت بر خلاف صریح دستور رهبری منوط بر آرام نمودن جو جامعه ؛ بر طبل جنگ می کوبند و شاید خیال میکنند که به اسلام و شیعه خدمت میکنند .!
خدا میداند من نه طرفدار موسوی ام نه احمدی نژاد ولی بعنوان یک شیعه و ساکن ایران عزیز و با توجه به تجربیاتم در این 50 سال عمری که از خداوند منان گرفته ام ؛ گفتم آنچه را که فکر میکنم بصلاح دین و دنیا و آخرت این مردم عاشق اهل البیت (ع ) و ایران سربلند است. والسلام (273313)
 
مهرداد ن
۱۳۸۸-۱۰-۱۹ ۲۱:۴۹:۰۰
دوستانم خوب توجه داشته باشید که جنبش عدالتخواه دانشجویی نه اولین و نه آخرین تشکل , گروه , فرد و .... اصولگرایی است که نسبت به سیاست های احمدی نژاد اعتراض و اعلام نامیدی می کند کافی است برای تفریح هم که شده نمی گویم بسراغ سایت های معترضین بلکه سری به سایت های نسبتا بیطرف بزنید و آمار رویگردانی ها را search کنید آنگاه خواهید دید که این اولین مورد نیست چرا که هر شخص حقیقی یا حقوقی آستانه تحملی دارد و معیارهایی و زمانیکه برای مثال دکتر احمدی نژاد با اعلام نظر صریح مقام رهبری چنان کرد که می دانید ( نمی خواهم بگویم ولی واقعیت این است که آن حکم را پیچاند ) گروه های دیگری از وی روگردان شدند یادم می آید در صحبتی که با مسئول بسیج دانشجویی یکی از دانشگاه ها داشتم وی با دلی خون می گفت به هیچ کس چک سفید امضاء نداده ایم و احمدی نژاد فقط تا زمانی که تابع امر ولایت باشد مورد حمایت است و این حرف بسیار بجایی است لیکن باز توجه کنید که وقتی بعضی دوستان علت عدم برخورد با رفتارهای دکتر را شرایط ویژه جامعه ما می دانند این یک اشتباه تاریخی است چراکه باید توجه داشته باشیم که اگرچه امروز سطح خواسته های معترضان از حد قابل قبول گذشته است لیکن در ابتدا آنها هم به دلیل مشابه یا نزدیک به این با وی مخالف بودند لذا خوب توجه داشته باشید که چه خوشمان بیاید چه نه یکی از روشهای تقریب دو گروه متقابل در جامعه همین برخوردها ست که باعث می شود معترضین باور کنند که هیچ کس چشم و گوش بسته حاضر نیست از فردی یا سیاستی دفاع کند (273749)
 
۱۳۸۸-۱۰-۱۹ ۲۳:۱۶:۵۱
اگر قرار بود آقای احمدی نژاد به حرف دیگران اهمیت بدهد وبرای نظر غیر از هم مسلکان وهم قسمان خود ارزش قائل شود دیگر جائی برای اینهمه مخالفت واعتراض نبود .متاسفانه ایشان بسیار یکسو یه با مسائل ومشکلات برخورد نموده و کوچکترین عقب نشینی از مواضع خود هر چند نادرست را قبول ندارند. ظاهرا\" برای ایشان تفاوتی ندارد که گوینده سخن در چه مقام ومنسبی باشد . (273780)
 
هر چه تو بخوانی ام!
۱۳۸۸-۱۰-۲۰ ۲۳:۵۴:۴۴
سلام!
---.من هر چه بگویم در باور تو نخواهد گنجید.ماخواهر و برادر تو ایم و دوستت داریم. (274265)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.