نظر منتشر شده
۴۲
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 66078
برای معصومی نژاد
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۸۸ ساعت ۱۴:۲۱
اوايل اسفند سال جاري براي برگزاري يك نمايشگاه از آثار نقاشي معاصر ايران در رم به ايتاليا سفر كردم. روز افتتاح نمايشگاه خبرنگار محبوب ايرانيان در رم آقاي معصومي نژاد را به راحتي نشناختم . خيلي فعال و ژر تحرك بود. خيلي صميمي و با نشاط بود. دست درگردنش انداختم و از دوستم خواستم عكس ما را بگيرد تا براي همسرم بفرستم. آخر من و همسرم هميشه به لحن حرف زدن ايشان در گزارش هايش علاقه داشتيم . ميدانيد كه يك جوري حرف ميزند كه انگار جمله اش تمام نشده . وقتي داشتم همين را به خودش ميگفتم وسط حرف پريد با خنده گفت ميدونم ! آخر گزارش با فاصله ميگم رُم!







 



با هم كلي خنديديم. گفت همين الان از ميلان رسيدم و باس چند جاي ديگه هم برم. چهارشنبه كه شنديم معصومي نژاد رو گرفتن! هم خندم گرفت و خيلي ناراحت شدم. آخه انقده ورجه وورجه كرد تا ....اللهم فك كل اسير... بگذريم. اين چندتا عكسو گفتم در اختيار بذارم براي اينك دوستان وهموطنان ببينن و قضاوت كنن واقعا سخته تو بلاد غريب تنهايي گزارش گرفتن و رسوندن به آنتن.انشاالله با حمايت و تلاش دستگاه ديپلماسي ايشون به سرعت آزاد بشن و ازشون به نحو شايسته اي عذرخواهي و قدر داني بشه و مهم تر اينكه گزارشاي قشنگشو از ايتاليا ببينيم و لذت ببريم. ان شاالله







 
 
۱۳۸۸-۱۲-۱۵ ۱۴:۳۰:۲۵
بنده خدا یکی از اتهاماتش ارسال قیر به ایران است.گفته اند قیر کاربرد دوگانه دارد.

خدا کنه که زودتر ازاد بشه.

ایتالیا هم ادم شده!میگه در یک عملیات پیچیده ی پلیسی این ها را گرفته ایم بعد یه کلت کمری و یه کلاه خلبانی و حتی قمه گذاشته رو میز میگه اینارو میخواستند قاچاق بکنند!


این اقدام برای خروج از شوک گرفتن مالک تروریست است. (295387)
 
۱۳۸۸-۱۲-۱۵ ۱۷:۱۹:۲۸
آخه چه نیازی هست قیر به ایران ارسال کنه؟ مگه کمه تو ایران؟ به نظر من که مشکوکه! (295445)
 
۱۳۸۸-۱۲-۱۵ ۱۷:۵۲:۳۴
الیاس حضرتی (مسئول روزنامه اعتماد) و عضو مرکزی حزب اعتماد ملی هم گفته ه مقابله به مثل کنیم! (http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8812150209)
راست می گوید. بیایید به روش اصلاح طلبان، گروگانگیری کنیم. البته مسئولیتش هم پای خود اصلاحات با این نقشه شان!
اتهامات معصومی نژاد کجا،اون دوربین و تفنگی که روی میز گذاشته بودند، کجا؟
خیلی تابلو دروغ می گفتند، تازه هیچ کدام از مجامع خبرنگاری مدعی که روزهای بعد انتخابات برای هر خبرنگار متخلفی، دل می سوزاندند هم حرفی نزده اند و کاملا ساکت شده اند تا نفاق خود را اثبات کنند.
بیچاره خانواده اش مخصوصا پدرش که بدجوری از بی پناهی خودش و فرزندش ناراحت شده بود. (295461)
 
وحید
۱۳۸۸-۱۲-۱۵ ۱۴:۳۵:۲۱
فکر کنم اکثر ایرانیها که خبر بازداشت اقای معصومی نژاد رو شنیدند خند ه شون گرفته
زمان همه چیز رو درست خواهد کرد و در نهایت روسیاهی به ذغال خواهد موند ! (295391)
 
سيد نيما مدني
۱۳۸۸-۱۲-۱۵ ۱۴:۳۸:۴۳
متاسفانه معصومي نژاد قرباني توافق مذبوحانه برلوسكوني و نتانياهو شده
بخوانيد:
http://vahidabiri.blogsky.com/1388/12/13/post-263/ (295393)
 
۱۳۸۸-۱۲-۱۵ ۱۴:۳۹:۵۰
من طرفدار تیم لاتزیو هستم.
این آقای معصومی نژاد طرفداره تیم رمه! تاحالا از تیم رم چندتا گزارش هم گرفته.
هر کاری کردم یه جوری ایمیلشو پیدا کنم بهش بگم آقا از لاتزیو هم گزارش بگیر پیداش نکردم. می خوام بهش بگم بابا لاتزیو هم تو ایران طرفدار داره
www.sslazio.ir
اگه کسی میلشو داره بده ما بهش حرفامونو بزنیم. (295395)
 
كاوه
۱۳۸۸-۱۲-۱۵ ۱۴:۴۰:۰۷
مقامات ايتاليايي ميگويند بابت اتهامات معصومي نژاد مدارك دارند.نميدانيم كي راست ميگه كي دروغ!اگر همين فردا نيرو هاي امنيتي ايران يك اتهاماتي به يه خبر نگار ايتاليايي بزنند و كشور مطبوعش آنها را رسما رد كنه حرف چه كسي را بايد قبول كنيم؟ (295396)
 
۱۳۸۸-۱۲-۱۵ ۱۸:۳۱:۳۹
شما نمی‌دانید اما وقتی «قیر» و «دوربین» کاربرد دوگانه پیدا می‌کند، گزارشات جالب معصومی‌نژاد هم حکم تروریسم پیدا می‌کند و برای ما معلوم می‌شود که چه کسی دروغ‌گوست و پاپوش درست می‌کند.
ملت نباید از وجود مشکلات اقتصادی و سیاسی در ایتالیا باخبر می‌شدند که شدند. حالا باید یک طوری حال این بنده خدا گرفته می‌شد...
خلاصه این‌که جناب کاوه، خودت رو به اون راه نزن. روسیاهی به قیر می‌مونه... (295476)
 
امیرحسین
۱۳۸۸-۱۲-۱۵ ۲۲:۴۶:۲۸
جناب اگر آقای برلوسکنی میتوانست کسی را بگیرد که پرونده خودش را از دستگاه قضایی ایتالیا خارج می کرد که سالهاست یقه اش را چسبیده اند. اخبار وضعیت سیاسی و اقتصادی ایتالیا (از جمله مسائل فساد مالی و اخلاقی برلوسکنی) نه تنها توسط خبرگزاریها و روزنامه های آن کشور بلکه توسط خبرگزاریهای بین المللی بنحو وسیع در همه دنیا منتشر میشود. حالا شما مدعی هستید که چون نگران انتشار گزارشهای وضعیت ایتالیا در ایران بودند آقای معصومی نژاد را گرفتند؟! واقعا که کافر همه را به کیش خود پندارد. (295521)
 
حسن احمدي
۱۳۸۸-۱۲-۱۵ ۱۸:۴۰:۲۰
عزيز دلم! تنها جايي در دنيا كه آدمها را به خاطر كار نكرده ميگيرند زنند و قرص مي دهند كه اعتراف كنه ايرانه! خيالتان راحت باشد! معصومي نژاد معصوم نيست! اين بابا بيخودي نيست كه سالها آنجا است! من تا وقتي يادمه اين بابا خبرنگار صدا و سيما تو رم بوده. چرا عوضش نكرده‌اند؟ يا خيلي پارتي كلفت داشته! چون علاوه بر حرفه خبرنگاري، كارهاي مهمتري هم مي كرده!

الف جان! منتشر كن بابا جان! (295478)
 
۱۳۸۸-۱۲-۱۵ ۲۰:۳۰:۱۷
اگه خبر نداری اول تحقیق کن بعد نظر بده!
جهت اطلاع جنابعالی \" معصومی نژاد \" کارمند \" هما \" در ایتالیاست که به صورت آزاد برای صدا وسیما گزارش تهیه می کرده است. (295504)
 
۱۳۸۸-۱۲-۱۵ ۲۱:۱۰:۵۸
شما که مدعی هستی چرا بی‌خود تهمت می‌زنی؟ اگه این‌طوری بحث می‌کنید، ما هم ادعا می‌کنیم قرص بهت دادن که این طوری داری زیر آب این خبرنگار رو می‌زنی!
این آقا تو کارش موفق بوده. من همیشه گزارشاتش رو دوست داشتم با اون صدای جالبش و «صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران...............رم» آخرش.
اتفاقاً یکی از دلایل بازداشت معصومی‌نژاد، ارتباط گسترده با ایتالیایی‌ها و تهیۀ گزارشات جالب از مسائل اقتصادی سیاسی ایتالیا بوده. این آخر هم گزارشاتی از ارتباط برلوسکونی با اسرائیل تهیه کرده بوده که به مذاق بعضی‌ها خوش نیامده. (295507)
 
hadi
۱۳۸۸-۱۲-۱۵ ۲۲:۰۳:۳۶
برادر من ! این غربی ها تا حالا چند نفر از هموطنان ما را بدون هیج دلیل و مدرکی گرفته اند و ربوده اند؟ ربودن دیپلملتهامون در عراق و پاکستان و ... را که می دونیم ، از این ور در ربودن مردم عادی ساکن در خارج کشور و تاجر های ایرانی ودا نشمندانمون هم که دستشان رو شده مخصوصا این آمریکای پلید.
خوب این برادر عزیز ما آقای معصومی هم به دلیل واقعا گزارش های واقعی و جالب اش قطعا تاحالا در رم مانده بود.گفته باشم که ایشان عضو اتحادیه خبرنگاران اروپا است پس هیچ وصله خلافکاری دولت ایتالیا به ایشان نمی چسبد.
ضمنا در این کشور اسلامی تا اثبات اتهام علیه یکی نشود آن فرد را به زندان نمی اندازند، اینهم در جواب اون حرفی که در رابطه \" به زندان انداختن و قرص و اعتراف گفته اید!\"
برادر من خودمان قول نزنیم (295515)
 
۱۳۸۸-۱۲-۱۶ ۰۳:۵۰:۴۹
کامنت 295478 نمونه حمایت هموطنان از یک ایرانی دربند غرب است در خیلی کشورهای دنیا بوده ام اما بخدا اینطور جبهه گیری علیه هموطن را ندیده ام الان اگر از همه امریکاییها از هر رنگ و نژاد راجب 3 زندانی امریکایی در ایران بپرسی میگویند تقصیر ایران است که مرز دور کشورش گذاشته و تازه اگر هم امریکایی از مرز بدون مجوز رد شده حقشه از فرانسوی حتی از مهاجرینش هم راجب ان خانم فرانسوی بپرسی رگ گردنش بالا میاد که همین حالا با پوزش و تعظیم ازادش کنید از انگلیسی.... فقط فقط در ایران از طرف روشنفکران جوانمان اینطور از اجنبی برای کاری که علیه ایران و یا ایرانی میکنند حمایت میشود چطور با چنین هموطنانی میشه روحیه خدمت به وطن و هموطن را ترویج کرد مخصوصا برای ما که یه عمرغم هجرت زندگی در خارج را برای تحصیل گذرانده ایم ( تفریحش مال ان معامله گران است) به این امید که به و طن بازگردیم و خدمت کنیم دل ادم از اینجو کامنتها میگیره ... تقصیر از تو نیست وقتی ان شیخ پیر ازکمبود حضور ایتالیا در ایران انطور متاسف میشه باید تو چنین افکاری را داشته باشی ! به امید روزی که همه ایرانیها یک تن واحد شوند و کوچکترین بی حرمتی خارجی به ایرانیها دل همه را به درد اورد اگر توهین هم میشنوم ترجیه میدهم از ایرانی بدون انکه اجنبی از ان خبردار شود باشد (295552)
 
حمید
۱۳۸۸-۱۲-۱۶ ۰۹:۱۹:۵۱
برای من خیلی جالبه که از یه هموطن دفاع نمی کنین !
واقعا متاسفم . (295595)
 
پاسخ به حسن احمدی
۱۳۸۸-۱۲-۱۷ ۰۰:۲۰:۴۷
شمایی که اینقدر با اطمینان به یک هموطن تهمت می زنید و آنهایی که تایید می کنید چه مدرکی برای حرفتان دارید ماهواره ها سایتها و روزنامه های غیر منصف در جسم و جان اینها نفوذ کرده اند و تحقق عدالت علوی را با مشکل مواجه کرده اندبروید و از گناهان خود توبه کنید و کمی هم به فکر جهان آخرت باشید (295882)
 
پرهام
۱۳۸۸-۱۲-۱۵ ۱۶:۱۰:۳۶
الف جان تا نباشد چیزکی.............. (295425)
 
۱۳۸۸-۱۲-۱۵ ۱۷:۴۷:۳۸
این جملتون همیشه صداقه دیگر؟
حتی در مورد خودتان هم؟! (295459)
 
۱۳۸۸-۱۲-۱۵ ۲۱:۱۶:۲۶
جناب پرهام، تا نباشد چیزکی...
شما هم مثل بعضی آقایون سابقاً خارجی برید یک کاری کنید که تابلو نشه از ایران نیستید! اون پرچم بالا رو می‌گم!
راستی، آسفالت دم خونۀ ما هم قیر توش هست! برید با جناب کاوه یک پرونده‌ای هم برای ما جور کنید... (295508)
 
پاسخ به پرهام
۱۳۸۸-۱۲-۱۷ ۰۰:۲۷:۳۲
شمایی که علیه یک هموطن مطلب می نویسی به این فکر کرده ای که رسانه های غیر منصف یک مطلب دروغی را منتشر می کنند و آنقدر تبلیغ می کنند تا همه آن را بفهمند بعد هم می گویند تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها با این تئوری و بدون مدرک می توان همه را متهم کرد متاسفم برای یک عده که به هموطن خودشان هم رحم نمی کنند (295883)
 
۱۳۸۸-۱۲-۱۵ ۱۶:۵۱:۴۹
خوب نه اینکه توی ایران خودمان امنیت خبرنگاران و روزنامه نگاران خیلی بالاست! (295436)
 
کیان
۱۳۸۸-۱۲-۱۵ ۱۷:۰۶:۰۴
چقدر گزارشهای آقای معصومی نژاد رو با اون صدای قشنگش دوست داشتم امیدوارم هر چه زودتر آزاد بشه.
پاینده باد ایران عزیز
زنده باد ایرانی با غیرت (295440)
 
حساوی
۱۳۸۸-۱۲-۱۵ ۱۷:۴۷:۰۶
الف جان ، به نظرت خبر نگار یا عکاس ایتالیایی در جریان اغتشاشات بازداشت نشده که اونها بخواهند تلافی کنند (295457)
 
جالب
۱۳۸۸-۱۲-۱۵ ۱۸:۲۰:۳۶
واقعا مسخره است حداقل می گفتن این آقا تجهیزات اتمی وارد ایران کرده خاک بر سر ما اگر بخواهیم به خاطر چند تا قمه و کلت با ایتالیا واسطه داشته باشیم حداقل می گفتند ایشون شهاب 3 رو از ایتالیا به ایران قاچاق کرده!
همش زیر سر اون برلسکونی بی شرفه (295471)
 
حميد
۱۳۸۸-۱۲-۱۵ ۲۱:۱۹:۱۹
با سلام
تو خبرهاي داخلي خواندم كه يكي از اتهام هاي ايشان خريد دوربين ديد درشب براي صدا و سيما است كه از بد روزگار استفاده نظامي هم دارد،اگر اين اتهام درست باشد من ميخواهم بپرسم مگر وظيفه يك خبرنگار خريد دوربين براي صداوسيما است آن هم دوربين ديد درشب، مگر براي تهيه اين تجهيزات در صدا و سيما متولي ديگري وجود ندارد؟ (295509)
 
hadi
۱۳۸۸-۱۲-۱۵ ۲۱:۵۱:۴۵
انشا الله این خبرنگار عزیز ما به زودی آزاد می شوند. (295512)
 
وحید
۱۳۸۸-۱۲-۱۵ ۲۲:۳۷:۳۰
دستگیری آقای معصومی نژاد من را یاد دستگیری دیپلمات های ایرانی (؟) در اربیل عراق انداخت. در آن موقع هم رسانه ها و مسئولین سر و صدای زیادی براه انداختند و ... . اما در آخر چه شد؟ آیا آنها آزاد شدند؟
الان هم در مورد آقای معصومی نژاد داستان بهمان منوال اما با آب و تاب بیشتری دنبال میشود و با تبلیغات و هیاهوی بسیار علت اصلی دستگیری ایشان به حاشیه رانده شده است. در واقع الان از افکار عمومی سوء استفاده میشود.
ایشان اگر بد شانس باشد باید چند سالی در آنجا زندانی شود و اگر خوش شانس باشد از ایتالیا اخراج شده و مانند یک قهرمان ملی به ایران برگشته و در انتخابات بعدی بعنوان نماینده مردم، وارد مجلس میشوند. (295519)
 
Malek
۱۳۸۸-۱۲-۱۵ ۲۲:۵۲:۰۸
دم معصومی نژاد گرم خدا اجر بده میدونی این بی شرف ها کم آوردند الکی بهش اتهام زدند (295523)
 
احمد
۱۳۸۸-۱۲-۱۵ ۲۳:۳۵:۵۷
این خبرنگاران صدا و سیما از هر پنج خبری که ارسال می کنند چهار تاش دست چندم و بی اهمیت هستند .
دو شب پیش آقای نصیری ازنمایشگاه عسل ! در مسکو و آقای نجف زاده از نمایشگاه انواع پنیر ! در پاریس گزارش ارسال کرده بودند . یا همین آقای فلاح از موزه ی باشگاه منچستر خبر می داد . آقای معصومی هم از این د ست خبرها ارسال می کرد متلا از باشگاه رم ایتالیا !
ایا این اخبار ارزش گزارش دارند ؟ به نظر من این خبرنگاران صرفا به منظور ابراز وجود در خارج هستند . (295528)
 
یک خبرنگار
۱۳۸۸-۱۲-۱۶ ۱۴:۵۲:۲۲
برای ابراز وجود کردن نیاز ی به خطر انداختن جان نیست اما به راحتی می شود با اظهار نظرهای پوچ و توخالی برای خودمان ساعتی این دلخوشی را ایجاد کنیم که ما هم حرفی زده ایم مانند ضرب المثل شیرین ایرانی که می گوید \" کمی هم بشنو از مادر زن \"
خوب به اصطاح شنونده و نقد کننده خبر اگر برای دیگر اخبار انعکاس یافته نظری نداری بابت این است که این اخبار برایت بسیار راحت الهضم بوده که البته گویا باز هم توان فهم چرایی انعکاس آن را نفهمیده ای و مابقی را اصلا نفهمیده ای که نقد کنی .
برو حد اقل در حرف ایرانی باش که اجنبی اشغالگر جنگ افروز از رئیس جمهور بد اخلاق بی شرف خود چون یک قدیس یاد می کند و تو در باره هم وطنت مانند یک بزدل کوردل صحبت می کنی . (295755)
 
یک دانشجو
۱۳۸۸-۱۲-۱۶ ۰۰:۵۷:۲۲
شاید روی این نوشته با سیلیویو برلوسکونی باشد
آقای برلوسکونی تا انجا که شنیده و دیده بودیم شما در امر زیبایی شناختی دارای استعداد های خارق العاده ای بوده ایید و کم کم هم دارید مراحل زیبایی را طی میکنید که خوب آرزو بر جوانان عیب نیست . اما نکته ای که شما در وجود خود پنهان داشتید و حالا جهانیان را از آن آگه کردید هنردیگرتان بود که الحق و النصاف نشان داید خیلی بهتر از هنر قبلیتان بود و آن هنر رقاصی شماست عجیب انکه چکونه در این امر به این درجه رسیدید آن هم با این تبحر واقعا احسنت دارید
آقای برلوسکونی میدانید چیست اینی که گرفتی ریشه اش را میخواهی بزنی ریشه اش در خاک است در دل مردم در قلب ما که با ان لحن خاص رم گفتنش حقیقتا جای خالیش در صفحه تلویزیونمان را حس میکنیم اما گفتم که گنده تر از شماها هم نمیتواند ظلمی بر این ایرانی سرافراز روا کند
فکر کردید به تلافی مازیار بهاری صهیونیست میخواهی معصومیمان را زندانی کنی
زهی خیال باطل نه معصومی بهاری است و نه ما بیغیرت اگر میخواهی غیرتمان را ببینی کمی زحمت به چشمانت بده و برو آرشیو جنگمان با عراق را ببین ببین چگونه همین معصومی دیروز انجا تیر به قلب مزدوران شما میز و امروز نه با تیر بلکه با هنرش (همان ها که شما هم در آن دستی دارید البته از نوع شیطانی ) بر شما زخمه میزند آری این همان است که در جبهه جنگ سخت مقابلتان بود و امروز در جبهه جنگ نرم
اما آقای برلوسکونی ما از همان دوران بچگی یاد گرفتیم غریب کشی کار جوانمردان!
که بعید میدانم بویی از آن برده باشد .. نیست...
شرمتان باید ای ایادی صهیونیست! و امریکای جهانخوار
اما بدانید نهضت ما ادامه دارد تا نابودی کامل وجود پلشت اربابانتان از روی نقشه ی جهان
این سخن را میدانید گفت ؟ پیر طریقتمان و حالا فرزندان و بسیجیان همان پیر در تمام نقاط عالم خاری شده اند بر چشمان کور شده تان! (295542)
 
یک دوست قدیمی
۱۳۸۸-۱۲-۱۶ ۰۸:۴۹:۱۲
واقعا برخی کامنت ها جای تعجب داره! یه هموطن رو گرفتن و برخی ها ظاهرا اصلا این چیز ها رو نمی فهمند. واقعا بعضی از حرفها جای گریه داره. برای بعضی اصل اون چیزی که اونور ابی ها بگن... (295579)
 
۱۳۸۸-۱۲-۱۶ ۱۰:۴۴:۱۷
تو طبيعت خرمگس هم هست. اين كامنت‌هاي پر از بغض و كينه‌اي رو كه ناشي كج فهمي‌هاي هميشگي نويسنده‌هاشونه رو جدي نگيريم بهتره. همه دنيا مي دونن علت اين دستگيري چيه. تاريخ تكرار شد،‌همكاري سزار روم با بزرگان يهود، پيروان مسيح هميشه در فشارند. (295628)
 
۱۳۸۸-۱۲-۱۶ ۱۱:۲۹:۲۹
هر روز که می گذرد بیشتر به عمق و حقیقت دموکراسی غربی پی می برم. ان شالله هر چه سریعتر آزاد بشود. (295656)
 
یک خبرنگار
۱۳۸۸-۱۲-۱۶ ۱۴:۳۱:۳۳
آقای معصومی نژاد مرد بسیار فعال و از خبرنگاران با ذوق صدا وسیما هستند .
من برای خیلی از کسانیکه اینچنین بی گدار به دریای بی انصافی می زنند متأسفم .
وقتی یک اروپایی از رئیس جمهور خطاکارش چنان دفاع می کنه که انگار مصلح جامعه و بشریت را مورد خطاب قرار داده چرا ما از یک هموطن چنان یاد کنیم که گویی درباره یکی از عناصر بن لادن یا عبدالشیطان ریگی صحبت می کنیم .
گویا شما یادتان رفته که متعلق به چه تاریخی هستید و در کدام زمین ریشه دارید .
یک فرد با چنین دیدگاه مغرضانه ای در سطح کشور مانند داشتن یک دشمن کفایت می کند .
ننگ باد بر تفکری که خود را بی ریشه و خطاکار بداند.
در جواب دوستمان که گزارشات ارسالی را هم مورد تاخت و تاز قرار داده بودند باید بگویم قطعا شعور تو بیشتر از درک برخی از نمایشگاه ها و تولیدات نیست زیرا آنچه را که نمی فهمی نمی بینی . کوری و کری از نوع احمقانه داری . (295739)
 
امین یاسری /// بر شجاعت و فهمت درود
۱۳۸۸-۱۲-۱۷ ۰۹:۱۴:۵۲
نمی دانم در کدام خبرگزاری یا نشریه مشغول به کار هستی ولی همین که اینچنین مدافع کار همکاران خود هستی نشان از قدرت فهم و درک تو دارد .
خدا تمام دوستان ما را در سراسر دنیا از شر بدخواهان نجات داده و تمام اسیران دربند ظلم و گرفتاران زبان تند بدخواهان را نجات دهد برای آزادی این قهرمان ملی درعرصه اطلاع رسانی دعا می کنیم . (295952)
 
غریبه
۱۳۸۸-۱۲-۱۶ ۱۵:۵۲:۲۶
همین امروز از الف خبر آغاز به کار خط تولید نصر یک رو خوندم چند روز پیش هم که خبر غرور آمیز ناوشکن جاماران رو داشتیم با این وضع خیلی غیر منطقیه که ایران بخواد چندتا قمه و چند کلت کمری قاچاق کنه.اونم به وسیله ی یک ژورنالیست که همش تو چشه.اگر کسی اطلاع داره لیست موارد اتهامی رو بنویسه.پیشا÷یش متشکرم (295782)
 
مهدی
۱۳۸۸-۱۲-۱۷ ۰۶:۲۶:۱۰
تا زمانی که در مورد حمایت از یک هم وطن اختلاف داشته باشیم و به آن رنگ و بوی سیاسی بدهیم به هیچ جا نمیرسیم و هی در جا میزنیم وطن دوستی فلان کشور چند ده ساله مرتجع جنوب از ما بیشتر است (295919)
 
۱۳۸۸-۱۲-۱۷ ۰۶:۴۲:۰۸
نه خیر آقا شما خیلی کوتاه بین هستید. یا بی تجربه یا شاید هم خود کم بین. البته اگر تکرارحرف اجنبی ها خیانت به وطن تلقی شود می توان گفت مزدور هم هستید.
چرا حرف غربی را دائم بلغور می کنید که فقط در ایران شکنجه وجود دارد؟ و بگیر و ببند و زدن و قرص دادن.
1- اگر پلیس و خشونت پلیس را در غرب دیده بودید هرگز این طور از کشورتان حرف نمی زدید. می دانید آنها چطور آدم می کشند؟
2- ساواک را پدر من درست کرده بود، نه ؟ احتمالا در پستوی خانه مان هم آموزش دیده بودند.
3- نه گوانتاناموئی وجود دارد و نه زندان ابو غریب. ایتالیا هم مهد مافیا و مقامات آلوده و فاسد نیست و برلوسکونی مطهرترین رئیس جمهور تاریخ جهان است.
4- بابا یم نگاهی بیخ گوشت در عراق و افغانستان بیانداز ببین آمریکائی ها چطور آدم می کشند و در می روند!
دیدن خوبی ها دیگران و بدی های خودامن امری قدسی است برای اصلاح خودمان. اما دیگر پا را از مرز تطهیر مشتی ماتریالیست بی خدا و بیرحم غربی فراتر نگذارید. (295920)
 
۱۳۸۸-۱۲-۱۷ ۰۹:۴۲:۵۳
با دیدن بعضی کامنت های عجیب این رو مینویسم :
اصلا انگار ما جماعت مرض داریم که به خودمون تهمت میزنیم، تبلیغ منفی میکنیم، جوک درست میکنیم و به صورت خلاصه گاهی وقتها ناخواسته وطن فروشی میکنیم ! (295962)
 
اتاق ریاضی
۱۳۸۸-۱۲-۱۷ ۱۰:۰۰:۳۹
سلام بسیار زیبا بود من هم از گزارش دادن ایشون خوشم میومد (295966)
 
صابر
۱۳۸۸-۱۲-۱۷ ۲۱:۴۸:۵۳
صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ........................................ رم :)
ایشالا هر چه زودتر آزاد بشن. (296256)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.