تعمیر لباسشویی در اهواز

گزارش بازرگانی، 199805،   4020517044

یکی از کاربردی‌ترین وسایل برقی که در زندگی روزمره همه ما از آن استفاده داریم ماشین‌های لباسشویی هستند. این دستگاه با شستشوی خودکار لباس‌ها کار را بسیار برای ما ساده‌تر ساخته است و حتی نمی‌توانیم نبود آن را در زندگی خود تصور کنیم. ازآنجایی‌که ایراد در ماشین‌های لباسشویی درست مانند وسایل برقی دیگر اجتناب‌ناپذیر است خرید از برندهای معتبر به شما پیشنهاد می‌شود. برندهایی که خدمات پس از فروش دارند یکی از بهترین گزینه‌ها هستند. اگر در شهر اهواز زندگی می‌کنید می‌توانید برای بررسی دلایل بروز مشکل در ماشین لباسشویی خود با مراکز تخصصی تعمیر لباسشویی در اهواز تماس داشته باشید.

تعمیر لباسشویی در اهواز

تعمیر لباسشویی در اهواز

اگر به کارهای فنی علاقه‌مند باشید به‌احتمال زیاد به‌محض نمودار شدن علائم خرابی در ماشین لباسشویی به فکر عیب‌یابی و تعمیر این دستگاه می‌افتید. ما نیز برای شما نکاتی که به شناخت و رفع مشکلات متداول در این دستگاه کمک می‌کنند را آماده کرده‌ایم. البته به شما پیشنهاد می‌کنیم برای جلوگیری از آسیب دیدن قطعات دیگر در لباسشویی خود هر زمان حس کردید نمی‌توانید بیشتر از این پیش رفته و ایراد دستگاه را تشخیص دهید از کارشناسان مربوطه کمک بخواهید. متخصصین ما در مراکز تعمیر لباسشویی در اهواز آماده ارائه خدمات به شما هستند.

 

دلیل نشتی آب در ماشین لباسشویی چیست

منشأ چکه کردن آب و نشتی آن در ماشین‌های لباسشویی در اغلب موارد شلنگ‌های آب و اتصالات مربوط به آن می‌باشد. باید بررسی کنید آبی که از لباسشویی چکه می‌کند در کجای دستگاه است و بعدازآن با توجه به محل نشتی علت آن را می‌توانید ساده‌تر پیدا کنید. اغلب پیشنهاد می‌شود شلنگ‌های استیل را برای لباسشویی استفاده کنید تا مشکل ترکیدن یا سوراخ شدن شلنگ را در آینده نداشته باشید. اگر نیاز بود برای نصب شلنگ جدید می‌توانید از متخصصین تعمیر لباسشویی در اهواز کمک بخواهید.

اما اگر متوجه شدید نشتی آب از شلنگ‌های آب و اتصالات آن‌ها نیست باید لاستیک‌های دور درب لباسشویی را بررسی کرده و از سالم بودن آن‌ها مطمئن شوید. احتمال نشتی آب از واشر سبد نیز وجود دارد یا حتی ممکن است ایرادی در آب‌بندی وان به وجود آمده باشد. احتمال خرابی بلبرینگ‌ها نیز وجود دارد. درصورتی‌که نتوانستید محل نشتی را تشخیص دهید از کارشناسان تعمیر لباسشویی در اهواز کمک بخواهید.

 

 

دلیل تمیز نشدن لباس‌های شسته شده در ماشین لباسشویی

اگر پس از شستشو بازهم لباس‌های شما کثیف باقی مانده‌اند باید قبل از دریافت کمک از افراد متخصص چند مورد را بررسی نمایید. ابتدا مطمئن شوید حجم لباسی که داخل دیگ ریخته‌اید با ظرفیت ماشین لباسشویی شما هماهنگی دارد. همچنین نوع ماده شوینده مورد استفاده را عوض کرده و ببینید بازهم لباس‌هایتان کثیف می‌مانند یا نه.

اگر از موارد گفته شده مطمئن هستید نیاز است بررسی کنید آب داخل لباسشویی به طور کامل تخلیه شود. اگر متوجه باقی ماندن آب‌های آلوده داخل دیگ لباسشویی شدید باید دلایل مربوط به آن را مورد بررسی قرار دهید. مطمئن شوید شلنگ‌های آب در جای خود قرار داشته و مسیر آن‌ها باز است. همچنین از انتخاب برنامه مناسب برای شستشوی لباس‌ها مطمئن شوید. با ادامه یافتن مشکل می‌توانید از مراکز تخصصی تعمیر لباسشویی در اهواز کمک بخواهید.

 

بررسی دلیل روشن نشدن لباسشویی در مراکز تخصصی تعمیر لباسشویی در اهواز

اگر پس از فشردن دکمه شروع به کار هیچ صدایی از ماشین لباسشویی نشنیده و دستگاه روشن نمی‌شود برای عیب‌یابی سیستم برقی این دستگاه از کارشناسان تعمیر لباسشویی در اهواز کمک بخواهید. ایراد ممکن است در قطعات مختلفی که مربوط به برق‌رسانی به لباسشویی هستند به وجود آمده باشد، مثلاً اشکال در پریز برق یا کابل برق لباسشویی این مشکل را ایجاد کرده است. همچنین امکان قطع شدن سیم‌کشی‌های داخلی دستگاه وجود دارد که باید بررسی و تعمیر آن‌ها توسط یک فرد متخصص صورت پذیرد.

در ادامه با اطمینان از سالم بودن سیستم برق ماشین لباسشویی به سراغ دکمه‌ها رفته و آن‌ها را بررسی می‌کنیم. احتمال ایراد در میکروسوئیچ یا قفل درب دستگاه نیز وجود دارد که هریک از آن‌ها که خراب بود را باید عوض کنیم. امکان خرابی قطعاتی مانند موتور لباسشویی یا برد الکترونیکی نیز وجود دارد که برای بررسی و تعمیر آن‌ها باید از کارشناسان تعمیر لباسشویی در اهواز کمک بخواهید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی در اهواز

دلیل کار نکردن ماشین لباسشویی در دور خشک‌کن

گاهی پس از آبگیری و شستشوی لباس‌ها، درست در زمانی که ماشین لباسشویی می‌خواهد وارد دور خشک‌کن شود دستگاه متوقف می‌گردد. اولین چیزی که در زمان بروز این مشکل باید در نظر داشته باشید ایراد در خازن راه‌انداز است که امکان دارد مجبور به تعویض این قطعه شوید. اشکال در برد تنظیم دور نیز ممکن است خود را به‌صورت توقف لباسشویی در دور خشک‌کن نشان دهد.

پس از اطمینان از موارد گفته شده نوبت به بررسی موتور لباسشویی می‌رسد. همچنین احتمال خرابی مجموعه کلید نیز وجود دارد. اگر مطمئن هستید بیشتر از ظرفیت ماشین لباسشویی داخل آن لباس نریخته‌اید و به طور اشتباه دکمه حذف دور خشک‌کن را فعال نکرده‌اید برای بررسی موارد دیگر با متخصصین تعمیر لباسشویی در اهواز تماس بگیرید.

 

دلیل گرم نشدن آب در ماشین لباسشویی چه می‌تواند باشد

یکی از مواردی که باعث کثیف ماندن لباس‌ها در پایان زمان شستشو می‌شود عدم رسیدن آب به دمای تنظیم شده در دستگاه است. زمانی که با مشکل گرم نشدن آب در ماشین لباسشویی مواجه می‌شوید باید ابتدا روند عیب‌یابی را از قطعه‌ای به نام ترموستات شروع کنید. احتمال خرابی ترموستات یا قطع شدن سیم‌های متصل به آن وجود دارد. پس‌ازاین قطعه نوبت به چک کردن هیدروستات لباسشویی می‌رسد که شاید مجبور به تعویض این قطعه شوید.

اگر بازهم مشکل گرم نشدن آب در لباسشویی شما ادامه داشت نوبت به بررسی تایمر می‌رسد. پس‌ازآن ترموستات بی متال را چک کرده و اتصال صحیح میان کنتاکت‌های مربوطه مطمئن می‌شویم. اگر بازهم دیدید مشکل لباسشویی شما ادامه دارد و از سالم بودن المنت آن اطمینان دارید از کارشناسان تعمیر لباسشویی در اهواز کمک بخواهید.

تعمیرات تخصصی لباسشویی در اهواز

دلیل توقف لباسشویی پس از آبگیری

زمانی که پس از انجام عملیات آبگیری ماشین لباسشویی شما متوقف می‌گردد احتمال ایراد در سیم‌کشی‌ها وجود دارد. برای بررسی این موضوع باید از نقشه سیم‌کشی ماشین لباسشویی استفاده کرده و به کمک آن تمام سرسیم‌ها را مورد بررسی قرار دهید. اگر ایرادی در هریک از آن‌ها بود آن را رفع کرده و ببینید مشکل لباسشویی شما برطرف می‌شود یا نه.

از دیگر مواردی که باعث توقف لباسشویی در مرحله بعد از آبگیری می‌شود سوختن موتور تایمر دستگاه می‌باشد. این موتور را به وسیله مولتی متر چک کرده و اگر سوخته بود آن را عوض کنید. برای تعویض موتور می‌توانید از متخصصین تعمیر لباسشویی در اهواز کمک بخواهید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. دفاع از جمهوریت یا دفاع از الیگارشی؟

  2. مقاومت بی‌مبنای طلافروشان در مقابل شفافیت/ دولت عدول نکند، مردم هم حمایت می‌کنند

  3. حالا زمان مذاکره است

  4. لحظۀ پیداشدن لاشه بالگرد توسط تیم پهپادی

  5. محل بالگرد رئیس جمهور پیدا شد/ شهادت رئیس جمهور به همراه همراهانشان

  6. نظرات برگزیده مخاطبان الف: نقش شورای نگهبان در کاهش مشارکت مردم چیست؟/ زندانی‌شدن زیباکلام به ضرر نظام تمام شد

  7. حمله رسانه اصولگرا به رائفی‌پور/ انتقاد شریعتمداری از نمایندگان موافق تعطیلی شنبه‌ها

  8. فرش‌های سعدآباد کجاست؟

  9. شهادت رییس جمهور در حادثه بالگرد/ پیام‌های تسلیت شخصیت‌ها در پی شهادت رئیسی

  10. ماجرای سفر عبدالحمید به ترکیه چیست؟

  11. حاج‌علی‌اکبری: گلایه‌ای از مجلس برای تصویب تعطیلی «شنبه‌ها» داریم

  12. واکنش وزیر کشور به برخورد خشن برخی ماموران / نظر واعظی درباره نقاط ضعف و قوت دولت رئیسی

  13. تعطیل کردن شنبه از یک مجلس انقلابی بعید بود/ اکثر مردم ارتباط اقتصادی با خارج ندارند

  14. آیا واقعاً آزادسازی قیمت‌ها تنها راه است؟

  15. چراغ سبز دولت به ارز آزاد؟!

  16. خوشحالی مجری شبکه ۱۴ اسرائیل از خبر شهادت رئیس جمهور ایران

  17. پاسخ حماس به توهم صهیونیست ها

  18. پلیس این ۵ گروه را طبق لایحه حجاب باید بازداشت کند

  19. لنگرگاه جمهوری اسلامی در بحران‌ها کجا است؟!

  20. شناسایی هویت شهدای سانحه بالگرد رئیس‌جمهور/ تایید سوختگی پیکرها/ آیت‌الله آل‌هاشم یک‌ساعت پس از حادثه زنده بوده است

  21. عملکرد سیاه آمریکا در تحریم ها از نگاه ظریف/ توضیحاتی درباره انتخابات ریاست جمهوری/ آرامش در بازار ارز

  22. تعطیلی روز شنبه مانعی ندارد

  23. انتخاباتی حساس، حیاتی و سرنوشت‌ساز

  24. سخت، اما گذرا...

  25. رئیس جمهور: باید گره های ذهنی در رابطه با تشکیل خانواده و افزایش جمعیت باز شود

آخرین عناوین