هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل در سال ۱۴۰۳ چقدره

گزارش بازرگانی، 285256،   4030205072

هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل به عوامل بسیار متعددی بستگی دارد. به‌عنوان‌مثال هزینه کلاس خصوصی فشرده تافل با هزینه آموزش زبان انگلیسی.

هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل

هزینه تدریس خصوص زبان انگلیسی در منزل در سال 1403 به‌صورت میانگین بین 150 تومان تا 600 هزارتومان است. افراد بسیاری از موضوع رفتن به کلاس‌های متعدد و یاد نگرفتن مهارت‌های زبانی بعد از سال‌های بسیار خسته شده‌اند. به‌همین‌دلیل در این روزها تدریس خصوصی زبان انگلیسی برای کسب نمره 6 به بالا در آیلتس یا آزمون‌های دیگر براساس هدف زبان‌آموز رایج شده است. ازآن‌جایی‌که براساس اهداف یادگیری زبان انگلیسی و معیارهای دیگر هزینه تدریس خصوصی زبان در منزل متفاوت است، در این مطلب به بررسی این موضوع پرداخته‌ایم.

عوامل موثر بر هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی

هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل به عوامل بسیار متعددی بستگی دارد. به‌عنوان‌مثال هزینه کلاس خصوصی فشرده تافل با هزینه آموزش زبان انگلیسی به کودکان کاملا متفاوت است. معمولا هزینه تدریس تافل برای 90 دقیقه از 600 هزارتومان تعیین شده است. درصورتی‌که هزینه آموزش زبان انگلیسی به کودکان از 150 هزارتومان شروع می‌شود. در ادامه فاکتورهای موثر در قیمت هر جلسه خصوصی آموزش زبان انگلیسی پرداخته‌ایم.

سابقه و تخصص معلم

تخصص مدرس و سابقه تدریس یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار روی هزینه کلاس خصوصی زبان انگلیسی در منزل است. به‌صورت‌کلی معلم‌هایی که در بخش‌های تخصصی چون مهارت گفتاری یا مکالمه زبان انگلیسی فعالیت‌ می‌کنند، حق‌التدریس بیشتری نسبت به مدرس‌های عمومی دارند.

همچنین تدریس برای آزمون‌های زبان در مدت کوتاه‌ باید توسط مدرسی با سابقه انجام شود که زبان‌آموز در زمان معین بتوانید برای مهاجرت، تحصیل یا ویزای کاری خود اقدام کند. اگر در سایت‌هایی مثل که خدمات تدریس خصوصی the.house بگردید، متوجه خواهید شد که دستمزد مدرس‌های زبان انگلیسی تا حد قابل‌توجهی براساس سابقه و تخصص مدرس تعیین شده است.

مقطع تحصیلی شاگرد

همانطور که مقطع تحصیلی زبان‌آموز بر قیمت کلاس‌های عمومی آموزش زبان انگلیسی مقطع تحصیلی اهمیت دارد، در آموزش خصوصی هم این موضوع صادق است. به‌عنوان‌مثال هزینه تدریس خصوصی برای نوجوانان از 200 هزارتومان شروع می‌شود، در مقابل هزینه کلاس خصوصی انگلیسی برای بزرگسالان از 250 تومان قیمت‌گذاری شده است. در نتیجه مقاطع تحصیلی چون آموزش برای کودکان، نوجوانان، بزرگسالان به‌صورت مستقیم روی مبلغ نهایی کلاس تاثیرگذار خواهد بود.

اهداف یادگیری

اگر به‌دنبال عدد دقیقی برای هزینه کلاس خصوصی انگلیسی هستید، باید ابتدا هدف خود را آموزش زبان مشخص کنید. آیا می‌خواهید مکالمه زبان انگلیسی یاد بگیرید و به سفر بروید؟ آیا تسلط کافی در خواندن و نوشتن دارید؟ آیا صرفا می‌خواهید مهارت گفتاری زبان انگلیسی چون صحبت کردن مانند افراد نیتیو را یاد بگیرید؟ بدون شک کسانی که قصد یادگیری زبان به‌صورت خصوصی در مدت زمان کوتاه و برای آزمون زبان خاصی چون PTE که یکی از جدیدترین آزمون‌ها برای پایه هوش مصنوعی است دارند، باید هزینه بیشتری پرداخت کنند.

نوع کلاس

منظور از نوع کلاس حضوری یا آنلاین بودن، گروهی یا خصوصی بودن است. اگر اهل جستجو در اینترنت باشید به سایت indeed برخورد کرده‌اید. اگر در این سایت نگاهی به بخش آموزش خصوصی زبان انگلیسی بیندازید، متوجه خواهید شد که نوع کلاس تا چه حدی روی هزینه نهایی کلاس خصوصی تاثیرگذار است.

محل برگزاری کلاس

دستمزد مدرس به‌صورت آنلاین با دستمزد مدرس حضوری متفاوت است. معمولا دستمزد مدرس زبان انگلیسی در منزل نسبت به دستمزد همان مدرس در کلاس آنلاین بیشتر است. البته این موضوع روی تاثیرگذاری آموزش اثر ندارد. در واقع برخی از افراد در کلاس آنلاین زبان انگلیسی خصوصی نسبت به کلاس حضوری خصوصی نتیجه بهتری می‌گیرند.

مدت زمان کلاس

یکی از معیارهای کاملا ملموس تاثیرگذاری روی هزینه کلاس زبان انگلیسی به صورت خصوصی در منزل، مدت زمان کلاس است. این معیار در کل جهان اعتبار دارد. به‌همین‌خاطر اگر سری به پلتفرم چینی مخصوص آموزش زبان به کودکان به نام VIPKid بزنید، متوجه خواهید شد که هزینه کلاس زبان انگلیسی براساس مدت زمان کلاس برای جلسه ساعتی نسبت به جلسه نیم‌ساعته بیشتر است.

هزینه حدودی تدریس خصوصی زبان انگلیسی در سال 1403

تدریس ساعتی زبان انگلیسی

تا به اینجا متوجه شدیم که هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیس براساس فاکتورهای متنوعی تعیین می‌شود. بااین‌حال در ادامه براساس تحقیق بازار میانگین هزینه‌ کلاس خصوصی زبان انگلیسی را براساس داده‌های آماری استادبانک برای شما فهرست کرده‌ایم.

  • کودکان: 150,000 تا 300,000 تومان در ساعت

  • نوجوانان: 200,000 تا 400,000 تومان در ساعت

  • بزرگسالان: 250,000 تا 500,000 تومان در ساعت

  • آمادگی آزمون‌های زبان: 300,000 تا 600,000 تومان در ساعت

منابع معتبر برای پیدا کردن معلم خصوصی زبان انگلیسی

یافتن معلم خصوصی زبان انگلیسی که شما را به هدفتان نزدیک کند، کار آسانی نیست. خوشبختانه در سال‌های اخیر حضور پتلفرم‌هایی چون استاد بانک به افراد در راستای پیدا کردن بهترین استاد زبان انگلیسی خصوصی با هزینه مناسب کمک کرده است. همانطور که در دنیا افراد به سایت‌هایی چون italki، Preply، Verbling و wyzant برای پیدا کردن بهترین معلم خصوصی زبان سر می‌زنند، شما هم در ایران می‌توانید به پلتفرم‌های کلاس خصوصی سر بزنید. موارد زیر منابع معتبری برای پیدا کردن معلم خصوصی زبان هستند:

  •  

  • وب‌سایت‌های تخصصی مانند ایران مدرس، استادبانک، تدی

  • موسسات زبان معتبر

  • پرس‌و جو از دوستان و آشنایان

در نهایت باید براساس اطلاعات جمع‌آوری شده و سبک آموزشی که دوست دارید، بهترین مدرس زبان انگلیسی برای تدریس خصوصی را انتخاب کنید. در زمان انتخاب به سبک تدریسی که به‌ نظرتان برای شما مناسب‌تر است، نیز توجه کنید. به‌عنوان‌مثال اگر در مهارت شنیداری زبان ضعف دارید، مطمئن شوید که مدرس مناسبی را که متد جذاب برای آموزش دارد جهت تقویت مهارت لیسنینگ زبان انگلیسی انتخاب کرده‌اید.

استادبانک؛ اطمینان‌دهنده بابت هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی

اگر نگران هزینه کلاس خصوصی زبان انگلیسی در منزل هستید، کافی است فهرست استادهای استادبانک را بررسی کنید. ما براساس معیارهای قابل‌قبول دستمزد مدرس‌ها را تایید کرده‌ایم. شما با بررسی نظرات، تعداد جلسات و شیوه تدریس مدرس همراه با بررسی قیمت می‌توانید بهترین مدرس خصوصی زبان انگلیسی را انتخاب کنید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. قبل از مهاجرت، بعد از مهاجرت!

  2. نیش و کنایه های «بومرنگی» روحانی!

  3. من عجله ندارم!

  4. اصلاح‌طلبان مقابل «نصیری» سکوت نکنند

  5. ادعای عجیب روحانی: ما بورس را رشد دادیم، اینها بورس را زمین زدند!

  6. نظرات برگزیده مخاطبان الف: دولت در گام اول باید مشکلات را انکار نکند/ رانندگان اسنپ و تپ‌سی باید حمایت شوند

  7. واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان در شیراز

  8. «عبدالحمید» تازه از کما بیدار شده/ مواضعش تلفیقی از بی‌خردی و بی‌سوادی است/ او هیچ‌چیز نمی‌داند

  9. بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم در راسک

  10. هشدار دیوان کیفری بین‌المللی به آمریکا و رژیم اسرائیل

  11. قحطی مانتوی بلند و دکمه‌دار در تهران!

  12. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  13. کیهان: دیدید ورود زنان به ورزشگاه غلط بود؟!

  14. حقوق کارکنان وزارت کشور ترمیم می‌شود

  15. دور باطلی که تمامی ندارد!

  16. حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد

  17. تضادی عجیب و پر ابهام!

  18. برای این عکس شما تیتر بزنید

  19. تأملي در راهبرد ائتلاف از شاهزاده تا تاجزاده !

  20. دو ناوشکن آمریکایی در دریایی سرخ شکار شدند

  21. رشد شدید بدهی‌ها در دولت روحانی/ عبور از بحران بدهی در دولت رئیسی

  22. دو چالش بزرگ در حکمرانی ها

  23. سردار رادان: عده ای تلاش می کنند مردم قانونگریز شوند

  24. سقوط در آغوش پهلوی!

  25. نجات معجزه آسا از وسط سیل توسط لودر و راننده ماهر

آخرین عناوین