حبس طولانی مسافران در داخل هواپیما/ مدیران شرکتهای هواپیمایی موظف به پاسخگویی هستند
1 اسفند 1395 ساعت 2:00
ایسنا نوشت: مدیران شرکتهای هواپیمایی موظف به حضور در فرودگاه و پاسخگویی به مسافران هستند.
تاخیر در عملیات یخزدایی هواپیماها در فرودگاه مشهد موجب شد که مسافران پروازهای این فرودگاه ساعتهای طولانی در هواپیما محبوس شوند و در جریان آن چند تن از مسافران دچار مشکل شدند.
حسن جعفری، مدیرکل روابط عمومی فرودگاه مشهد اظهار کرد: حجم بالای پروازها،عملیات یخزدایی از سوی شرکتهای خدمات هوایی را دچار کندی کرد البته این عملیات مقداری زمانبر است.
وی خاطرنشان کرد: مدیران شرکتهای هواپیمایی مربوطه از جمله آتا و کاسپین موظف به پاسخگویی هستند و از آنان درخواست کردیم که در فرودگاه حضور یابند و هماکنون مدیر شرکت هواپیمایی کاسپین حاضر شده است.
کد مطلب: 446868
آدرس مطلب: http://alef.ir/vdcd990ojyt0oj6.2a2y.html?446868