کد مطلب: 446868
حبس طولانی مسافران در داخل هواپیما/ مدیران شرکتهای هواپیمایی موظف به پاسخگویی هستند
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۲:۰۰
ایسنا نوشت: مدیران شرکتهای هواپیمایی موظف به حضور در فرودگاه و پاسخگویی به مسافران هستند.
تاخیر در عملیات یخزدایی هواپیماها در فرودگاه مشهد موجب شد که مسافران پروازهای این فرودگاه ساعتهای طولانی در هواپیما محبوس شوند و در جریان آن چند تن از مسافران دچار مشکل شدند.
حسن جعفری، مدیرکل روابط عمومی فرودگاه مشهد اظهار کرد: حجم بالای پروازها،عملیات یخزدایی از سوی شرکتهای خدمات هوایی را دچار کندی کرد البته این عملیات مقداری زمانبر است.
وی خاطرنشان کرد: مدیران شرکتهای هواپیمایی مربوطه از جمله آتا و کاسپین موظف به پاسخگویی هستند و از آنان درخواست کردیم که در فرودگاه حضور یابند و هماکنون مدیر شرکت هواپیمایی کاسپین حاضر شده است.
کلمات کلیدی : تاخیر هواپیما+یخ زدگی
علي وارنا
۱۳۹۵-۱۲-۰۱ ۰۲:۱۷:۱۸
حالا در مشهد هوا خراب بوده و يخ زدگي داشتيم، چرا در پروازهاي ديگر به مقصد شهرهاي مختلف از مبدا و مقصد ٣ يا ٦ ساعت تاخير دارند و كسي جوابگو نيست؟؟؟؟؟! چرا وزير راه رو مجلس استيضاح نكرد؟؟؟؟؟! تا كي بايد حقوق مردم را شركتهاي هواپيمايي و مديرانشان پايمال كنند و نه مجلس و نه دولت هيچ واكنشي در برخورد با انان نداشته باشد؟؟؟؟؟! واقعا چه خبر است كه كسي با مديران و شركتهاي متخلف هواپيمايي برخورد نميكند؟؟؟؟؟؟! وقتي هواپيما رو انتخاب ميكند هر فردي حتما زمان برايش مهم است چه سفر كاريست و چه تفريحي، انوقت درست نصف روز يك فرد را هدر ميدهند و هزينه بابت هتل و غيره مسافر از بين ميرود و بعد اعتراض هم ميكني در فرودگاهها فورا با مسافر برخورد ميشود تا شركتهاي هواپيمايي!!!!!!؟ مگر دادستان محترم كشور وظيفه دفاع از حقوق مردم را ندارد؟؟؟؟ چرا به اين موضوع ورود نميكنند بعنوان مدعي العموم؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (4168043) (alef-11)