نظر منتشر شده
۲۷۸
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 191447
سخنان صریح روحانی خطاب به گروههای سیاسی/ توضیحات درباره تشکیل کابینه
بخش داخلی الف، 8 تیر 92
تاریخ انتشار : شنبه ۸ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۲
رئیس جمهور منتخب مردم با بیان اینکه حضور پرشور جوانان در انتخابات چهره کشور را تغییر داد، تاکید کرد که حضور حماسی مردم در انتخابات در تاریخ باقی خواهد ماند.
 
به گزارش «نسیم»، مهمترین محورهای سخنان حجت‌الاسلام روحانی در همایش افق رسانه در سالن همایش های صدا و سیما بدین شرح است:
 
-از ملت فهیم و موقع شناس ایران تشکر میکنم که با حضور کم نظیرشان و درک شرایط بین المللی عظمت بزرگی را در تاریخ ایران آفریدند. این برگ زرین نه تنها در یاد مردم ایران بلکه در یاد تاریخ باقی خواهد ماند.

-شاید صداو سیما نتوانست همه آن حضور پر عظمت را به معرض دید قرار دهد.حضور و نشاط در انتخابات خود پیروزی بود و این حضور نقطه عطفی در تاریخ کشورمان بود.در خلق این عظمت همه ما دست قدرت و حکمت الهی را مشاهده می کنیم و او بود که دلها را به سمت این شکوه تاریخی هدایت کرد.

-رهنمودهای مقام معظم رهبری از آغاز تا پایان نقشی بی بدیل ایفا کرد از سخنرانی ایام نوروز تا صبح انتخابات و تدبیر ایشان راه را برای حضور و حماسه باز کرد. بزرگان و فرهیختگان و مراجع در این زمینه نقش داشتند.صداو سیما بی تردید نقش پر رنگی داشت.

-در تحقیقات آینده زوایای حضور و نقش همه باید مشخص شود. در نقاط دور افتاده تنها از طریق صدا و سیما مردم توانستند ویژگی های نامزدها را بررسی کنند و نامزد مورد نظر خود را برگزینند.در این انتخابات صندوق رای در افکار عمومی بویژه افکار جوانان در جایگاه خودش قرار گرفت و شاید کمتر چیزی ما داریم که برای مشروعیت نظام بتواند جایگزین صندوق رای شود.

-این انتخابات تمام شبهات در رابطه با مشروعیت نظام پاسخ داد و این گرد و غباری که فرونشسته بود را پاکیزه کرد.
-مردم سالاری، آزادی و دموکراسی را مشاهده کردند. ما در این منطقه در انتخابات پیشتاز بودیم.

-جمهوری اسلامی برامده از صندوق رای است. این انتخابات یک فرصت استثنایی برای همه بود و همه باید پیام این انتخابات را بگیرند و احترام بگذارند و عمل کنند. مردم در این انتخابات اعلام کردند که عاشق کشورشان، سرنوشتشان و اهداف ملی شان هستند و گفتند ما خواهان تغییر و تحول هستیم. حضور و رای مردم بسیار گویا است و هیچ ابهامی در آن وجود ندارد.

-دولت آینده باید در چارچوب رای اکثریت حرکت کندو اکثریت مردم ایران رای به اعتدال، عقلانیت، خردورزی، مشورت، راه کارشناسی و دوری از افراط و خود سری دادند؛ این رای کاملا روشن است و همه باید تسلیم این رای باشند و دولت آینده هم همینطور. دولت آینده باید در همین چارچوب حرکت کند و از افراط و تفریط دوری کند. پیام مردم در این انتخابات صلح و آشتی وحدت ملی و انسجام ملی، دوری از خشونت، قانون گرایی و شفافیت بود.

-رای اکثریت مردم مبنای حرکت آینده در این کشور خواهد بود و دولت خود را موظف می داند به نظر اکثریت احترام بگذارد. دولت پاسدار حقوق همه ملت است و دولت وظیفه دارد مردم را در اجرای قانون و فرصت ها یکسان ببیند. از همه صاحب نظران می خواهم تا گفتمان اعتدال را بارور کنند.

-مردم در این انتخابات می خواستند به هه بگویند اعتدال قانون و عدالت. هیچ کس در این کشور فراتر از قانون نیست و همه مقامات در ذیل قانون تعریف می شوند یعنی قانون اسلام و قانون جمهوری اسلامی که پیروی از آن لازم اتباع است.اعتدال بدون قانون و ارتباط دوسویه یعنی دولت با مردم و مردم با دولت امکان پذیر نیست. اعتدال به دنبال اقتصاد مردمی و آزاد است البته با نظارت و هدایت دولت.

-ما در شادی های بعد از انتخابات مردم که سه عید با هم یکی شد، یعنی اعیاد شعبانیه، پیروزی در صحنه سیاسی و پیروزی در صحنه ورزشی، از رسانه ملی و نیروی انتظامی که آستانه تحمل را بالا بردند تشکر می کنم. جامعه نیاز به تذکر دارد اما عزت مردم باید محفوظ باشد و کسی به عزت مردم توهین نکند. نباید خیلی سخت‌گیری کنیم، مردم ما خودشان اخلاق‌مدار هستند و چارچوب‌های اخلاقی و اسلامی را رعایت می‌کنند، حواسشان جمع است و باید به کسی که حواسش جمع نیست تذکر دوستانه داد؛ با دخترها و پسرها باید همانند دخترها و پسرهای خودمان سخن بگوییم.
 
روحانی با بیان اینکه عزت مردم باید محفوظ شود، گفت: تحقیر مردم قابل قبول نیست اما تذکر و یادآوری قابل قبول است، لذا امیدوارم زمینه شادی‌های مردم فراهم شود و همه مردم خوشحال و شادمان باشند.
-از صداو سیما میخواهم تا گفتمان اعتدال را بسط دهد و باز کند.

-اعتدال در سیاست خارجی نه تسلیم است و نه ستیز ، نه انفعال است و نه تقابل. در روابط خارجی با شرایط ویژه ای مواجه هستیم و جهان در حال گذار است. هنوز نظام جایگزین دوقطبی در دنیا ایجاد نشده است و همه در حال تلاش، چانه زنی و کنش گری در صحنه بین المللی هستند. در این دوران اگر محاسبه قدرت درست انجام نشود و قدرت ملی را پایین تر و همچنین بالاتر ببینیم خطرناک است. برداشت ما باید مطابق شرایط جهانی و بازی سایر بازیگران و قدرت خودمان باشد. اگر محاسبه درست انجام شود می توانیم رفتار محاسبه شده بهتری برای منافع خود داشته باشیم . ایران میتواند در این فرصت نقش تاریخی خود را ایفا کند .

- جمهوری اسلامی به عنوان بزرگترین قدرت منطقه ای باید بتواند نقش خود را ایفا کند و برای این کار ما نیاز به اعتدال داریم. موفقیت ها و عدم موفقیت هایی در سال های گذشته بوده است و امروز باید به فکر فردا با شیم چراکه شرایط ویژه ای کشورمان دارد.  دشمن می خواهد چهره جمهوری اسلامی را چهره امنیتی معرفی کند. ما برای شکستن این نقشه دشمن نیاز به تدبیر و قدم های اساسی داریم.

- گفتمان اعتدال در سیاست خارجی مبتنی بر واقع بینی مطابق با ارزش ها، آرمانگرایی و اتکا به توان ملی و تعامل سازنده با جهان؛ اما تعامل با دیگران از جایگاه برابر و منافع و احترام متقابل و تنش زدایی و اتماد سازی متقابل.
-برخی می گفتند اگر صحنه انتخابات آنقدر قشنگ است ما هم می آمدیم.

-در این دوره انتقالی تلاشمان این است که به بهترین شکل سپری شود و با رئیس جمهور محترم تعاملاتی را انجام دادیم. به مردم می گویم دولت آینده به وعده های خود وفادار است و قدم به قدم با کمک مردم مشکلات را با هم پشت سر می گذاریم. اما این مشکلات نیاز به زمان دارد. توقعات مردم در چارچوب امکانات کشور و دولت خواهد بود.

-کابینه آینده یک کابینه فراجناحی با تکیه بر شایسته سالاری خواهد بود و این دولت وامدار هیچ جزب و جناحی نیست البته به شرط اعتدال.

-با وجود همه مشکلات که در دوران تبلیغات بیان کردم من کاملا به آینده امیدوارم و مطمئن هستم به اذن خداوند و حضور مردم خواهیم تووانست از مشکلات عبور کنیم و آینده ای را برای مردم بوجود آوریم.

-از صداو سیما که در غیبت احزاب قدرتمند مجبور است بار مطالبات مردم و دولت را بر دوش بکشد می خواهم همه تلاش ها با حفظ استقلال رسانه ملی و افزایش اعتبار اثر بخشی صدا و سیما برای پیشبرد برنامه های دولت در راستای بهبود زندگی مردم انجام وظیفه کند. از صدا و سیما می خواهم گفتمان اعتدال را در تمام ابعاد برای مردم با حضور صاحبان نظر و اندیشه بیشتر تشریح کند.

-گمانه زنی هایی در خصوص کابینه می شود که من باید بگویم این ها گمانه زنی است و تصمیم قطعی در این مورد گرفته نشده است.

-باید مضمون پیام رسانه سطح افزایش آگاهی مردم باشد.قشری نگری یکی از مشکلاتی است که جامعه ما با آن موجه بوده است.

-رسانه باید از برخورد دوگانه از انعکاس واقعیت ها پرهیز کند. نباید فرقی میان مرکز کشور و شهرهای دورافتاده باشد.
-نمی شود ظلمی در یک کشور دشمن بود بگوییم ظلم است و ظلمی که در یک کشور دوست بود بگوییم ظلم نیست. باید حواسمان باشد در دام معیارهای دوگانه گرفتار نشویم. باید اعتماد مخاطب بالاترین سرمایه یک رسانه است. در بستر زمان و تعامل با مردم و مخاطبین بصورت قطره قطره جمع خواهد شد. مواظب باشیم این قطره ایی که تبدیل به یک سد شده است را از دست بدهیم. سبد رسانه ای مردم امروز تک رسانه ای نیست.

-من هم در زمانی جزو خانواده صدا و سیما بودم و سرپرست صدا و سیما بودم و بیش از سه سال در اینجا خدمتگزاری کردم. سخن امام را با عنوان اینکه صدا و سیما یک دانشگاه عمومی است را مورد توجه قرار دهیم. باید به دو وجه آن یعنی عمومیت و دانشگاه، توجه کنیم. سلیقه رسانه ملی باید برآیند سلیقه های عمومی باشد. اولویت فعلی در رسانه بازآفرینی و تحکیم جامعه به رسانه داخلی است و خوش آمد گویی به دیدگاه ها است. باید هم فضا را باز و امن کنیم برای افکار مختلف. باید امید بخشی واقع گرایانه به جامعه را داشته باشیم.

-حکومتی که ریشه در حمایت مردم دارد و از حضور رای دهندگان مشروعیت می یابد نه تنها از رسانه آزاد نمی هراسد بلکه از آزادی قانون مند رسانه ها استحکام بیشتری می یابد.
 
کلمات کلیدی : حسن روحانی
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۲:۳۰:۰۸
فقط اقتصادش مثل اصلاحات باشه یا فرهنگشم اونجوری باشه
روحانی رئیس جمهور اعتدال گرا هست (1479430) (alef-1)
 
mohamad
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۳:۳۸:۱۸
با انتخاب افراد متخصص در زمینه های اقتصادی و فرهنگی مطمئنا هردو مشکل حل خواهد شد.
مشکل اصلی در دولت های نهم و دهم این بود که رییس جمهور بدلیل ضعف خودش ،تحمل افراد متخصص را نداشت و افرادی ضعیف تر از خود را بر سر کار میگذاشت. (1479608) (alef-6)
 
الف
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۴:۳۴:۳۶
با شما کاملا موافقم. دولت قبل افراد متخصص و صاحب نظر رو در همه عرصه ها کاملا ترد کرده بود، و بله قربان گفتن مهمترین ویژگی بود. (1479793) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۷:۰۳:۴۷
آقاي روحاني ضمن عرض تبريک به خاطر انتخاب شما به رياست جمهوري، ما حاضريم خود و خانواده شب را گرسنه سر بر بالين بگذاريم ولي عزت و اقتدار ميهن اسلامي را به هيچ بهايي معامله نکرده و دست گدايي به سوي هيچ قدرتي دراز نکنيم. (1480216) (alef-10)
 
امین
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۷:۵۹:۵۲
برادر یا خواهر عزیز که این کامنت رو گذاشتی با اعلام نام خود به ستاد آقای دکتر روحانی،رئیس جمهور محترم...به عنوان انتخاب فردی شب ها گرسنه بخوابید ولی ما ایرانی ها با رأی به اعتدال و امید بدنبال پیشرفت و رفاه و ثروت اکثریت ایرانی ها و اقتدار و عزت و محبوبیت در صحنه بین الملل همراه با محبوبیت جهانی ایران و ایرانی بین همه کشورهای جهان بخصوص کشور هایی که به سادگی در کتاب جغرافیا پیدا میشن نه اینکه با جزایر سلیمان و هائیتی نمیدونم چاد برادر باشیم و هم پیمان!!!
متشکرم ازت!!! (1480317) (alef-6)
 
محمدحسین
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۸:۳۳:۲۲
ضمن احترام به نظر شما، تنها کاندیدایی که موکداً با شما موافق بود آقای جلیلی بود که کمتر از پنج میلیون رای آورد. بنابراین به نظر می‌رسه این روش بین مردم خریداری نداره. (1480374) (alef-6)
 
امیر حسین سلطان/تهران
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۸:۴۵:۳۲
هیچکس نخواسته است عزت و اقتدار میهن اسلامی را معامله کند و خدای ناکرده دست گدایی به سوی قدرتی دراز کند.سخنان جناب آقای دکتر روحانی ناظر بر حفظ عزت مردم است و به صراحت اظهار می دارند به عزت مردم توهین نشود.مسلما عزت میهن عزیزمان ایران اسلامی در گرو حفظ عزت تمامی آحاد مردم این مرز و بوم است.با نظریه پردازی این عزت میهن حاصل نمیشود بلکه دقیقا وقتی عزت مردم حفظ شود به خودی خود و اتوماتیک وار عزت میهن و کشور نیز حفظ خواهد شد.از نکات قابل توجه در سخنان جناب آقای دکتر روحانی اشاره صریح و دقیق جناب ایشان به ذکر مصداق ها و ریز نکات اساسی است که صد در صد جنبه عملی و کاربردی دارد.به امید خدا نیازی به گرسنه سر بر بالین گذاشتن نداریم به شرط آنکه همگان به قانون تمکین نمایند و بر طبق فرمایشات جناب آقای دکتر روحانی هیچکس در این کشور فراتر از قانون نیست.و من الله التوفیق. (1480391) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۸:۴۹:۰۸
شما الانم میتونی گرسنه بخوابی! ولی ما که ایشون رای دادیم توقع داریم با عقلانیت وتعامل باعث بهتر شدن چهره ایران در دنیا و رفع تدریجی تحریمها وکم شدن فشار به مردم رو داریم .ایشان با نطق امروزشان نشان دادند یک رجل سیاسی چطور باید باشد . (1480399) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۲۰:۰۱:۵۹
یعنی اگر قرار باشد سر گرسنه زمین نگذاریم باید دست گدایی دراز کنیم؟ عزت و رفاه هیچ منافاتی ندارند و در این جهان ملت های زیادی هستند که هر دو را با هم دارند. لطفا مغلطه نفرمایید. (1480560) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۲۰:۲۵:۱۷
با احترام به شما دوست باعزت .حتما نمیدانید شرمندگی در مقابل بچه وخانواده یعنی چه؟یاشاید با کمکهای......هم عزت خانواده یتان روبه راه است (1480597) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۲۰:۳۶:۰۰
سلام دوست عزيز
يادمان باشد شان ملت ما نه سر گرسنه بر بالين گذاشتن است ونه تسليم شدن
قرار نيست به بهانه تسليم نشدن فقير شويم
بدنبال فقر كفر نيز خواهد آمد
اگر اقتصادمان قوي باشد خيلي از زورگويي ها نيز ناكام خواهد ماند
كمي بزرگ فكر كنيم... (1480611) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۹ ۰۲:۲۵:۵۹
آنان که شعار تحمل گرسنگی می دهند در واقع عزت این ملک و ملت را
نمی خواهند ، بار ها این سخن نغز را شنیده ایم که

چون فقر ازدر وارد شود ؛ ایمان از پنجره خارج می شود ( نقل به مضمون)

چطور ممکن است ملتی در فقر و تنگدستی دارای عزت و اقتدار باشد ؛ جمع اضداد غیر ممکن است

اگر خوب به سخنان رئیس جمهور توجه کنید ، سیاست ایشان واقع بینانه است و اقتدار ملت ایران را خواهان هستند ؛ اعتدال سیاسی هیچگاه خواری و ذلت ببار نخواهد آورد هیچگاه حاصلش فقر و تنگدستی نخواهد بود
به امید روزی که شعار مرگ براین و آن از دهان من ایرانی خارج نشود و تاب و تحمل مخالف را داشته باشیم
با آرزوی توفیق همه خدمتگزاران این آب و خاک و آرزوی سربلندی ایران اسلامی در پناه ایزد یکتا ، در کنار رهبر عظیم الشان و رئیس جمهور محبوب

به امید روزی که هیچ ایرانی غم نان نداشته باشد (1481114) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۲۰:۳۶:۰۸
عزیزم عزت و اقتدار میهن اسلامی یعنی رفاه من و تو (1480612) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۲۱:۳۱:۱۴
شما حاضرید گرسنه سر بر بالین بگذارید اما ما نمی توانیم، ما هزارتا قسط و قرض داریم که با گرسنگی کشیدن هم مشکلی حل نمی شود، وقتی بخاطر این مسائل دست بسوی هرکس و ناکسی دراز کنیم، آنوقت عزت حکومت اسلامی دچار تردید نمی شود؟ لطفاً فقط خودتان را نبینید (1480739) (alef-13)
 
A
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۲۲:۵۰:۴۲
آقا شما از طرف خودت صحبت کن . از ضمیر من استفاده کن نه ما . من دوست دارم گرسنه بمانم ، من دوست دارم سنگ به شکم خود ببندم و... از طرف ملت صحبت نکن . (1480896) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۲۳:۲۷:۰۴
آقای روحانی، ما با نظر بالا موافق نیستیم و حاضر به این فداکاری نبوده و نیستیم! (1480952) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۹ ۰۸:۴۱:۴۵
اين جور صحبت كردن در شان يك ملت مقتدر نيست ما هم اقتدار مي خواهيم و هم اقتصاد كسي كه گرسنه باشد مطمين باشيد هيچ اقتداري نخواهد داشت كشور هاي درجه يك دنيا اقتصاد قوي دارند و بعد به اقتدار رسيده اند و به قول ماركسيست ها اقتصاد زير بنا است. پس بيايد منطقي باشيم و احساسي فكر نكنيم. (1481332) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۹ ۰۸:۴۳:۴۷
چرا این طرز تفکر در بین ما جا افتاده که تنها با گرسنه بودن و تو فقر زندگی کردن می تونیم عزت خودمون رو حفظ کنیم و با شکم سیر و زندگی آرام عزت و اقتدارمون به باد میره. باور کنید این هم روشی برای بی اقتدار کردن ماست .. (1481337) (alef-13)
 
امیر
۱۳۹۲-۰۴-۰۹ ۱۳:۰۸:۱۵
شما حاضر باش ولی یادت باشه اغلب مردم این کشور دنبال هر دوشون هستند... (1481809) (alef-13)
 
سياوش
۱۳۹۲-۰۴-۰۹ ۱۳:۱۰:۳۸
ايراني محترم كه اينجوري خودتو خوار ميكني مطمئن باش فقر عواقبهاي خيلي بدي داره كه شما نمي توني شب به همين راحتي بخوابي
پس بهتره با تدبير مناسب راهي پيدا كرد عزيزمن.... (1481815) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۲۰:۱۴:۴۳
تازه خیلی جاها بالایی ها از پایینی های فرمایشی هم ترس داشتند و کارهای مهم و مصالح کشور را به خاطر این موضوع نادیده گرفتند. آدم های ضعیف که مصالح کشور را قربانی باند بازی کردند. (1480580) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۵:۰۳:۵۵
براي رئيس جمهور منتخب جناب آقاي روحاني آرزوي موفقيت داريم ولي دغدغه ما اين است که مبادا رانت خواران کنار گذاشته شده توسط ملت دوباره در دوره مسئوليت ايشان قدرت پيدا کنند. در اين صورت اعتماد مردم به دولت جديد از بين خواهد رفت. (1479898) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۲۲:۰۷:۱۹
کدوم رانت خواران؟ 8 سالتون هم که تماوم شد پس کی اسامیشون رو اعلام میکنید؟ دولت اصولگرا رانتی ترین دولت تاریخ ایران بود. (1480802) (alef-13)
 
اميرحسين
۱۳۹۲-۰۴-۰۹ ۰۷:۲۳:۴۶
اين حرف شما يعني چي؟
رانت خواران كنار گذاشته نشده كه مردم زورشان نرسيده كنار بگذارند چي و با نام ارزش‌ها همچنان ترفيع پست مي‌"يرند؟
بس كنيد شعارهاي پوچ بي محتوا را
مردم مردم مردم!
مردم وكيل وصي ندارند توي انتخابات خودشان دسته جمعي حرفشونو زدند. (1481192) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۵:۰۶:۰۳
بد حجابي در شمال شهر تهران بطور بي سابقه اي افزايش يافته است. اگر ديدن اين صحنه ها براي مجريان قانون عادي شده ولي توجه داشته باشند که دل مومنين را خون کرده و مي کند.

امید است رییس جمهور منتخب این مشکل را اساسی حل کند. (1479904) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۸:۱۷:۱۴
از مومنین عزیز تقاضا می کنم توجه داشته باشند،همانطور که شما ممکن است دوست نداشته باشید به سبک ِ افراد بی دین یا حتی با نوع پوشش متفاوت زندگی کنید،آنها هم علاقه ای به زندگی به سبک شما ندارند.حال آیا این مسئله که ریشه ی آن به مبانی فکری آحاد جامعه بر میگردد و این مبانی فکری از فردی به فرد دیگر متفاوت است میتواند میزانی برای قضاوت و داوری در مورد حقوق مردم باشد؟ و آیا درست است که گروه مومنین احساس برتری نسبت به گروه دیگری داشته باشند؟چرا فکر می کنید مجازید مردم را مجبور به زندگی به سبک خودتان بکنید؟-می دانم این سخن بسیاری را خوش نخواهد آمد،اما اجازه دهید این مسایل با صراحت مطرح شود،ما هموطنیم و باید بتوانیم با هم گفتگو کنیم و به راه حلی برای زندگی مسالمت آمیز و جمعی برسیم- (1480358) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۸:۳۲:۳۷
دوست گرامی! مهمترین دلیل بدحجابی افت اعتقادات دینی مردم است که در این سالهای اخیر بدلایل مختلفی مثل خرافه گویی ها و بازی با اعتقادات مردم به خاطر منفعت شخصی اتفاق افتاده که فکر میکنم زور و اجبار راه حل آن نیست باید با فرهنگ سازی اقدام شود. (1480373) (alef-6)
 
بهرام
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۸:۵۳:۳۱
تندرویهای بدون فکر باعث همین بی حجابیها شده باتعقل وفرهنگ سازی درست میشود جلوی بی عفتی یا کم عفتی را گرفت (1480407) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۹:۰۲:۳۷
مومن نرو بالاشهر همون وسطها بهتره ریئس جمهور کاری نداره فقط بیا حکومت پلیسی راه بدازه مگه تو گشت کمیته انقلاب اسلامی رو فراموش کردی هرچی سختگیری بیشتر شد فساد خانگی و زیر ... افزایش یافت این امر فقط نیازمند فرهنگ است که اونهم وظیفه صدا و سیما است نه ریئس جمهور (1480430) (alef-6)
 
عباس
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۹:۰۸:۰۰
این کشور متعلق به همه مردم ایران است.بد حجابی و خوش حجابی معنی ندارد.ما باید انسانها را از درون مومن کنیم تا در برابر مفسده ها مقاوم باشند همان طور که در روزه داری ما یخچال و غذا ها را دور نمی ریزیم و حتی عده ای هم به علل مختلف در حضور ما غذا می خورند اما روزه را نمی خوریم. (1480441) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۹:۲۴:۴۴
به یاد دشته باشید که نه می توان در جامعه قرنطینه زندگی کرد و نه می توان همه را به راه راست هدایت نمود . (1480481) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۲۰:۰۵:۲۹
مشکل اساسی شما اینه؟ (1480566) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۲۰:۲۸:۰۰
عزیزجان مثل اینکه شما خودتو مومن حساب کردی ، لطفا از قران ویژگی های مومن را بخوان تا بفهمب شاید به اندازه ی انگشتان دست هم پیدا نشود. اگر از این موضع عقب نشینی کردی و از بالا به قضیه نگاه نکردی بیا پایین تا ببینیم چه بر سر دین آمده و آیا مسلمان شناسنامه ای می تواند کاری از پیش ببرد یا باید کاری کرد کارستون که البته مربیشو نداریم!! (1480598) (alef-13)
 
صادقی
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۲۱:۳۹:۰۳
بله دقیقا موافقم.... اگر برداشت ما از حضور روحانی یعنی آزادی بی قید و بند و الی آخر.... نخیر، موافق نیستیم. تعرض به روان انسان های پاک گناه بزرگی است و باید در این زمینه خیلی جدی و البته با زبان و بیان منطق برخورد کرد. (1480753) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۲۲:۳۳:۳۵
به نظر بنده بدحجابی جوانان فقط وفقط به خاطر سرخوردگی از همه چیز و همه کس است جوانی که هیچ آتیه و دلخوشی ندارد با خودنمایی سعی در فروخوردن عقده های درونیش دارد وگرنه جوانی که شغل مناسب دارد مورد حمایت اجتماع باشد و به موقع بتواند ازدواج کند انقدر گرفتاری شیرین خواهد داشت که وقتی برای قرتی بازی نمی ماند در ضمن این فقط مسیله بالای شهر شما نیست یک اپیدمی همگانی است در هر کوی و برزن
الف بین این همه سایت خبری به شما اعتماد داریم شما هم کمی حرمت نگه داشته تیغ سانسور نظرات را کندتر کنید (1480848) (alef-13)
 
حسام
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۲۲:۳۴:۳۳
تو چشمتو ببند که نبینی عزیز من!! مردم دلشون پوکید از امثال شما که تنها زن رو واسه بچه بزرگ کردن خونه کار با چادر همیشه مشگی به رنگ عزا میخواید!!! (1480851) (alef-13)
 
سلمان شکیبا
۱۳۹۲-۰۴-۰۹ ۱۶:۱۳:۰۵
یعنی شما زن رو برای نمایش تو خیابون و ایجاد فساد و تحریک نوجوان بیچاره می خوای؟!
ما زن رو برای حفظ شان و شخصیت خودش و جامعه می خواهیم زن رو بزرگ تر از جذابیت جنسیش می دونیم و چادر مشکی هم برای خانم ها رنگ عزا نیست خیلی هم خانم ها توش شیک وبا متانت میشن! (1482216) (alef-6)
 
صادقی
۱۳۹۲-۰۴-۰۹ ۱۹:۵۰:۵۱
شما هم بهتره بجای توجیه و گفتن چشمتو ببند به این فکر کنید که بهتره تو هم خودتو جمع و جور کنی. این چه حرفیه که میزنید؟ چشمتو ببند؟ در تعاملات و مناسبات اجتماعی خلل ایجاد میکنید بعد میگویید چشمت رو ببند؟ جوانهای پاک و عاشق نرفتند تکه تکه بشن تو جبهه ها که شما برگردی و بزه کاری های اجتماعی و غیر اسلامی رو با حرف تو چشمت رو ببند توجیه کنید. مردم دین دارند، ناموس دارند پای بند اخلاق هستند بعد بر گردی بگی چشمت رو ببند؟ (1482659) (alef-6)
 
یک شهروند
۱۳۹۲-۰۴-۰۹ ۱۳:۳۳:۱۶
خوش به حالتون که تنها دغدغه شما بد حجابیه.یه کم بزرگ باندیشید.من با بد حجابی موافق نیستم اما مشکل جامعه الان این نیست.مثلا در دو دولت پیشین که به صورت جدی(و با خشونت)این مسئله پیگیری شد ایا حل شد؟؟؟؟؟؟؟فکر نمی کنید وقتش رسیده که بزاریم هرکسی خودش انتخاب داشته باشه نه با زو و اجبار. لا اکراه فی الدین . (1481874) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۵:۱۷:۴۸
آقاي دکتر روحاني موفق به اجراي قولهاي داده شده از جمله کاهش تورم، رفع بيکاري و... خواهد شد که دست آقازاده ها را از بيت المال کوتاه کند و رشوه و دزدي را از ادارات ريشه کن کند. (1479945) (alef-10)
 
مسعود
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۲۲:۵۲:۵۱
8 سال گذشته بهشت دلالان و رانت خواران و ويژه خواران بود. بهشت كساني بود كه بي زحمت و بدون مشقت و بدون اينكه كار توليدي كنند و كارآفريني كنند از طريق دلالي و خريد و فروش در بازارهاي غيرمولد و واسطه گري مثل بازار طلا . سكه . .ارز. خودرو و ... به ثروتهاي افسانه اي رسيدند. در 8 ساله احمدي نژاد . ثروتمندان ثروتمندتر شدند ولي طبقه متوسط به سطح طبقه فقير نسبي و طبقه فقير نسبي به سطح فقير مطلق سقوط كردند..
در 8 سال گذشته . توليد اعم از صنعت و كشاورزي و گردشگري و ... به رخوت كشيده شد كارخانه هاي بسياري تعطيل شدند و بسياري با تعديل نيرو و كاهش ظرفيت توليد مواجه شدند و بيكاري افزايش شديدي يافت..
در 8 سال اخير به دليل سياستهاي به شدت غلط اقتصادي و سوءمديريتها و تحريمها و .. ارزش پول ملي كشور به شدت سقوط كرد..
دولتهاي نهم و دهم به خصوص تيم اقتصادي دولت و هيات رييسه هاي مجالس هفت و هشتم بايد به خاطر فجايعي كه در اين سالها در اقتصاد كشور به وجود آمد در دادگاهي صالحه محاكمه شوند.. اما حيف كه قوه قضاي ما در برخی موارد چندان قاطع نيست . آيا نبايد اينها كه زندگي و معيشت حداقل 70 ميليون ايراني را با مشكلات شديد مواجه كردند و عزت ملي - پول ملي- را لگدكوب كردند محاكمه شوند؟! (1480899) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۹ ۱۲:۴۲:۴۹
آقای روحانی تورو خدا بداد میراث فرهنگی این کشور برسید اینا با این سیاست بازباشون نو این هشت سال میراث فرهنگی ایران رو نابود کردند . (1481734) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۵:۱۸:۰۶
از رئيس جمهور منتخب مي خواهم که پايبندي خود را به قول هايي که به مردم داده اند در عمل ثابت کنند و با پيروي از منويات امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب مانع سوء استفاده احتمالي اطرافيان خود باشند تا رئيس جمهور موفقي باشند. (1479949) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۲۰:۴۲:۲۴
ایشون از منویات کسی اطاعت نخواهد کرد. فقط قانون گرایی (1480627) (alef-10)
 
هم میهن
۱۳۹۲-۰۴-۱۰ ۰۰:۰۰:۱۵
دین اعتدال می گوید اما به شرط حفظ حریم همه ی افراد.چه به اصطلاح مذهبی ها و چه به غیر مذهبی ها.چه بی دین و چه با دین (1482908) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۵:۱۸:۲۴
از نمايندگان محترم مجلس درخواست مي شود در راي اعتماد به دولت جديد تنها به تخصص و تعهد و ولايتمداري افراد راي دهند نه قدرت و ثروت. مواظب باشند فريب شعارهاي فريبنده و نيز فشارهاي اين روزها که از سوي ساکتين و فتنه گران بر زبانها جاري مي شود را نخورند. (1479952) (alef-10)
 
azade
۱۳۹۲-۰۴-۰۹ ۰۹:۱۴:۳۹
ای بابا شما هم هنوز دست از سر مطالبات 88 مردم برنمی دارید . دید که در این انتخابات مردم به کی با چه گرایشی رای دادند باز می گوییدفتنه و اینجور چیزها . حاجی تمام شد دوره شایعه سازی (1481399) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۵:۲۲:۴۵
از قول اين جانباز شيميايي خطاب به آقاي حسن روحاني رئيس جمهور منتخب کشور بنويسيد نوع چيدمان کابينه جديد اولين رمزگشايي از کليد تبليغاتي ايشان مي باشد. بايد منتظر ماند و ديد چه اتفاقي مي افتد - اميدواريم در کابينه جديد اثري از فتنه گران و ساکتين فتنه ديده نشود (1479965) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۲۰:۰۸:۱۵
از قول این رزمنده و فرزند شهید هم به این جانباز عزیز بفرمایید که جلیلی رای نیاورده ها. روحانی رای اورده. باور کن برادرم. (1480569) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۹ ۰۷:۴۹:۳۹
خیلی با حال جواب دادید (1481230) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۲۲:۳۷:۲۳
اگر منظورتان کسانی است که با قلدری ئو ندانمکاریمملکت را به این روزدرآورده اند باید بگویم درست میگویید و الا انگار هنوز رای و نظر مردم را نشنیده اید (1480859) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۵:۲۴:۴۱
کساني که موقع ثبت نام براي نامزدي رياست جمهوري طي هماهنگي با دانه درشت هاي بازار، قيمت دلار و سکه را به صورت موقت پايين آوردند چرا در طول اين چند سال اجازه ندادند قيمت ها پايين بيايد تا مردم به زحمت و سختي نيفتند (1479973) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۵:۵۹:۰۴
وقتی دولت با میلیاردها دلار درامد اوضاع بازار رو به دلال خرده مثل جمشید بسم ا... ربط میده بایدم از هموطنام انتظار داشته باشم این حرفا رو بزنن!
دوست عزیز
در همه جای دنیا خوش بینی و بدبینی نسبت به اقتصاد میتونه بر قیمتها تاثیر بذاره. بورس همینه دلار و سکه هم همین. حذف تحریم بانک ملت حدود 150-200 تومن دلارو افت داد. خوب مردم با حضور آدمایی مثل هاشمی روحانی و خاتمی و ... امیدشون به رفع تحریما بیشتر میشه و طبعا تاثیر میذاره. شماها مخصوصا یادتون باشه آقای احمدی نژاد همه مشکلاتو انداخت گردن تحریم. پس حذف یا احتمال حذفش میتونه تاثیرش زیاد باشه
نکته دیگر
دولت در ایران بر همه چی سیطره دارد. قیمت دلار دوره خاتمی رو در نظر بگیری با همین تورم ایران و جهان به قیمت 3300 واسه دلار در امروز میرسی. قبلا دولت این قدر دلار تزریق کرد که مصنوعی قیمت رو کشید پایین و یهو فنرش در رفت که هر دو اشتباه بود. الانم دولت دلارش واسه کنترل بازار از وسع امثال هاشمی و دارو دسته اش قطعا خیلی بیشتره. حتی در شرایط تحریم و با 1/3 فروش نفت دولت میتونه بازار رو بکشه پایین ولی داره احتیاط میکنه تا صادرات متنوع شه و تحریم فلج نکنه که فشارش روی مردمه ولی خوب تا حالا که نجات بخش بوده.
من یه جوونم نه شغل دارم نه زن. وقت دوتامم هست. دلار و سکه هم ندارم ولی هر اسکلی میدونه این فتیله پایین و بالا اومدنا احساسی بود و فقط به خاطر امید به آینده است ولی مهمتر از اینا ثبات دلاره تو قیمت واقعیش ولی موازی با افزایش درامد مردم البته به شرط رونق تولید و افزایش عرضه کالا که ان شاا... اتفاق بیفته (1480086) (alef-13)
 
هادی
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۲۲:۲۹:۳۶
ببخشید. اگه مثلاً با روی کار آمدن جلیلی هم قیمت دلار پاییم میومد شما همین توجیه رو داشتی که واکنش مثبت بازاره!
اگه پایین آمدن قیمت دلار نتیجه خوشبینی به اقتصاده، دوباره بالارفتن قیمتش نتیجه چیه؟!!!
همونایی که در طی چند روز قیمت دلار رو به زیر 3000 رسوندند، همون ها دویاره طی چند روز قیمت دلار رو به 3400 رسوندند. (1480836) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۷:۰۴:۰۲
رئيس جمهور منتخب ملت با تدبير در دولت تدبير به دشمن امتياز بي مورد ندهد و هم اينکه در داخل مسائل کشور را به خوبي حل و فصل و کنترل کند. نه اينکه از اول کار براي دشمنان غلط انداز شود که ما اهل سازش و نرمش با غرب هستيم و بخواهند از دولت آقاي روحاني امتياز بگيرند. اگر بخواهيم در برابر غرب کوتاه بياييم دشمن گستاخ تر مي شود. بنابراين نبايد از مواضع اصولي و اسلامي خود در برابر غرب کوتاه بياييم و بايد منافع ملي خود را بر همه چيز ديگر ترجيح دهيم. (1480219) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۷:۰۴:۳۰
اين انتخابات سراسر درس بود. از همه مهمتر به فتنه گران و سران فتنه درس بزرگي داد که وقتي از رقيب انتخاباتي خود شکست مي خورند اخلاق داشته باشند و به رقيب پيروز خود پيام تبريک بفرستند. نه اينکه به نشانه اعتراض سطل زباله آتش بزنند و مزاحمت براي شهروندان به وجود بياورند. (1480220) (alef-10)
 
منتقد الف
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۲۱:۲۹:۱۱
اينقدر فتنه و سران فتنه گفتيد خسته نشديد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!مثل اينكه خودتان هم بدتان نميايد ديگران را قلقلك كنيد.موضوع يادداشت سخنان يك رئيس جمهور منتخب است نظري راجع به آن داريد بيان كنيد نه مثل ضبط صوت هي به ياد فتنه و سران فتنه و تكرار و تكرار و تكرار آن.دولت فخيمه شما پدر ملتي را درآورده است هنوز شماها دست بردار نيستيد؟!"الف" درج كن تا بلكه اين آقايون بفهمند زمان اين تكرار مكررات گذشته است. (1480735) (alef-13)
 
مسعود
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۲۳:۰۰:۴۵
خيلي شگفت آور است كه جريان تندروي اصولگرايان نظير كيهانيها و رجانيوزيها و ... كه قبل از انتخابات به آقاي روحاني مي تاختند و ايشان را نماينده جريان سازش و نفاق و خودباختگي در برابر غرب و ... القا مي كردند كساني كه روحاني را يك بار نيز اصولگرا نناميدند و برعكس به خاطر اينكه مواضع آقايان هاشمي و خاتمي را بيان مي كند و اين بزرگواران را احترام مي كند به او تاختند بعد از روز انتخابات در يك چرخش 180 درجه . او را اصولگرا ناميدند و راي او را از اصلاح طلبان و ميانه روها ندانستند و بالاتر از آن غيرمستقيما به دنبال سهم خواهي از كابينه و دولت آينده برآمدند!!
من واقعا در شگفتم كه اينها چقدر خودشيفته و مغرورند.!
تا ديروز احمدي نژاد براي اينها معجزه هزاره سوم بود و نماينده جريان ارزشي و انقلابي و احياگر ارزشهاي انقلاب و قطع كننده دست مفسدين اقتصادي و رانت خواران و ... اما امروز او را طرد مي كنند چون تاريخ مصرفش براي اينها تمام شده است و ديگر كارايي ندارد!
پدران ما انقلاب كردند تا سياست را اخلاقي و ديني كنند اما در قاموس و مانيفست اين آقايان. دين و اخلاق. سياسي شده است و براي رسيدن به قدرت هر وسيله نامشروعي هم به نوعي مشروع است!! (1480912) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۹ ۱۰:۰۹:۵۲
اتفاقا این انتخابات درسی بود به کسانی که حقوق شهروندی را نمیدانند و خو کردند به نام ملت حرف بزنند ، از طرف مردم تصمیم بگیرند در کشورهای منطقه از بیت المال قدرت نمایی کنند و هزینه مردم را زیاد کنند. بهتر است چشمان خود را باز کنی !! (1481468) (alef-13)
 
اميرحسين
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۷:۴۶:۳۳
دو كلمه سواد داشتي اين حرفو نميزدي.
اقتصاد الاكنگ اسباب بازي نيست كه يكي بخواد با دست خودش بالا پايين كنه. اقتصاد يك مملكت برايند نيروهاي توده مردم است. براي نمونه طبق گفته رئيس كل بانك مركزي 18.5 ميليارد دلار به صورت خانگي دست مردم است ميداني اين رقم يعني چه؟ كسي 10 درصد اين رقم را هم داشته باشد تو ليست ثروتمندان دنيا قرار مي‌‌"گيرد.
از توهم و تحليل‌هاي آبكي عامه‌اي بياييد بيرون. اقتصاد يك علم است و سازو كار خود را دارد اگر دنبال موفقيت هستيد بايد به سازو كارهاي آن احترام بگذاريد.
در اقتصاد بحثي هست به نام انتظارات كه ناشي از نگاه تيزبين فعالان اقتصادي به سمت و سوي آينده وضعيت اقتصادي و وضعيت بازارها شكل مي‌‌گيرد. تغيير قيمت ارز و سكه چه در زمان ثبت نام آقاي هاشمي و چه در زمان پيروزي آقاي روحاني از اين قضيه ناشي مي‌شود كه فهم ان هم سخت نيست. درست مثل زماني كه جنگ تمام شد و به دليل اينكه همه انتظار داشتند با رفع جنگ كسب و كارها رونق بگيرد پول ملي تقويت شد و دلار پايين امد.
از الف خواهشمند است با قلم دكتر توكلي واقعيت اين قضيه و شائبه را براي عموم مردم تشريح كند. در غير اين صورت بنده حاضرم مطلب بنويسم (1480301) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۹:۱۸:۴۷
خیلی به نکته ظریفی اشاره کردین ولی سیاست دولت کنونی و گرفتن ماب التفاوت ارز مرجع ومبادله ای نیز بی تاثیر نبود (1480465) (alef-10)
 
سیدمحمد
۱۳۹۲-۰۴-۰۹ ۰۸:۳۲:۲۲
نظر دهنده محترم15:24:41
بیشتر از نظر شما برای آن 51 نفری که به نظر شما امتیاز مثبت داده اند متاسف شدم.آن آدمی که شما از قدرتش دم می زنی حتی زورش نرسید از رد صلاحیت خودش جلوگیری کند.واقعا برای این طرز تفکر باید افسوس خورد.این 8 سال همه چیز دست اعوان و انصار شما بود.من به جای شما بودم یک مقدار خجالت می کشیدم و حرف نمی زدم تا چند صباحی بگذرد هموطن محترم ! (1481308) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۵:۲۵:۳۷
رياست محترم جمهور منتخب توجه داشته باشند که برخي گفتارها و حرکات ناصواب و خلاف اخلاق ، ظاهرا از قبل سازماندهي شده بود و در جشن پايکوبي حضور مردم در انتخابات به چشم مي خورد. اين اندک کم خردان از دالان تاريکي بيرون آمده اند و قصد داشتند هم ارزشهاي حضور مردم را به نفع خود رقم زنند و هم حاشيه سازي نمايند. هر چند کسوت روحانيت شما اجازه نخواهد داد که ارزشهاي ديني و پاسداشت خون شهدا و امام راحل(ره) اسير اين تمايلات گردد. ولي کمترين انتظار مردم منتظر به رفع مشکلات اين است که اجازه ندهيد چنين افرادي از اعتماد شما سوءاستفاده کرده و در بدنه دولت آينده جاسازي شوند و آنچه که بر سر دولت قبل در دور دوم آمد از حالابر امور کشور سايه اندازد. موفق و پيروز و ولايتمدار باشيد. (1479978) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۹ ۰۷:۲۹:۰۵
كدوم مردم؟
مردم همانهايي هستند كه آمدند خيابان و بدون دعوت سازماني يا جايي خودجوش شروع به شادماني كردند چه پس از پيروزي روحاني چه صعود تيم ملي فوتبال.
وكيل وصي قيم هم نمي‌خواهند با عملشون حرفشون را زدند به جاي تكليف تراشي براي آنها خوب دقت كن ببين خواست جامعه چي هست.
حكومت براي خدمت به جامعه است آقا بالاسر كه نيست مي‌فرماييد چنين كن و چنان كن. (1481203) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۵:۲۷:۲۷
ما ملت ايران هميشه پشت سر رهبرمان هستيم و ايشان را هيچ وقت تنها نمي گذاريم. ان شاءالله به حق ائمه اطهار(ع) و خون شهيدان رئيس جمهور منتخب بتواند فقط در راه اعتلاي نظام جمهوري اسلامي قدم بردارد. (1479986) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۵:۳۰:۳۱
اينکه مردم به خاطر خلق حماسه سياسي به خيابانها بريزند و شادي کنند، ايرادي ندارد ولي متاسفانه برخي فرصت طلب و سودجو از هر موقعيتي دنبال بهانه دادن به دست دشمن هستند. رفتار برخي از جوانان در خيابانهاي شهر پس از اعلام نتايج به هيچ وجه شايسته جوان ايراني نبود. (1480008) (alef-13)
 
A
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۲۲:۵۶:۵۱
اصلا شما رو نمی فهمم . شما چه صلاحیتی داری که راجب رفتار مردم نظر میدی ؟ (1480906) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۵:۳۱:۰۸
نتيجه انتخابات رياست جمهوري پيروزي امت و امام است. دشمنان داخلي و خارجي بي جهت ذوق نکنند.

ما آموخته ايم که به اصلح راي دهيم حتي اگر هفتاد و دو نفر باشيم (1480010) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۵:۳۱:۲۹
آقاي روحاني در کنفرانس مطبوعاتي خويش اظهار داشت مردم اميد را بازگرداندند. به ايشان عرض مي کنم در ميان مردم اميد وجود داشت بايد جلوي کساني را که سياه نمايي مي کنند و تخم نااميدي مي پاشند، گرفت. (1480011) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۹ ۰۲:۰۹:۲۹
اگر امید وجود داشت، چرا نامزد شما رأی نیاورد؟! (1481107) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۶:۵۹:۳۶
اولويت اول دولت جديد بايد اين باشد که به مسلمانان عزت بدهد و در جهت حفظ ارزشهاي به دست آمده که خون بهاي شهيدان است تلاش نمايد. (1480198) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۲۰:۵۶:۲۴
دیگه ارزی نداری؟
برو بفرشش میاد پایین.
برو مطالباتتو از جلیل جونت پیگیری کن (1480663) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۶:۵۹:۵۳
با اينکه به آقاي روحاني رئيس جمهور منتخب کشور راي نداده ام ولي براي ايشان آرزوي موفقيت مي کنم. معتقدم اگر رهنمودهاي دلسوزانه رهبري را سرلوحه برنامه کاري خودشان قرار بدهند نزد خداوند و مردم سربلند خواهند شد. (1480199) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۲۰:۵۸:۵۲
من هم معتقدم اگر در جهت خواست اکثریت مردم حرکت کنه که خودش هم قول داده موفق خواهد بود (1480667) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۷:۰۰:۳۶
در حالي که رئيس جمهور جديد در کشور در حال مستقر شدن است رئيس جمهور روسيه گفته ايران بايد غني سازي 20 درصد را متوقف کند تا غربي ها زمينه را براي برداشتن برخي تحريم ها فراهم کنند. بايد بگوييم چرا شما سلاح هاي اتمي بي شمار خود را معدوم نمي کنيد؟ چرا به حقوق بديهي ايران تعرض و کنايه داريد؟ امروز اگر دست از انرژي هسته اي برداريم هيچ چيزي نداريم که غرور ملي خود را بازيابي کنيم. قدرتهاي استعماري با درصد غني سازي مشکلي ندارند، هدف آنها تضعيف کردن ايران است و نمي خواهند ايران قوي شود. ولي کور خوانده اند، ما هرگز از منافع مسلم خود عقب نشيني نمي کنيم. (1480203) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۱۰ ۰۹:۰۹:۵۴
ببین اخوی انرژی هسته ای با شکم خالی نمیشه عزیز یا باید تو این دنیا قوی باشی مثل کشورهای جهان اول یا باید خودتو بچسبونی به یه کشور قدر مثل کاری که کشور کره جنوبی کرده هم استقلالش و حفظ کرده وهم مردمش دارن با خوبی و شادی زندگی میکنن وتازه کل دنیا هم از محصولات و تکنولوژیشون استفاده میکنند فکر میکردیم مردم خواستشونو تو 24 خرداد مشخص کردن ولی شماها هنوز نفهمیدین !!! (1483300) (alef-6)
 
مسعود
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۲۲:۴۶:۱۲
اولين وزير اقتصاد دولت احمدي نژاد شخصيت برجسته و دانشمند و فرهيخته دكتر دانش جعفري بود. باعث تاسف عميق بود كه آقاي احمدي نژاد با غرور و خودشيفتگي عجيبش . به راحتي ايشان را بركنار كرد. آقاي دانش جعفري به درستي نتوانست مشي كاملا غلط اقتصادي دولت را كه با بديهي ترين اصول علم اقتصاد ناسازگاري داشت تحمل كند.. (1480886) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۳:۴۴:۴۰
باید صبر کرد و در عمل معنی اعتدال گرایی روحانی را دید.

احمدی نژاد هم حرفهای زیبایی می زد. اما در عمل چیز دیگری از آب درآمد.

امید است حرف و عمل روحانی یکی از آب درآید.

امیدواریم. (1479622) (alef-10)
 
مرتضی
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۴:۱۴:۰۸
احمدی نژاد هیچ وقت حرف های زیبا هم نزد. فقط فرافکنی کرد. اگر هم زد، چون باور نداشت کسی هم باور نکرد. (1479709) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۵:۰۳:۲۹
باز هم انتخابات تمام شد و بازي گروه ها و احزاب سياسي که کدام حزب پيروز و کدام گروه سياسي بازنده شده شروع گرديده است. در حالي که پيروز واقعي هر انتخاباتي مردم و نظام و بازنده اصلي دشمنان و بيگانگان هستند. (1479896) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۵:۰۴:۲۷
از رئيس جمهور منتخب درخواست مي شود با متوليان فرهنگي تدبيري بينديشند و بهترين راهکارهاي مقابله با پديده بدحجابي و بي حجابي را اتخاذ کنند. واقعا جنگ نرم و قتل عام فرهنگي غرب روي برخي افراد که بضاعت ديني و ايماني کمي دارند اثر گذاشته و جامعه را به سمت انحطاط مي برند. (1479899) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۹ ۰۷:۳۷:۲۲
داداش آدرس اشتباهي نده.
رئيس جمهور در عرصه فرهنگ و اقتصاد بايد كارهاش را با اولويت انجام دهد و ضروري‌ترين و فراگيرترين كارها را اول انجام دهد.
خودتان قضاوت كنيد دروغگويي مشكل فرهنگي بزرگ‌تري است يا بي حجابي؟ فساد اداري و رشوه‌خواري جرم بزرگ‌تري است يا بي حجابي؟
تزوير و دو رويي و با نام دين نان خوردن بدتر است يا بي حجابي؟
بي اخلاقي و دين گريزي در نتيجه اعمال مسلمان‌نماها بدتر است يا بي حجابي؟
(1481215) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۵:۱۸:۵۷
رئيس محترم دستگاه قضا مي فرمايند با هيچ کس مماشات نمي شود و طبق قانون برخورد مي شود پس شايسته است همان طور که براي شخص دوم کشور حکم قضايي صادر مي شود براي عوامل فتنه و باندهاي قدرت و ثروت و فساد نيز حکم صادر کنند تا مردم سخن شان را باور کنند. (1479953) (alef-10)
 
حسین
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۲۳:۳۰:۲۱
وقتی احمدی نژاد که رئیس جمهور مملکت است و پشتیبانی تمام اصولگرایان را در این 8 سال پشت سر خود داشت برای خود خط قرمز قائل است و نمی گذارد به تخلفات اطرافیانش رسیدگی شود پس چرا دیگران این خط قرمز ها را برای خود قائل نباشند؟ (1480958) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۵:۲۳:۲۶
بايد تاسف خورد که يک عده تمام خدمات ارزشمند دولت را به خاطر چند کار اشتباه ناديده مي گيرند. بنويسيد انصاف هم خوب چيزي است ولي بعضي ها ذره اي انصاف در وجودشان نيست. (1479969) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۵:۲۶:۴۵
به مدعيان تقلب و انتخابات مهندسي شده مي گويم از اصولگرايان درس اخلاق ياد بگيرند که اگر در دوره هاي بعدي مطلوب شما راي نياورد به سطل زباله ها روي نياوريد. (1479983) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۲۱:۰۱:۴۷
هنوز ما در مورد 88 حرفی نزدیم. شما فقط مونولوگ داشتین ولی از این به بعد که دیالوگ اکثریت با اقلیت برقرار بشه خیلی از مسائل روشن خواهد شد. 4 سال صبر کردیم و شما تاختین الان دیگه باید حرف های ناگفته ی مارو بشنوید (1480676) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۹ ۰۰:۳۹:۰۴
نوکرتم رای مردم سال 84 هم همین بود که الانه یه کم فکر کن طرفدارهای ریس جمهور سال 84 هیچ وقت به روحانی رای نمیدن حالا کل ارا منهای هجده میلیون میشود رای داده شده به رئیس جمهور سال 84 (1481038) (alef-13)
 
علي
۱۳۹۲-۰۴-۰۹ ۰۹:۱۱:۴۷
مسئله فتنه 88 كه ظلم عظيمي به كشور و ملت بود قابل برسي و موشكافي منطقي و منصفانه است البته با حضور همه افكار و جناح هاي سياسي وگر نه يك طرفه به قاضي رفتن راحت است و همين ميشود كه تا بحال به خورد ملت داده ايم و اين حود ظلم مضاعف به ملت است. لازم نيست سياه نمايي كنيم همان طور كه لازم نيست حود شيفته باشيم و خود را ملاك و محور حق و باطل بدانيم . شايد اشتباه ميكنيم و عمل و فكر و نظر خور را حق جلوه ميدهيم . اجازه بدهيد بحث فتنه 88 با حضور دو طرف دعوا برسي شود تا معلوم شود كه سهم هر كس و هر گروه و جناح به چه ميزان بوده است و اين به عدالت و اعتدال نزديكتراست ... فقط و فقط به شيوه قضاوت و عدالت علوي است كه حق معلوم ميشود و فتمه گر ان واقعي معرفي خواهند شد... ان روز است كه سيه روز شود آنكه در او غش باشد (1481393) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۵:۲۸:۵۲
از نظر بعضي ها اگر نتيجه انتخابات به نفعشان تمام شود دموکراتيک ترين انتخابات برگزار شده ولي اگر نتيجه مخالف خواسته آنان شود بايد به خيابان ها بريزند و سطل هاي زباله را آتش بزنند. دعا مي کنيم خداوند به اين جماعت قدري انصاف بدهد. (1479998) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۵:۲۹:۵۲
شکايت از رئيس جمهوري که اين همه براي ملت زحمت کشيده است کار هر کس و هر گروهي که باشد در اين برهه از زمان جايز و روا نيست اميدواريم خداوند کشور را از دست و زبان و رفتار معاندان به نظام نجات دهد. (1480004) (alef-13)
 
siamak
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۶:۳۷:۱۹
جانا سخن از زبان ما می گوئی (1480145) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۷:۰۳:۲۳
حضور 72 درصدي ملت رشيد ايران در انتخابات 24 خرداد و راي قاطع بالاي 18 ميليوني به رئيس جمهور منتخب ايران اسلامي به جهانخواران و کنگره کاخ سفيد و جامعه اطلاعاتي آمريکا و اتاقهاي فکر و فرمان قدرت هاي غربي يک پيام صريح و روشن داد که در برابر اراده و يکپارچگي ايران اسلامي هيچ گزينه اي روي ميز نداريد. (1480215) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۲۱:۰۴:۱۷
شما نمیخواد پیام مارو به نفع خودتون مصادره کنی. ما پیاممون به جهان گفتگو وعامل هست. شما همون شعار مرگ بر اینو اونتو بده ... (1480683) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۸:۰۲:۲۸
توصیه میکنم سخنرانی 8سال پیش آقای رئیس جمهورو مطالعه کنید من که وقتی خوندم داشتم شاخ درمیاوردم دقیقا چیزایی که روشون تاکید داشتو زیرپا گذاشت (1480321) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۵:۱۰:۱۲
برخي سران فتنه امروز که مي بينند حرف اعتدال خريدار دارد ژست اعتدال طلبي گرفته اند غافل از آن که مردم افراط گري هاي 8 ساله و نيز سال 1388 آنها را فراموش نکرده اند. (1479920) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۸:۱۲:۴۳
شما با اين طرز حرف زدنت اعتدال طلبي؟ (1480343) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۵:۱۲:۴۱
ببخشید احمدی نژاد کی حرف قشنگ میزد؟؟؟ (1479926) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۳:۵۸:۳۳
اگر اقتصاد العان بد است دلیل نمیشود که اقتصاد زمان اصلاحات خوب بوده، نه خیر بد بوده و نباید بازگشت به عقب داشت باید حرکت رو به جلو باشه....در مورد فرهنگ هم در زمان اصلاحات و چه العان اصلا خوب نیست. (1479669) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۴:۳۹:۳۲
صحبت شما دوست گرامی درست نیست چون :

همه جای دنیا هنگام تورم ، اسکناس درشت چاپ می کنند :

آقای خاتمی اسکناس 1000 تومانی تحویل گرفت و پس از 8 سال اسکناس 2000 تومانی تحویل داد

جناب احمدی نژاد اسکناس 2000 تومانی تحویل گرفت و در 3 سال اول 5000 تومانی ، 50 هزار تومانی و 100 هزار تومانی و هنوز تحویل نداده است

( ماهیت ایران چکهای 50 هزار تومانی و 100 هزار تومانی در یک بار مصرف بودن آنها بود که نقدینگی تولید نشود و پس از برگشت به بانک از دور خارج می شدند نه اینکه مانند اسکناس رد و بدل شوند )

الف لطفا انتشار بدهید

سپاسگزارم (1479826) (alef-10)
 
علی
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۲۱:۱۸:۵۰
یعنی با این استدلال شما دولت انگلیس از قرن گدشته تا کنون هیچ تورمی نداشته که اسکناس بالا تر از 50 پوندی چاپ نکزده است . (1480710) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۴:۴۴:۳۰
خواهش میکنم وقتی راجع به اقتصاد و فرهنگ و ... دیگری که در زمان اصلاحات و الان میخواهیم مقایسه کنیم با شاخص و عدد و رقم این کار راانجام دهید . الان در دنیا برای سنجش همه اینها شاخص وجود دارد اگر در زمان اصلاحات بد بود الان چی باید بگیم !!!! (1479849) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۵:۱۲:۵۹
بله "العان" هم نمیتوان به حرفهای اقای روحانی اعتماد کرد!!! و "حتمن" هم ایشان حرکت رو به جلو باید باشه و گرنه از همین "العان" شکست ایشان حتمیه!!!!! (1479928) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۵:۲۷:۰۷
آيا حکومتي که فتنه گران در سال 88 ادعا مي کردند 11 ميليون راي را جابه جا کرده نمي توانست 270 هزار راي بيشتر از پنجاه درصد آقاي حسن روحاني را نخواند تا انتخابات به مرحله دوم کشيده شود؟ آن آقايي که اين انتخابات را دموکراتيک ترين انتخاب دنيا دانسته که چنين نيز هست چرا در سال 88 با مدعيان تقلب همراهي کرد تا آن فتنه به وجود بيايد؟ (1479984) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۵:۳۲:۰۵
مردم هيچ احتياجي به مذاکره با آمريکا ندارند همچنين همه بدانند تحريمي که غربي ها و آمريکا يي ها دائم از آن دم مي زنند مختص کشور خودشان است نه ايران. اگر خيلي راست مي گويند بهتر است مشکلات کشورهاي خود را که ناشي از همين تحريم است حل کنند. اتفاقاً تحريم باعث پيشرفت در کشور ما مي شود.
همه بدانند و آقايان فتنه گران در گوش خود فرو کنند که ملت ذره اي از حق مسلم هسته اي خود کوتاه نخواهند آمد. (1480015) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۸:۰۴:۴۰
شما هم تو گوشت فرو کن که با مدرک فوق لیسانس بیکار، بی خونه، بی ماشین، و بی پولیم

ما هم دلمون زندگی می خواد نه زنده بودن (1480333) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۲۱:۲۱:۵۷
شما از جانب خودت حرف بزن. مردم نظرشون رو تو انتخابات دادن و وزن هر گفتمانی از جمله گفتمان شما مشخص شد (1480721) (alef-13)
 
مهدی
۱۳۹۲-۰۴-۰۹ ۰۰:۵۰:۵۳
«العان» این رشد منفی که طی هشت سال شاهدش بودیم، چه پیشرفت خوبی بوده، چه دلار ارزونی و چه تورم و بیکاری کمی، شما که وضعتون خوبه و مثل ما که شرکتمون ورشکسته شد، بیکار نشدین. احتمالاً ورشکستگی هم یه نوع پیشرفته و خبر نداشتیم

جناب الف، لطفاً نظر بنده را منتشر کنید تا اینقدر حرفهای بی حساب و کتاب رو شاهد نباشیم (1481053) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۵:۳۷:۰۱
مجیدجان " الان" درسته ،"العان" دیگه چیه؟ (1480032) (alef-13)
 
ایرانی...
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۹:۳۶:۴۷
دادا به دل نگیر لطفا که چرا املاش ضعیفه کاش اون یکی درساشو خوب میخوند-مطمعن باش که مسئول یه تشکلی هست....که میترسه تشکیلاتشو جمع کنند بنابرین حول ورش داشته (1480510) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۶:۵۸:۴۰
با عرض تبريک به آقاي روحاني و آرزوي توفيق خدمت به ملت بزرگ ايران ايشان هم روز آمدن محبوب هستند مهم زمان رفتن است. بدانيد که اين امت هم قدردان هستند و هم بصير آن ها انتظار خارج از توانتان هم ندارند. برايشان آرزوي موفقيت دارم. (1480195) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۷:۰۳:۰۶
حضور حماسه ساز ملت ايران را به محضر رهبر معظم انقلاب تبريک مي گويم. همانا اين حضور نشانه بيعت مجدد مردم با ولايت و نشان از ولايتمداري است. مردم ايران بار ديگر نشان دادند که در راه ارزشهاي انقلاب و نظام به پاي خون شهدا همچنان ثابت قدم ايستاده اند و به شعار حماسه سياسي عينيت بخشيدند و ان شاءالله به دنبال تحقق حماسه سياسي حماسه اقتصادي هم شکل گيرد. (1480214) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۲۱:۲۳:۵۵
من برای بیعت با هیچ کسی رای ندادم رای برای تغییر وضع موجود بود تا متملقین از ارکان حکومت دور شوند (1480722) (alef-13)
 
بیرانوند
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۲۱:۱۰:۱۲
آقای مخم و مخم مخالفم. شما کلا مخالف هستید؟ فرهنگ خاتمی چه کم داشت؟ در کل جهان فرهنگ خاتمی برای یک سال زبانزد شد این کم افتخاری برای ایران و ایرانی بود؟ با نفت 9 دلاری تورم تک رقمی شد کم بود؟؟بس کنید از این تعصب کورکورانه دست بردارید (1480696) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۲۲:۴۱:۲۶
اگه شما به رشد 7 درصد اقتصادی تورم زیر18 درصدی و ارتباطات با جهان میگی اقتصاد ضعیف باید بگم که یا ریاضیتون ضعیفه یا منطقتون (1480874) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۴:۲۸:۵۶
نكند مي خواستي فرهنگش همه پر از دروغ وكلك باشد.
مگر قبول نداري كه فرهنگ اقتصاد را هم مي سازد. (1479764) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۶:۵۸:۵۹
اميدواريم رئيس جمهور جديد منتخب کشور دست اطرافيان خويش را از سوءاستفاده از قدرت قطع کند و اجازه سهم خواهي به آنان ندهد در اين صورت ايشان را حمايت مي کنيم. (1480196) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۵:۱۷:۲۵
منظورت از فرهنگ دوران اصلاحات، فرهنگ بی بند و باریه دیگه؟ عزیزم شغل شریف شما چیه که دوست داری مثل اون موقع بشه! (1479944) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۲۱:۲۸:۲۶
شما ها فقط بلدین انگ بچسبونید. من به شخصه اصلاحات رو دوست دارم و به حرف های شما ارزشی هم قائل نمیشم (1480729) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۶:۰۴:۱۶
احسنت .همچین رئیسی انقلاب را تا 100 سال دیگر بیمه خواهد کرد. (1480093) (alef-13)
 
سعید
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۲۱:۲۰:۵۴
پس چرا وقتی زلزله میاد از روحانی تشکر نمیکنید (1480716) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۹ ۰۰:۴۴:۵۹
میدانم به موضوع مربوط نیست ولی بگذارید مسئولین ناله ما را بشنوند:
اجاره مسکن در تهران بطور سرسام آوری زیاد شده و صاحبخانه ها
مستأجرین را جواب میکنند ترا بخدا مسئولین فکری بکنند (1481045) (alef-13)
 
ناشناس
۱۳۹۲-۰۴-۰۹ ۰۸:۱۹:۵۸
سلام من با نظر شما کاملا موافقم ولی اگر روز قبل انتخابات اقایان هاشمی وخاتمی از ایشان حمایت نمی کردند الان ایشان قطعا رئیس جمهور نبود (1481277) (alef-13)
 
سلمان شکیبا
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۲:۴۸:۲۸
بزرگ ترین درس این انتخابات این بود که مردم از قلدری عده ای ناراحت بودند و به تخصص و تجربه رای دادند.
اگر تردیدها نبود که شما باید لا اقل شش میلیون رای را به روحانی اضافه کنید!
اگر مخالفان آقای روحانی بدنبال مقصر یا انتقام هستند بهتر است سری به موسسه کیهان، صداوسیما، یا موسسه آقای مصباح و سایر نهاد هایی که وظیفۀ اصلی خودشون رو یادشون رفته و غرق در نتیجه گرایی شده بودند، بزنند. (1479477) (alef-1)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۳:۳۵:۱۹
بنده معتقدم آقاي روحاني بايد پايبند به اعتدال ازجنس اسلام باشند كه بهترين الگوي عملي اعتدال اسلامي عملكرد ولايت فقيه در تاريخ 34ساله تشكيل انقلاب مقدس اسلامي در ايران ميباشد
بهتراست ايشان از افرادي كه از دايره اطاعت از ولي فقيه خارج شدند دوري كنند
با آرزوي توفيق وسلامتي براي ايشان (1479599) (alef-1)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۵:۱۰:۵۸
آقاي عارف در سخنان اخير خود گفته است با انتخابات رياست جمهوري 92 پرونده شبهه تقلب و تخلف انتخابات سال 88 براي هميشه بسته شد. از قول بنده بنويسيد همان موقع هم اگر نامزدهاي شکست خورده و سران حامي آن ها اخلاق شکست را رعايت مي کردند و به نامزد پيروز پيام تبريک مي فرستادند شبهه اي وجود نداشت. چنان که ديديم در اين انتخابات هم ساير نامزدها و طرفدارانشان که به آنها راي داده بودند رعايت اخلاق کردند و هيچ مشکلي به وجود نيامد. (1479922) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۹ ۱۲:۴۲:۲۳
کجا اسم سال 88 برده ؟؟؟؟؟ گفته باسه سال های بعد بسته شد . توهم (1481732) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۵:۱۵:۴۳
اگر پوزه آمريکا و غرب در سوريه به خاک ماليده نشود شرايط سخت تر خواهد شد. مسئولين ما هم بدانند تا وقتي که دست آمريکادر منطقه براي هر کاري باز باشد کشورهاي منطقه روي آرامش نخواهند ديد. (1479939) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۵:۲۹:۲۸
سرلشکر شهيد جهان آرا فرمانده سپاه خرمشهر: «بچه ها! اگر شهر سقوط کرد نگران نباشيد دوباره فتح مي کنيم، مراقب باشيد ايمانتان سقوط نکند.» (1480000) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۶:۵۹:۱۸
حضرت امام خميني(ره) به صراحت به شيطان بودن آمريکا اشاره کرده اند ولي بعضي از سياسيون و حتي دولتمردان ما حاضر نيستند در اعلام مواضع سياسي خويش با اين صراحت حرف بزنند. و کلام را در داخل دهانشان مي جوند و صحبت مي کنند! (1480197) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۷:۰۵:۰۶
خطاب من به کسي است که معتقد بود انتخابات آزاد نيست، کشور بحراني است، اعتماد مردم به نظام از بين رفته است. مشارکت بالاي مردم حاکي از اعتماد آنها به نظامي است که فتنه گران آن را به تقلب متهم کرده بودند. از آنها مي خواهم با خداي خود خلوت کنند ببينند بنده اويند يا بنده شيطان و نفس اماره؟! (1480222) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۲۱:۳۹:۱۶
من که با کلی نا امیدی و تردید به آقای روحانی رای دادم. ولی الان که نتیجه رو دیدم مقداری از اعتماد سلب شده ام برگشت. هر چند هنوز در مورد انتخابات 88 حرف ها دارم (1480754) (alef-13)
 
ناشناس
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۷:۲۶:۱۷
واقعا منظورتان مشابه سازی این شکست اصولگرایی به سقوط خرمشهره؟
واقعا فکر می‌کنید که دست آمریکا از آستین یه عبا پوش اومده بیرون و شما هم افسران این جنگید که می‌خواهید خرمشهر رو پس بگیرید؟ واقعاً خیال کردید اینکه الان مردم دارند از همه جهت رنج می‌برند فقط به خاطر دور شدن از یه سری آرمانهای عالیه.
برادران "دون کیشوت"مسلک بیدار شید. صبح به صبح از خدا بخواهید سایه توهم و جهل از سر هممون برداشته بشه. (1480258) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۸:۵۳:۰۰
شب دراز است و قلندر بیدار. (1480406) (alef-10)
 
سیدمحمد
۱۳۹۲-۰۴-۰۹ ۰۸:۵۱:۵۸
متاسفانه ایمان شما سقوط کرده است که حاضر به پذیرش رای مردم و تسلیم شدن در برابر رای مردم نیستید.الف منتشر نکن و هنوز هم از این افراد کینه توز که متاسفانه به اسم خدا ، دین خدا را ملعبه دست خود قرار داده اند حمایت کن.همه این حرفها جواب دارد و جوانان اصلاح طلب خوب بلدند چگونه جواب اینها را بدهند اما دریغ که شما جانبدار هستی و به مذاقت خوش نمی آید لذا منتشر نمی کنی که اگر منتشر می کردی این غافلان نادان ضد اصلاحات اینقدر به خواب نمی رفتند که فکر کنند کسی جوابی برای آنان ندارد.پس شما هم فردای قیامت برای به خواب رفتن این عده مسئول هستی. (1481354) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۵:۳۴:۲۵
تخصص و عوام فریبی و احتکار و تضعیف دولت و دشمنی و کارشکنی های گسترده و .... که البته از بین اینها تخصص که نداشتن رو بزرگ کردن و باقی رو که به جد در این 8 سال دنبال کردند رو لاپوشونی کردند ، حالا تو هی بیا بگو تخصص، میشه بفرمایید تخصص اقای روحانی چیه؟ و چه ربطی به مسائل امروز کشور داره، و تیمشون که هنوز هم کامل مشخص نیست. (1480025) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۳:۰۹:۵۵
اولویت این دولت باید بهبود اقتصادی باشه...این دولت باید مثل دوران اصلاحات رشد 6% اقتصادی داشته باشه و برای رسیدن به این هدف باید همون مدیرایی بیان که اون موقع سال80 تونستن این کارو بکنن... (1479540) (alef-1)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۶:۰۳:۱۸
ایکاش میفهمیدی کهش رایط امروز ما با سال 80 فرق کرده 12 سال گذشته! (1480090) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۲۱:۴۶:۰۱
فایکاش تو میفهمیدی که درامد دولت اصلاحات با نفت 8 دلاری حتی از دامد همین الان دولت، با این تحریم ها هم کمتر بود . ولی تو هشت سال اصلاحات، هر سال از میزان تورم کاسته میشد. رشد اقتصادی بیشترمیشد. بیکاری کمتر میشد. افراد شایسته بر مسند قرار می گرفتن. نمیدونم چرا این بدیهیات رو درک نمیکنین. مگر اینکه 8 سال گذشته برخلاف اکثریت مردم برای شما اومد داشته!!
هشت سال اصلاحات همراه بود با امید و پیشرفت
هشت سال اصولگرایان همراه بود با نامیدی و پسرفت.
در مورد 8 سال کارگزاران سنم قد نمیده. ولی فکر کنم بهتر از این هشت سال و بدتر از 8 سال اصلاحات بوده (1480769) (alef-13)
 
امیر
۱۳۹۲-۰۴-۰۹ ۱۳:۱۲:۰۴
البته به لطف تدابیر آقای احمدی نژاد، رشد 12 درصد باید داشته باشیم تا بعد از 4 سال برسیم به سال 84 (1481819) (alef-13)
 
mohamad
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۳:۱۱:۵۳
در مورد نحوه برخورد با دختران و پسران سخنانشان بسیار عالی و پدرانه بود.برعکس بسیاری از افراد که فقط خشونت را تجویز میکنند این نوع برخورد قطعا بازخورد مثبتی خواهد داشت.
امیدواریم همانطور که بار ها در سخنانشان از اعتدال گفتند در عمل هم همینطور باشند. (1479544) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۵:۳۳:۴۴
آقای روحانی

چرا سربازان غايب و فراري را جلب نمي کنند تا از فشاربه سربازان درحال خدمت کاسته شود؟ چرا تنها پسرم با ليسانس حقوق بايد سر مرز تايباد باشد درحالي که پدرش هم بازنشسته است. آن وقت خانم هاي تحصيل کرده پيشاپيش شغلشان تضمين شده است. (1480023) (alef-13)
 
فروغ
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۸:۴۶:۰۱
بازنشسته محترم تنها پسر شما می توانست کفیل شما شود وسربازی نرود.فکر نمی کنید ایشان به میل خودشان به سربازی رفته باشد؟این همه بی خبری از قوانین از شما بعید است. (1480393) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۹:۱۰:۵۱
من یک خانم تحصیل کرده هستم که 8ماهه دنبال کارم و وضع مالی خانواده ام هم اصلا خوب نیست طوری که دست مادرم شکسته و ما نمیتونیم ایشون رو دکتر ببریم ان وقت شما میگید خانم های تحصیل کرده پیشاپیش شغلشون تضمین شده هست ؟؟؟؟؟!!! (1480448) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۲۰:۲۰:۵۵
پسرت لیسانس حقوق گرفته هنر کرده؟ الان همه فوق و دکترا دارن . می خوای خانم های تحصیل کرده رو بفرستیم سر مرز تایباد تا دلت خنک شه؟ (1480590) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۹ ۱۰:۱۷:۳۷
چه ربطی داره آقای بازنشسته؟؟!!! تحصیلات و کار و ...زنو مرد نداره ...شما برو با طالبان زندگی کن کار برای پسرت هم دارن (1481485) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۳:۱۵:۲۵
نکته اول :
جناب رئيس جمهور محترم در چند جا اشاره تلويحي به تهمت زدن در رسانه ملي کردند.
البته اين سخن في نفسه درست است.
آيا ايشان نبايد سخني در باره فتنه 88 داشته باشد.
آيا اينکه ميگويد اين انتخابات آينه نظام را شفاف کرد نبايد بگويد چه کساني کدر کرده بودند.
نکته دوم:
آيا براي رئيس جمهورمنتخب صحيح است بگويد من مطالبات آن عده اي را که به من راي دادند بايد محقق سازم؟!!
ايشان مي داند که يک دوم آرا را کسب کردند. اگر يک سوم افراد واجد شرايط را هم که راي ندادند به حساب بياوريم ايشان عملا منتخب يک سوم مردم هستند . (1479551) (alef-10)
 
رضا
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۳:۵۵:۵۹
شما اون يك سوم كه راي ندادند رو چه جوري به حساب جناح مخالف ريختيد. (1479660) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۸:۵۵:۰۹
بهش رای ندادن.
یعنی باهاش نیستن با گروه مخالف هم نیستن. (1480411) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۲۳:۱۲:۰۶
این آقایان چون نماینده تام‌الاختیار خداوند هستند، حتما از جانب خداوند به علم غیب هم مجهز شده‌اند و لذا هاله نور به آنها الهام کرده است که آن یک سوم که رای نداده‌اند، اگر می‌خواستند رای بدهند به همان تیپ‌های هاله نور رای می‌دادند!!!! (1480929) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۳:۵۸:۴۳
مطمئناً اکثر اون 30 درصدی که در انتخابات شرکت نکردند هم در صورت شرکت در انتخابات از بین کاندیدای موجود به دکتر روحانی رای میدادند نزدیک به 80% افراد جامعه رایشان دکتر روحانیه (1479670) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۴:۲۰:۳۹
هموطن عزیز اینجوری حساب نمیشه
ایشون 50.7 درصد از 72 درصد از واجدین شرایط را کسب کردند که برابر تقریبا 36 درصد کل واجدین میشه.
اگر این رقم را به علاوه ی 28 درصد واجد شرایطی که رای ندادند بکنیم برابر 64 میشه
این 64 درصد با رای دادن به اعتدال و یا رای ندادن اعتراض خودشونو به وضعیت فعلی اعلام کردند (1479733) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۵:۴۹:۰۸
اگر راي دهندگان مي خواستند راي دهند مي دادند.
من جناحي را براي آنها متصور نشدم.
فقط مي دانم آنها هيچکدام از شش نفر را قبول نداشتند.يعني بالتبع ريس جمهورمنتخب را هم قبول نداشتند. (1480056) (alef-10)
 
1001 "غصه"
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۴:۳۵:۴۷
میشه لطف کنید دست از سر اون 27 درصدی که رای ندادن بر دارید.
یاد بگیریم به نظر دیگران احترام بگذاریم.
هیچکس نمیدونه نظر کسانی که رای ندادن چی بوده پس خواهشن "رای ندادنشون" رو مصادره نکنید نه اینوری نه اونوری.
اگرما این یک جمله رو بفهمیم و به اون عمل کنیم بسیاری ازمسائل حل خواهد شد:
به رای و نظر اکثریت احترام بگذاریم حتی اگر موافق ان نیستیم (1479802) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۴:۴۱:۰۵
چشم به ایشان می گوییم اول مطالبات کسانی که به او رای ندادند و بعضا مخالفش بودند را برآورده کند اگر شد و عمری باقی ماند یک نگاهی هم به مطالبات آنها که به او رای دادند بیندازد! (1479835) (alef-10)
 
حسن
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۲۳:۰۵:۴۲
به قول عباس عبدي.. اصلا روحاني مال شما اصولگراها.. بگذاريد روحاني اقتصاد رو درست كنه. (1480919) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۳:۳۴:۴۳
آفرین.. رییس جمهوریعنی همین .. کسی که اعتدال و عقلانیت و امید هم تو حرفاش موج میزنه هم ایشالا تو عمل، نه مثل بعضی افراد که با حاشیه سازی فقط هزینه به مردم و نظام وارد کردند !!! (1479595) (alef-1)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۳:۳۵:۰۶
اوضاع اقتصادی و تحریمها آخرین حربه اسرائیل و آمریکای جهان خوار در این 34 سال بوده است. اگر از این مقطع حساس هم به سلامت عبور کنیم و به ثبات اقتصادی برسیم. برای همیشه دشمنان را بر سر جای خود خواهیم نشاند و آنها را عاجز خواهیم کرد. همچنین امسال سال خوش یمنی بوده است. برای مثال خبر صدر نشینی تیم ملی فوتبال در گروه جام جهانی و عملکرد باورنکردنی والیبال در شب گذشته نشان از حرکت رو به جلوی جوانان ایران و اشتیاق و امید به موفقیت نشانه های بسیار خوبی دارد. (1479598) (alef-1)
 
مرتضی
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۴:۱۹:۰۰
افراط گرایی ممنوع (1479728) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۷:۱۵:۰۸
یکی واسه من روشن کنه ! افراط یعنی چی , تفریط یعنی چی?لطفا... (1480241) (alef-10)
 
سعید57
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۲۱:۳۳:۲۶
افراط یعنی اونقدر بری جلو که از بام بیفتی و تفریط یعنی اینکه از ترس افتادن انقدر عقب عقب بری که از اینور بام بیفتی. (1480745) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۳:۳۵:۵۵
حالا چون ایشون رای آوردن دیگه آیینه نظام شفاف شد!!!!
معنای اعتدال را هم خواهیم فهمید آقای روحانی... (1479601) (alef-1)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۳:۵۸:۲۶
ما هم امدن پول نفت سر سفره های مردم را هم دیدیم و فهمیدیم که "سفره مردم" فقط در یک موردش 3000000000 تومان آب خورد و بقیه اش هم الله اعلم!!!

شاید در آینده گوشه هایی از آن پیدا بشود!!

پیشنهاد میکنم شما فعلا به فکر آماده کردن کفن های جیب دار خودتان باشید که 8

سال است خاک میخورده!!!! چون عنقریب به شدت هر چه تمام تر به ان نیاز پیدا میکنید!!!! (1479668) (alef-6)
 
فرشاد
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۵:۴۳:۵۸
کاملاً با نظر شما موافقم ولی 3 تا صفر کم گذاشتین! (1480047) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۳:۳۶:۰۱
خوب اين دوستمون هم مثل آقاي هاشمي 20 سال پيش، استادانه ميتونه يک ساعت حرف بزنه بدون اينکه چيزي گفته باشه ! (1479602) (alef-1)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۳:۴۶:۱۷
اینکه چیزی گفته باشه یا نگفته باشه به درک و بینش شنونده بستگی دارد. یک نفر از کلمه کلمه سخنان آقای هاشمی و یا آقای روحانی کلی مطلب درک می کند و یکنفر هم هیچ همچون خواندن سوره یس برای ........ (1479629) (alef-6)
 
irani
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۳:۵۰:۰۸
همین یک حرف رو فعلا داشته باش:

"حکومتی که ریشه در حمایت مردم دارد و از حضور رای دهندگان مشروعیت می یابد نه تنها از رسانه آزاد نمی هراسد بلکه از آزادی قانون مند رسانه ها استحکام بیشتری می یابد. " (1479645) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۴:۳۳:۰۰
شما یه بار دیگه با دقت مطالعه کن،به عنوان مثال اونجا رو که گفته:
"نمی شود ظلمی که در یک کشور دشمن بود بگوییم ظلم است و ظلمی که در یک کشور دوست بود بگوییم ظلم نیست. باید حواسمان باشد در دام معیارهای دوگانه گرفتار نشویم. "
نمیشه که همین اول کاری همه چیزو باز کنه،روحانی همین یک جمله رو پیگیری کنه خیلی از چالشها و اختلافات ما با دیگران حل میشه (1479784) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۵:۲۹:۳۳
مشکل شماها اینه که اگه یه نفر اومد گفت که من دزدا را میگیرم ، فلانی این کار کرد و از این دست حرفا و بگم بگم ... حرف زده و اگه یه نفری اومد از عقلانیت و تدبیر سخن گفت هیچی نگفته واقعا که (1480001) (alef-6)
 
محسن
۱۳۹۲-۰۴-۰۹ ۱۰:۳۲:۱۹
عزیزم شما خودتو اصلا ناراحت نکن برو نوار و فیلم های پرفسور محمود احمدی نزاد و بخر خواستی چیزای علمی و فرهنگی و سیاسی زیادی یاد بگیری گوش کن و لذت ببر!!!! (1481501) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۳:۴۵:۵۵
آقای روحانی نهایت سیاستمدار بودن خودشو نشون داد... (1479627) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۴:۲۲:۴۳
ما كه چيزي ازش نديديم .
اينم دقيقا" حرفاي احمدي نژادو ميزنه ! (1479738) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۵:۱۲:۴۷
کدوم شبکه رو دیدید؟ (1479927) (alef-10)
 
سیدمحمد
۱۳۹۲-۰۴-۰۹ ۰۹:۰۲:۰۰
احتمالا شما سخنرانی کس دیگه ای رو گوش نکرده اید؟؟؟؟!!!! (1481371) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۳:۵۰:۳۳
رای اصلاح طلب ها فراموش شود روحانی هم فردی بی پشتوانه بخش بزرگی از مردم می شود و در طرح هایش شکست می خورد. (1479646) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۴:۱۹:۲۹
بله دوست من حتما درست میفرمایید!!!!!

من هم مطمئنم که آقای روحانی در طرحهای مشابه اختلاس 3000000000 تومانی حتما شکست بخورد!!!!

چون ایشان قرار است قانونی عمل کرده، سازمان مدیریت و برنامه ریزی را احیا و

به مجلس و مردم پاسخگو باشد!!!

راستی،،، اصلا اصلاح طلب ها هم که از اول عددی نبودند!!!!! فلذا خود به خود

فراموش میشند!!! پس باز هم "حق" با شما است!!!! (1479729) (alef-6)
 
فرهاد
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۵:۴۷:۵۰
8 سال گفتین اصلاحات عددی نیست اما در عرض 3 روز تمام کاشته ی 8 سالتان را اصلاحات بر باد داد...

حزب گوهی را نباید عدد به حساب آورد که با امپراطوری رسانه ای عظیم سر جمع 30 درصد هم رای نیاوردند.

پس واقعا حق با "ماست "و نه شما (1480054) (alef-13)
 
امین
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۷:۲۱:۰۲
اصلا اصول گرایی در مملکت ما وجود نداشت و مردم به اصول گرا جماعت رای نمی دن.احمدی نژاد که رئیس جمهور شد گفتن این اصول گراست.
وقتی روحانی میگه با مشورت خاتمی وارد میدان شدم بعنی بخشی از تفکرش اصلاحاته.اصلاحات 8 سال ریاست کرد و الان می بینید که مردم آرزوشونه به 8 سال پیش برگردن (1480251) (alef-13)
 
سیدمحمد
۱۳۹۲-۰۴-۰۹ ۰۹:۰۴:۳۵
بابا بیدار شو دیگه دنیا رو آب برد ! صد درصد رای روحانی مال طرفداران اصلاحات است.رای اونها رو برداری به اندازه کاندیدای چهارمتون هم رای نمی آورد. (1481379) (alef-13)
 
سلمان شکیبا
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۴:۳۸:۱۸
قطعا فراموش نمی شود اما معنای حرف ایشان این است که اگر در تصمیم گیری و موضع گیری ها و در عزل و نصب ها کسی فکر می کند با بدهکاری به این جریان و آن جریان ضابطه جای خود را به رابطه می دهد این دولت وام دار و متعهد به جناح بازی نیست که این درد دل اصلاح طلبان و اصول گرایان واقعی است.
و انشاالله محقق شود. (1479817) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۵:۳۹:۱۶
بذارید منظور ایشون رو واستون روشن کنم، یعنی اگه اصلاحات رو فراموش کنه اونها شروع میکنن به کارشکنی و در نهایت روحانی شکست میخوره،
البته جز این چیز دیگه نیست چون اصلاحات رای نداشت وگرنه با هزار زحمت کاندیدای خودشو خونه نشین نمیکرد! (1480038) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۲۲:۰۵:۱۰
اصلاحات بالای 80 درصد رای داره. اگر نداشت که هی مدام به خاتمی سیگنال نمیدادین که اگر ثبت نام کنی رد صلاحیتت میکنیم.
الان اصلاحات محبوب تر از هر زمان دیگر است (1480798) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۳:۵۱:۵۵
روحانی مچکریم (1479651) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۴:۲۴:۲۶
لابد بابت افت جهاني قيمت طلا ، از ايشون متشكري !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! + !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (1479745) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۵:۱۸:۱۳
شما فردا اسرائیل را به حذف از روی نقشه تهدید کن ببین قیمت جهانی طلا تغییر می کند یا خیر؟
اگر ما نتوانیم تاثیر اقتصادی در قیمت جهانی طلا داشته باشیم با ایجاد تنش سیاسی می توانیم ان را بالا و پایین کنیم
زمانی که ارامش باشد قیمت نفت پایین و طلا هم پایین می اید
زمانی که تنش باشد نفت بالا رفته و طلا هم بالا می رود
البته افت فعلی قیمت طلا ربطی به ایران نداشت ولی بدانید با یک اظهار نظر نسنجیده می توان ان را همین فردا به 1700 دلار رساند (1479950) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۵:۴۲:۳۵
من به روحانی رای ندادم

اما صمیمانه ارزوی کامیابی ایشون ، مردم و کشورم رو دارم

با کسی هم لج نیستم

علی علیه السلام بعد از رحلت پیامبر نه تنها با خلفا دشمن نشد بلکه آنها را کمک نیز میکرد
یک سر سوزن پریوش باشیم (1480043) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۳:۵۶:۴۷
احسنت بر روحانی. درود بر روحانی. به امید ایران و ایرانی سربلند در دنیا (1479664) (alef-6)
 
احمدي از تهران
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۴:۱۶:۱۴
روحاني فقط بايد با كد خداي دنيا رابطه بر قرار كنه .
من به خاطر همين حرف روحاني به اون راي دادم . (1479718) (alef-6)
 
احمد
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۴:۴۳:۳۴
تحریم ها زیاد تاثیری نداره از قبل هم بوده مهم مدیریت داخلی
وقتی اقتصاد مدیریت نشود اینگونه میشه . (1479845) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۷:۰۲:۴۲
خود احمدی نژاد گفته علت گرانیی های لجام گسیخته تحریم. های بینلمللی است (1480213) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۵:۱۷:۱۰
يادش بخير !
توي مناظره تلويزيوني ، حداد عادل به روحاني انتقاد كرد كه چرا ميگي بايد با كد خداي دنيا ارتباط برقرار كرد ؟ (1479942) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۵:۱۹:۵۷
برای یه لقمه چربتر بریم زیر چتر کدخدا
هیهات من الذله فقط برای حاجت گرفتن خوبه نه برای عمل کردن مظلوم تر از امام حسین در عالم همین الان هم کسی نیست
این همه آدم برا حاجت محرم سینه میزنن نه برای مرام و مسلکش (1479956) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۶:۱۱:۳۱
شما چقدر ضعیف هستید که کشوری را کدخدا و خود را رعیت میدانید.
این نگاه حقیرانه و توهین آمیز است. (1480106) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۹ ۰۲:۲۸:۰۹
من اصلا رای ندادم اما اگر دین ندارید حداقل آزاده باشید. توی مناظره ها گفت که منظورم کدخدای اروپایی ها هست، وقتی از آمریکا دستور میگیرند.
چرا دروغ؟ چرا تغییر حرف؟ ضمنا فراموش نکنید که اکثریت مردم، 18 میلیون رای مستقیم بعلاوه 14 میلیون تحریمی و غیر مستقیم، رای شان روحانی و اصلاحات و اعتدال و عدم مقاومت بوده. ما خواهان رابطه با کشورهای مهم جهان هستیم (1481115) (alef-13)
 
محمد
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۶:۳۶:۱۱
دقیقا بنده هم بخاطر این حرفشان رای دادم احسنت (1480142) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۸:۱۳:۴۲
من نمیدونم والله! ملت از اینکه از باباشون درخواست کمک کنن و جیره خوارش باشن ابا دارن اونوقت مردم ما با افتخار میخوان نونشونو از نون دزدشون گدایی کنن میخوان رعیت آمریکا باشن نه عزیزم ایران ترکیه نیست عراقم نیست قطر و عربستان و کویتم نیست امثال شما انشالله به آرزوی رعیت بودن برسین امثال ما خوار و ذلیل خواسته هاتون نمیشیم (1480345) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۴:۱۸:۰۸
ما از روحاني « تغييرات اساسي » ميخواهيم . (1479726) (alef-6)
 
حافظه فراموش نشدني
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۴:۱۹:۴۱
روحاني نبايد وعده هايي رو كه داد فراموش كنه .
يكي از قول هاش اين بود كه با كد خداي دنيا ارتباط و گفتگو كنيم . (1479730) (alef-6)
 
محسن
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۴:۲۱:۵۶
به امیدعملی شدن نظرات ارزشمند اقای روحانی همه بپاخیزندچراکه تندروی وکند روی که نتیجه نداد اگراعتدال هم جواب ندهد ودرجامعه نهادینه نگردد معلوم نیست چه برسرمان خواهد امد.البته من کسی هستم که به اقای دکتر روحانی رای نداده ام ولی برای مووفقیت ایشان دعا میکنم (1479736) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۴:۲۵:۴۲
روحاني نبايد فراموش كنه كه اعتبارش ، از راي مردمه . (1479751) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۴:۲۷:۰۳
خوشحالم از اينكه احمدي نژاد و ضرغامي و قاليباف به پايان ماموريتشون نزديك شده اند . (1479755) (alef-13)
 
reza
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۴:۳۳:۳۶
متاسفانه فرمایشات اقای روحانی عمقی نداشت به نظر می رسد ایشان هنوز عمق فاجعه وبلایی که بر سر زندگی ومعیشت مردم امده درک نکردند وسخنرانی شان را شعار گونه اداره نمودند وابراز چهار کلمه ایهام دار مشکلی را حل نمی کند .معنی اعتدال گرایی این نیست که همه چیز را در لفافه دید وگفت .ایشان باید بیایند وبگویند برنامه های ایشان برای اداره کشور وحل مشکلات فعلی مملکت چیست من شخصا اعتقاد داشتم که اقای روحانی در زمان انتخابات بایستی برنامه خود را برای اداره کشور ارائه دهند منتها فقط بدلیل حمایت بزرگان به ایشان رای دادم واز این حق خود برای اشنایی با برنامه های ایشان گذشتم وحال پس از این سخنرانی بسیار نگران اینده کشور هستم.جناب روحانی یک بار گفتید اعتدال همه شنیدند لطف کنید سازتان را برای حل مشکلات مملکت کوک کنید واز تکرار این کلمه دیگر خوداری کنید تکرار بدهیات روان انسان را ازرده می کند وانسان را به این باور می رساند که شخص گوینده کاستی در بیان برنامه های خود داردوناتوان در اداره امور است (1479787) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۲۳:۴۷:۵۷
برادر عزیز شما باید بر اساس شناخت و اطمینان خود رای میدادید نه فقط نظر بزرگان / دوماً این بابا که هنوز وزرا را مشخص نکرده و یکماه دیگر قرار است شروع بکار کند پس مهلت دهید تا امور را سازماندهی کند بعد باید همه ما مراقب باشیم تا ایشان از قوانین و اهداف نظام تخطی نکند کاری که لازم بود در زمان احمدی نژاد میکردیم ولی بقول شما به خاطر نظر بزرگان انجام ندادیم و حالا چوبش را میخوریم (1480974) (alef-13)
 
آرش
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۴:۴۲:۴۶
اعتدال در ادبیات سیاسی امروزجهان به معنی ترس و وادادگی است!!! (1479840) (alef-6)
 
مرتضی
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۵:۴۶:۴۹
این فقط نظر شماست و اندک هم فکرانتان (1480050) (alef-10)
 
siamak
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۶:۴۹:۳۷
ادبیات سیاسی جهان!؟
چرا فکر میکنید به دنیای پیرامون خودتون اشراف دارید؟
به عاقبت کسانی که جهانی فکر میکردند و هیئتی مدیریت می کردند نگاه کنید.
خود بزرگ بینی چیز خوبی نیست برادر! نگاهی به پاسپورت و تحصیلات و اطرافیان و سایتهای اصولگرا و ... بیاندازید و اگر فیلتر شکن دارید سری هم به غیر مجاز ها بزنید آن وقت ادبیات سیاسی جهان را برای ما ترجمه کنید.
با احترام (1480173) (alef-13)
 
آبتین
۱۳۹۲-۰۴-۰۹ ۰۱:۵۱:۱۴
احسنت !!! ..همینجوری ادامه بدی به مدیریت جهان هم می رسی (1481101) (alef-13)
 
پیمان
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۴:۴۵:۱۸
درود بر اعتدال (1479851) (alef-6)
 
هدایت
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۴:۴۶:۴۲
قضاوت زود هنگام ( چه تعریف و بت کردن ، چه تخریب و تکفیر ) درباره آدم ها کار اشتباهیه ... یکی دو سال صبر مشخص میکنه که ایشون چجور آدمی هستند.

در مقام صحبت همه می توانند انسان هایی والا جلوه کنند

با این که به ایشان اعتقادی ندارم ولی امیدوارم وضع مملکت رو بهبود ببخشن (1479853) (alef-6)
 
ارسطو
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۴:۴۹:۲۹
من بهش رای ندادم ولی خوشم اومد! داره برای بعضی افراطیهای سهم خواه خط ونشون می کشه! (1479862) (alef-6)
 
علي اصغر
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۴:۵۷:۲۵
جناب آقاي روحاني عزيز، من به شما راي دادم؛ يك راي حزبي. اين حرف درباره‌ي خودم شخصا صادق است. اين راي بر اساس خواست اصلاح‌طلبان بوده. يعني اگر جناب خاتمي نمي‌گفت، محال بود به شما راي بدهم. و حالا حرفم اين است؛ بله، شما مي‌توانيد تعهدي به اصلاح‌طلبان نداده باشيد؛ اما حق نداريد بگوييد وامدار آنان نيستيد. شما چند روز پيش گفتيد هنوز حافظه‌تان ضعيف نشده. اما انگار متاسفانه در اين يك هفته‌ي اخير اين اتفاق افتاده. جناب دكتر، لطفا ما را نااميد نكنيد. آخر شما قرار بود اميد با خودتان بياوريد! (1479876) (alef-6)
 
حمید
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۵:۵۴:۲۳
ایشون بهترین خط مشی رو انتخاب کرده ، سیاست فعلی ایجاب میکنه از مسائل حزبی و جناحی برای پیشرفت سریع در کار و فعالیت اجتناب کرد.
شک نکنید اگر خود سید محمد خاتمی هم بود همین روش رو انتخاب میکرد. (1480074) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۵:۵۷:۲۳
سیاست اقتضا می کند که چنین بگوید. (1480080) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۶:۴۵:۰۲
اصلاح طلب عزیز و هم رای من ، لطفا دقیق باش و وامدار نبودن را همان تعهد نداشتن به مطالبات جناحی بدان ، و از چنین سخنانی بعنوان یک اصلاح طلب واقعی پرهیز کن ، اصولگرایان دشمن روحانی و خارجیهای درمانده ، منتظر چنین کلماتی از اصلاح طلبان هستند که لبمحابا سرداده ای ، لطفا داغ شنیدن این حرفها را به دلشان بگذار و به کسی که به او رای داده ای اطمینان کن ، و اگر نمیتوانی اعتماد کنی دیگر حرف نزن (1480160) (alef-13)
 
علي اصغر
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۸:۴۲:۳۰
به هر حال از ايشان كه بسيار نكته‌سنجانه سخن مي‌گويد، انتظار مي‌رود كه درباره‌ي اين مسائل نيز درست حرف بزند. او تعهد شايد نداده باشد، اما بي‌شك وامدار هست. به قول خودش: معناي رائ مردم بسيار روشن و واضح است! (1480384) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۸:۵۹:۱۷
اما به نظر من اقای روحانی با این حرف هاشون دل اصولگرایان رو شاد و دل خیلی هایی که بهشون رای داده بودند رو ناراحت کردنداگر به این حرف اعتقادی نداشتند پس چرا این حرف روگفتند؟ (1480419) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۹ ۰۷:۴۳:۲۳
واقعا از این حرف ناراحت شدید ؟ شما واقعا به آقای روحانی رای دادید ؟ به نظرم بازی افراطیون چپ و راست دارد به هم نزدیک میشود و به دنبال ایجاد اختلاف با حرفهائی میگردند که خود هم به آن باور ندارند .
لطفا .... و مجددا لطفا درخواست میکنم اگر از سیاست سر در نمی آورید ، اگر هیچ راه حلی به جر غر زدن بلد نیستید و فقط بلدید بدنبال کلمه ای بگردید که از آن سوء استفاده کرده و فضا را شلوغ کنید ، خود را اصلاح طلب ننامید .
بعنوان مخالف آقای روحانی حرف بزنید و جرات آنرا هم داشته باشید .
آقای روحانی در این سخنرانی بسیاری حرفها زدند و مطالباتی را گفتند که مردم بدنبال آن هستند ، حالا شما فقط همین یک کلمه و جمله را دیدید و دنیایتان خراب شد ؟ (1481219) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۹ ۰۶:۰۸:۲۰
توقع داشتید تو این فضای بسته بیاد بگه من وامدار فلان حزبم! کاملا با سیاست حرف میزنه به این میگن رییس جمهور! شما فقط همین یه جمله رو داشته باش: حکومتی که ریشه در حمایت مردم دارد و از حضور رای دهندگان مشروعیت می یابد نه تنها از رسانه آزاد نمی هراسد بلکه از آزادی قانون مند رسانه ها استحکام بیشتری می یابد. (1481151) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۹ ۰۸:۱۷:۳۵
من هم دقیقا به خواست خاتمی به او رای دادم (1481274) (alef-13)
 
اصلاح طلب سابق
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۵:۰۳:۰۵
اصلاح طلبان عزیز ، توجه فر مایند،
فعلا از قرار معلوم ، از این نمد کلاهی برای شما در نخواهد آمد، البته به نظرم روحانی بیشتر یک اصول گرای اصلاح گر است تا یک اصلاح طالب. (1479892) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۹ ۰۹:۵۰:۵۷
فعلا که داره در لوای اعتدال حرفای مارو میزنه، شما اسمشو هرچی دوست داری بذار. اصلا بگو روحانی اصولگرای افراطیه بلکه خنک شی. (1481443) (alef-13)
 
امیر
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۵:۱۲:۱۳
درود برروحانی این سیاستمدار ایران زمین ماهم به کوری چشم دشمنان اورا دعامی کنیم واز خدا آرزو موفقیت برای ایشان را داریم بعضی از افراد نادان می خواهند همین الان اورا خراب کنند اما کور خواندند (1479925) (alef-10)
 
یبی
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۵:۱۴:۴۴
الحق والانصاف رییس جمهورپخته ونکته سنجی انتخاب کردیم. بارک الله به خودمان. می گویند تامردسخن نگفته باشد، عیب وهنرش نهفته باشد. چندسالی بود که چنین حرفهای امیدوارکننده ای نشنیده بودیم. ازبس گوشمون چنین حرفهای متین ووزین نشنیده که الان برا گوشهامون هم عجیب می آد!؟
روحانی عزیزشیرماردت حلالت باد.
درضمن بگو که ماجوانان، سوای مطالباتی که داریم، چگونه می توانیم کمکت کنیم وپشتت راگرم نگه داریم تا سریعترومطمئن ترمشکلات راحل نموده وبه قولهای انتخاباتی برسیم.
درود فراوان بردکترحسن روحانی رییس جمهورمنتخب مردم ایران (1479935) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۵:۱۶:۵۷
"نمی شود ظلمی در یک کشور دشمن بود بگوییم ظلم است و ظلمی که در یک کشور دوست بود بگوییم ظلم نیست."

خیلی قشنگ بود این جمله. خیلـــــــــی (1479941) (alef-10)
 
سيد قاسم
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۵:۲۴:۴۴
-این انتخابات تمام شبهات در رابطه با مشروعیت نظام پاسخ داد و این گرد و غباری که فرونشسته بود را پاکیزه کرد. (1479974) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۵:۲۷:۴۹
چند مشکل اساسی و زیر بنایی وجود دارد :
1- بودجه امسال قبلا تصویب شده است و مقداری از آن قبلا خرج شده است
2- مدیران نالایق اقتصادی فعلی برنامه هایی چیده اند که تا مدیران جدید بخواهند تسلط پیدا کنند رویه های غلط مدتی ادامه خواهد داشت
3- مردم به دنبال نتیجه سریع هستند و چون تحریم ها هنوز پابرجاست و تغییر سیستم زمان بر است ...
4- با حرف میتوان به قله رسید ولی در عمل پارامترهای زیادی وجود دارد و فقط خداوند خودش به ایشان کمک کند
5- باید اول اعتماد کشورهای اروپایی غیر 5+1 را جلب کرد و از ظرفیت ها استفاده کرد ولی متاسفانه همین کشورهای تمامیت خواه و معامله گر 5+1 مزاحم خواهند شد
6- مردم خواستار رو شدن پرونده ها و محاکمه عاملان 8 ساله و بازگشت بیت المال مسلمین هستند و این یعنی در افتادن با یک قدرتی که 8 سال برنامه ریزی چنین روزهایی را کرده است و این شاید سخت ترین کار باشد ولی اعتماد عمومی را در پی دارد و مردم را دلگرم به اصلاحات میکند
7- ما مشکلی اساسی با آمریکا و خواسته هایش و معاملات سیاسی او و هم پیمانانش داریم و بعضی از این درخواست ها با شعارها و مبانی اعتقادی ما در تضاد است و به قول هر دو طرف قدم به عقب گذاشتن ماست
8- انبوهی از مدیران میراثی و اقوامی و حتی چاپلوسان و متملقان و افرادی که فکر میکنند چون خوب صحبت میکنند باید از آنها در مدیریت کشور استفاده شود و سهم خواهان چه از احزاب و چه حامیان در صف گرفتن پست و مقام هستند و چون به اندازه اقناع همه آنها جا و پست نیست براحتی روش طلحه و زبیر را پیش خواهند گرفت و تبدیل به تخریبکار (به اصطلاح خودشان منتقد) میشوند (1479989) (alef-13)
 
محمد جواد
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۵:۲۹:۰۰
انانکه به ایشان رای دادند اجازه دهند ایشان خودش کار کند و تعیین تکلیف نکنند اگر رایشان به معنی اعتماد است & امثال بنده که په دیگری رای دادیم صبر کنیم وموضع منفی الکی نگیریم (1479999) (alef-13)
 
1360
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۵:۳۵:۵۳
صدا سیما رو خوب امد گفت باید اگه فحش و افترا بده برا همه بده (1480029) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۵:۳۹:۱۷
بگذرداین روزگار.... بار دگر روزگار چون شکر آید
ان شاءاله با تلاش و کوشش همه ی ما و با خالی نکردن میدان اعتدال (1480039) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۵:۴۷:۱۰
"رای اکثریت مردم مبنای حرکت آینده در این کشور خواهد بود و دولت خود را موظف می داند به نظر اکثریت احترام بگذارد."اين جمله خيلي معنادار بود.اصولگراياني كه هنوز هم به اجراي برنامه هاي افرا طي شان اميدوارند بهتر است به اين جمله خوب توجه كنند.اقاي روحاني گفتند كه همه بايد "تسليم"راي اكثريت باشند. (1480052) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۵:۵۶:۳۵
دیگه از اینهمه حرف خسته شدیم. عمل کنید ببینیم چه می کنید. حرف دیگر بس است (1480077) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۷:۵۲:۱۱
بابا بگذار بیاد سر کار
احمدی نژاد چه کرده با ما!؟ (1480308) (alef-10)
 
هادي
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۵:۵۶:۴۲
ما ايراني هميشه قشنگ و رويايي حرف مي زنيم و در عمل كم مي آوريم چون به حرفهايي كه مي زنيم اعتقاد قلبي نداريم يك مثال كوچك در كشور انواع ايزو و مدلهاي كيفيت را داريم و اساتيد مجرب اما هيچ وقت خروجي نداشته و عمل نشده است (1480078) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۶:۱۵:۳۵
امیدوارم در سایه تعقل و اعتدال آقای روحانی و با حمایت مقام معظم رهبری و قوه محترم قضاییه و مجلس زمینه محاکمه کسانی که 8 سال تمام این کشور را به تباهی کشاندند و در راس آنها کسی که با مقام معظم رهیری ده روز قهر کرد و در تمام سالهای اخیر وقیحانه خون دل به ایشان می داد هر چه زود تر فراهم شود . ما مگر از لحاظ مردم سالاری از پاکستان عقب مانده تر هستیم مگر نه این که پرویز مشرف را به چهار میخ کشیده اند و او را محاکمه می کنند . رییس جمهور که نیاید اینطور مثل روز روشن به مردم خیانت کند و فقط منافع اعوان و انصار خودش را در نظر بگیرد . الف لطفا منتشر کن (1480114) (alef-13)
 
حسین جوادی
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۶:۲۳:۱۷
من به عنوان یک شهروند ایرانی اعتقاد دارم ، سخنی که از دل بر اید بر دل هم مینشیند ؛ ایشان به نظر میرسد به کفته هایشان عمل کنند ، اگر حرف با عمل یکی نباشد به گفته همین علما خیانت است و مردم فریبیست برای قضاوت زود است ، فرموش نکنیم که ایشان هم معصوم نیستند پس احتمال خطر در رفتار برای ایشان نیز هست ، به مردم احترام بگذارند و روراست باشند هم خودشان و هم مدیران اینده شان ، نتیجه خوبی خواهند گرفت ، یادمان باشد که ما همه انسانیم و در مقابل خالقمان یکی هستیم مگر در عمل و.....از اثرها میتوان پی به مو ئثر ها برد ، خانواده ایشان ازشون به درستی و صداقت تعریف میکنند امدواریم ایشان نیز همان راه گذشتگانشان را ادامه بدهند یا حق (1480129) (alef-13)
 
اصغر کاوه
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۶:۴۸:۵۳
برای مقابله به مثل با تحریمهای اقتصادی وزارت اطلاعات باید پس از 12 مرداد یه جوری آقای محمود بهمنی و آقای شمس الدین حسینی را وارد مدیریت سیستم اقتصاد آمریکا کنند. پس از مدت کوتاهی تورم و بی نظمی و آشفتگی سراسر اقتصاد عمو سام را به هم خواهد ریخت . نقدینگی به شدت افزایش خواهد یافت و هر دقیقه و هر ثانیه تصمیم کارشناسی شده !!! و خلق السا عه جدیدی از هریک از این دو نابغه اقتصاد ضربه ای هولناک به اقتصاد شیطان خواهد زد.در کمتر از ششماه ارزش هر دلار به 250 تومان خواهد رسید و آقای برنانکه رییس فدرال رزرو از دست نظریات اعجاب انگیز اقتصادی ایشان خود را حلق آویز خواهد کرد. (1480171) (alef-13)
 
ناشناس
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۶:۵۵:۰۸
جناب روحانی دعای خیر ما و همه داشته های ما پشتیبان توست باشد که بتوانی گند ونکبتی راکه احمدی نژاد و دارو دسته وپشتیبانان بی خردش بر سر این ملت آوارکردند پاک کنی. (1480186) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۷:۱۶:۳۸
من به روحاني راي دادم ولي از حرفهاي ايشان پشتيباني نخواهم كرد تا وقتي كه عملكرد شان را ببينم (1480243) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۷:۱۸:۴۸
حالا كه راي آورده اند ميگن وامدار هيچ حزبي نيستن؟ حقا كه دنياي سياست كثيفه (1480246) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۲۰:۲۰:۵۰
مگه ایشون عضو کدوم حزب هستند که ما نمی دانیمو در ضمن مگر در طول انتخابلت قولی به کسی دادند که شما می دانید ؟ امار رای دهندگان در روستا ها را ببینید ایا اونها هم که رای اولشان به روحانی بود حزبی رای داده اند ول کنید این بچه بازی ها را (1480589) (alef-13)
 
مقيمي
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۷:۱۹:۴۷
نامه اي به اقاي روحاني ،،،،،،،،،سلام اقاي روحاني
وخسته نباشيد
خواهشا ،از دولتمردان خوشنام وباتجربه ودلسوز استفاده كنيد وكسانيكه تاجر وباند باز هستند را لطفا در دولت نياورين وهركسي كه حتي با شما دوست هست وشما نسبت بهش احساس دين ميكنيد ولي كفايت لازم را ندارد را وارد كابينه نكنيد
ما مردم با اميد به خدا به شما راي داديم كه ريشه فساد مالي وافراطي گري از بين برود
واز مردم هم اگر نظر خواهي كنين براي كابينه خيلي خوب هست
مردم همه را خوب ميشناسند وميدانند مثلا چه كسي همراه با وزارتش خيلي خوشنام نبوده واهل تجارت وكاسبي ويا از اين قبيل
حيف از عمر وزمان كه ميرود وما از انسانهاي كاردان و خوشنام محروم بمانيم
با تشكر (1480249) (alef-10)
 
رضا
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۷:۲۱:۱۳
ثروت وپول همانندخون دربدن بایدبه شکل مناسبی درتمام اعضاء وجوارح جامعه جریان داشته باشدوگردش مستمرآن نه کندشودونه درجاهایی لخته شودوازجریان بایستد.

درحال حاضر بدلیل سیستم اقتصادی نامناسب حاکم برجوامع، ثروت یاهمان خون اقتصاد جامعه دربعضی ازاعضاء وجوارح جامعه متبلورومتوقف شده است وهمین توقف باعث رکوداقتصادی وبحران بیکاری وفقردرجوامع شده است.

اگرصاحبان ثروت (خون جوامع) داوطلبانه به رها کردن این خون دراعضاوجوارح جامعه نشوندویانمایندگان جوامع یعنی دولتها نتوانندتدابیری برای به جریان انداختن دوباره این خونها دررگهای جامعه به شکل مناسب ومعقولی بیندیشندوبکارگیرند ، جوامع هیچ چاره ای ندارندکه به سمت آشوب وانقلاب وانفجاربروندوباحرکتهای ناگهانی کنترل نشده دوباره این خونهای ازحرکت بازایستاده رادررگهای جامعه واقتصاد به حرکت درآورند.

تفکر لیبرالیسم حاکم برغرب نهایتا جوامع غربی رابه این سوکشانده است که ثروت های جامعه انحصارادراختیارعده ای معدودمتراکم ومتوقف گردد.

سوسیالیزم دولتی شرق هم به نوعی باعث لوث شدن فعالیت آزاد بشروتوسعه فردی افراددرجوامع میشودوازتوانایی های فردی وآزادی های آنها میکاهدوفقط به ثروت اندوزی وقدرت طلبی حزبی درآمده است.

اگربشرنتواندسیستم اجتماعی سومی رابین این دوسیستم ابداع نمایدکه مزایای هردوراداشته باشدودرعین حال معایب هیچکدام رانداشته باشدوآنرا بصورت یکپارچه وبرمبنای یک عدالت جهانی جایگزین سیستمهای اقتصادی وسیاسی موجودکندامیدی برای کمترشدن مشکلات جهان وجودنداردودنیابایدآماده جنگها وانقلابات جهانی باشد.

عدالت اقتصادیدرجوامع بدون استقراریک سیستم عادلانه سیاسی درجوامع ممکن نیست.

سیستم عادلانه سیاسی درجوامع نیازمندپذیرش یک تفکروبینش جهانی عدالت خواهانه است.بینشی که همه آحادبشرصرف نظرازجنس ، رنگ ، نژاد ومذهب وملیت وقوم برابرباشند.این تفکروبینش بایستی ازدرون انسانها بامیل ورغبت بجوشدوپذیزفته شودومبتنی برانسانیت ، زندگی و حیات جاویدان وخداباشد. (1480252) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۷:۳۰:۵۸
همین که روحانی فضای مجازی دسترسی به سایت های علمی و مجاز را که بصورت your tube برنامه های علمی را بزبان ساده ارائه می دهد را آزاد کند و فقط و فقط همین یک کار را انجام دهد برای این چهار سال کافی است. هر سایتی را میزنی فیلتر است. واقعا مشکل بزرگی برای دسترسی به علم است. همه دنیا دسترسی به سایت های علمی را تسریع می بخشند ولی اینجا حتی با فیلتر شکن نیز قادر به دسترسی به این سایت ها نیستیم. لطفا منعکس فرمائید. (1480269) (alef-10)
 
الهه کامنت خوان
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۷:۳۸:۳۲
خیلی جالبه... (1480284) (alef-10)
 
محسن
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۷:۵۲:۱۷
اعتدال واقعی همان اسلام ناب محمدی ص است که امام ورهبری میگویند.
پس پیش بسوی سرافرازی جمهوری اسلامی ایران بااعتدال وعقلانیت (1480309) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۸:۰۱:۰۸
بنده به روحانی رای دادم ایشان فرمود دوماهه تاثیرات محسوس را مردم حس خواهند کرد امیدوارم بدخواهان بعد از دو ماه بفهمند ایشان چقدر توان داره ایشان به مردم وعد داد قیمت را تثبیت خواهد کرد و ÷ایین خواهد آورد انشاء الله ریشه گرانی را روحانی خواهد خشکاند روحانی مچکریم (1480319) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۲۲:۳۵:۵۳
با سلام اگر این نیروهای خودسر و بهتر بگوییم خودزن بگذارند و دوباره هر روز کفن نپوشند و بیایند توی خیابان هم آسایش مردم را بهم بزنند و هم نگذارند دولت کارش را انجام بدهد . لذا در دولت تدبیر و امید حتما باید جلوی این تندرویها گرفته شود . (1480855) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۸:۱۱:۰۶
از روحانی می خواهیم فکری جدی و سریع در مورد روسای دانشگاهها بشود..اکثرا غیر علمی و امنیتی هستند.. (1480341) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۸:۱۴:۵۸
برای تشکیل کابینه ی جناب آقای دکتر حسن روحانی رئیس جمهور جدید منتخب مردم شریف و عزیز ایران افراد پرهیزکار وفادار به دین ، وفادار به مردم ، علم سالار ، با تجربه و بیزار از هرگونه تعصب گروهی غیر منطقی پیشنهاد می کنم و برای موفق شدن رئیس جمهور در انتخاب اینکونه افراد دعا می کنم و از همه ی مردم التماس دعا دارم . (1480347) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۸:۴۵:۰۰
بسیاری از مردم قول ها ووعده های آقای روحانی فراموش نکرده اند از رییس جمهور منتخب انتظار میرود وعده های داده شده فراموش نشود وسعی در جهت کاهش تورم وبالا بردن ارزش پول ملی قدم بر دارد گرچه مردم نیز برای این وعدها عجله ندارند ولی سمت وجهت باید در آن سوی باشد. (1480390) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۸:۵۱:۲۶
اسلام واقعی نه افراط است ونه تفریط ومردم رایشان به اعتدال است نمیخواهیم گرسنه بخوابیم ودرفقر زندگی کنیم چون فقرازمظاهر کفراست ما به اعتدال رای دادیم وهمین انتظار را از رییس جمهور منتخب داریم . (1480403) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۹:۱۵:۴۶
خيلي با سياست
ياد آقاي هاشمي مي افتم (1480460) (alef-10)
 
مشهدی
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۹:۳۱:۰۳
اعتدال نیاز امروز ایران عزیزه وآقای روحانی به آن تاکید دارن ولی در بعضی نظرات دوستان خوهان تند روی هستند ! دوستی با دنیا به معنی سازش نیست یعنی تعامل وبرابری . ما که نمیتونیم تا ابد با همه قهر باشیم ! ما خواهان دوستی با دنیا وبرگرداندن احترام به پاسپورت ایرانی و تعامل با همه در جهت منافع ملی هستیم .مطمئنا ایشان با پشتوانه مردمی که دارند موفق خواهند بود انشاالله . (1480493) (alef-6)
 
کاوه
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۹:۳۲:۱۲
اقای روحانی شما دیگر دشمن دشمن نکن . ما از بس این کلمه را ظرف این سالها شنیده ایم خسته شدیم. (1480500) (alef-10)
 
محمدرضا
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۱۹:۳۸:۲۰
روحانی واقعا مثل یه دیپلمات کارکشته حرف میزنه. (1480513) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۲۰:۱۸:۲۹
درود بر آقای روحانی، امیدوارم در عمل به این مبانی پایبند بماند و مسئولان دلسوز، با لیاقت و با شعور را برای همکاری برگزیند. امیدوارم دوباره خردورزی، عشق به میهن و توسعه اقتصادی کشور با رعایت اخلاق و متانت در کشور وزیدن بگیرد. (1480583) (alef-10)
 
یک اصلاح طلب
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۲۰:۳۵:۰۰
از رای به روحانی بسیار خوشنودم (1480608) (alef-13)
 
ناشناس
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۲۱:۱۳:۵۵
اگه خوب دقت کنیدعده ای خاص که تفکر خاصی را دنبال می کنند به ارسال نظر پرداخته اند انگار نه انگار ملت تو انتخابات مشی دیگری داشت وگرنه بودند کسانی که مستقیم وغیر مستقیم با کد دادنهای مستمر در خواست رای به کس دیگری را داشتند ولی حالا همفکران همان شخص بازنده از روحانی می خواهند که دنباله رو همان اسلام متحجر باشد خیلی جالبه ، باید گفت فرمایش دیگری ندارین واستون انجام بدن ؟!! (1480700) (alef-13)
 
رل
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۲۱:۱۴:۰۳
بزرگان نظام باید با خود رو راست باشند و تعارف نداشته باشند. نه تنها مردم ایران بلکه مردم منطقه در حال تغییر و تحولند. تا به حال، نظام به تقابل با این تغییر پرداخته است. روحانی آمده است که این تقابل را به همراهی و تعامل تبدیل کند. روحانی بهترین فرصت است که با حفظ ساختار نظام، ساختارهای اجتماعی ناکارآمد و ساختارهای فرهنگی ناکارآمد دور ریخته شود و ساختارهای نو جای آنها را بگیرد. صدا و سیما باید رسانه جمهور مردم باشد نه یک گروه خاص. فرهنگ باید فرهنگ جمهور مردم باشد نه این تفکر و آن تفکر. رهبر بزرگوار هم خود را رهبر همه مردم ایران می دانند حتی آنانی که با نظام سیاسی هم دل نیستند، برای همین هم هست که از آنها برای شرکت در انتخابات دعوت می کنند. (1480701) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۲۱:۵۲:۰۳
هیچ دقت کرده اید که با این حرفهای زیبا و امیدوار کننده روحانی، امروز ظهر دلار 100 تومان پایین اومد؟ (1480774) (alef-10)
 
علی
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۲۲:۰۱:۴۹
شکر که ؟کسانی در این مملکت هستند که مشکلی جز بی حجابی در شمال شهر ندارند وکسانی هستند که قیامت را با روز رابطه با امریکا یکی می دانند وکسانی که جز فحش دادن به اصلاح طلبان و. ...دغدغه ای ندارند . خوش بحالشان . در مشهد چند روز قبل یکنفر بخاطر بوی کباب . انهم کباب آشغال بوست مرغ .همسایه اش را از بای در اورد . یکنفر هم چون بول کرایه تاکسی را نداشت با راننده بدبخت گلاویز واورا بدیار عدم فرستاد {روزنامه خراسان } یک چیز دیگه یک مجاهد قلابی بود که اعدامش کردند کارش این بود که زنان خیابانی را بکشد که جامعه اصلاح شود . البته قبل از کشتن رابطه هم بر قرار میکرد . خلاصه هشت تا زن خیابانی را کشت . خبرنگار روزنامه خراسان به خانه یکی از قربانیان رفته ودیده بود که بچه های مقتوله از گرسنگی دارند کاغذ وبلاستیک میخورند . بعله .از اینکه کسانی هستند که اینها را نمی بینند وبروی مبارکشان نمی اورند باید خوشحال باشیم که اینجوریش رو هم داریم . که جز بی حجابی زنان شمال تهران مشکل دیگری ندارند (1480791) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۸ ۲۲:۲۴:۴۲
به رایی که به روحانی دادم افتخار می کنم حداقل حرف زدن بلد است چیزی که 8 سال از آن محروم بودیم (1480828) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۹ ۰۲:۴۰:۰۴
آقاي روحاني پادگاني فكر نميكند (1481118) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۹ ۰۴:۰۹:۳۲
آقای روحانی باید بدونه کیا بهش رای دادن و خواست اکثریت چی بود.اگه به وعده هایی که داده بود عمل نکنه مسلما پشتش خالی میشه.اصولگراها هم که نشون دادن حتی به افراد خودشون هم رحم نمیکنن چه برسه به روحانی.حالا تصمیم با خود روحانی (1481139) (alef-13)
 
علي
۱۳۹۲-۰۴-۰۹ ۰۶:۰۶:۳۶
به زودي توهمات نسبت به روحاني هم فرو خواهد ريخت. (1481150) (alef-13)
 
عبدالجواد
۱۳۹۲-۰۴-۰۹ ۰۷:۱۸:۲۵
بنظرم اين گفته اقاى روحانى نشانه تدبير وسياست صحيح ايشان است :
اكر در صحنه بين المللى قدرت ملى را بيشتر ويا كمتر از انچه هست ببينيم ومحاسبه درست از واقعيت جهانى نداشته باشيم وبخواهيم با شعار نه با شعور عمل كنيم قطعا به زيان ملى خواهد بود اميدوارم اقاى روحانى موفق شوند به اين گفته خود عمل گنند وگرفتار جريان هاى افراطى شعار گراى نگردند (1481185) (alef-13)
 
معین دشتی
۱۳۹۲-۰۴-۰۹ ۰۷:۱۸:۴۰
خدا کنه عمو حسن همین طور به حرف هاش ادامه بده تا ما بتونیم یه گوشی اپل بخریم...





دمت گرم دلار داره میاد پایین. (1481187) (alef-13)
 
معصومه
۱۳۹۲-۰۴-۰۹ ۰۸:۱۱:۴۲
نمی شود ظلمی در یک کشور دشمن بود بگوییم ظلم است و ظلمی که در یک کشور دوست بود بگوییم ظلم نیست. باید حواسمان باشد در دام معیارهای دوگانه گرفتار نشویم.


سلام
اینه فرق اعتدال و انصاف سیاسی و تکتازی!
این جمله چیزیه که منتظر بودم بشنوم! و امیدوارم بهش عمل بشه.
واقعا فکر نمی کنیم که ما هم گاهی بدنبال نوعی استکبار به نفع خودمان هستیم؟

لطفا منتشر کن الف!
چند روزه تمام نظراتم تایید نمی شوند! (1481266) (alef-13)
 
سیدمحمد
۱۳۹۲-۰۴-۰۹ ۰۸:۲۵:۲۹
"رای اکثریت مردم مبنای حرکت آینده در این کشور خواهد بود و دولت خود را موظف می داند به نظر اکثریت احترام بگذارد.
آقای روحانی ما فقط از شما همین را می خواهیم.یادتان نرود چه کسانی به شما رای دادند.مسیر آینده کشور را همین گرایش تعیین خواهد کرد.امیدوارم تسلیم زیاده خواهی کسانی نشوید که نه خود و نه طرفدارانشان حتی یک رای هم به شما ندادند و الان از همه مدعی تر هستند. (1481290) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۹ ۰۹:۲۰:۵۸
باسلام وآرزوی موفقیت برای همه عزیزان بخصوص جناب آقای روحانی امیدوارم در دانشگاهها شاهد تحول بس عظیمی باشیم وبا تغییر ساختار کلی و استفاده از افراد شایسته جهت اقدامات بایسته ایرانی آبادتر و فرزندانی شاداب ( که شادابی و نشاط حق مسلم فرزندان ماسـت ) داشته باشیم انشاا... (1481416) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۹ ۱۰:۲۲:۲۷
اگر کامنت های ذیل این مطلب واقعا نمایانگر و بازتاب دهنده وضعیت جامعه بود باید اقای جلیلی با 80درصد برنده می شد.اگر دغدغه های اصلئ اکثریت مردم حجاب و انرزی هسته ای و ادبیات مقاومت بود چرا روحانی انتخاب شد.چرا نظراتی که در کامنت ها منتشر می شود اینقدر با واقعیت جامعه متفاوت است؟ (1481495) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۹ ۱۲:۵۵:۵۸
احمدی نژاد و اصولگراها از زندگی ناامیدمون کرده بودن با اومدن روحانی یه ذره امید پیدا کردیم . (1481776) (alef-13)
 
ارسلان
۱۳۹۲-۰۴-۰۹ ۱۶:۴۵:۱۸
این چند چیز را باید در نظر گرفت تا مملکت کمتر در معرض آسیب باشد:
1-تصویب قوانین درست و فکر شده و فراگیر در مجلس
2-نظارت کامل در اجرای قانون(همه اقشار می توانند اعضاء این نظارت باشند)
3-نظم پذیری در کل اقشار جامعه
4-انتصاب مدیران متخصص و سالم
5-آشنا کردن مردم به حقوق اجتماعی خود و دیگران توسط صدا و سیما و جرائد
6-مجازات سریع متجاوزین به حقوق مردم(چه فرد عادی و چه فرد دولتی) توسط قوه قضائیه
7-اعدام سریع مدیران دولت،نماینده های مجلس،قضات که رشوه در سطح کلان می گیرند و امنیت ملی کشور را دچار اختلال می کنند.(این کار اگر بشود این مملکت گلستان می شود)
8-گرایش آموزش و پرورش و دانشگاه و رسانه به سمت ترویج و تربیت و سوق دادن جامعه به سمت فرهنگ تولید
9-ایجاد بستر مناسب و راحت برای تولید کنندگان از طرف قوای مقننه،مجریه،قضائیه
10-بیمه همگانی بدون قید و شرط برای همه ایرانی ها (1482295) (alef-6)
 
محمود
۱۳۹۲-۰۴-۰۹ ۱۸:۵۷:۵۹
به نظر بنده کار ایشان اشتیاه بود البته کار انها هم اشتباه بودو کار اینها هم اشتباه است (1482573) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۹ ۱۹:۰۳:۴۵
متاسفانه در انتخابات چند ماه پیش نظام پزشکی حقوق فردی و شهروندی تعدادی از بهترین متخصصین و صاحب نظران کشور بدلیل تفکر اصلاح طلبی ضایع شد و همه پزشکان اصلاح طلب در انتخابات نظام پزشکی رد صلا حیت شدند.
مانند: دکتر معین ، ظفرقندی ، نوربخش ، بیات و....
البته تعدادی هم مانند صدر و نوروزی هم بدلیل تخلفات مالی رد شدند امیدواریم این دو طیف رد صلاحیت شده به یک چشم دیده نشوند (1482590) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۹ ۲۳:۲۱:۱۰
خیلی خوب اصلاح طلب ها را آچمز کرد !!!
امیدوارم به همین صورت در مقابل زیاده خواهی های آنها مقاومت کند ... (1482870) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۴-۰۹ ۲۳:۲۳:۰۱
انشاءالله در عمل هم اینگونه و بدون باج دادن عمل کند ... بعد از انتخابات فشار زیادی برای معاون اول کردن عارف و برخی گزینه ها برای دولت شروع شده .. حتی بعد از رد گمانه زنی ها از طرف روحانی باز هم روزنامه شرق جدولی کشید و همه کابینه را چید !!! (1482873) (alef-6)
 
از مردم
۱۳۹۲-۰۴-۱۰ ۱۱:۰۳:۰۴
سلام
در انجام خیلی از تکالیف،میگن از ساده ترین ها شروع کنید.
این روزها بسیاری از مردم از مزایای فناوری اطلاعات برخوردارند و با خیلی از کاربردهای آن در زندگی روز مره(و احیانا مشکلات موجود) آشنایی دارند.
یکی از ساده ترین روشها برای رفع مشکلات موجود، اجرای دقیق و ظریف سیستمهای فناوری اطلاعات در وزارتخانه ها و محیط های کسب و کار می باشد. از رئیس جمهور محترم تقاضی دارم یک تیم قوی (و وزیری قوی و توانمند)
برای این امر مهم منظور نمایند. (1483554) (alef-6)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.