نظر منتشر شده
۶۶
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 217070
این بار همسر ولاسکو به ما درس داد
بخش تعاملی الف - مختار حسنی سوخته سرایی
اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان الف است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. بینندگان الف می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۷:۱۶
با یک یادآوری شروع می کنم:

اگر خاطر مبارک دوستان باشد چندی نه چندان دورتر در یک برنامه زنده تلویزیونی خانم مجری از مهمان فرنگی و غیر مسلمان خود درباره مردان ایرانی می پرسد و آیااینکه مردان ایرانی را دوست دارد یا خیر؟ که با جواب دندان شکن مهمان مواجه می شود که من فقط شوی خود را دوست دارم. خوب این فقط یک نقل به مضمون برای یاداوری بود.

باز این صحنه را دیشب در برنامه زنده دیگر تلویزیون یعنی ورزش از نگاه دو شاهد بودیم :

دراین برنامه که به بهانه خداحافظی ولاسکو مربی زحمت کش والیبال ایران و با حضور همسرش اجرا می شد مجری البته این بار از نوع مردش از مترجم می خواهد تا از همسر ایشان بپرسد که آیا ولاسکو در خانه هم مانند میدان مسابقه مقتدر و ... است یا خیر(نقل به مضمون) که این بار نیز این بانوی آرژانتینی با بیان اینکه « این موضوع یک مسئله شخصی و بصورت رازی در بین زن و شوهر است » درس خوبی هم به مجری و هم به جامعه ما داد.جامعه ای که در دین و شریعتش پر از این مسائل و آموزه های مهم از این دست است اما ما باید هر از چندگاهی این موضوع را از دیگران یاد بگیرم.

داشتن حجاب در گفتار از ضروریات هر فرد در جامعه ماست خوشحالم از اینکه ولاسکو علاوه بر متحول ساختن والیبال ما همسرش نیز یه نکته مهم زندگی مشترک را به ما آموخت این یعنی یک حضور کاملا موثر.

یه موضوع دیگر اینکه من که مطلع نیستم ولی اگر شما می دانید به ما بگویید آیا برای انتخاب مجریان صدا و سیما چارچوب و ضابطه ای وجود ندارد و یا اینکه آنها در چه چارچوب اخلاقی حرف بزنند تا مکارم اخلاقی ما زیر سوال نرود؟
 
کلمات کلیدی : مختار حسنی سوخته سرایی
 
۱۳۹۲-۱۲-۰۵ ۰۸:۲۰:۵۳
به نظر صدا و سیما نیاز به یک شروع مجدد واقعی دارد. این سازمان در راه قهقرا قرار گرفته و دیگر نمی توان از آن انتظار بیش از این داشت. بایستی در ترکیب هیئت نظارت، مدیران و معاونان سازمان تجدید نظر کلی و اساسی شود. به عبارت دیگر بایستی سازمان به روز شود. (1991933) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۲-۰۵ ۲۰:۲۱:۲۳
اینکه مدیران سازمان مقصرند درست اما به نظر بنده در انتخاب مجری ها به جای توجه به عقاید و طرز فکر بایستی بیشتر به این مسئله توجه شود که این افراد دارای شعور اجتماعی بالایی باشند متاسفانه اینگونه سوال ها و اینگونه صحبت ها بیشتر از افرادی بر می آید که انسانهای کمتر اجتماعی و فاقد درک صحیح از مسائل فرهنگی و اجتماعی مدرن و حتی بومی هستند. (1993437) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۲-۰۵ ۲۳:۲۰:۲۸
اصلا منظور شبکه 3 از پخش برنامه ویتامین 3 چی هست ؟ (1993803) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۱۲-۰۷ ۱۵:۴۷:۱۲
برنامه بی هدف و سردرکم خوشم نمیاد (1996622) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۲-۰۵ ۰۸:۲۵:۳۴
مثل تفتیش عقاید (1991935) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۲-۰۵ ۰۸:۲۹:۴۴
excellent for mrs velaskov (1991941) (alef-13)
 
هم میهن
۱۳۹۲-۱۲-۰۵ ۰۸:۳۸:۴۴
یادم نمی یاد نظری داده باشم و منتشر کرده باشید ولی بازهم نظر می دم. در مورد این مطلب همین رو بگم وقتی به مردم یاد دادیم که در مورد مسائل شخصی و خصوصی افراد نظر بدهند، تذکر بدهند، قضاوت کنند، تصمیم بگیرند و اجرا هم بکنند نتیجه این می شود که مردم ما به حجاب مجری برزیلی اعتراض می کنند و حتی فحاشی هم می کنند، مداح ما به سرنشین خودروی دیگر شلیک می کند و حاضر به جوابگویی هم نیست، عده ای در خمینی شهر دسته جمعی به همسران و خواهران عده ای تجاوز می کنند و مشکل هم پوشش افراد عنوان می شود. در این شرایط نمی توان اتتظار داشت که مجری تلویزیون ما خارج از این قاعده عمل کند. (1991947) (alef-13)
 
ابوالفضل
۱۳۹۲-۱۲-۰۵ ۰۸:۴۱:۰۶
موافقم نقش مجریان خیلی مهم است اما متاسفانه برخی از مجریان از مجریان شبکه های ماهواره ای الگو می گیرند. (1991950) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۲-۰۵ ۰۸:۴۱:۱۶
و این نشانگر این نکته مهم است که در مسایل اعم از جزیی و کلی دارای قر و فر و ادا و اطوار هستیم و جای یکذره عقل، فکر اندیشیدن و رعایت کردن جزیی ترین مسایل خالی است ؟ (1991951) (alef-13)
 
شیرین
۱۳۹۲-۱۲-۰۵ ۰۸:۴۴:۰۵
دلم از اینهمه تنبلی در دانشگاه زندگیمون گرفت... کلافه و عصبانی ام از اینهمه مقاومت در یادگیری فرهنگ برتر !! (1991954) (alef-13)
 
علی عسک
۱۳۹۲-۱۲-۰۵ ۰۸:۴۴:۲۸
اری هرکس بی زبان تر و مطیع تر تر باشد !!!! مقرب تر است !!! (1991955) (alef-13)
 
علی عسک
۱۳۹۲-۱۲-۰۵ ۰۸:۴۶:۳۲
اگر در زندگی عشق حاکم باشد نتیجه اش همین میشود که زن فقط شوهر را و شوهر فقط زنش را دوست میدارد که این موضوع به کرات در روایات و احادیث اسلام امده ولی متائسفانه ما غافل ماندیم!!! (1991956) (alef-13)
 
رضا
۱۳۹۲-۱۲-۰۵ ۰۹:۰۱:۰۳
ایرانی ها مسئله حریم یادنگرفتند (1991974) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۲-۰۵ ۱۷:۱۰:۰۵
اون بابا پدر خودش رو در آورد با تحصیل رایگان و ارتقا سطح علمی دانشگاه ها وایجاد تسهیلات برای تحصیل در دانشگاه های بزرگ دنیا و...تازه میخواست ملت یک کم یاد بگیره که چی رو کجا بگه ویا استفاده کنه که یهو همه چی از هم پاشید حا لا روسوندن این کشتی طوفانزده به ساحل نجات سالها کار میبره (1993098) (alef-6)
 
زینب
۱۳۹۲-۱۲-۰۵ ۱۸:۰۴:۵۸
آفرین
برای همینه که اینهمه مشکلات خانوادگی داریم و عمر خیلیهامون صرف دعواها و جنگ و جدلهای خاله زنکی میشه
این مجری ها هم یه چیزیشون میشه (1993237) (alef-13)
 
مهدی رنجوری
۱۳۹۲-۱۲-۰۵ ۰۹:۰۲:۳۴
متاسفانه تحقیق و تفحص های بیجا در مورد دیگران اعتقادات ما را زیر سوال برده است.زندگی شخصی هر فرد به خود آن فرد تعلق دارد. بایستی به حقوق و نگاه دیگران احترام گذاشت. (1991977) (alef-13)
 
امین
۱۳۹۲-۱۲-۰۵ ۰۹:۴۱:۳۰
باعث شرمساریه (1992018) (alef-13)
 
مراد
۱۳۹۲-۱۲-۰۵ ۰۹:۴۷:۴۶
سلام موافقم اما یه موضوع دیگر اینکه این مربی و همسرشون درس خوبی هم به ورزشکاران دادندتا هم به کشورشون تعصب داشته باشند هم به ناموسشون (1992027) (alef-13)
 
اسلامی
۱۳۹۲-۱۲-۰۵ ۰۹:۵۳:۲۶
مفهوم نشریات زرد را که انشاالله میدانید و نیازی به توضیح واضحات ندارد رسانه ملی نیز بر اساس همان تعاریف رسانه زرد است. (1992039) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۲-۰۵ ۱۰:۰۰:۲۴
اشکال از مجری نیست بلکه فرهنگ ماست.خیلیها به خود اجازه می دهند دماغ خود را در زندگی شخصی دیگران کنند و مرز صمیمیت یا دلسوزی را نمی شناسند. (1992050) (alef-13)
 
مهدی
۱۳۹۲-۱۲-۰۵ ۱۰:۳۷:۲۳
مجری ها آلت دست مافوق خود شون هستن.این در برنامه های سیاسی و اجتمایی روشن هستش،یعنی تصمیم گیرندگان صدا سیما ناتوان ولی سیاست زده اند. (1992104) (alef-13)
 
فضول
۱۳۹۲-۱۲-۰۵ ۱۰:۵۰:۴۰
اگه ریشه یابی بشه متوجه خواهید شد که مجریان اغلب فامیل یکی از آقایون هستند. (1992118) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۲-۰۵ ۱۰:۵۰:۵۴
بزعکس اگر این سوال نمی شد چگونه از یک غیر مسلمان درس مسلمانی می گرفتیم (1992119) (alef-13)
 
معمار
۱۳۹۲-۱۲-۰۵ ۱۰:۵۸:۴۹
چهارچوب ندارد پارتی بازیه.... (1992137) (alef-13)
 
هموطن
۱۳۹۲-۱۲-۰۵ ۱۱:۰۶:۵۷
والا خدمت شما که عرض کنم مثل اینکه بعضی از مجریان وبرنامه ریزان شبکه فخیمه صداوسیمای ما دچار یک نوع بی ثباتی ومحتوایی شدند ومجبورند برای پر کردن تمام وقت برنامه یا سوالهای خصوصی وشخصی از مهمونها شون داشته باشند یا با عرض معذرت فضولیهای بی مورد.که البته بگمانم کم کم داره به یک معضل تبدیل میشه وبنظر میرسه این یک زنگ خطره برای صداو سیما با این قشر عظیم بیننده وشنونده. (1992153) (alef-13)
 
علیرضا
۱۳۹۲-۱۲-۰۵ ۱۱:۱۱:۳۹
اصولا فضولی کردن و سر از زندگی مردم درآوردن یه ارزش شده برای ما...متاسفانه . (1992161) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۲-۰۵ ۱۱:۱۲:۱۶
این بنده خدا بد برداشت کرده حرفای مجری رو. (1992163) (alef-13)
 
سیدعلی
۱۳۹۲-۱۲-۰۵ ۱۱:۲۰:۳۵
دوست دارم در این مورد خاطره ای را خدمت خوانندگان گرامی نقل کنم. اواسط دهه 70 در یکی از شرکتهای تابعه وزارت نیرو مشغول به کار بودم. جلسه ای داشتیم با حضور یکی از معاونان وزیر و کارشناسان ایرانی و یک کارشناس آلمانی. در ابتدای جلسه آقای معاون برای اینکه به سبک ایرانیها معارفه ای داشته باشد, به کارشناس آلمانی رو کرد و با انگلیسی دست و پا شکسته گفت: "حال شما چطور است؟ خانواده محترم خوب هستند یا خیر؟". در این هنگام آن اقای آلمانی بشدت برافروخته شد و با ناراحتی جلسه را ترک کرد. وقتی از او علت را جویا شدیم، آن بنده خدا گفت که شما چکار به خانواده من دارید و چرا در یک جلسه کاری در مساله ای که به شما مربوط نیست دخالت می کنید؟ خلاصه کلام اینکه هر کاری کردیم به جلسه برنگشت و ....... (ظاهرا این خارجیهای کافر خیلی دوست ندارند کسی درامور خانوادگیشان دخالت کند!) (1992184) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۲-۰۵ ۱۱:۲۲:۴۵
بابا سخت نگیر!
اینجور گفتمان ها از جمله خرده فرهنگهای ما ایرانیهاست.

جوری حرف می زنی انگار با فرهنگ عامیانه ما غریبه ای. (1992194) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۲-۰۵ ۱۱:۲۶:۰۸
مطمئن باشیدهیچ ضابطه ای وجودنداردبه غیرازیک سفارش دست اول والبته مقداری هم وقاحت. (1992197) (alef-13)
 
saeid
۱۳۹۲-۱۲-۰۵ ۱۱:۲۸:۱۶
واقعا یعنی اون خانوم مجری نمیفهمه چی سوالایی کراهت داره پرسیدنش یا خودشو زد به نفهمی!!دو حالت داریم اگه نمی فهمه خوب نفهمه پس جاش تو رسانه ملی نیست اگه میفهمه و میگه پس صلاحیت نداره مجری رسانه ملی باشه.
این افراد با بند پ وارد صدا و سیما شدن و باید با بند ق (قانون) اخراج بشن اما وا مسیبتا که در حال حاضر بند پ خیلی قویتر و مهمتر از بند ق است! (1992198) (alef-13)
 
صفار
۱۳۹۲-۱۲-۰۵ ۱۱:۲۹:۱۷
از ماندلا هم بگو که چه درسهایی به ماداد (1992201) (alef-13)
 
محمد
۱۳۹۲-۱۲-۰۵ ۱۱:۳۰:۳۲
مشكل جامعه ما يا مسلمونا اينه كه ادعاي مسلموني مي كنيم
ولي در واقع خيلي از همين مسيحيا و اديان ديگه هستن كه مسلمونن
مسلمون به قبول كردن و امضا كردن نيست
مسلمون كسيه كه در وجودش مسلمون باشه
اينو حالا ديگه به مردممون ياد بديم نه ظاهرگرايي رو (1992204) (alef-13)
 
مصطفی
۱۳۹۲-۱۲-۰۵ ۱۱:۵۵:۰۵
سالهای درازی است که اخلاق وفرهنگ از جامعه ما دور وتنها به یک بازیچه تبدیل شده است در بیان تمامی مسئولین ومردم بهترین سخنان واحادیث را می توانید بشنوید اما دریغ از عمل . (1992242) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۲-۰۵ ۱۲:۱۹:۲۹
شايد بد نباشد از تجربيات مجريان موفق جهان هم استفاده شود (1992302) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۲-۰۵ ۱۲:۳۵:۵۱
واقعا جالب بود! مرسي ... (1992341) (alef-13)
 
محمد
۱۳۹۲-۱۲-۰۵ ۱۲:۴۱:۱۱
از مكارم اخلاقي فاصله داريم. اتفاقا بهتر است كه واقعيات درونيمان بروز كند و پاسخ مناسب به ايرادات فرهنگيمان دريافت كنيم. باشد كه خود را اصلاح كنيم. (1992350) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۲-۰۵ ۱۲:۴۷:۵۰
سوال آخر شما به شدت سوال بنده هم هست؟
چند روز پیش در یک برنامه زنده تلویزیونی، مجری نمیدونست که اصولا وقت اذان صبح در چه وضعیتی از تاریکی یا روشنایی هواست!!!!!!!
بسیار تعجب کردم که یعنی مجری صدا سیما هم ....!!!! (1992362) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۲-۰۵ ۱۳:۱۵:۴۷
خیلی ممنون بابت این مطلب و تذکر به همهٔ ما (1992445) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۲-۰۵ ۱۳:۲۲:۴۶
واقعا عجیبه که مجریان ما دائم سوالات احمقانه میپرسن!! من دقیقا در جریان نیستم ولی آیا مجری تلویزیون نباید برای مجری گری دوره دیده باشه؟ حداقل بشینن یکم برنامه های تلویزیونی زنده مطرح جهان رو ببینن!
این چه سوالیه که مجری برنامه از کسی که 31 سال در ایتالیا زندگی کرده و زن و بچه و نوه هاش ایتالیایی هستند میپرسه که ایتالیا وطن دوم خودت میدونی یا ایرانی که فقط 2 سال به عنوان سفر کاری اومده؟ یا واقعا برای بیننده ایرانی و حتی خارجی و خود مهمانان برنامه چه جذابیتی داره که مجری با اصرار از مهمان زن برنامه بپرسه چلو کباب دوست داری .. و وقتی این خانم میگه من گیاه خوارم بحث رو به کله پاچه بکشونه! اونم در یک برنامه ورزشی که دو نفر میخوان خدافظی کنن برن!
واقعا برخی از مجری های به اصطلاح مطرح تلویزیون نه تنها آماتور هستند. بلکه سوالاتی انقدر مضحک و بعضا زشت میپرسند که من بیننده برنامه، جای مجری باید خجالت بکشم! شاید یکی از علت هاشم اینه که انقدر مجری های ما برنامه های تبلیغی و شعاری رو اداره کردن، اصلا آمادگی رویارویی با یک شوی تلویزیونی واقعی رو ندارند! (1992479) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۲-۰۵ ۱۳:۲۳:۴۹
اکثر مجریان برنامه ها به خصوص برنامه هایی که دو تا یا بیشتر مجری دارد به تعارف به همدیگر، بیان مسائل شخصی و حرف های بی ربط می پردازند.
البته در اکثر موارد به شعور افراد توهین می کنند (1992485) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۲-۰۵ ۱۳:۲۶:۳۱
حجاب در گفتار.... آفرین....
حریم خصوصی ...آفرین...

این موضوع یک مسئله شخصی و بصورت رازی در بین زن و شوهر است ...
آفرین... (1992492) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۲-۰۵ ۱۳:۳۱:۲۶
متاسفانه سيما فقط به فكر پركردبرنامه هاي خود است بدون آنكه به نكات ظريف فرهنگي و ديني جامعه دقت نمايد. (1992513) (alef-13)
 
سهراب
۱۳۹۲-۱۲-۰۵ ۱۳:۳۶:۱۸
البته باید صدا وسیما مواظب باشد که از یک مهمان چه خارجی وچه ایرانی چطور سوال کنند مجری های لوس وبی مزه صدا وسیما هرچند وقت یک بار از این کارها میکنند این برایشان درس نخواهد شد حوصله کنید تا میهمان بعدی اگه باز هم خودشونو وسط زندگی مردم نداختن واز این سوال های بی مورد نپرسیدن ان وقت بگین ما از این خانم درس گرفتیم (1992538) (alef-13)
 
الي
۱۳۹۲-۱۲-۰۵ ۱۳:۵۱:۳۸
با سلام


لطفا سعي كنيد از اين خانوما زياددعوت كنيد درس اعتماد به نفس هم به خانوماي ايراني بدن كه با ساپورت و آرايش خليجي و مخلوط عربي براي ابراز وجود جايي حاضر نشند. راست مي گن درخت هر چه پربارتر ،افتاده تر............. (1992592) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۲-۰۵ ۱۳:۵۹:۲۵
متاسفانه ما از مسمانی واسلام داشتن فقط اجبار در پوشاندن چهار تا تار مو بلدیم به قول نویسنده حجاب باید گفتار وکردار باشد بعد در ظاهر (1992615) (alef-13)
 
همایون
۱۳۹۲-۱۲-۰۵ ۱۴:۰۴:۴۰
شما هم خودت خوشت اومده واسه خودت درس گرفتی!!
رییس جمهورهای امریکا با همسرانشان در انواع برنامه ها حاضر می شوند و از تعویض پوشک بچه تا آشپزی و کتاب مورد علاقه هم سوال می کنند و کلی مردم شاد می شوند و در عین حال سطح خودشان را با این افراد برجسته مقایسه می میکنند و احیانا درس می گیرند.
چه ربطی دارد؟
این خانم که گویا شما عاشق ایشان هستی، خیلی حوصله گپ و گفت ندارد و احیانا آدم تودار و درونگرایی است. همه که یکجور نیستند.

داشتم فکر می کردم. اوباما چند بار با روحانی تماس گرفت و موقع پرواز روحانی موفق شد 15 دقیقه مکالمه کند. حالا اگر ما بودیم، می گفتیم ولش کن بابا من چرا منت این بابا را بکشم؟ در حالیکه او می دونه که آدمها و ملتها متفاوتند.

اصلا اینجور مسائل حل شده است که همه ی آدمها یکجور نیستند.
همسر کیروش مخالف این خانمه یا همسر یکی دیگر شبیه این خانم....
شما نباید از هر موضوعی برای مردم درس و مشق درست کنی !!!!!!!!!1 (1992626) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۲-۰۵ ۱۴:۰۷:۲۳
واقعا" مطلب عالی ای بود . به نویسنده تبریگ میگویم . (1992635) (alef-13)
 
مهدی
۱۳۹۲-۱۲-۰۵ ۱۴:۳۲:۴۳
خیلی نکته مهمی بود . مردم یک جامعه فرهنگ افرینند . اینکه مجریان ما اینگونه هستند برگرفته از جامعه ماست . و اینکه ان خانم چنان پاسخ میدهد نشات گرفته از فرهنگشان است . مجلات زرد که زندگی خصوصی مردم رو به تصویر می کشند تقویت کننده فضولیهای جامعه ماست (1992713) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۲-۰۵ ۱۵:۰۹:۵۵
اتفاقاً خیلی هم ضابطه مند است و بسیار ساده "آشنائی" یا "خویشاوندی" (1992811) (alef-13)
 
پارسا
۱۳۹۲-۱۲-۰۵ ۱۵:۱۰:۳۳
خیلی بدتر از این رو من از مجریای صداو سیما دیدم! البته اینا اشکال نداره ، اینا خودین! (1992818) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۲-۰۵ ۱۵:۱۰:۵۶
صدا سیما فقط سر مجری های سخنرانی رئیس جمهور حساس هست ... (1992821) (alef-13)
 
سید
۱۳۹۲-۱۲-۰۵ ۱۵:۲۱:۴۹
صداو سیما در همه چیز شورش را درآورده،قبول...اما دوست نویسندۀ این قضیه را بزرگ کرده! مجری پس از صحبت دربارۀ اقتدار ولاسکو درمدیریت تیم والیبال با لحنی مؤدبانه و با لبخند که حاکی از شوخی جهت بازکردن فضای برنامه و ادامۀ آن به شکلی که ملال آور نباشدسؤال را پرسید...برنامۀ قبل را که نوشته اید نمیدانم،پس قضاوت نمیکنم،اما این برنامه را دیدم،برخورد همسر ولاسکو نشانی کامل از این داشت که متوجه شوخی گونه بودن سؤال شده،جوابش را نیز بهمین دلیل به شکلی شوخ بیان کرد...شما مثل تی ویِ جناحیِ جناب ضرغامی نشید و شورشو درنیارید! از کاه هم کوه نسازید دوستان... (1992862) (alef-13)
 
مريم
۱۳۹۲-۱۲-۰۵ ۱۵:۳۴:۱۰
اين را بايد از مسولين محترم رسانه ملي پرسيد كه كدام برنامه شما حافظ اين تمدن كهن سال واين فرهنگ بالا و گرانقدر و بالاتر از همه و مهم تر از اينها اموزهاي دين مبين اسلام است اي كاش روزي نيم ساعت به مجريان محترم اموزش مصاحبه را ياد مي دادند (1992902) (alef-13)
 
سارا
۱۳۹۲-۱۲-۰۵ ۱۵:۴۵:۰۷
متا سفانه فضولی کردن و سرک کشیدن تو خصوص ترین مسایل مردم برای خیلی ها عادی شده...قبلا که نیروی انتظامی جلوی پسر و خانوم و تو خیابون میگرفتند و میگفتند چه نسبتی با هم دارید1!اخه به کسی چه مربوطه وقتی نه جرمی مرتکب شده و نه کار غیر اخلاقی !!!البته فکر کنم هنوز جمله با هم چه نسبتی دارین توسط مجریان قانون گفته میشه...باعث تاسفه (1992936) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۲-۰۵ ۱۷:۲۱:۳۹
صداسیماعادت داره سرک کشیدن تو زندگی مردم (1993131) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۱۲-۰۵ ۱۷:۳۴:۰۶
بدترازبرنامه های صداوسیماموشکافی برخی واعتراض به بر نامه هاست.این باعث می شود که نوعی واهمه در برنامه سازی به وجود اید .
به نویسنده این مطلب هم می گویم چه چیزی از همسر ولاسکو یاد بگیریم ؟اینکه پاسخ ندهیم ؟
برای یادگیری پاسخ ندادن نیازی به همسر اقای ولاسکو نیست .
الف خواهش می کنیم کمتر انتقاد هایی به این شکل بکنید . (1993165) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۲-۰۵ ۱۷:۴۱:۰۵
در دهه فجر برای یک جشن من و همه همکاران برای جشن پیروزی انقلاب دعوت شدیم.در آن جشن مجری معروف سیما را آورده بودند. ایشان برای خنداندن ما با همکار خودش از هیچ جلف بازی روگردان نبودند آخرشم برای خودش از اینکه فرداها باید کجاها باشه کلی برای خودش پپسی باز کرد و نمایش طنزهم اینقدر بی تربیتی بود که به نظرم رئیس اداره باید مجلس رو ترک می کرد. نتیجه اینکه صدا و سیما باید در دانشکده خودش شومن تربیت کنه. (1993183) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۲-۰۵ ۱۷:۵۸:۱۹
به نظرم سوال بدی مطرح نشده ! ولی جواب قابل تامل بود بعضی ها تو زندگیشون این پرده پوشی ها رو بلدن بعضیا هم بلد نیستند ربطی هم به ایران و آرژانتین نداره !! (1993229) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۲-۰۵ ۲۰:۵۷:۳۶
صدا سیما نگین بگین بنگاه تبلیغات. (1993493) (alef-13)
 
تلویزیونی
۱۳۹۲-۱۲-۰۵ ۲۰:۵۷:۴۳
اگه صدا و سیما میخواست مجری با سواد بذاره که الان وضعیتش این نمیشد . . . (1993494) (alef-13)
 
davood
۱۳۹۲-۱۲-۰۵ ۲۲:۰۵:۵۵
متاسفانه مجریها اعتقادی به گفتارشان ندارند و فقط دیالو گ را اجرا می کنند (1993641) (alef-6)
 
محمد
۱۳۹۲-۱۲-۰۶ ۱۳:۵۱:۴۰
فرهنگ "یعنی اعتلای روح خدایی انسانها. هر آنچه این مقوله در انسان بیشتر نمود پیدا کند ارزشهای اخلاقی انسان نیز اوج می گیرد."این ارزش وابسته به نژاد، مسلک ، کشور خاصی نیست با ید در عزت نفس ادم ها جستجو کرد . که صد البته الگو های جامعه در رونق و ترویج ان تاثیر گذارند. (1994500) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۱۲-۰۶ ۱۴:۵۳:۵۰
من تعجب می کنم تا یک بحث اخلاقی شروع میشه بعضی ها استناد به مبانی اسلامی میکنند و طوری وانمود می کنند که این شیوه اخلاقی قبل از اسلام نبوده و در تمام دنیا برخلاف آن عمل می کردند. در صورتی که اغلب قریب به اتفاق ارزشهای اخلاقی رایج در جوامع متمدن جهانشمول هستند و هیچ دین و مذهب خاصی آنرا تاسیس نکرده بلکه خود انسانها در طول تاریخ و زندگی اجتماعی به این ارزشهای اخلاقی پی بردند. (1994622) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۱۲-۰۷ ۰۰:۲۱:۱۰
از این اتفاقات تا دلت بخواهد در سیمای ما اتفاق می افتد
نمونه در یکی از برنامه ها کزارسکر به سراغ چند تعمیرکاه درب و داغون رفته بود و از آنها در مورد اشکالات فرمان پراید سوال می کرد.
بدون اینکه این فیلم را برای مسئولان بفرستد نظر آنها را بخواهد بر روی آنتن فرستاد در حالیکه این خیانت به کشور و یک صنعت است!!!!

دار و ندار ما این است باید بکمک هم آن را ارتقاء دهیم نه اینکه از افراد غیر مسول در مورد مشکلات آن برنامه تهیه کنیم و بوق کنیم.

نکته مهم تر اینکه مربی تیم ایران دلایل جدایی خود را از تیم ملی ایران درخواست کشور ذکر نمود. یعنی کفت در کشوری که من مجانی درس خوانده ام امروز به من احتیاج دارد. نمی توانم این درخواست رت علیرغم تعهدات قراردادی خود رد کنیم از مسیر رسمی دیپلماسی هم وارد می شود تا نظر طرف قرارداد را جلب کند. حتی حاضر می شود با قراردادی کمتر به تیم کشور خدمت کند. می کوید سی سال است از کشور خارج شده پولدار شده از پولش نصیبی به کشورش نشده است حالا می خواهد به کشور خدمت کند!!!!!

چند نفر از ما چنین دیدی داریم.
هم پول از کشور خارج می کنیم هم بنجل های خارجی را وارد می کنیم هم با یک پیشنهاد ساده حاضریم به کشور خود پشت کنیم.
اینها درس های مهم تری است که از ولاسکو باید یاد بکیریم. (1995616) (alef-6)
 
عزت
۱۳۹۲-۱۲-۰۸ ۰۰:۱۴:۴۰
واقعا انسان متاثر ودل زده میشه ازرفتاروگفتار مجریان رسانه ملی چراکسی نیست
به این مسایل رسیدگی کند.یک نفر جوان را به عنوان مجری برنامه اقتصاد می گذارند
وبقیه مسایل هم همینطور................. (1997386) (alef-10)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.