مصطفي
۱۳۹۵-۰۳-۲۷ ۱۴:۳۶:۵۲
اين ديگه چه دفاع بي ربطي ست ؟؟؟؟!!!! (3763465) (alef-3)
دستگاههای نظارتی ما, خودشان نیاز به نظارت دارند (3763588) (alef-3)
برادران الف لطفا هرقسمت کامنت من مشکل داشت حذف کنید ولی حتما بزنید
جناب اقای وزیر بهداشت
همه اینها نتیجه شروع توهینهای شما به پزشکان و تحریک شما در رسانه هاست ،روزی به شما گفتیم که این کارها روزی آتشش به شما هم میرسد
اما الان همان روز است ولی با این تفاوت که دودش به چشم هزاران پزشکی که زیر خط فقر درآمد دارند هم میرود و آمها هم توهین میشنوند که پولدارند
آیا پزشکانی که در مطب شخصی یا کلینیکها در یک ماه هرروز 18 ساعت کشیک میدهند و در نهایت 4 5 میلیون درآمد دارند تا خرج زندگی و تحصیل کودکانشان را بدهند با حقوق هییت علمی ها و اساتید دانشگاه چون شما و معاونین اماده به پاسختان برابر است ؟؟
جناب وزیر مگر خبر ندارید که چطور میشود درامد جراحی هزار !!!جراحی در یک ماه به استاد دانشگاه تعلق بگیرد در حالیکه این استاد هم جزو مسئولین وزارت بهداشت است و هم در بیمارستان خصوصی کار میکند!!!!! معنیش این است که دسترنج دهها رزیدنت تخصص که در بیمارستانها بیگاری میکنند به اسم این اساتید واریز میشود
سوال دوم
بنده جراح عمومی هستم با سابقه 15 سال جراحی بصورت ازاد ،چطور است که مثل حضرتعالی ودوستانان که از ابتدا هییت علمی و کارمند دانشگاه تهران بوده اید نتوانستم صاحب بزرگترین بیمارستان خصوصی چشم خاورمیانه بشوم که هر سهمش در حال حاضر برای پزشک چندین میلیارد تومن است ،به ما هم اموزش دهید چطور توانستید هم تا بعد از ظهر در بیمارستان دولتی و به آموزش مشغول باشید و هم بتوانید وقتی برای ساخت چنین بیمارستانی داشته باشید
سوال سوم
چرا هنوز هم اساتید دانشگاهها کاملا غیر قانونی حتی صبهها هم در بیمارستانهای خصوصی جراحی میکنند در حالیکه در همان لحظه به نامشان در بیمارستان دولتی دهها رزیدنت در حال جراحی به نام این اساتید هستند ،یعنی پول مفت یعنی خیانت به بیمار،وگرنه چطور میشود کارانه های 300 400 میایونی بوجود بیاید
سوال چهارم
تغییر سیاستهای مختلف وزارت بهداشت به صورت لحظه ای در حالیکه از عمر دولت کم مانده به چه معناست؟تغییرات گسترده در سیستم آموزشی بدون کارشناسی آیا قرار است مثل همین طرح تحول کل پزشکی کشور را به سقوط ببرد ؟ (3764025) (alef-13)
آفرین بالاخره یک مرد پیدا شد حرف حساب بزند.این جناب دکتر مادرزاد پولدار بوده.اگر راست می گید بدارید همه راحت حرف بزنن (3765683) (alef-13)
اگر شما هم میتوانستید حرام خوری را توجیه کنید وضعتان تغییر میکرد . (3766760) (alef-11)
سایت عزیز الف
برادر یکطرفه کاری نکنید همه پزشکان زیر سوال برن حرف ما پزشکان رو هم بزنید ،هرجاشو صلاح نمیدونید حذف کنید اما نه اینکه بخاطر درامد یک درصد همه ما پزشکان توهین بشنویم الان پزشکانی هستن که یک میلیون درامد ندارن
جناب اقای وزیر بهداشت
همه اینها نتیجه شروع توهینهای شما به پزشکان و تحریک شما در رسانه هاست ،روزی به شما گفتیم که این کارها روزی آتشش به شما هم میرسد
اما الان همان روز است ولی با این تفاوت که دودش به چشم هزاران پزشکی که زیر خط فقر درآمد دارند هم میرود و آمها هم توهین میشنوند که پولدارند
آیا پزشکانی که در مطب شخصی یا کلینیکها در یک ماه هرروز 18 ساعت کشیک میدهند و در نهایت 4 5 میلیون درآمد دارند تا خرج زندگی و تحصیل کودکانشان را بدهند با حقوق هییت علمی ها و اساتید دانشگاه چون شما و معاونین اماده به پاسختان برابر است ؟؟
جناب وزیر مگر خبر ندارید که چطور میشود درامد جراحی هزار !!!جراحی در یک ماه به استاد دانشگاه تعلق بگیرد در حالیکه این استاد هم جزو مسئولین وزارت بهداشت است و هم در بیمارستان خصوصی کار میکند!!!!! معنیش این است که دسترنج دهها رزیدنت تخصص که در بیمارستانها بیگاری میکنند به اسم این اساتید واریز میشود
سوال دوم
بنده جراح عمومی هستم با سابقه 15 سال جراحی بصورت ازاد ،چطور است که مثل حضرتعالی ودوستانان که از ابتدا هییت علمی و کارمند دانشگاه تهران بوده اید نتوانستم صاحب بزرگترین بیمارستان خصوصی چشم خاورمیانه بشوم که هر سهمش در حال حاضر برای پزشک چندین میلیارد تومن است ،به ما هم اموزش دهید چطور توانستید هم تا بعد از ظهر در بیمارستان دولتی و به آموزش مشغول باشید و هم بتوانید وقتی برای ساخت چنین بیمارستانی داشته باشید
سوال سوم
چرا هنوز هم اساتید دانشگاهها کاملا غیر قانونی حتی صبهها هم در بیمارستانهای خصوصی جراحی میکنند در حالیکه در همان لحظه به نامشان در بیمارستان دولتی دهها رزیدنت در حال جراحی به نام این اساتید هستند ،یعنی پول مفت یعنی خیانت به بیمار،وگرنه چطور میشود کارانه های 300 400 میایونی بوجود بیاید (3764103) (alef-13)
ظاهرا هر دولتی که میاد میخواد توی پررویی و وقاحت از دولت قبلی سبقت بگیره!!!!! (3764172) (alef-13)
واقعا که..... رو که نیست .... به جای استعفا وعذر خواهی یه چیز هم بدهکاران . (3764214) (alef-13)
بیشترین بی عدالتی در پرداخت در بین پزشکان است. بروید و بررسی کنید. ببینید که یک پزشک به کار بسیار سخت و طاقت فرسا و برساینده روح در یک شهرستان دور افتاده یک صدم حقوق اقای دکتر فلانی در کنار دست وزیر نمی گیرد که فقط یک عنوانی در وزارت خانه دارد و همه وقتش در انجام کار خصوصی می باشد. همان کسانی که وقت دیدند طرح پزشک خانواده اگر اجرا شود جلوی خیلی از دودوزه بازی آنها را میگیرد، انچنان به آن حمله کردند و شکمش دریدند که دنیا نیامده مرد. آقای دکتر اگر پزشک کم داریم چرا این همه از پزشکان عمومی ما عطای پزشکی را به لقایش بخشیدند و رفتند. چون شما اجازه حداقل درآمد برای آنان ندادید. چون متخصص ما وقتش صرف بیماران و بیماریهایی می کند که وظیفه پزشک عمومی است. وقتش صرف امور بیهوده در تشخیص و درمان می کند چون پول ساز است. بروید بررسی کنید ببیند چند درصد بیماران که بستری می شوند واقعاً نیاز به بستری بوده است. چند درصد کسانی که جراحی شده اند واقعاً جراحی نیاز داشتند. دیدید که وقتی وزارتخانه تصمیم گرفت زایمان طبیعی را پرسود و سزارین را کم سود کند چطور آمار سزارین پایین آمد. این به این معنی است که تصمیم گیری برای اقدام تشخصی و درمانی نه بر اساسن نیاز بیمار و اصول علم پزشکی است ، بلکه بر اساس میزان پولی است که سرازیر جیب پزشک می کند. این در همه امور کشور ما و از جمله امور پزشکی ساری و جاری است و وای بر ملتی که علما و مسوولین آن مبنای عملکردشان فقط سود خودشان باشد که در آن صورت آنچنان اختلاف طبقاتی به وجود می آید و بی عدالتی گسترش می یابد که خشک و تر همه با هم خواهند سوخت. این همان چیزی است که پیش روی ماست اگر جلوی آن گرفته نشود.
یادمان باشد که انسان موجودی است هوشمند، حسابگر، منفعت طلب، سیری ناپذیر ، توجیه کننده اعمال و رفتار خود که بسیار بسیار بسیار پیچیده عمل می کند.
این بسیار اشتباه است که فکر کنیم اگر جلوی دریافت های بی حساب و کتاب گرفته نشود بالاخره به جایی می رسد که دیگر بیشتر از آن نخواهند گرفت. ده میلیارد، صد میلیارد، هزار میلیارد. نه سقفی برای آن متصور نیست. باید همه جانبه نگاه کرد و همه مسائل را در نظر گرفت. جناب آقای دکتر ، کجای دنیا به یک جراح اجازه می دهند که این میزان جراحی در شش ماه انجام دهد. آیا انجام این میزان جراحی که قطعاً باعث اشتاباهات فاحش، و مرگ بیمار می شود خود در کشورهای پیشرفته ممنوع و جرم شناخته نمی شود. بله ما هم شنیده ایم که در بعضی کشور ها برای هیأت علمی و دانشمندان خود چک سفید می دهند تا هر چه لازم داشتند پول دریافت کنند. ولی یادمان باشد که آنها انسان های عاشق علم و تحقیق و کشف و اختراع هستند و نه انسان های هوشمند حسابگر منفعت طلب خود خواه سیری ناپذیر و توجیه کنند اعمال خلاف خود. (3765595) (alef-13)
بعد همون دستگاههاى نظارتى دوم باز احتياج به نظارت دارند و اين سيكل ادامه خواهد داشت
اقاى سخنگو رسانه ها و مطبوعات حق دارند و بايد هم سوال كنند كه شما و امثال شماها و ساير مديران و پزشكان و غيره چه ميزان از بيت المال و خزانه كشور كه متعلق به همه ملت ايران است دستمزد دريافت ميكنيد .... (3764492) (alef-13)
دکتری برق
۱۳۹۵-۰۳-۲۸ ۰۱:۴۵:۱۶
اگر واقعا توی همه جای دنیا از مدیران یا پزشکان سوال نمی کنند چقدر دریافتی دارید
خب چرا معطلید پاشید برید همون همه دنیا
هم شما راحت میشید هم ما
هر چند در میان مهاجرت هزاران نخبه و دانشجو فکر نمی کنم موردی از یک پزشک یا مدیر ایرانی مهاجرت کرده باشه!! (3764569) (alef-13)
مشکل اصلی مساله عرضه و تقاضاست. باید این موضوع توسط رسانه ها پیگیری بشه که چرا انقدر تعداد پزشکان و یا پزشکان متخصص به نسبت تقاضا کمه. آیا مساله بحث کم بودن ظرفیت دانشگاههاست که ممکنه به خاطر اعمال نفوذ جامعه پزشکی باشه؟ آیا مساله بکار نگرفتن پزشکان عمومی در جای خود است؟ (3765015) (alef-13)
بعيد ميدانم ايشان منتخب وزير بهداشت باشند
شخص وزير اينقدر با موضوعات منطقي و قاطع برخورد ميكنند
اونوقت ايشان!!!!!!!!! (3763589) (alef-3)
جناب اقای وزیر بهداشت
همه اینها نتیجه شروع توهینهای شما به پزشکان و تحریک شما در رسانه هاست ،روزی به شما گفتیم که این کارها روزی آتشش به شما هم میرسد
اما الان همان روز است ولی با این تفاوت که دودش به چشم هزاران پزشکی که زیر خط فقر درآمد دارند هم میرود و آمها هم توهین میشنوند که پولدارند
آیا پزشکانی که در مطب شخصی یا کلینیکها در یک ماه هرروز 18 ساعت کشیک میدهند و در نهایت 4 5 میلیون درآمد دارند تا خرج زندگی و تحصیل کودکانشان را بدهند با حقوق هییت علمی ها و اساتید دانشگاه چون شما و معاونین اماده به پاسختان برابر است ؟؟
جناب وزیر مگر خبر ندارید که چطور میشود درامد جراحی هزار !!!جراحی در یک ماه به استاد دانشگاه تعلق بگیرد در حالیکه این استاد هم جزو مسئولین وزارت بهداشت است و هم در بیمارستان خصوصی کار میکند!!!!! معنیش این است که دسترنج دهها رزیدنت تخصص که در بیمارستانها بیگاری میکنند به اسم این اساتید واریز میشود
سوال دوم
بنده جراح عمومی هستم با سابقه 15 سال جراحی بصورت ازاد ،چطور است که مثل حضرتعالی ودوستانان که از ابتدا هییت علمی و کارمند دانشگاه تهران بوده اید نتوانستم صاحب بزرگترین بیمارستان خصوصی چشم خاورمیانه بشوم که هر سهمش در حال حاضر برای پزشک چندین میلیارد تومن است ،به ما هم اموزش دهید چطور توانستید هم تا بعد از ظهر در بیمارستان دولتی و به آموزش مشغول باشید و هم بتوانید وقتی برای ساخت چنین بیمارستانی داشته باشید
سوال سوم
چرا هنوز هم اساتید دانشگاهها کاملا غیر قانونی حتی صبهها هم در بیمارستانهای خصوصی جراحی میکنند در حالیکه در همان لحظه به نامشان در بیمارستان دولتی دهها رزیدنت در حال جراحی به نام این اساتید هستند ،یعنی پول مفت یعنی خیانت به بیمار،وگرنه چطور میشود کارانه های 300 400 میایونی بوجود بیاید (3764001) (alef-13)
یعنی ایشان این همه فیش و سند را قبول ندارند ، این یکی از عجایب است (3764096) (alef-13)
اون رسانه های دنیا که سوال نمیکنن احتمالا مال بورکینافاسو و جزایر کومور بودن!!!! (3764161) (alef-13)
اتفاقا ایشان منتخب وزیر هستند دوست عزیز . شما شناختتان در خصوص اقای دکتر هاشمی کامل نیست. (3764196) (alef-13)
همه بیماران باید این اقا را تحریم کنند و به مطب وی نروند در بیمارستان هم درخواست پزشک دیگر کنند (3763596) (alef-3)
طرح تحول نظام سلامت ؛ برا پزشکای مراکز دولتی خوب شد (3763614) (alef-3)
اولا من موندم در دنیا یک مسئولی، وزیری می تواند در این حد از نفرت اجتماعی باشد ولی بازم استعفا نده، برکنارش نکنند و استیضاح هم نشه
ثانیا سخنگو اقرار می کنه: ما درست است که کشور ثروتمندی داریم ولی متخصص و پزشک کم داریم. ما در بخش دولتی پزشکان متخصصی داریم که در هفته برخی ۷۵ ساعت کار میکنند.
الان مهم ترین مسئله ما در مواجهه با پزشک چیه، طرف اصلا وقت نمی گذاره چون مشتری ها صف بستند و اونم میخواد از همه یه چیز بگیره اگر پزشک 10 برابر بود و هر نفر به جای مثلا 100 ویزیت در روز یا 10 عمل، 10 ویزیت و یک عمل می کرد ، خود به خود کیفیت و دقت کار به حد مطلوب می رسد
ثالثا می گوید:وی با اشاره به اینکه نظام کارانه در کشورهای ژاپن، آمریکا و تایلند هم اجرا میشود، گفت: نمیگوییم مطلوب است اما وقتی پزشک و تخت کم داریم و لیست انتظار طولانی است
شما دارید از جیب دولت یک حقوقی به افراد در بیمارستان می دهید و بعد از دولت پول می گیرید تا بیمارستان و تجهیزاتش را مجهز کنید بعد هزینه های بیمارستان را هم دولت می دهد بعد طرف هر کاری با این امکانات کرد می گویید یک کارانه هم بگیر آیا شما می پذیرید که مثلا دولت بیاید حقوق تمام مهندسان فولاد را از بیت المال(نه درآمد کارخانه) بدهد، هزینه های توسعه کارخانه را هم از بیت المال بدهد هزینه های مواد اولیه کارخانه را هم بدهد بعد مهندسان هر چه ساختند و فروختند هم تحت عنوان کارانه بین خودشون تقسیم کنند؟
رابعا این صف انتظار بخاطر کارانه است طرف به انگیزه کسب کارانه، خدمات القایی و الکی ایجاد می کند
راه حل:
1- استعفا و محاکمه وزیر
2- پرداخت فقط حقوق و حذف کامل کارانه
3- حذف محدودیت ظرفیت و 5-6 برابر کردن تربیت پزشک طوری که عرضه بیش از تقاضا باشه و پزشک احساس رقابت کنه و انگیزه قوی برای عملکرد مطلوب مریض داشته باشه (3763622) (alef-13)
دوست محترم كه طبق معمول اكثر مردم ايران كامنت هاي غيرواقع بينانه ، احساسي و كمي پوچ ميدين..محاكمه وزير! به چه جرمي؟ اصلا عملي هست؟ پرداخت فقط حقوق و حذف كامل كارانه؟ يعني به نظر شما كسي كه يك مريض در روز جراحي ميكنه با كسي كه ١٠ نفر رو جراحي ميكنه بايد يك ميزان حقوق رو بگيره؟ حذف محدوديت ظرفيت و ٥-٦ برابر كردن تربيت پزشك؟ با عرض معذرت احمقانه ترين راه حل ممكن هست.. همين الان از بس ظرفيت رو بردن بالا سر كلاس هاي عملي جا نيست و بايد از چهارپايه رفت بالا..و اين يعني تربيت ناقص پزشك و از همه بدتره و باعث ميشه در اينده كميت پزشك بالا و كيفيت صفر باشه.. همين الان هم با اين ظرفيت هاي بالاي پزشكي هر كسي مياد داخل و همين عامل مشكل ساز هست كه دقيقا هر كسي مياد داخل اين رشته! قداست اين رشته به خاطر همين ورود بي رويه خدشه دار شده.. از اين بابت ميشه وزير رو محاكمه كرد كه قداست پزشكي رو با سياست هاشون از بين بردن.. الان از سهميه هاي مختلف هيات علمي و ايثار گري و غيره دارن توي اين رشته درس ميخونن..سهميه يعني چي ؟ يعني كسي كه توانايي و صلاحيت رو نداره بياد پزشك شه..اگر ميتونست از كنكور وارد ميشد..الان لرديس هاي بين الملل با پول پزشك تربيت ميكنه اين يعني چي؟ يعني اين كه كسي كه رتبه نجومي كنكور داشته فردا پزشك ميشه و اگر درمان و اخلاقش مشكل داشت به پاي همه پزشك ها نوشته ميشه! الان دانشگاه ازاد رزيدنت ميخواد بگيره! يعني چي؟ يعني اين كه فردا متخصصي با پول تربيت شده قراره شما رو درمان كنه.. يعني كسي كه صلاحيت لازم رو نداشته .. افزايش ظرفيت يعني اينها و در اينده همين هايي كه با پول و سهميه و دانشگاه هاي دست چندمي مثل هند و ارمنستان پزشك شدن قراره شما رو درمان كنن.. در اينده اعتماد جامعه نسبت به پزشكي كاملا خدشه دار ميشه و ميتونم به جرات بگم اين مساله در حد امنيت ملي هست ..اينقدر كوتاه بين نباشيم.. (3764980) (alef-13)
دوست من راه حل شما بلحاظ منطقی کاملا درست هست و فقط باید یک سیستم نظارت خیلی کارامد بر عملکرد پزشکان نظارت داشته باشه. اما راستش را بخواهید اینها دنبال راه حل نیستند (3765474) (alef-13)
آقای حریر چی !!!
اصلا حق با شماست شما و همکاران شما میبایست حقوق صدها میلیون تومانی داشته
باشید
تا کنون نیز به شما از لحاظ حقوقی ظلم شده
جناب حریر چی !
خطاب ما ؛ شما نیستید
ما حرف مان را سال دیگه پای صندوق رای میزنیم (3763641) (alef-13)
دوست عزیز این چه حرفیه؟
این ها باند هستن! نه فقط پزشک... در هر رشته ای!
هر دولتی که بیاد عین زالو خودشونو جا میکنن و خون مردم رو میمکن!
باید چند نفرشون رو اعدام کردو بقیه رو زندان تا درس عبرت بشه واسه دیگران (3765354) (alef-13)
یک کارشناس شاغل در بیمارستان دولتی
۱۳۹۵-۰۳-۲۷ ۱۵:۲۸:۱۵
کجا تفاوت بین پزشک و پرسنل غیر پزشک را کاهش دادید؟؟؟؟؟؟
یک مهندس پزشک، یک خدماتی ، یک تکنولوژیست و و و
چقدر دریافت می کنند در همین بیمارستان هایی که بار کاری را به قول خودتان بی نهایت کردید؟
چقدر کارانه ای که به ایشان می دهید مبتنی بر عملکرد است؟
پرسنل کار اضافه می کنند تا پزشکان کارانه بیشتری دریافت نمایند (3763650) (alef-13)
اقای سخنگو , تو و امثال تو از پول مالیات مردم حقوق میگیرید, و باید جوابگو باشید
اگر صداقت داشتید , دریافتی خود را بیان میکردید
ریس بانک مرکزی هم مبلغ دریافتی خود را نگفت, اینها نشان از ریا و ظاهر سازی برخی مسولان است (3763660) (alef-13)
سخنگو از همه جا بی خبر است (3763662) (alef-3)
بی خبر؟؟؟؟!!!!!
مطمئنید شما باخبرین؟؟؟؟ (3764379) (alef-13)
مگر کار کادر نیروی انتظامی و ارتش کم ارزشتر از یک پزشت است که کارانه میلیونی نمیگیرند.
کار قضات و اعضای هیات علمی دیگر دانشگاه ها چطور؟
مگر پزشکان نخبه تر از دکتری مهندسی و غیر مهندسی هستند؟ (3763705) (alef-13)
آقا یک بار برای همیشه بیایین راست حرف بزنیم...من الان خودم تو اروپا زندگی می کنم...اینجا هرچه حقوق بالاتر، مالیات بیشتر...اینجا حقوق دریافتی یک متخصص بعد از کسر مالیات، حدودا 5 برابر یک فروشنده ی یک فروشگاه است...اصلا بزاریم تو ایران بشه 10 برابر...اگه یه فروشنده 2 تومن ماهی میگیره متخصص بعد کسر مالیات بگیره 20 تومن...اتفاقا دولتی و خصوصی هم فرقی نداره...آخه مثلا اینجا اروپاست و ایران یک کشور اسلامی...عدالت واقعی کدومه...لطفا منتشر کنین، چیز خاصی نگفتم. (3763867) (alef-13)
کجاش بی ربطه. هفتاد تومان برای یک جراحی. مالیات چهل درصدی. ندادن پنجاه درصد حق الزحمه پزشکان. اینها قابل اثبات است. البته نصف سخنان ایشان حذف شده و تیترها هم مغرضانه زده شده. مشکل ملت این هست که غر زدن وفحش دادن را انتقاد میدانند. فرق جهان سوم با کشورهای پیشرفته همین است. که اونجا اساسا بدون مدرک حرف زدن هزینه دارد. اینجا سایت فیش. ۶ ماهه فوق تخصص را به عنوان حقوق یک ماه چاپ میکند و وقتی دستش رو میشود یک عذر خواهی ساده هم نمی کند. فقط یک عده اجیر میشوند دوباره عقده گشایی کنند. (3763999) (alef-13)
طرف داره از حقوق های انچنانی میپرسه و این داره ربطش میده به مسائل سیاسی
ادم اینقدر بوووووق
بابا کل ملت از همه سلایق به این موضوع شاکی هستن
درضمن اگه قانون گذار در جایی دست مسئولین رو باز میذاره نباید ازش سوءاستفاده کنن که...
درسته شاید ( البته شاید) پرداخت ها قانونی باشه اما بنظرم سوءاستفاده از اختیارات هست که بودجه مملکت رو به فراد خاص بدن (3764002) (alef-13)
این اقا خودشم میدونه چی میگه (3764089) (alef-13)
جناب وزیر باید ایشان را سریع برکنار کند (3764093) (alef-13)
جناب وزیر خودش باید برکنار بشه (3765367) (alef-13)
فیش ایشان را هم رسانه ای کنید
با تشکر از فاش کننده فیش ها (3764102) (alef-13)
سایت عزیز الف
برادر یکطرفه کاری نکنید همه پزشکان زیر سوال برن حرف ما پزشکان رو هم بزنید ،هرجاشو صلاح نمیدونید حذف کنید اما نه اینکه بخاطر درامد یک درصد همه ما پزشکان توهین بشنویم الان پزشکانی هستن که یک میلیون درامد ندارن
جناب اقای وزیر بهداشت
همه اینها نتیجه شروع توهینهای شما به پزشکان و تحریک شما در رسانه هاست ،روزی به شما گفتیم که این کارها روزی آتشش به شما هم میرسد
اما الان همان روز است ولی با این تفاوت که دودش به چشم هزاران پزشکی که زیر خط فقر درآمد دارند هم میرود و آمها هم توهین میشنوند که پولدارند
آیا پزشکانی که در مطب شخصی یا کلینیکها در یک ماه هرروز 18 ساعت کشیک میدهند و در نهایت 4 5 میلیون درآمد دارند تا خرج زندگی و تحصیل کودکانشان را بدهند با حقوق هییت علمی ها و اساتید دانشگاه چون شما و معاونین اماده به پاسختان برابر است ؟؟
جناب وزیر مگر خبر ندارید که چطور میشود درامد جراحی هزار !!!جراحی در یک ماه به استاد دانشگاه تعلق بگیرد در حالیکه این استاد هم جزو مسئولین وزارت بهداشت است و هم در بیمارستان خصوصی کار میکند!!!!! معنیش این است که دسترنج دهها رزیدنت تخصص که در بیمارستانها بیگاری میکنند به اسم این اساتید واریز میشود
سوال دوم
بنده جراح عمومی هستم با سابقه 15 سال جراحی بصورت ازاد ،چطور است که مثل حضرتعالی ودوستانان که از ابتدا هییت علمی و کارمند دانشگاه تهران بوده اید نتوانستم صاحب بزرگترین بیمارستان خصوصی چشم خاورمیانه بشوم که هر سهمش در حال حاضر برای پزشک چندین میلیارد تومن است ،به ما هم اموزش دهید چطور توانستید هم تا بعد از ظهر در بیمارستان دولتی و به آموزش مشغول باشید و هم بتوانید وقتی برای ساخت چنین بیمارستانی داشته باشید
سوال سوم
چرا هنوز هم اساتید دانشگاهها کاملا غیر قانونی حتی صبهها هم در بیمارستانهای خصوصی جراحی میکنند در حالیکه در همان لحظه به نامشان در بیمارستان دولتی دهها رزیدنت در حال جراحی به نام این اساتید هستند ،یعنی پول مفت یعنی خیانت به بیمار،وگرنه چطور میشود کارانه های 300 400 میایونی بوجود بیاید (3764203) (alef-13)
من امسال برای شروع تخصصم اول میخواستم جنوب انتخاب کنم .سخنان دکتر حریرچی رو در مورد قسمت طرح منطقه محروم قبول دارم.طرح عمومی چون جنوب بودم و واقعا مناطق محرومی هست که کیلومترها دورتر از مرکز استان حتی یه متخصص هم نمیره به دلایل شرایط بدش.
حالا اگه یه خانم دکتر زنان حاضر شده واسه طرحش تک نفره(به جای سه نفر) تمام انکالی ها رو ورداره و همه عملها رو خودش بره همه بیماران درمانگاه و بخشم ببینه اونوقت ادم باید دو نکته رو در نظر بگیره:
اولا این پزشک بالای یک میلیارد در ماه واسه دولت درامد زایی کرده.
ثانیا یک دهم حق عملهاشم هنوز نگرفته.
رشته زنان و جراحی هاش رشته درامدزایی هست.و اگر نخوان حق و حقوقش بدن اونجا رو ترک میکنه و مناطق اطراف تهران رو انتخاب میکنه.
مثل امثال من که جرات رفتن به مناطق دور افتاده و لب مرز ولو با حقوق بالا نداشتیم. (3764306) (alef-13)
مصطفی
۱۳۹۵-۰۳-۲۸ ۱۰:۲۱:۰۱
اگر حقوق کسی که در تهران کار می کنه 2 میلیون و کسی که در مناطق محروم کار می کنه 5 میلیون باشه از خداشم هست که بره مناطق محروم کار کنه. همون کاری که در مشاغل دیگه مثل نفت، مهندسی و ... داره اتفاق می افته. (3765075) (alef-13)
والا من خودم و همسرم کارانه ماهی 10 میلیون اطراف ساری با دو سال طرح اضافه رو به کارانه ماهی 30 میلیون مناطق مرزی سیستان بلوچستان ترجیح دادیم.
البته اون منطقه الان چند ماهه خالی مونده .کسی رو سراغ داشتین متخصص قلب بود بهش معرفی کنین.
یعنی کسی دنبال اون 30 میلیون که ایشالا تا 4 سال بعد اتمام طرح شاید کم کم بریزن نیست.
البته جاهای دیگه ای هم هست شاید با حقوق بیشتر شامل جزیره خارک ابوموسی تنب کوچک و ...که داوطلبی نداشته. (3766663) (alef-13)
درسته ١ ميليارد تومن براي دولت درآمد زايي كرده ولي ي مبلغ معقول رو بايد بگيره ، اگه اينطوره كه دكتر ظريف تا الان ٣-٤ ميليارد دلار حداقل واسه دولت به واسطه برجام در آمد زايي كرده ، بايد حداقل ٥٠٠ ميليون دلار بش بديم ؟!!!!! كارانه بايد معقول باشه كه اين تفاوت شديد بين گروهاي شغلي مخصوصا درماني رو ايجاد نكنه ، بقيه كادر درمان هم آدمن بابا ، (3765150) (alef-13)
اولا دکتر ظریف هم درامد کمی ندارد.
ثانیا اگر حق العملش رو بهش ندهند خوب مگر دیوانه است که مفت و مجانی درامد میلیاردی برای دولت بریزد و فقط ماهی دو تومن حقوقش را بگیرد!
خوب اینطوری اون منطقه محروم ول میکنه میاد تهران واسه خودش کار میکنه.یا نصف مریضها رو میتونه فقط ببینه و برای بقیه اش برن 4 تا متخصص دیگه بیارن کار کنه.در واقع حقوق 3 نفر ایشون داره میگیره.خوب به قیمت عمل و کار شبانه روزیش.طبق تعرفه هم حق العمل گرفته خلاف نکرده که.
من در مورد این خانم دکتر زنان فکر میکنم واقعا حقش بوده. (3766381) (alef-11)
چند روز میشه به نظرت با دروغ این سیستم را نگه داشت؟
اولا فرض کنیم واقعا پزشک درآمد ایجاد کنه (که البته نمی کنه و در ادامه توضیح میدم این درآمد هم از جیب دولته) ما داریم از جیب دولت یک حقوقی به پرسنل در بیمارستان می دهیم و بعد از دولت پول می گیریم تا بیمارستان و تجهیزاتش را مجهز کنیم بعد هزینه های جاری بیمارستان را هم دولت می دهد بعد طرف هر کاری با این امکانات کرد می گویید یک کارانه هم بگیر! آیا شما می پذیرید که همین سیستم در جای دیگر هم پیاده شود مثلا دولت بیاید حقوق تمام مهندسان و کارگران شرکت فولاد را از بیت المال(نه درآمد کارخانه) بدهد، هزینه های توسعه کارخانه را هم از بیت المال بدهد هزینه های مواد اولیه کارخانه را هم بدهد بعد مهندسان هر چه ساختند و فروختند یا صادر کردند هم تحت عنوان کارانه بین خودشون تقسیم کنند؟ (نصف اونم بدن به دولت!)
ثانیا در مثال کارخانه فولاد واقعا درآمد و صادرات ایجاد میشه یعنی محصولی تولید میشه، فروخته و صادر میشه در مثال شما این 1 میلیارد فرضی از کجا میاد متاسفانه دولت پول میده به بیمه ها تا بیمه ها هم بدهند به بیمارستان، بخشی از آن هم که بودجه طرح کذایی تحوله، یعنی این درآمد کذایی را هم خود دولت بیچاره به بیمارستان پرداخت میکنه
اگر پزشکی ما در حد هند بود و می توانست لااقل توریست سلامت جلب کنه میگفتیم خوب با این همه هزینه دولت، کمی هم درآمد واقعی برای کشور ایجاد میشه ولی... الان توریست سلامت در هند روزانه در حال پیشرفت نه سالانه (3765740) (alef-13)
خبرگزاری مهر در فروردین94 درآمد پزشک ایرانی با غربی رو مقایسه کرده که
"بر اساس گزارش اداره کار ایالات متحده که در ۲۵ مارس ۲۰۱۵ (۵ فروردین ۱۳۹۴) منتشر شد، متوسط درآمد سالانه یک جراح در ایالات متحده ۲۴۰ هزار و ۴۰۰ دلار است یعنی حدود ۶۵ میلیون تومان در ماه ."
(3764616) (alef-13)
دوست عزيز خوبه كه اشاره كرديد كه اين حقوق حداقل هست واسه جراح تازه كار.. نه جراح خبره اي كه جاي چندين نفر كار ميكنه! و چندين نفر رو پوشش ميده (3764953) (alef-13)
خوب اون خبرگزاری حقوق هیات علمی غیر پزشک، حقوق معلم، حقوق پلیس ، کارگر و ... رو هم بده تا بفهمی که حقوق اقشار غیر پزشک هم اونجا بالاست و حالا که منابع مالی ما کم هست یک معلم با یک و نیم میلیون ، یک استادیار هیات علمی غیر پزشک وزات علوم 3.5 میلیون ، یک پلیس کمتر از 2 میلیون و.... میگیرن با چه انصافی یک پزشکی میتونه سهم 65 میلیونی از بیت المال که برا پزشکان دیگه شده بیت الحال رو داشته باشه؟ کار پلیس و ارتش به مراتب مهم تر از پزشک است کار ۀتش نشانان هم نجات جان انسان است ولی حقوق از 1.5 بالاتر نمیره. حیا کنید شرم کنید از غارت اموال عمومی توجیه نکنید. (3765109) (alef-13)
کلا همه جای دنیا پزشکان اقشار مرفه جامعه هستن (3766665) (alef-13)
البته در دنیا بسیاری از پزشکان مرفه هستن اما آنها از طریق بخش خصوصی آنهم با وجدان کاری بالا و صرف وقت برای بیماران مرفه شده اند نه مثل آقایان پزشک ما از طریق زدن سرو ته وظایف و با دریافت فیش حقوقی نجومی از طریق بلعیدن بیت المال که حق یتم و مستضعف است. (3767870) (alef-11)
اراکی
۱۳۹۵-۰۳-۲۸ ۱۳:۳۶:۳۰
شما حلالش نکن همکاسه.... اگر لازم شد مردم حلالش می کنن....وضع بهداشت و درمان را کافیست از انبوه بیماران شهرستانی سرگردان در تهران...جویا شد!!! باید یک روز به بیمارستان امام خمینی تهران برای معاینه و جراحی رجوع کنید....نوبت و تخت گیرتان میآید... یا سری بزنید به امکانات موجود در شهر اراک.... آیا حقوقها با خدمات متناسب است... حرامتان باد... (3765572) (alef-13)
ملت ایران تو را بعنوان سخنگو قبول ندارد ، لطفا اظهار نظر نفرمایید ، متشکرم (3766124) (alef-13)
رهبر انقلاب فرمودن مسولین باید با مردم شفاف باشند
اقای سخنگو این که میگویید رسانه حق پرسیدن ندارد این خلاف بیانات رهبر است (3766139) (alef-11)
لطفا از مديران پاكدست حرف نزنيد
كه هر چي تو اين ده سال به سر كشور اومده ، از دست مديران پاكدست بوده (3763470) (alef-13)
چه ربطی داشت؟ صورت مسئله با این دولت و اون دولت کردن پاک نمیشه
یاد گرفتین همه چیو با این جمله مضحک ماست مالی کنید (3763803) (alef-13)
پرداختهاي ميليوني و ميلياردي به خودشان از شير مادر حلالتر است فقط پرداخت 45000 تومن كوفتي يارانه به مردم بدبخت حرام است!!!وگرنه وقتي پاي پرداخت به خودشان و اقازاده ها و فك و فاميلهاشون باشه از شير مادر حلالتر ميشه! (3764563) (alef-13)
شهروند
۱۳۹۵-۰۳-۲۸ ۰۱:۵۴:۳۲
واقعيتش اينه كه من امروز در اتوبوس ديدم كه اين فيش حقوقها موجي از خشم و نفرت و انزجار در بين مردم از همه دريافت كنندگان و مسببين و دولت و ناظران و مجلس و تقريبا تمام اركان بوجود آورده متاسفانه.واقعا فاجعه و رسوايي بزرگي براي مسئولين بود.عكس رييس بانك رفاه هم با اون قيافه و تيپ اصولگرايي و برادران به اصطلاح متعهد منتشر شده و مردم رو خيلي از اينجور تيپها منزجر كرده و همه ميگن اين تيپ براي تزوير و رياهست و براي چپاول بيشتر اون داغ ننگ رو بر پيشاني زده اند و اصلا نشانه عبادت زياد و مومن بودن نيست!مسئولين كاري نكنند كه اعتقادات مردم هم برباد رود! (3764581) (alef-13)
ما هم اتوبوس سوار میشیم اما ندیدیم مردم حرفی بزنن !!! (3765212) (alef-13)
تو همه جاب دنیا مسئولین کارشون رو درست انجام میدن، مردم هم بهشون میگن هرچقدر گرفتی نوش جونت (3763472) (alef-3)
رسانه ها از مسولان درخارج نمیپرسند چقدرمیگیرند چرا؟چونکه مسولینش میدوندد رسانه آزاد درکشورشون دنبال سوژست ک اگر مسولی تخلف کنه سریع رسواش میکنند و مجبور ب استعفاااااااا اینجا برعکسه!دنبال اونی هستند ک فیشارو دادت دست رسانه ها,تا بگیرن بندازن زندان!!!! عجب رویی دارند مسولین دولتی داخلی!!کاش مدیر خارجی از نروژ فنلاند سوید میاوردیم کشورمون از لوس مدیرفاسد پاک میشد.... (3763473) (alef-13)
شهرام
۱۳۹۵-۰۳-۲۷ ۱۶:۰۴:۳۷
خبر استعفای شهردار توکیو به دلیل // تنها گزارش رسانه های ژاپن از تخلفات مالی ایشان و نه محکومت قضایی // مهر تائیدی بر این نظر می باشد (3763747) (alef-11)
" رسانه ها در دنيا از مسئولين نمي پرسند كه چه قدر در يافتي داريد !! تيتر بالا !!
-- ميگم مستر آلبرت ! اين درسته كه در ديار شما رسانه ها از مسئولين نمي پرسند كه چه قدر
دريافتي داريد ؟ ! ... ها ؟ !!
-- خب ممكنه نپرسند ! حالا چرا نمي پرسند ؟ ! خب معلومه !! براي اين كه ميدونه كه من نوعي چه قدر دريافتي دارم ، ميدونه كه مدركم چيه ، تحصيلاتم چه قدره !! چه دارم ، چه ندارم !! كجا بودم
كجا نبودم ! ننه ام كيه ، بابام ... توبه ! ... همين قدر بدان كه از خودم به خودم آگاه تره. !! ... حالا امان از اين كه كمي پايم را كج بذارمو يا زبونم لال دو دلار و يا دو يورو ناقابل اضافي ... ديگه چنان قشقرقي به پا ميكنند كه اون سرش ناپيدا ... ديگه بايد... استعفا كه هيچ ، بلكه بايد جلاي وطن بكنم !! ديگه بايد فرار ،بر قرار ترجيح بدهم !! ... حالا ميدوني بدي كار چيه ؟! بدي كار اينه كه تا چهل سال ديگه همفراموش نميشه !! حالا چرا فراموش نميشه ؟ براي اين كه اين " اتفاقات " خيلي كم مي افته ، حالااگر زياد اتفاق مي افتاد ، زود فراموش مي شد ، اما چون اين موارد نادره حالا حالاها تو ذهن ها مي مونه !! ... اينجا براي اين كه مطلب خوب جا بيفته ، مثال مي زنم !!
فرض كن شما يك موقع بخواهي يك شماره تلفن حفظ كني ، يك موقع ديگر بخواهي چهار شماره
تلفن حفظ كني ، اون يك شماره از حفظ ميكني و ممكنه براي هميشه هم تو ذهنت بمونه ، اما اونچهار شماره ، اگر هم حفظ بكني ، زود از يادت ميره !!...ويا قاطي پاطي ميكني !! اينجا اين جوريه !! اگر كسي خطا كرد ، اشتباه كرد ، اين ديگه تو ذهن مردم ميمونه تا قيام قيامت !! ... نه قربونتم ! رسانه ها در اين جا چهار چشمي مواظب همه چيز و همه كس هستند ، حالا اگرم از دريافتي كسي نمي پرسند، مي دانند كه " اتفاق " خاصي نيفتاده ... آره ! گفتم كه در اين جا رسانه ها ، از خودمان ، به خودمان آگاه ترند !! ... پيش خودمون بمونه ! خيلي هوچي اند !!حالا ممكنه شما باور نكني ، اين قدركه من از اين رسانه ها حساب مي برم و وحشت مي كنم ، از " عزراييل " نمي ترسم ! اين را باوركن ! ... خدا كنه سر وكار كسي با رسانه ها نيفته و يا اين كه رسانه ها به كسي گير ندهند .. خيلي سخته ،ديگه آبرو براي طرف نميمونه ! ... رسوا ميشه ٫ خدا انشاءالله آخر و عاقبت همه مون را به خير بكنه ... آمين !! (3764404) (alef-13)
گاهی هم رسانه ها یه جوی به راه می اندازند که مثلا اختلاسهای کلان دولت متبوعشان به فراموشی برود اما این برای مردم ایران کارساز نیست چون حافظه قوی دارند ! راستی چی شد این پروند بابک زنجانی ؟ها؟ کسی میدونه ؟ (3765223) (alef-13)
بله اما چرا این رسانه بیخ,خر این دولت را گرفته ؟ همین رسانه که الان شاخکاش سیخ شده در سالهای قبل نفسش در نمی اومد حالا همین امسال که سال انتخابات مجدد ریاست جمهوریست پی به رسالت خطیر خود برده !! (3764426) (alef-13)
کاملا معلومه که که شما یا از مدیران با حقوق نجومی هستی یا از خانواده شون..وگرنه با این دلیل واهی ازشون دفاع نمی کردی. (3764895) (alef-13)
زسانه ها باید این نشست را ترک میکردند و وی را تحریم میکردند
لحن بیان و استدلالات وی پر از غرور و منت گذاری و تهدید افشا کنندگان و توهین به بقیه و عوام بینی است (3763476) (alef-3)
حرف حق زده چرا رسانه ها باید نشست را ترک کنند اگر ترک کنند نشانه بی جنبگی آنهاست ! (3764435) (alef-13)
حقوق 100 میلیونی رو حلال تر از شیر مادر دونسته
این حرف حقه؟؟! (3765378) (alef-13)
كجاي دنيا فرمول پرداخت به پزشكان طبق نظر شما ست
اينهمه كم اطلاع
لطفا يك تماسي با پزشكان الماني كه صدر اقتصاد دنيا هستند ، بگيريد (3763482) (alef-3)
چرا هر تخلفی از درون دولت به بیرون درز پیدا میکند به شکلهای مختلف توجیه میشود. مثلا در موضوع حقوق بالای مدیران ابتدا دولت قبل مقصر شناخته شد بعد ضعف قانون گفته شد در صورتی که قانون لازمالاجرای همسانسازی حقوق کارگران هنوز اجرا نشده ولی دریافتی کلان مدیران که اصولا در قانون اینگونه پرداخت وجود ندارد به عنوان معلول ضعف در قانون معرفی میشود! (3763483) (alef-13)
برای اینکه این شوغ خدمت به مردم ها بیشتر طلب کارن تا بدهکار به مردم (3765255) (alef-13)
چقدر مغرورانه و طلبكارانه با موضوع برخورد ميكنند؟؟!! (3763485) (alef-3)
ایشان از ابتدا صلاحیت مسئولیت و حتی طبابت را ندارد (3764380) (alef-13)
کارمند سازمان حسابرسی هستم. هر ساله تمام سازمانها و بانکها و... دولتی، در پایان سال فاکتور و فیشهایی که در یک سال هزینه داشتند را برای بررسی به سازمان حسابرسی و بررسی مالی میدهند؟ چطور مسئولان از واریز رقمهای نجومی حقوق مدیران بیاطلاع بودهاند، در حالی که سازمان حسابرسی زیر نظر وزارت امور اقتصاد و دارایی است و قوه مجریه مسئول نظارت بر امور اجرایی میباشد. (3763486) (alef-3)
خوب چون شما با زیر میزی سر و ته قضیه رو هم میاری (3764528) (alef-13)
mostafa
۱۳۹۵-۰۳-۲۸ ۱۱:۱۴:۳۸
اگه من کامنت بالا رو گذاشته بودم ازطریق پنلیس فتا ازت شکایت می کردم به جرم توهین ok (3765206) (alef-13)
نیکنام
۱۳۹۵-۰۳-۲۷ ۱۴:۴۴:۴۴
این برداشتهای نجومی از دو حال خارج نیست: 1- اگر مسئولان بالاتر از قبل مطلع بودهاند و برخورد نکردهاند، شریک جرمند که چرا برخورد نکردهاند. 2- اگر مطلع نبودهاند حاکی از ناکارآمدی دستگاه اجرایی فعلی است که نظارتی بر اجزای خود ندارد. (3763488) (alef-13)
در همان دنیایی که شما حرف می زنید نظام پرداخت شفاف و روشن است . من نمیدانم این آقایان که این پول را دریافت می کنند در قبال دریافت این پول صغیر و کبیر چه خدمت خارق العاده ای انجام می دهند که مستحق دریافت آن هستند ؟ اگر خدمات آنان در قبال دریافت اینهمه پول از بیت المال محسوس و ملموس بود نباید در این شرایط بد اجتماعی و اقتصادی دست و پا میزدیم . (3763489) (alef-3)
واقعا" شرم بر این رسانه ها که به جز هوچی گری و تحریک احساسات مردم کار دیگه ای بلد نیستن..چگونه است در کشوری که دلال ماشین و بنگاهدار املاک و وارد کننده اسباب بازی و یه فوتبالیست 18 ساله میلیاردها تومان درامد دارند و هیچ ایرادی از نظر این رسانه ها و عده ای از مردم ندارد ولی پزشک متخصص با 14 سال تحصیل و زحمت فراوان هر روز باید مورد هجمه رسانه های بی اخلاق و زرد قرار بگیرد (3763493) (alef-13)
برو بابا . این همه تحصیل کرده ی علوم پایه و مهندسی بیکار تو کشور داریم از صد تا مثل شما پزشکهای پر مدعا بیشتر درس خوانده اند و حاضرند با رقم های خیلی کمتر کار کنند (3763580) (alef-3)
دوست عزيزي كه ادعا ميكنيد درس رشته هاي فني و علوم بيش از پزشكي هست هودتون هم ميدونيد كه همچنين چيزي نيست.. در اسونترين دوران پزكشي كه تحت عنوان علوم پايه خونده ميشه ما در شهري مثل شيراز ترم تحصيلي يك ماه زودتر از رشته هاي مهندسي شروع و يك ماه و نيم ديرتر از رشته هاي مهندسي تموم ميكرديم..بعد از اين دوران تا اخر دوره فقط دو هفته در سال تعطيلي وجود داره..بعد ال سه و نيم سال بايد كشيك هاي ٣٠-٣٨ ساعته بدي و همزمان هم درس يخوني و به طور رايگان در بيمارستان كار كني. كدوم رشته به طور رايگان كار ميكنن واسه دولت؟ براي امتحان رزيدنتي بايد ٣٠هزار صفحه رو امتحان بدي كه فقط شامل سه سال و نيم اخر دوره پزشكي هست..ايا شما اينقدر درس خوندين و زحمت كشيدين؟قبل از كنكور هم اينقدر بي خوابي كشيدين؟ اون موقعي كه شما تفريح ميكردين و توي سايت هايي مثل اينجا كامنت ميدادين پزشك ها يا كار ميكردن يا كشيك بودن يا درس ميخوندن.. شما اوج لذت هاي جواني تون رو از دست ميدين.. كدوم رشته اينطوريه؟ ايا فكر ميكني هركي رفته پزشكي هوش رياضي نداشته؟ شخصا با رتبه ٢٠٠ تجربي واسه ي اكثر رشته هاي رياضي رفع اشكال ميكردم چه برسه به بقيه..ايا رشته شما چيزي به اسم طرح داره كه بايد دور از خانواده كار كني؟ چرا اينقدر مغرضانه و احساسي نظر ميدين؟ انتظار دارين يك فوق ديپلم يا يك ليسانس يا حتي فوق ليسانس و پي اچ دي با زبردست ترين فوق تخصص كشور كه هم شغل حساسي داره هم شغل استرس زا هم شغلي كه بايد بي خوابي بكشه و مدت زمان بيشتري رو درس خونده يك ميزان حقوق بگيرن؟ اكثر پزشكها اينقدر حقوق نميگيرن دوست عزيز..اينقدر حجم كار روشون نيست.. پزشكهاي بيمارستان هاي دولتي فشار بيشتري روشون هست به دليل مراجعات بسيار بيشتر مردم..واسه همين مني كه اينجا رو بودم ميگم اين پزشك لياقت بيش از اين رو داره.. تاخالا شده ٥٠ دقيقه بي وقفه مريضي رو احيا كني كسي ك هيچ اميدي بهش نيست اما در پايان همراهش بخواد تورو بزنه؟ ايا شده تاحالا با خون بيماري تماس داشته باشي كه شايد مبتلا به ايدز، هپايت يا بيماري هاي ديگه باشه؟ باز هم تاكيد ميكنم ك اين ميزان حقوق مربط به همه نيست.. اينها مربوط به زبردست ترين و بهترين متخصصان كشور هست..يك رزيدنت در چهار سال ماهيانه فقط ٨٠٠ تومن حقوق ميگيره..با ١٣ كشيك ٣٦ ساعته در ماه! ٤-٨ سال طرح هم به كنار..پزشكي راه مناسبي براي درامد نيست انا اگر پزشكي از اين راه به طور حلال پولدار شد چه اشكالي داره؟ متاسفانه خيلي از نظرات احساسي و بعضي ها مغرضانه هست..سه تا نكته رو بگم..خيلي از مواردي كه شما به عنوان اشتباه پزشكي ميبينيد اينطور نيست بلكه از ناشي از عدم اطلاع ساير افراد از اين علم هست..اينو منصفانه ميگم.. اين كه پزشكان بي اخلاقي وجود دارن رو منكر نميشم..كلا اخلاق در جامعه سقوط كرده و علاوه بر اين افزايش بي رويه ورودي دانشجويان رو هم موثر ميدونم.. اتفاقا برعكس بقيه به نظر من قداست پزشكي كمتر شده چون هركسي داره وارد اين حيطه ميشه..مورد سوم هم اين كه شخصا اگر يه متخصصي مراجعه ميكنم و ميبينم اون فرد رفتار مناسبي نداره يا كم وقت ميزاره يا از در وارد نشدم نسخه نوشته ديگه مراجعه نميكنم بهش.. شما چرا كامنت هاي احساسي مثل من عمل نميكنيد؟ چرا دوس داريد بريد پيش پزشكي ك به زحمت وقتش گير مياد و وقتي ميريد پيشش به اندازه كافي وقت نميداره؟ اين بهترين تنبيه براي پزشكان بي اخلاق هست.. مثل من امل كنيد نه اين مه كامنت هايي بزاريد كه هيچ تاثيري نميزاره و فقط احساسات رو برانگيخته ميكنه..من هميشه به متخصصي مراجعه ميكنم ك ك وقت كافي رو به مريضش مسده براش به خوبي توضيح ميده و جواب سوالاش رو ميده.. (3764201) (alef-13)
آقای محترم
شما خودت پزشکی خوندی به نظرت سخت اومده
من دانشجوی دکتری مهندسی سازه هستم. به نظر من هم مهندسی سازه سخت ترین رشته در عالمه!
در ضمن، کسی ما رو مجبور نکرده چه رشته ای بخونیم!
پزشکان خداجو و متعهد برای عشق به درمان و خدمت به مردم کشورشون طبیب شدند. نه برای دوشیدن ملت!
سوگند نامه پزشکی یادت نیست؟؟! (3765393) (alef-13)
با سلام.
نمیدانم بر اساس کدام منطق باید پول نفت را اینگونه هدر دهیم. یک پزشک عمومی فارغ التحصیل از دانشگاه ازاد چه تولیدی برای کشور و چه سودی در اقتصاد کشور دارد؟ چرا باید هزینه های هنگفتی به این پزشکان پرداخت شود حال انکه فارغ التحصیلان نخبه در دیگر رشته ها بیکار بمانند یا به بیگاری گرفته شوند. پول نفت متعلق به تمامی مردم ایران است و نه یک قشر خاص. (3914865) (alef-13)
هر شغلی سختی داره ، سرباز فوق لیسانس و لیسانس رشته های دیگه هم صبح تا شب بیداره کشیک میده چرا یک دهم شما بهش پول نمیدن؟؟؟ یعنی هرکش شب کشیک بده مستحق دریافت فیش 80 میلیونی است؟؟ وانگهی اون شما نیستید که در معرض ایدز هستید جناب پزشک. من که رشته ام علوم آزمایشگاهی است و با نمونه خون و ادرار و ... سروکار دارم ، دوست من که رادیولوژیست است و در معرض پرتو قرار دارد ،پرستاری که به همان بیمار ویروسی ایدزی خدمات می دهد بسیار بیشتر از شما در معرض خط هستند اتفاقا فوق لیسانس پرستاری است ولی حقوق 3 تومن ایشون کجا و فیش نجومی 80 میلیونی که شما می گیری کجا؟ چرا به پرستار ،علوم آزمایشگاهی ،ردایولوژیست و ... مثل شما میلیون میلیون نمیدن. ما هم شیفت میدیم پس زحمات و سختیهای کار ما رو مصادره به مطلوب نکن که بخور بخور خودتو توجیه کنی. (3767898) (alef-11)
یعنی شما فرق کسی که جان انسانها در دست اوست با کسی که شغلش ربطی به جان مردم ندارد را نمی دانی ؟! (3764440) (alef-13)
معلم و مهندس و پلیس و راننده چی؟
اتفاقا جان مردم بیش از آنکه دست پزشک ها باشه دست مهندسین عمرانه که از اشتباه شما یک نفر کشته میشه و از اشتباه ما 100 نفر
نیروهای نظامی و انتظامیه چی؟ از اشتباه شما یک نفر کشته میشه و از اشتباه اون ها 100 نفر
رانندگان تاکسی چی؟؟! روزی 1000 نفر رو جابجا میکنن. جون مردم دستشون نیست؟؟؟
اگر شما انسان ها رو نجات میدید معلمین هم انسان ها رو نجات میدن!! اون ها چی؟؟! (3765412) (alef-13)
جناب برو بابا !! از این به بعد وقتی مریض شدی یا مثلا به یک عمل جراحی نیاز داشتی برو پیش همون مهندس بی کار تا هم معالجه بشی هم پول کمتری بدی هم اون مهندس را از بیکاری نجات بدهی !!! (3764445) (alef-13)
چه ربطی داشت؟
مگه برای ساخت خانه آدم پیش پزشک میره؟؟؟
هر کسی یه شغلی داره و شغل همه برای جامعه مهمه
اینطور نیست که بگیم شغلی از بقیه مهمتره (3765415) (alef-13)
تو ام از این به بعد از برق و تلویزیون استفاده نکن چون تولید و انتقالش دست مهندسین قدرت و مهندسین مخابرات و ...هستش! برق خواستی برو از پزشکا بگیر! آخه اینم شد استدلال، بالاخره آب را باید از ا (3765772) (alef-13)
پس شمام از این به بعد از برق، سیستم های مخابراتی و تلویزیون و ... استفاده نکن چون وابسته به مهندسین نیروگاه، مهندسین قدرت و مخابرات و ... است آخه اینم شد استدلال بالاخره نون را باید از نانوایی گرفت آب را از اداره آب، اما نباید آنقدر نانوایی کم و بدون نظارت باشه که ملت را تیغ بزنند الان پزشک متخصص کمه همه میدونیم طرف وقت نمی گذاره، دقت نمی کنه، به روز نیست، دارویی که میده ممکن بی اثر باشه و خود آدم خوب بشه، بی انگیزه است و تحت فشار رقابت نیست که عملکرد و خروجی خوبی ارائه بده و ... ولی گزینه دیگه ای هم نیست بالاخره میگوییم یا شانس و یا اقبال (3766380) (alef-11)
اقای محترم اختلاف طبقاتی به ضرر همه است تفاوت حقوق خیلی بالاست فردا مشکل ساز میشود (3763592) (alef-3)
باید هم جلوگیری از دلالی نابه جا (ماشین و بنگاه املاک) گرفته شود و هم جلوی فیش های چند ده میلیونی همه ی مدیران و پزشکان
با مقایسه این دو شما شان پزشک ها پایین آوردید (3763608) (alef-13)
اون فوتبالیست هم زیاد میگیره و این دلیل نمیشه پزشکا رو بی خیال شیم (3763632) (alef-3)
اکثر دانشجویان علوم پایه و مهندسی هستند که بار پژوهشی کشور را به دوش میکشند اون وقت این پزشکها پز درس خوندن میدند در صورتی که اکثرا اگه چیزی هم یاد گرفتند بیشتر تجربی به واسطه ی بیماران زیادی بوده که زیر دستشون بوده و عموما نیز حقشان نیز ضایع شده است. ( یرای نمونه فقط کافی است این پزشکانی که بدون تخصص و فقط به صورت تجربی و برای پول اعمال زبیایی انجام میدهند را ملاحظه نمود) (3763633) (alef-13)
بنظر شما فقط تو ایران پزشک متخصص هست ؟ الان صحبت از دو برابر و سه برابر و ده برابر و اینها نیست . صحبت از 300 برابر دریافتی نسبت به یک کارمند معمولیست داداش من . کجای دنیا این مدلیه ؟ (3763664) (alef-3)
فرقش اینه که اگر ما پزشکمان را راضی نکنیم نمی ماند ومی رود اونور دنیا مگر بیکار است رفاه خارج کشور را ول کند وبماند اینجا ؟ آنوقت من وشما برای درمان باید کلی دلار خرج کنیم واگر شانس آوردیم وتوانستیم ویزای آنور دنیا را اخذ کنیم باید کلی هزینه کنیم برای معالجه !! (3764464) (alef-13)
کشورهای پیشرفته ، برای بسیاری از پزشک ایرانی تره هم خرد نمیکنن. برید تو سایت آکادمی ملی علوم آمریکا بخش آمار، تعداد کل فارغ التحصیلان تخصص و فوق تخصصی پزشکان رو میده. تعداد برا هر تخصص و فوق تخصص پزشکی کمتر از 50 نفر است ، در حالیکه علوم پایه و مهندسی آمریکا تعداد فارغ التحصیلان مقطع دکتری هر کدام حدود 50 هزار نفره ، 50 هزار نفر هم تو آمریکا حساب شده فارغ التحصیل میشوند بر مبنای نیاز. با توجه به آمار فارغ التحصیلان تخصص و وفوق تخصص اصلا نیازی ندارند به جذب پزشک اونا نیاز دارن به جذب محقق علوم پایه و مهندسی نه پزشکان. مطمئن باشید. استثنا هست، دنیا به پزشکان زبر دستی چون پروفسورر سمیعی کار میده که اونم فارغ التحصیل ایران نبوده است اون محصول سیستم آموزش عالیه آلمانه بلکه خودش اصالتا ایرانی است. (3765134) (alef-13)
نه بابا اینجا بهشت دکتر ها است چون هر کاری می کنند و مالیات نمی دهند خیالت راحت (3765258) (alef-13)
محمد امین
۱۳۹۵-۰۳-۲۸ ۱۳:۲۵:۴۴
همونجورکه دوستمون گفتن درآمد سالانه پزشکان در هیچ حای دنیا مثل درآمدهای نجومی ایران نیست. کم نبودن متخصصهای پردرآمدی که ششماهی امریکا و اروپا زندگی میکنن اما برای درآمد میان وطن.
بحث اینه که وقتی میبینن اینجا میشه بدون کنترل درآمد درآورد. بی نظارت زیرمیزی گرفت خوب همین میشه که الان شده.
این وضع دکترهای منصفه. وای به پزشک های بی انصاف که تعدادشون خیلی کمه اما پوست مریض ها و شرکت های بیمه رو میکنن.
با توجه به خلاهای قانونی و زرنگی زیادی بعضی پزشک ها، راهش فقط شفاف سازیه. (3765535) (alef-13)
پس چرا نرفتن؟ در حالی که اکثرا خونوادشونو فرستادن؟ (3765587) (alef-13)
دوست عزیز خبر نداری مدارک پزشکی ایران را جایی جز ایران قبول نداره (3766369) (alef-11)
بلکه 700 برابر (3764490) (alef-13)
خودت میگی کارمند معمولی.نباید معمولی میبود.یکم زحمت بکشید تا نون در ارید. (3764623) (alef-13)
لطفا ادب رو رعادیت کنید...
یک سوال ازتون دارم مگر بنده با دکتری مهندسی برق با روزی 10 ساعت کار و تخصص های خاص ماهی 4 تومن بیشتر میگیرم؟ بیشتر دوستان من بیکارن...
ماها که بیشتر درس خوندیم.... کشور به همه مردم و همه تخصص ها نیاز داره.... اون دلال و ... خصوصین و اون مورد غلط رو نمیشه توجیه کارهای خودتون قرار بدید... (3763811) (alef-13)
Abdollah
۱۳۹۵-۰۳-۲۸ ۰۷:۱۵:۲۱
برادر با این وضعی که مردم ما دارن اگه پول نباشه کسی دنبال پزشکی نمیره اگه تعداد شرکت کننده های کنکور ریاضی و تجربه رو مقایسه کنید متوجه حرفم میشید الان همه دنبال پول هستن (3764791) (alef-13)
مصطفی
۱۳۹۵-۰۳-۲۷ ۱۶:۴۱:۵۸
آقای پزشک، حرف سر اینه که این همه اختلاف چرا، چرا یک کارگر ماهیانه 800 هزار و یک پزشک ماهیانه 500 میلیون. حالا اگر در مقابل دریافتهای نجومی شما هم سکوت کنند حتما دیگر رسانه زرد نیستند بلکه رسانه سبز می شوند؟ شما تحصیل کرده اید از شما ها بعید است که اینگونه کودکانه و مغرضانه با این مساله برخورد کنید. (3763838) (alef-13)
آقای محترم فقط شما تو این مملکت تحصیل کردی ؟گذشته از اون تحصیل کردی که به مملکت خدمت کنی نه اینکه جان مردم را بکنی تو شیشه نه اینکه مردم بمیر ند تو پای مبا کت را بر سر آنها بگذاری و با بی اعتنایی رد بشی ما انقلاب کردیم که کارگر بدبخت بتونه به حقش برسه نه اینکه زیر چکمه های امثال تو از بین بره حقوق و مزد باید بیشتر از کاری که می کنیم نباشه شما حقوقتان خیلی خیلی بیشتر از حد متعادل در دنیاست (3763919) (alef-13)
به این میگن وزیر !آقای فانی حال کن از زمانی که اومده حقوقشان زمین تا آسمان فرق کرده و الان هم داره از پرسنل دفاع میکنه یاد بگیر
تو از زمانی که اومدی پشیزی به حقوق ما اضافه کردی اون هم با هزار منت و حق خواهی و این پشیزی افزایش را هم آنقدر در بوق و کرنا میکنی که حتی دانش آموز ما هم در کلاس به ما طعنه می اندازد .یاد بگیر که چگونه از حقوق و کارانه های میلیاردی دفاع می کنند !تو که آبرو برای ما نگذاشتی
من معلم هستم و از ناعادلتی ناراحتم اما از رفتار با کلاس وزیر در دفاع از پرسنل خیلی خوشم آمد😷 (3763933) (alef-13)
دانشجو پزشکی
۱۳۹۵-۰۳-۲۸ ۰۷:۱۸:۲۸
به نظر من معلمان باید حقوق خیلی بالایی داشته باشن البته نه این معلمایی که الان داریم با این سطح از معلومات و توانایی
ما باید واسه بخش آموزش خیلی هزینه کنیم چون اگه آموزش درست بشه همه چیز حله (3764793) (alef-13)
در حالی که دریافتیهای نجومی را به دولت قبل نسبت میدادند دادستان دیوان محاسبات مجوز چنین پرداختها را سال 93 توسط دولت اعلام کرد! و آقای نوبخت مدعی افزایش 20 درصدی دریافتیهای زیر یک میلیون و پانصد هزار تومان در سال جدید شد. بنده حقوقم یک میلیون و سیصد هزار تومان با 30 سال سابقه دریافت میکردم که به یک میلیون و چهار صد و نود هزار تومان (یعنی 14/5 درصد افزایش) رسیده است. فقط صداقت داشته باشند. همین. (3763496) (alef-13)
از افشا کنده و پرینت گیرنده باید حمایت بشه ایشان تهدیدش کرده و گفته برخورد میکنیم
ببینیم مردم و قوه قضاییه پشت این فرد می ایستن یا طبق معمول این بده خدا رها میکنن میان گرگها (3763497) (alef-13)
متکبر تر و از خود راضی تر از این قشر خودشون هستن (3764060) (alef-13)
mostafa
۱۳۹۵-۰۳-۲۸ ۱۱:۲۵:۰۳
ای دمش گرم من همین جا بهش خدا قوت میگم و حاظرم ازش باتمام قوا حمایت کنم وهر چی هم میگیده نوش جون خودش و زن وبچش وخدا هم تو دنیا و اخرت کمک حالش باشه (3765232) (alef-13)
mostafa
۱۳۹۵-۰۳-۲۸ ۱۱:۳۳:۴۴
سلام دوستان لطفا تو شبکه های اجتماعی ی کمپینی شکل بدین برای حمایت از افشاکننده های فیش های حقوقی تا مردم تا از اونا حمایت بشه و نتونن بهش ظلم کنن واز تلویزیون هموبخواهیم ببینیم که چطور با اونا رفتار می کنن رو گزارش بگیره حالا که اونا بهما کمک کردن این وظیفه ی ما و امثال ماست که کمشون کنیم با تشکر (3765253) (alef-13)
مشكل اينجاست كه حقوق هاي بالاي پرداختي ، به پزشكان مناطق محروم داده نشده
اتفاقا سايه نشينان و مركز نشينان دريافت كرده اند!!!!!!!!!!! (3763500) (alef-13)
با سلام
من پزشک متخصص جراحی هستم و در یکی از شهر های مرزی مشغولم
الان که 8 ماه است کارانه ندادن وبالاترین رقم رد این ماه ها 13تومن بوده که
هنوز ندادن هر کسی از عزیزان که مایله می تونه جاش را با ما عوض کنه (3763821) (alef-13)
من مایلم! (3765788) (alef-13)
جالب است که هیچ وقت در سایت الف در مور د وضعیت اسفبار پزشکات عمومی و رزیدنت ها صحبتی نمیشود..چطوری مردم بپذیرند سایت شما به فکر مردم هست نه دشمنی سیاسی با وزارت بهداشت و پزشکان (3763503) (alef-13)
Abdollah
۱۳۹۵-۰۳-۲۸ ۰۷:۱۹:۵۲
کاملا موافقم
الف جان تو این زمینه خبرهات جانبدارانه هست (3764794) (alef-13)
چرا فرافكني ميكني؟
كشورهاي منطقه ، كشورهاي منطقه ميكنيد؟ (3763504) (alef-13)
اينكه با بودجه مملكت داريد كار ميكنيد كه وظيفه همه ماست
ولي اينكه چون كار ميكنيد ، حق داريد چنين پرداختي بكنيد ، ديگر....... (3763512) (alef-13)
پرستاران عزیز که با رتبه نجومی کنکور و 4 سال تحصیل بی زحمت الان صاحب شغل ثابت و دریافتی به مراتب بیشتر از سایر کارمندان دولت شده اند چطور روی اعتراض دارند..چرا باید خودشونو با پزشکان فوق تخصص مقایسه کنند (3763513) (alef-13)
درصدها و رتبه پزشکان قبولی دولتی داناههای رده دو کشور مثل ابادان یاسوج و .. را بزاریم ببینی چه نابغه هایی پزشکی میخونن؟ (3763661) (alef-3)
رتبه پرستاران همون یاسوج رو هم بذار ببینین چطوری درس خوندن (3763963) (alef-3)
اون مال قدیم بود برادر. الان رتبه های خوب از بهترین دانشگاهها حتی با فوق تخصص اگه وصل نباشن ول معطلن و باید برای آقایون بیگاری کنن.
پس فکر می کنید این آقایونی که چپ و راست تو مطبوعات و سفر هستن کی جاشون عملای جراحیشون رو انجام میده؟ (3764145) (alef-13)
آره جون خودتون . این همه متقاضی پژشکی پشت صف کنکور برای پزشکی هست اون وقت میگی پژشک کم داریم. اینها همه سیاست های خودتان است برای مجزا کردن طبقه ی پزشکی از سایر اقشار جامعه و عادی سازی دریافت حقوق های نجومی توسط این قشر. (3763514) (alef-13)
,تنها رشته هایی که ظرفیتش زیاد نشده به خاطر همین سود جوییها پزشکیه . من با فوق برق دولتی دارم حقوق کارگری میگیرم اونوقت ... واقعا متاسفم (3765347) (alef-13)
حسن شیبانی
۱۳۹۵-۰۳-۲۷ ۱۴:۵۳:۰۰
اگر چین بود قطعا ایشان اعدام اگر ژاپن بود هاراگیری اگر غرب بود با خفت اخراج اما در ایران با ادعا و توهین جواب میدهند (3763520) (alef-13)
اینا هاراگیری کنن؟ اینا اگر ما رو مجبور به هاراگیری نکنن خودشون اصلا خم به ابرو نمیارن اینها اول اومدن پزشکان هندی رو راهی کردن رفت بعد سهمیه های پزشکی رو کاهش دادن و در سایه این کمبود پزشک انحصار درست کردن و برا خودشون هم قداست ساختن تنها کسی که میتونه این وضع رو درست کنه به نظر من محمود احمدی نژاده هر چند باهاش مخالفم ولی فقط ایشون میتونه جریان رو درست کنه (3763623) (alef-13)
Abdollah
۱۳۹۵-۰۳-۲۸ ۰۷:۲۱:۴۵
جون من بیخیال محمود شو (3764795) (alef-13)
ماشالله رو نیست که سنگ پاست !!!!!!!!!!!! (3763523) (alef-13)
فقط کسبه و مغازه داران را زیر سوال میبرند از آن طرف خودشان میچاپند (3763534) (alef-13)
گفت: در هیچ کجای دنیا رسانهها نمیپرسند که مسئولان چقدر دریافتی دارند بلکه وظیفه دستگاههای نظارتی است.
دقيقاً
در مجلس كشور ما به قانون «از كجا آوردي» رأي منفي دادن تا دست خودشان در كارها آزاد باشد.
اين نتيجه اعتماد مردم به نمايندگانشان بود. (3763536) (alef-13)
لطفا یک نقطه در دنیا معرفی کنید که پزشک برای ویزیت3 دقیقه ای10دلار(35000تومان)بگیرد،گینه،بورکینافاسو یا زیمبابوه هم باشه،قبوله. (3763555) (alef-13)
عجب مغلطه ای؟! مسئلین گستاخی رو به اعلا رسونده و بی پروا و بدون نگرانی از تو شیشه کردن خون مردم صحبت و از اون می کنند. (3763556) (alef-13)
سلام دکتر عزیز ما مردم هیچ کاره هستیم اگر دستگاه نظارتی خوب عمل می کرد شما این چنین در مقابل مردم نمی توانستید حرف بزنیدبا ز هم فضای مجازی فیش خود شما هم باید انتشا ر پیدا کند (3763584) (alef-3)
بهتر نیست اول فیش حقوقی همان ناظران گرامی را ببینید؟!!!!! (3764013) (alef-13)
مشکل اینجاست که بسیاری از ذیحسابان این سازمان های دولتی کاراته و پاداش از همان سازمان می گیرند و خود ذینفع می شوند لذا دیگر اعتراضی به این پاداشها نداشته و آن را توجیح هم خواهند کرد عده کمی هم که در برابر بی انضباطی های مالی ایستادگی کنند با فشار ریاست سازمان با فرد همراه تعویض می شوند برای همین که تا حالا این موضوع از سوی دستگاههای نظارتی بر ملا نشده و دقیقا با اطلاع از همین امر این مدیران متخلف دم از قضاوت دستگاههای نظارتی می زنند. (3764529) (alef-13)
چه دفاع مسخره و بی منطقی ایشان انجام دادند، ایشان می گویند ما کمبود پزشک و متخصص داریم،خوب چرا مانع افزایش ظرفیت دوره های پزشک عمومی و تخصص می شوید به خاطر همین ترس از کاهش درآمدها نیست، ایشان با بیان این که می دانند چه کسی و چه زمانی فیش ها را پرینت گرفته است دارند تهدید می کنند که مانع شوند دیگران این فیشهای نجومی را افشاء کنند، نکته دیگر که وجود می فرمایند این پرداختهای چند صد میلیونی مربوط به متخصص زنان و تازه در یک شهرستان کوچک می باشد پس در تهران و شهرهای بزرگ و در رشته های دیگر مثل قلب و رادیولوژی و غیره چه خبر است. همین دیروز که آقای قاضی پور نماینده ارومیه صحبت از پرداختهای 500 میلیونی تا دو میلیاردی در وزارت بهداشت کرد سریعا وزات بهداشت و نمایندگان کمیسیون بهداشت مجلس دهم موضع گرفتند که محال است، آقایان دید محال نیست و مدارک آن رو شد لطفا به خاطر خدا هم که شده دست از منافع صنفی بردارید و حق را بگویید همانند دکتر پزشکیان با شرافت و شریف. چرا این آقا می ترسد حقوق و کارانه خودش را اعلام کند آن قدر زیاد می با شد که خودش هم شرم دارد اعلام کند، این بودجه هنگفت طرح تحول سلامت بد جوری به کام مزه کرده، یارانه ملت بیچاره قطع می شود و در جیب پزشکان سرازیر می شود، عجب عدالتی (3763586) (alef-13)
Abdollah
۱۳۹۵-۰۳-۲۸ ۰۷:۲۴:۵۵
الان که سلامتی مون دست به اصطلاح رتبه برتر های کنکوره پدرمون دراومده چه برسه به زمانی که اونایی که باید پرستاری بخونن پزشک بشن خدایا عاقبت ما رو بخیر کن (3764800) (alef-13)
درکشوری که درهمه رشته ها از فارغ التحصیلان اش اشباع شده،چرا پذیرش تخصص پزشکی به اندازه30سال پیش است؟چه دست هایی در کار است که مبادا فارغ التحصیلان تخصص پزشکی زیاد شوند.مبادا مثل پزشکان عمومی بیکارشوند یا خدای ناکرده درآمد ماهیانه700میلیون تومانی بشود600میلون تومان؟؟؟؟؟فعلا ضرب الاجلی باید پزشک وارد کنیم (3763590) (alef-13)
مطمئن باشید چند ماه دیگه میان میگن یه تعداد محدودی بودن که بررسی شد و...و قضیه رو ماست مالی می کنن. (3763604) (alef-3)
نه خیر آقا جان!
اشتباه به عرض رسانیده اند! رسانه ها در همه جای دنیا معمولا" در مورد همه چیز می پرسند و به هر سوراخی سرک می کشند. ضمن آنکه به مسئولانشان هم خیلی بیشتر از اینجا اعتماد دارند.
برو دعا کن که تو این مملکتی، نه که جای دیگه ی همین دنیایی که شما می فرمایید اگر زندگی می کردی، آنچنان بهت گیر می دادن و سوال جوابت می کردن که خواب و خوراک از سرت می افتاد.
اگر حق با شما بود که هیچ یه عمر با سرافرازی زندگی می کرد اما اگر نمی توانستی همون رسانه ها را قانع کنی، کمترین کار استعفا دادن توام با معذرت خواهی و خفت بود! (3763621) (alef-13)
الف لطفا این مطلب رو نمایش بده در جواب اقای وزیر
تو کشورهای دیگه مردم به مسولانشون اعتماد کامل دارند اونجا همه چی شفاف هست تو کشور های دیگه اگه مردم مسولی رو نخوان استعفا می ده اما تو ایران اگه کسی رو نخواستی بجای اینکه عزل بشه یه پست بالا تر و مهم تر می دن (3763630) (alef-13)
بفرما وارد کن. (3765792) (alef-13)
آقای محترم ؛ لطفا" درآمد سرانه ی مردم دنیا را اعلام کنید . لطفا" رفاه و اشتغال و رونق مردم دنیا را هم بگویید . آیا در دنیا تا این حد به اموال بیت المال دستبرد میشود ؟؟؟ آیا تا به حال طعم محرومیت را چشیده اید ؟؟؟ آیا تاکنون سارقی به منافع شما دستبرد زده ؟؟؟؟ لطفا" از دریچه ی دید ملت به موضوع بنگرید . لطفا" از منظر یک مملکت اسلامی به موضوع نگاه کنید . پس عدالت و انصاف و صداقت و شفافیت چه میشود ؟؟؟ این مسائل به امنیت و مصلحت نظام ضربه نمیزند ؟؟؟ بهتر است ، دوستان ، در افکار و عقاید خود کم تجدید نظر کنند . (3763634) (alef-13)
م.فلاح
۱۳۹۵-۰۳-۲۷ ۱۵:۲۵:۳۹
اقاي دكتر همچين مي فرمايند 15زايمان در 24ساعت ...يقينا وقتي از فرايند زايمان اطلاع نداريد مجبور نيستيد نظر بدهيد واين بر مي گرددبه احساس همه چيز داني ايشان و نادان پنداري مخاطبان .
زايمان در فاز نهايي يا اكتيو فاز 3-6ساعت طول ميكشه در زايمان اول
و 2-3 ساعت در زايمان دوم چه طور در 24 ساعت اين متخصص زنان خواب و استراحت هم نداشته باشد و حداقل دو ساعت را براي هر زايمان در نظر بگيريم12زايمان مي توانستند انجام دهند تازه اگر همه چيز طبيعي پيش برود ضمن اينكه اساسا زايمان را ماما پيگيري و مراقبت مي كند نه متخصص
وايا ايشان به تنهايي همه كارها را انجام مي داده اند و پرستار و ماما وخدمات و نگهبان وراننده و....دخالتي نداشته اند ...انهايي كه دستي بر اتش دارند مي دانند كه اگر خدمات يا تكنسين مربوطه ده دقيقه دير تر در اتاق زايمان حاضر شوند چه قيامتي بر پا مي كنند اينها (3763645) (alef-13)
اولا اینها نه و خانم دکتر متخصص زنان.
ثانیا منظور ایشان سزارین است که این امر از عهده ماما و پرستار خارج است.نه زایمان طبیعی(که البته ان هم وابسته به وجود متخصص زنان در بلوک زایمان است) (3765214) (alef-13)
همچین میگی اینا نه و دکتر متخصص اینگار که دیگر دکتر متخصص نداریم بجز پزشک. این همه دکتر فیزیک هسته ای و مهندس داریم که باعث سربلندی کشور بودند، این همه دکتر غیر پزشک بیولوژیست سلولی و مولکولی، بیوشیمیست ، میکروبیولوژیست و ژنتیک دان و تو پژوهشکده رویان هستند که باعث سربلندی ایران در زمینه سلولهای بنیادی هستند مگر حقوق آنها از 3 تومن بیشتره ؟؟؟ کدومش باعث سربلندی ایرانه متخصص زایمان یا تخصص های فوق؟؟؟؟
بس کنید دیگه با این توهم خود بزرگ بینی. (3765675) (alef-13)
فرمودند زايمان نه سزارين (3767953) (alef-11)
خدا از سرتون نگذره که یارانه 4 تا بدبخت و بیچاره رو قطع میکنید اونموقع خودتون حقوقای آنچنانی برداشت میکنید (3763651) (alef-13)
ایشون گفته:ما میدانیم که از سیستم آذرخش چه کسی و در چه تاریخی از فیش حقوقی پرینت گرفته است.
یعنی کسی که پرینت گرفته رو تهدید کرده دوستان هر کسی دستش میرسه از این فیش ها کپی و عکس بگیره و اگر هم اتفاقی براتون افتاد رسانه ای بکنید تا برخورد بشه باهاشون (3763653) (alef-13)
چگونه است در اموزش عالی دوستان وزارت علوم به وفور مجوز ایجاد رشته های مهندسی میدن
و ما با ازدیاد مهندس مواجهیم اما در وزارت بهداشت آقایان برای اینکه دریافتی کلان داشته باشند اجازه ایجاد و افزایش ظرفیت پزشکی رورنمیدن بعدش هم میگن پزشک کم داریم. نه به آن شوری و نه به آن بی نمکی. (3763655) (alef-13)
معلوم است که جناب حریرچی خیلی پاک دست هستند که از رسانه ها واهمه دارند. (3763656) (alef-13)
کارمند بیمارستان
۱۳۹۵-۰۳-۲۷ ۱۵:۳۲:۴۴
با سلام ،،دوستان عزیز اشتباه نکنیید کارانه با حقوق فرق دارد د اگر کارانه ای در کار نباشد ،،مطمئن باشید درمانی نیز در کار نخواهد بود،،بعنوان مثال هیچ پزشکی حاضر نخواهد شد یک بیمار غیر اورژانس مثلا سنگ کلیه رو بخاطر فرضا ۵۰ هزارتومن دستمزد عمل کند ،بنابر این در نهایت مردم متضرر میشوند،پزشکان فقط عملهای اورژانسی رو انجام خواهند داد و بقیه بیماران به بیمارستان های خصوصی ارجاع خواهند شد ،با هزینه های چند ده برابر (3763665) (alef-13)
در گشور کمونیستی پاسخ شما: اعدامش میکنن همچین پزشکی رو
در کشور دموکراتیک: نمیذارن این اختلاف یوجود بیاد
الان فقط با ورود چندید هزار متخصص از کشورهای دیگه مشکل حل میشه
پیشنهاد ظرفیت پزشکی زیاد بشه (3766123) (alef-13)
ایشان سخنگو هستند یا سفسطه گر و توجیه گر کار ناشایست؟! آقای الف، من دوستی دارم در قسمت حسابداری بیمارستان دولتی،ولله و بالله میگفت کارانه های عجیب و غریبی که حداقل ۳۰ میلیون تومان در ماه است ،پزشکان متخصص دریافت میکنند در صورتیکه تمام لود کاری روی دوش پرستار است،مخصوصا زنان و زایمان که متخصصانش دست به سیاه و سفید نمیزنند،آقای الف تو را به حقیقت قرآن و اسلام این ناحقیها و نامردیها را بگیر. (3763671) (alef-13)
Abdollah
۱۳۹۵-۰۳-۲۸ ۰۷:۲۸:۱۰
تصویب شد دیگه پزشک نمیخایم همین پرستارای زحمت کش همه کارها رو انجام میدن (3764803) (alef-13)
آقای الف کی هست؟ (3765801) (alef-13)
جورابچی
۱۳۹۵-۰۳-۲۷ ۱۵:۳۹:۳۱
آقای حریر چی
مقصر شما نیستید مقصر همان است که معتقد است موضوع رو نباید ملی کرد
این نانی است که بر سفره شما گذاشته شده به اسم طرح تحول نظام سلامت (3763682) (alef-13)
قرتاسي
۱۳۹۵-۰۳-۲۷ ۱۵:۴۶:۱۸
واقعا بجز بركناري هيچي بنظرم نميريسه بهت بگم؟؟؟؟ (3763699) (alef-13)
جناب سخنگو از الف بای حقوق مدنی و رسانه ای بی اطلاع است. رسانه ها حق دارند در این امور تحقیق کنند و دادستانی هم می تواند بر همین مبنا مدیران را برای ادای توضیح فرابخواند. کار دستگاه قضایی حصول عدالت و جلوگیری از ظلم و تعدی دولت است. فلسفه ایجاد دیوان عدالت اداری همین است (3763719) (alef-11)
امیر حسام
۱۳۹۵-۰۳-۲۷ ۱۵:۵۵:۵۳
,,, تا سال 74 فقط حقوق داده می شد , قانون بیمه همگانی که تصویب شد وضعیت خودگردانی بیمارستانها و ائین نامه هیئت علمی تغییر کرد .......... ,,, لذا هموطنان عزیز تنها با عنایت به تاریخ تصویب قانون / سال 74 / و کسب اطلاعاتی مبنی بر طرح یا لایحه بودن این قانون و شناخت طراحان و موافقینش به راحتی مسببین اصلی و حقیقی تصویب این قانون تبعیض امیز // که با گذشت 21 چنان ریشه دوانده و تناور شده که بخش اصلی بودجه سلامت را میبلعد و مدتهاست به عنوان الگو در سایر مشاغل دولتی و خصولتی هم رخنه کرده و ملاک عمل است // را بشناسیم (3763725) (alef-11)
من سالها در سوئد زندگی کرده ام، اتفاقا رسانه های می پرسند که چقدر دریافتی دارید و در ضمن به فیش حقوقی همه دسترسی دارند (3763733) (alef-3)
اگر چنین فردی نباشد تنها کمک به اشتغال یک نفر می کند منتها با دریافتی بسیار پایینتر (3763749) (alef-13)
مدیران مغرور و طلبکار و نالایق چرا استعفا نمیکنند یا برکنار نمیشوند, همینها هستند که مملکت را به این روز انداخته اند و تازه طلبکار هم هستند.
اگر در هر کشور پیشرفته ای این اتفاقات میافتاد علاوه بر برکناری به زندان انداخته میشدند و کل دار و ندارشان هم به نفع دولت ضبط میشد, ولی اینجا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (3763750) (alef-13)
طلبکار هم شدی سخنگو. شماره حسابتو بده من ماهی 800 تومن حقوق میگیرم بریزم به حسابت تا بتونی ماهی یه بار بری شمال جوج بخوری با نوشابه حال بیای. (3763756) (alef-13)
عزیزان من ،برای ورود به پزشکی باید زحمت کشید،نه با تن پروری و یللی تللی ارزوی ورود و گذراندن دوره پزشکی رو داشت...چرا که تبدیل به عقده میشود.. (3763764) (alef-13)
خیلی خوب گفتی. (3765219) (alef-13)
یکی ازاین آقایون بپرسه، شما که همه در دانشگاههای دولتی و با پول و بودجه متعلق به مردم دکتر شدید، حالا چطور مدعی حقوق های چند ده میلیونی هستید، همین آقای سخنگو با لابی و امتیاز مفت جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران به اینجا رسید، (3766618) (alef-13)
مثلا الان رتبه 100 ریاضی فیزیک دانشگاه شریف و علم وصنعت بیشتر زحمت میکشه که دکتری برق یا ریاضیات گرفته یا شما که هی پز پزشکی میزنی که اگر اگر اگر 2کتاب ریاضیات یا فیزیک رشته مهندسی رو بخونی هنگ میکنی باید ریستت کنن ؟؟ اینقد نگو زحمت زحمت ؟؟ این افراد به مراتب از شما باهوش ترن و زحمت بیشتری هم میکشن ولی حقوق اونها به عنوان هیات علمی دانشگاه 3 تومنه . اونوقت شما کی هستی که باید 30 برابر این اشخاص حقوق بگیری؟؟ این حرفا برا سرکوب بیسوادا یا کم سوادا خوبه از شما باهوش تر هم داریم که گفتم کی هست. (3765839) (alef-13)
230 میلیون تومان تقسیم بر45 هزاز تومان مساوی است با یارانه 5111 نفر در ماه یا یارانه 425 سال یک نفر (3763767) (alef-13)
من یه کارمند جوان دولتی هستم یه خاطره جالب در این زمینه براتون دارم.
رییس ما که بسیار مرد جا افتاده سن بالا و موجهی بود من رو که برای نوع پوشش و رفتارم چندین بار از سمت گزینش پرس و جو شده بودم به حرف میگرفت و نصیحت میکرد و...
بزرگترین حرفش که با چهره ای تو هم رفته میگفت همیشه این بود،
( پاک باش و پاک زندگی کن )
سال پیش این آقا رو به علت ارائه مدرک دانشگاهی جعلی،
و زد و بند با پیمانکارهای مختلف خارجی (ملیون دلاری) که اخبارش تو همین سایت هم چاپ شد، اخراجش کردن.
چیزی که من میبینم قوانین دست و پا گیر برای اقشار ضعیف و راه های بسیار راحت برای قشر قدرتمند و صاحب اسم است.
قانون ما مشکل اساسی داره،
این آقای سخنگو هم با این حرفاش همون حس رو انتقال میده. (3763776) (alef-13)
من فوق تخصص دارم تا بحال كارانه از ٨مليون بيشتر نگرفتم اونم با ٩ماه تاخير،خودتون تيتر ميزنيد درامد يه ذرت مكزيكي فروش ١٠ميليون است،واقعا از اين گزارشات و مقالات ضد پزشكتون شرم نميكنيد!!! (3763779) (alef-13)
پرواز
۱۳۹۵-۰۳-۲۸ ۰۸:۱۱:۴۹
دروغگو چرا نمی روی ذرت مکزیکی بفروشی (3764835) (alef-13)
ما هم همین رو میگیم سرانه پزشک در ایران کم است لطفا ظرفیت رشته پزشکی بخصوص تخصص را در ایران افزایش بدهید نه با رانت و باند جلوی تحصیل مردم را بگیرید (3763786) (alef-13)
اینقدر زیاد میکنند تا شماهم بالاخره قبول شی.
سالی 3000 هزار نفر وارد تخصص میشن تهران هم پر متخصص هست.
مساله اینجاست کسی حاضر نیس با حقوق ماهی دو تومن بره دهات و لب مرز. (3765222) (alef-13)
۳۰۰۰هزار نفر میشه ۳میلیون نفر (3765434) (alef-13)
3000 نفر در سال برای کشور 80 میلیونی رقم کمیه تو شهر شیراز با نزدیک 2 میلیون جمعیت و با وجود اینکه یکی از مراکز بزرگ پزشکی کشوره فقط 24 نفر متخصص پوست وجود داره تازه بعضی از اونا راه میوفتن تابلوهای پزشکهای عمومی را نگاه میکنند که مبادا کسی کار پوستی انجام بده که از درامد میلیاردیشون کم بشه قبول کنید انحصار فساد میاره. (3765681) (alef-13)
مگه بیمارستان خصوصی تحت مدیریت و نظارت وزارت بهداشت نیست؟ باید جلوی بخش خصوصی رو هم بگیرید . اینکه بخش خصوصی زیاد میگیره پس باید بخش دولتی هم زیاد بگیره که نشد توجیه، اصل موضوع اینکه درآمد همه بخش ها در کشور باید متوازن باشه. کافیست یه نگاه به درآمد اصناف مختلف در کشور های پیشرفته بیندازید. (3763790) (alef-13)
واقعا دلم برای خودم و امسال خودم میسوزه که با رتبه عالی در کنکور در رشته مهندسی تحصیل کردم و مدرک دکتری تخصصی و الان عضو هیات علمی دانشگاه سراسری هستم ولی دریافتیم از یک پزشک عمومی کمتر هست.
ای کاش سال 88 از ایران رفته بودم به جایی که به علم احترام میگزارند. (3763792) (alef-13)
مثل اینکه این آقا نمیدونه ریزه خوار ملته ! انگار یادش رفته حقوق بگیر و نوکر مردمه ! بدبختی مملکت ما اینه که کارمند های دولتی فکر می کنن حقوقشون از آسمون به جیب دولت میره و دولت از اونجا بهشون حقوق میده ! یک کارگر بدبخت تو عسلویه با روزی ده ساعت کار تو برق آفتاب با حقوق یک میلیون وقتی یک کارت شارژ هزار تومانی می خره نود تومانش را دولت بر می داره تا به این آقا حقوق بده !! اونوقت این آقا فکر می کنه ارباب اون کارگره !نخیر آقا تو و اون وزیر همیشه طلبکارت نوکر اون کارگر هستید! ریزه خوار اون کارگر هستید ! اون کارگر که مالیات میده تو حقوق بگیری حق داره بگه تو چقدر باید حقوق بگیری ! اصلا شاید اون کارگر تو رو نخواد نوکریش را بکنی ! شاید راضی نباشه تو از جیبش بخوری. به خدا قسم اگر راضی نباشه حقوق تو کمش حرامه زیادش که دیگه معلومه!!!! (3763800) (alef-13)
باز نشسته
۱۳۹۵-۰۳-۲۷ ۱۶:۲۶:۴۳
پزشک سالاری غوغا می کند . وهمیشه طلب کار است . بیچاره بازنشستگان که دارند با حقوق ماهانه 1/5 میلیون تومانی وبا مکافات زندگی میکنند . (3763801) (alef-13)
اگر فرزند خودتان پزشکی میخواند هم همینطوری کامنت میگذاشتی؟ (3765812) (alef-13)
میلاد
۱۳۹۵-۰۳-۲۷ ۱۶:۳۵:۵۰
اگر امنیت نداشتید الان معلوم نبود چه بلای سر ما وشما می امد . اما کسی سوال نمی کند چرا باید پرسنل بی ادعای ارتش کمترین حقوق بین دستگاهای دولتی رابگیرن درحالیکه دارن ازجانشان برای رفا وامنیت این کشور عزیز مایه میگذارن . وچرا باید خانواده هایشون تاوان حقوق بسیار کم همسرانشان را بدهند . الف منشر کن شاید مسئولی جوابی دهد شاید... (3763822) (alef-13)
عليرضا
۱۳۹۵-۰۳-۲۷ ۱۶:۳۹:۲۶
دوره غريبي است، در پي هر افشاگري، ماست مالي شروع ميشود، تا حدي كه ملت تا چند وقت ديگر مجبور ميشوند طومار تهيه كرده و از پيشگاه مديران محترم رسما عذرخواهي كنند (3763831) (alef-13)
سلام دكتر عزيز يادتان رفته حرفهاي بيست سال پيشتان را روزنامه ها راببينيد حرفهايتان يادتان مي افتد (3763843) (alef-13)
مرتضوی
۱۳۹۵-۰۳-۲۷ ۱۶:۴۶:۰۸
گفتید اگر این پزشکان نباشند زایمان زنان چه میشود .پس باید فلان ت مان حقوق بگیرند.
ایا فکر کردید در مورد کارگر شهردا ی هم اگر نباشد چه میشود؟ حقوق 900 (3763844) (alef-13)
Abdollah
۱۳۹۵-۰۳-۲۸ ۰۷:۳۳:۰۶
شما مث اینکه فرق بین شغل تخصصی و غیر تخصصی رو نمیدونید کارگر شهردارس چقد آموزش میبینه تقریبا هر کسی که سلامت قابل قبولی داشته باشه میتونه این کارو انجام بده اما آیا هر فرد سالمی میتونه زایمان انجام بده؟ (3764808) (alef-13)
اگر کارگری تخصص نمیخواد عرضه داری یکسال با کارگری امرار معاش کن. (3766505) (alef-11)
واقعا خجالت آوره ، درکشوری که کارگر و بازنشسته دارن حداقل حقوق را میگیرند
ودولت ازکمبود بودجه مینالد، ایشان میفرماید نباید ازدریافتی های چندصد میلیونی
سوال شود ، انگار این پولها ارث .... ایشان است ، اینها همه از جیب ملت وصندوق
دولت به گاوصندوق مبارک شما سرازیر شده !11! (3763851) (alef-13)
" رسانهها در دنیا از مسئولان نمیپرسند چقدر دریافتی دارید"
نمیپرسند چون خودشون میگویند .
الان فیش حقوقی تمام وزرای دولت اوباما و معاونش و خودش و کل کنگره آمریکا در اینترنت موجود است. (3763853) (alef-13)
در این مملکن پول کم نیست که باعث بیکاری و فقر و فساد ناشی از فقر شده باشد،بلکه فساد در توزیع ثروت است.اگر اینهمه حقوق مدیران و پرشکان و کارکنان رسمی شرکت نفت به حد همان شش میلیون اعلامی دولت برسد با این منابع می توان حداقل یک میلیون جوان فارغ التحصیل بیکار را صاحب شغل با حقوق دو میلیونی کرد.درست است که کمبود پزشک به سلامت و بهداشت ضربه می زند ولی حقوق 50 میلیونی به متخصص ها و 15 میلیونی پزشک عمومی ریشه عدالت آرامش و اشتغال مملکت را سوزانده است.ملت با نبود پزشک استامیونفن نویس و بی تجربه نمی میرند. (3763865) (alef-13)
خب اين حضرات برن بخش خصوصى ١٠٠ برابر بيشتر بگيرن. چرا ميان تو دولت ؟ اين بى كفايتها در بخش خصوصى نون شبشون رو هم نميتونن در بيارن ، اونوقت با رانت و حقه بازى و چاپلوسى ميان تو دولت و بعد با پررويى هر چه بيشتر ميگن ما تو ولايتمون ١٠٠ برابر درآمد داشتيم و بيشتر هم درمياريم و براى مردم شاخ و شونه ميكشن. اين بى كفايت را اگر محاكمه و مجازات مى كردند ، اونوقت ديگه رجزخونى نمى كرد. (3763868) (alef-13)
Abdollah
۱۳۹۵-۰۳-۲۸ ۰۷:۳۵:۱۰
خب اگه کارانه رو برداری همه میرن دیگه کسی تو بخش دولتی نمیمونه و بیمار باید ده برابر یا حتی بیشتر هزینه کنه (3764809) (alef-13)
اگر دانشگاه دانشجويي را بورس كنه متعهده كه همانجا بمونه كار كنه (3767980) (alef-11)
Abdollah
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۱۷:۲۸:۵۱
به نظرت اگه دانشگاه ها بورس نکنن
کسی توان مالی پزشکی خوندن رو داره؟ (3768191) (alef-13)
حقوق دان
۱۳۹۵-۰۳-۲۷ ۱۷:۰۱:۳۱
ممنون از روشنگری سایت الف
دو اظهار نظری که تا حالا دولتی ها در باب حقوق های کلان کرده اند (وزیر اقتصاد و جناب سخنگوی فوق) بسیار ابتدایی و بدوی بوده است و از دولتی که رییس آن یک حقوق دان می باشد بعید بوده است. (3763873) (alef-13)
حبیب الله
۱۳۹۵-۰۳-۲۷ ۱۷:۰۲:۳۹
با این حساب بدهکار آقای سخنگو هم شدیم. عزیزم من یک عضو هیات علمی دانشگاه (غیر علوم پزشکی هستم) .حقوق یک همکار من با رتبه استاد تمامی (فول پروفسور) حدود 8 میلیون تومان است تازه از آن کلی بیمه مالیات و ...نیز کسر می شود. حقوق من استادیار حدو 5 میلیون تومان است که 2/7 میلیون آن بایت قسط و بیمه و ....کسر می شود می ماند 2/3 میلیون تومان .انصافا این عدالت است؟ (3763875) (alef-13)
اگر در مملکت ما سازمانهای نظارتی درست کار میکردند این وضع ما نبود ؟؟؟ چرا حقوق میگیرند و نظارت نمی کنند (3763915) (alef-3)
فرهاد
۱۳۹۵-۰۳-۲۷ ۱۷:۳۰:۵۱
با سلام اقای دکتر ایا باز هم خبر روز 13 است تا کی دروغ و تزویر حالا شما فهمیدی فیش را کی لو داده که چی می خواهی برخورد کنی یا تشویق خجالت هم خوب چیزی منابع کم امده که دنبال تجمیع بیمه ها هستید (3763916) (alef-13)
بالاخره یکنفر باید پاسخگوی این همه هرج و مرج و بی قانونی و قانون گریزی و فساد در جامعه باشد (3763920) (alef-13)
جالبه خوردن بیت المال از سیر مادر حلال تر شده نمردیم و این رو هم دیدیم (3763928) (alef-3)
ناشناس
۱۳۹۵-۰۳-۲۷ ۱۷:۳۹:۳۳
الحق که دکتر توکلی صحبت ناب کرد:فساد در ایران سیستماتیک شده است. (3763934) (alef-13)
مگر ان مهندسی که به اندازه شما درس خوانده و یک درصد شما هم پز مدرکش را نمیدهد و در شرایط سخت و هوای گرم و مرطوب برای کمتر از 3 میلیون تومان دکل ها را بالا و پایین میرود چه فرقی با شما دارد اهمیت کار او هم از یک پزشک کمتر نیست و نبودش یعنی اینکه باید پیاده به مطبتان بروید و زیر نور شمع عمل کنید در هیچ کجای دنیا انقدر پزشکان و دانشجویان پزشکی برای مدرکشان قیافه نمیگیرند چون واقعا جز تاپ ترین رشته ها نمیباشد چیزی که زیاد است پزشک هندی است ارزان و باسواد (3763936) (alef-13)
ناراضی
۱۳۹۵-۰۳-۲۸ ۰۷:۳۷:۰۱
والا این پزشکا الانش هم ماشین خارجی دارن مهندس ایرونی میخان چیکار (3764810) (alef-13)
زندگی ما را برای 45 تومن یارانه زیر و رو میکنید از خانه و ماشین و دریافتی و حساب بانکی تا تعداد بچه و مرده و زنده و سالم و بیمار میخواهید بدانید ما در سال 1000 تا 45 تومن مالیات میدهیم 10 تا 45 تومن عوارض میدهیم 10 تا 45 تومن پول برق و آب و تلفن و صدا و سیما و غیره نباید بدانیم؟ محرمانه است؟
شما نمیخواهید به ما یاد بدهی که مردم در کشورهای دیگر چطور زندگی میکنند بهتر است به حای آن خودتان یاد بگیرید مسئولان کشورهای دیگر با مردم چطور رفتار میکنند .
ما مدیر برای مملکت خودمان انتخواب کرده ایم یا برای اداره منظومه شمسی که اینجا حکم گوشه دارد برایشان؟ (3763957) (alef-13)
ناشناس
۱۳۹۵-۰۳-۲۷ ۱۷:۵۱:۵۲
می گوید کجای دنیا رسانه ها از مدیران می پرسند چقدر حقوق می گیرید و این کار دستگاههای نظارتی است در ایران اگر دستگاه نظارتی وجود داشته باشد که نظارت کند ثانیاً رسانه ها مگر کارشکان غیر از اطلاع رسانی چیز دیگری هست اگر رسانه اطلاع رسانی نکند کی این کار را بکند؟ (3763959) (alef-13)
همه این پرداختها را که جمع کنیم چند درصد 3000ملیارد میشود؟ (3763961) (alef-3)
اگر اون 3000میلیاردبده،این کارانه های چندصدملیونی هم بده وهر دو دزدی از بیت الماله.چرا میخواین زشتی یک کار را با زشتی یک کاردیگه مقایسه کنید،این دیگه ترفندیه؟ (3764170) (alef-13)
ماست مالی میکنی دیگه (3764279) (alef-13)
وقتی یه نفر ماهی ۵۰۰ میگیره میشه سالی ۶ میلیارد
اگه ۱۰۰۰ نفر اینجوری باشه ( که خیلی) بیشتر تو ۶ ماه میشه ۳۰۰۰ میلیارد
فقط فرافکنی (3764288) (alef-13)
فرض کنیم ۵۰۰نفر در وزارت بهداشت ماهی ۳۰۰میلیون میگیرند می شود150هزار میلیون تومن یعنی۱۵۰میلیارد تومن که با بودجه چندین شهر برابری می کند (3764330) (alef-13)
اقای محترم ... خوب نیست در جامعه مردم اینقدر سیاسی باشند ، خواه 1000 تومان خواه 3000 ملیارد ، کسی حق دست اندازی به اموال بیت المال ندارد. (3764508) (alef-13)
دقیقا 130 درصد (3764531) (alef-13)
دکتر جمشید وحیدا
۱۳۹۵-۰۳-۲۷ ۱۷:۵۷:۳۷
بعلت تضاد گوئی این اقا بلاخره متوجه نشدیم او چه میخواهد بگوید و از چه چیز دفاع میکند. ایشان باید بررسی نماید که چگونه میتوان از تحویل اجساد افراد به خانواده هائی که توان پرداخت هزینه های درمان را ندارند خودداری کرد؟ و ایشان باید بجای تضاد گوئی تحقیق نماید در کجای دنیا و در کدام کشور جسد به گروگان کرفته میشود؟ پزشک واقعی باید در خدمت مریض و نه در خدمت پول و ثروت اندوززی باشد. (3763971) (alef-13)
ramin
۱۳۹۵-۰۳-۲۷ ۱۷:۵۹:۳۸
اعتدال به معنی مماشات وسهل انگاری معنی شده است...قاتعیت مشاهده نمیشود...این اقای معاون ومانند های او هیچ ترسی از هیچ کس ندارند؟؟؟/ گویا نیاز به یک قلدر هست ...این سیستم بیشترش الوده است ..وجایی برای مانور انسانهای درستکار نمانده است....هیهات و هیهات (3763976) (alef-13)
دکتر دست پیش رو گرفتین پس نیفتین/ خوبه دیگه
خجالتم خوب چیزیه (3763978) (alef-3)
مجتبی پورموسی
۱۳۹۵-۰۳-۲۷ ۱۸:۰۷:۳۸
دارم از تعجب سکته میکنم....خدایا ..... (3763987) (alef-3)
سکته نکن چون مجبور میشی بری زیر دست این نو کیسه ها (3764461) (alef-13)
حیف حیف از ما که به شماها رای میدهیم و کلید بیت المال را به دست شما می دهیم. از حضرت علی حکومتداری بیاموزید. شب در خانه کار حکومتی می کرد. مهمان آمد. شمع حکومت را خاموش کرد و شمع خانه خودش را روشن کرد. (3763991) (alef-13)
Abdollah
۱۳۹۵-۰۳-۲۸ ۰۷:۳۸:۳۹
دلت خوشه ها (3764811) (alef-13)
پذیرش در رشته های پزشکی و تخصص پزشکی 10 برابر کنید
تا همه جا پزشک برود و کمبودی نباشد (3764000) (alef-13)
شهرون
۱۳۹۵-۰۳-۲۷ ۱۸:۲۶:۲۵
بابا جون اگه از دستمزدهاتون ناراضی هستی و این همه منت سر مردم داری خوب تشریف ببرید یکی از همین کشورهایی که می فرمایید اونوقت ببینم نصف همین درآمد را هم بهتون میدهند . (3764009) (alef-13)
سلام، خیلی جالبه ایشون تا دیروز همش میگفت الی بلا پرداخت اینطوری نداریم. حالا که رو شده میگه حلاله!!!!!!!!!!!!!!!!1 (3764010) (alef-13)
اصلا این پرداختها قانونی هم باشد که فاجعه بیشتر است
باید فاتحه قانون را خواند
قانون است وحی منزل نیست که بدون ایراد باشد و کوتاهی در اصلاخ این قانون که نابرابری را ترویج میکند یک لکه ننگ است
کارگری که در بدترین شرایط جغراقیایی وکاری جان میکند انسان نیست ولی پزشکانی که نتایج تشخیصها و درمانشان حداقل در ایران شهره عام وخاص است دریافتها و حقوقهایشان از شیر مادر حلالتر است؟!!!! (3764012) (alef-13)
حرفهای جناب آقای حریرچی فاقد پایه منطقی بوده و توجیهی قیر قابل قبول می باشد . چرا این همه جوان مشتاق خدمت هستند در مناطق محروم ولی پذیرش پزشکی افزایش نمی دهند چون دوست ندارند عدهای دیگر نان بخورند چون فکر می کنند نان روی سفره شان کم می آید. (3764034) (alef-13)
اگر پلیس نباشد چه اتفاق می افتد جناب سخنگو؟ پس چرا 100 میلیون 100 میلیون به پرسنل نیروی انتظامی نمی دهید و حقوق پرسنلش از 2 میلیون کمتره؟؟؟
اگر رفتگر، خلبانان هواپیما، رانندگان ماشین سنگین، معلمان و .. نباشند چه اتفاقی می افته جناب سخنگو؟ حقوق این عزیزان به 2 میلیون میرسه؟؟؟
اگر شما جان نجات می دهید آتش نشانان و ناجیان غریق هم جان نجات می دهند چرا به آنها 100 میلیون 100 میلیون می دهید و بگویید برا آتش نشانان و ناجیان غریق هم بخور بخور حلال است؟؟
توجیهات شما عذر بدتر از گناه است جناب سخنگو!! (3764036) (alef-13)
پرداختها قانونی بوده اما غیر متعارف و راه حل آن هم قانون است نه اینکه با جوّ و جنجال پیش برویم
قانون!؟ (3764037) (alef-13)
کلاته
۱۳۹۵-۰۳-۲۷ ۱۸:۴۶:۰۱
موضوع هدف غایی هزینه هاست سلامت اینجا هدف گیری نمیشود اینجا هم صنف پروری شده پزشک ما ذره ای کارش زیاد نشده که در یک مرکز روستایی به یکباره از ۲ میلیون حقوقش بپرد روی ۱۸ میلیون ....مردید بودجه راببرید سمت جلوگیری از بیماری و مرگ مردم بواسطه بهداشت آموزش ایمنی تا پیشگیری نشود نه صرفا درمان و توانبخشی (3764046) (alef-13)
جدای از بحث دستگاه ها، عملکرد نهادهای نظارتی جالب است. هر وقت مشکلی عیان شد، آنها هم داد می زنند که ما خودمان می دانستیم و فلان و بهمان. (3764075) (alef-13)
رسانه ها در دنیا چون میدانند مسیولان چقدر دریافتی دارند،نمیپرسند. (3764076) (alef-13)
بسه دیگه دروغ
۱۳۹۵-۰۳-۲۷ ۱۹:۱۸:۲۸
آقای حریرچی!!!
آیا حق العلاج همون زیرمیریه نیست که الان تبدیل به رو میزی شده و شما شکل قانونی بهش دادین؟؟؟؟ (3764112) (alef-13)
این آقا دکتره؟ "کمتر از یک چند دهم" یعنی چی؟؟؟!!! (3764130) (alef-13)
کی گفته در هیچ کجای دنیا نمیپرسن.اولا مگه تو همه جای دنیا رو دیدی در ثانی به عنوان مثال همین فرانسوا اولاند اولی که به عنوان رئیس جمهور اومد حقوق خودش و همه وزیرانش رو از ده به هفت هزار یورو رسدنو رسانه ها هم بهش پرداختند. (3764132) (alef-13)
دکتر شما قسم پزشکی خورده اید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ !!!!!!!!!!!!!!! خواهش میکنم جواب بدید . (3764133) (alef-13)
Abdollah
۱۳۹۵-۰۳-۲۸ ۰۷:۴۱:۰۱
قسم پزشکی کشکه و هیچ الزامی نداره الکی جو ندید خواهشا یه چیز نمادینه (3764813) (alef-13)
در آمریکا مثلاً درآمد هرکس تو اینترنت هست و همه دسترسی دارن و همه میتونن ببینن پس نیازی به سوال نیست. (3764138) (alef-13)
اولا چون همه مسوولان دنیا حقوقشون مشخصه و.بیشتر هم نمیگیرن، بعد اگه این دستمزد عمل شیش ماه هم باشه میشه ماهی بیش از سی میلیون؟؟؟در ضمن اگه دکتر یه ماه حقوقش دیر بشه اصلا اتاق عمل ، این حقوق غیر دستمزد و ویزیت بیمارنمیرهبیمارانشه حقوق غیر فعالیت در سایر مراکزه، این حقوق غیر مطب و پولهای کلونه؟؟ حالا چک کنید مالیات چقدر میده؟؟؟ (3764213) (alef-13)
من تو 33سالگی دارم کم کم به این فکر میفتم برم 10 سال دیگه درس بخونم که دکتر بشم.امیدوارم تا سال 1405 حقوق پزشکا همینجوری بازم نجومی باشه شاید اونموقع منم وضعم بهتر بشه !!!!تعداد پزشکا هم با ورود من،یکی بیشتر بشه کمک بشه به درمان!!آخه الان دکتر و پرستار کم داریم !!!!!!!!!!!!!چقدر اختلاف طبقاتی دارید درست میکنید؟؟؟؟مملکت اسلامی!!!!!!!بیت المال!!!!!خودتون حلالش میکنید؟مثل همون اختلاسا؟؟؟؟؟مردم هم که هیچ!!!!! (3764231) (alef-13)
بهتره زودتر شروع کنی.
چون محدودیت سنی 35 برای رشته جراحی دار و 40 برای غیر جراحی در تخصص وجود دارد و با سن شما بعد عمومی اجازه شرکت در ازمون تخصص رو نخواهید داشت. (3766399) (alef-13)
کم کم دارم به فیش حقوقی خود سخنگو هم مشکوک میشم. میگم نکنه فیش حقوقی جناب سخنگو هم ... (3764259) (alef-13)
بابا اوضاع بهشته. چرا سربسر یک مشت مستضعف میذارین؟ (3764261) (alef-13)
بنظر میاد که دنیای ایشان با دنیایی که ما میبینیم فرق دارد ! در کشورهای توسعه یافته علاوه بر جزییات مالی افراد و دارایی آنان نسبت به فعالیتهای نزدیکان آنها هم حساسیت نشان داده میشود ؟ میدانید چرا ؟ چون پول و سرمایه در بخش دولتی متعلق به جامعه است و جامعه بعنوان صاحب سهام و سرمایه حق دارد اطلاعات جزیی داشته باشد. (3764264) (alef-13)
ناشناس
۱۳۹۵-۰۳-۲۷ ۲۱:۳۷:۰۲
به وا.... دروغ میگه جناب اقای دکتر حریرچی
چرا مغلطه می کنید خدایی هم هست
میانگین حقوق و کارانه یک متخصص در بیمارستان برای پایین ترین رشته های پزشکی ۴۰ میلیون تومان است
همکا شما (3764286) (alef-13)
جناب دکتر حریرچی دوست عزیز این دفاع خوبی نبود. برای مثال من و جنابعالی که می دانیم حقوق اعضا هیات علمی وزارت بهداشت حداقل دو برابر هیات علمی وزارت علوم است. فقط 3 ردیف اول حقوق هیات علمی وزارت بهداشت به بهانه طرح سلامت از ضریب 1.2 به 1.6 افزایش یافت اما این افرایش قابل توجه در مورد اساتید وزارت علوم اعمال نشده است. در حالیکه برخی رشته های وزارت علوم نقش مستقیم و غیر قابل انکاری در تامین سلامت جامعه دارند. برای موفقیت شما دوست عزیز ارزوی توفیق داریم. خواهشا بهانه دست رقیب سیاسی خود ندهید. بهتره جایی که اشتباه وجود داره اصلاح کنیم و صادقانه از مردم عذر خواهی کنیم. استاد دانشگاه تهران (3764298) (alef-13)
محمد امین
۱۳۹۵-۰۳-۲۸ ۱۳:۳۶:۱۰
مشکل اینه که کل سیستم سلامت و پزشکی در دست پزشکان هست و خودشون میشینن از اهمیت خودشون میگن و تازه باهم چونه میزنن. یعنی خودشون میبرن و میدوزن.
درحالیکه اونها هم باید بخشی از نظام سراسری حقوق باشن تا این تبعیض در مورد اهمیت و خود بزرگ پنداری اینجوری اونها رو از سیستم پرداختی کشور جدا نکنه. (3765570) (alef-13)
تنها چاره دريافتي بالا ، ماليات است،ماليات است،ماليات.
در كشورهاي ديگر اگر حق الزحمه كسي از حد معيني بالاتر رفت چنان ماليات بالايي مي گيرند كه خودش كار خودش را كم مي كند،از طرف ديگر وقتي ماليات در جاي درست خرج شود به كم كردن فاصله طبقاتي و رسيدگي به امور محرومين منجر مي شود. (3764316) (alef-13)
در بيمارستان دولتي بايد يك حقوق ثابت و اتفاقا بسيار كم براي پزشكان بذارن كه فقط اونهايي كه عاشق كمك به مردم هستند برن اونجا. (3764323) (alef-13)
خخخخ
خودتم میدونی کسی نمیره اگه هم بره انگشت شمار هستن و با سن بالا چون جوون فارغالتحصیل پزشکی کاملا بی پوله اگه بخاد هم نمیتونه بیا (3764814) (alef-13)
دانشجو دکتری اقتصاد آمریکا
۱۳۹۵-۰۳-۲۷ ۲۲:۱۴:۲۵
در آمریکا شما می تونین حقوق تمام کسانی رو که برای دولت فدرال یا ایالتی کار می کنن پیگیری و مشاهده کنین. بر اساس شاخص قدرت خرید PPP شما پرداختیتون به بعضی آقایون معادل 160000 دلار در ماه یعنی چیزی حدود 2 ملیون دلار در سال بوده! حقوق هیچ استاد دانشگاه پزشکی تو آمریکا نصف این هم نیست.
این پول ها رو برین خرج بهداشت بچه های کار و خیابون کنین. اگرم احساس می کنین خیلی نابغه این و این پول ها حلالتون هست برین همون بخش خصوصی و دست از سر بیت المال بردارید. اصلا برین مهاجرت کنین ببینین اونجا یک دهم این پول ها گیرتون میاد.
حقوق رییس جمهور آمریکا چهارصد هزار دلار در سال قبل از مالیات هست شما با دلار 3400 تومنم حساب کنین به تومن کمتر می شه پرداختی ماهانش از یکی از این فیش حقوقی ها که لو رفته.
اگر کارتونم درست هم باشه که نیست و صفره باز هم نوش جونتون نیست! اونم تو مملکتی که کلی دختر پسر تحصیل کرده و بیکار داریم!!! (3764327) (alef-13)
افشین
۱۳۹۵-۰۳-۲۷ ۲۲:۲۲:۲۸
فقط تو کشور ما اینجوریه.این چیزهایی که شما گفتید در کشو های دیگر حرف مفته (3764336) (alef-13)
موضوع فقط یک چیز بیشتر نیست
اکثر مردم حسادت پزشکان را میکنند چون خودشان دوست داشتند در آن حرفه و شغل باشند چون نتوانستند پس باید تخریب کنند
همین (3764339) (alef-13)
دانشجو
۱۳۹۵-۰۳-۲۸ ۰۷:۴۵:۱۲
نه
من مطمئنم که این طوری نیست من خودم سال آخر پزشکی هستم و هرگز چنین چیزی ندیدم
مطمئنا شما پزشک نیستی و میخای وجهه پزشکا رو خراب کنی (3764817) (alef-13)
رو رو برم (3764341) (alef-13)
الان این بابا تهدید کرده که ما میدونیم چه کسی پرینت گرفته ؟؟؟؟
تشت رسواییت از بوم افتاده دکتر (3764343) (alef-13)
بابک زنجانی هم کلی زحمت کشید مال مردم رو چاپید حقش بوده آره ؟ (3764345) (alef-13)
ای مسئولان لطفا از خارج پزشک بیارین و تا چندین سال ظرفیت پزشکی رو زیاد کنین تا 10 سال دیگه که این دانشجوها پزشک شدن مثل الان کنمبود پزشک نداشته باشیم تا اون موقع پزشک وارد کنین .....بوی گند فساد این پزشکا جاتمعه رو برداشته (3764348) (alef-13)
یک نفر
۱۳۹۵-۰۳-۲۷ ۲۳:۰۸:۰۵
دکتر حریرچی خیلی فنی و با دلایل قانونی اینجا توضیح داده اند که این پرداختها چگونه انجام میشود، و چگونه حساب و کتاب میشود. قرار نیست هر چیز فنی در کفّ خیابان بحث شود، ولی حالا که اینقدر اصرار دارید بفهمید حقوق پزشکان چگونه محاسبه میشود اینهم حساب و کتاب. اینهم موضوع برای دفعه بعد که به مطب پزشک میروید بتوانید حساب کنید که دکتر چقدر میگیرد. حالا که ایشان روش قانونی را توضیح داده اند میگویید چرا همه چیز شفاف نیست؟!!
از این لحاظ هم که گفته اند کسی که این فیشها را منتشر کرده است باید پیگرد شود حقیقت را گفته اند، کدام یک از شما حاضر است از فردا همه به فیش حقوقی ش دسترسی داشته باشند؟ دستگاههای نظارتی باید دسترسی داشته باشند که الان دارند، مگر نه چگونه میتونستند از حقوق پزشکان ۴۰% مالیات بگیرند که میگیرند؟
نماینده پرستاران هم با این شلوغیهایی که ایجاد کرده و راست و دروغ را درهم تحویل ملت میدهد باید بیاید جلوی ملت توضیح حرفاش را بدهد. اینکه چگونه فکر کرده حقوقش باید با کسی که ۱۰۴۷ پیوند کلیه در ۶ ماه انجام داده است برابر باشد ، من یکی نمیفهمم. اینکه چگونه فکر کرده باید حقوق بعد از ۱۴ سال تحصیل و ۴-۶ سال تاره با حقوق ۴ سال تحصیل برابر باشد من نمیفهمم. اینکه اصلا سطح سواد و حساسیت کارش قابل مقایسه با پزشک و مسئولیت او نیست و انتظار همه چیز برابر دارد، من نمیفهمم.
الف منتشر کن اگر هنوز از جوّی که در این مدت بر ضّد پزشکان درست کردهای خسته نشده ای. (3764376) (alef-13)
شما بفرمایید ماموران حفظ امنیت و پلیس که شب و روز با دقت و حساسیت فوق العاده تلاش می کنند، تا در اثر یک انفجار تروریستی یا یک تصادف مرگبار ستون فقرات و کلیه ها و مغز شما امتلاشی نشود باید چندصد میلیون حقوق بگیرند یا آن معلم که با رفتار خود اخلاق و مروت و جوانمردی و انسان دوستی و معنویت را به کودکان و نوجوانان آموزش می دهد تا دست در جیب مردم نکنند و از دیوار مردم بالا نروند و با چاقو شکم مردم را پاره نکنند باید چقدر حقوق بگیرند؟ جناب آقای دکتر متخصص و فهیم اگر قرار بر ارزش گذاری کارها با شمارش پیوند قلب و کلیه و امثال آن باشد اتفاقا شما باید خیلی کمتر از معلمان حقوق بگیرید، چرا که اگر تلاش معلم قانع و فداکار و بی توقع که درس اخلاق و خودگذشتگی و پاکی و علم و دانش به نسل ها یاد می دهد نبود چه بسا که شما به جای اینکه پزشک باشید و با تیغ استرلیزه شده جراحی کنید و کلیه پیوند بزنید با چاقوی آلوده شکم مردم را در وسط خیابان پاره می کردید یا با گلوله مغز هم نوعان خود را سوراخ می کردید حالا می توانید حساب کنید که کار یک معلم چند تا کلیه و مغز و قلب را سالم نگه داشته و جان چند انسان را نجات داده و چقدر تحصیل کرده و متخصص تربیت کرده ، فکر کنم حالا می فهمید که نباید این همه مغرور باشید و فخر فروشی کنید و زمان تحصیل و سختی و ارزش کار خود را به رخ مردم بکشید و حقوق های نجومی بگیرید و طلب کار مردم باشید، نخیر ، جناب آقای دکتر متخصص ، اصولا مقایسه شما غلط است و منشا آن تفکر مردود فرد گرایی است که خود را تافته جدابافته میدانید، اما بدانید اینجا ایران است دیار فرهنگ زیبایی است که مولفه آن را بیگانگان هم شناخته اند که تو کز محنت دیگران بی غمی نشاید که نامت نهند آدمی. مبادا که بیگانه از این فرهنگ باشید. (3765969) (alef-13)
تعداد 1047 پیوند کلیه در شش ماه حدود 7 پیوند در روز است ! کجای دنیا یک جراح این تعداد عمل جراحی انجام میدهد و به درمان اتی انها هم میرسد !ایا در کنار این فرد افراد دیگری هم مسوولیت داشته اند یا نه ؟ ایا این پزشک جراح توانسته به سوالات بیمار و همراهان جواب بدهد یا اینکه از منشی با فشار شاسی زنگ خواستار بیمار بعدی شده است ! ایا اگر تعداد عملهای جراحی انجام شده کمتر بود حقوق بیمار بیشتر رعایت نمیشود؟ (3766130) (alef-11)
پس من معلم فوق لیسانس که به اندازه شما درس خوندم و تو روستا درس میدم چی ایا کار من ضروری نیست من ۲۴ ساعت در هفته باید در طول ۴ روز روستا باشم آیا کار من ضروری نیست فقط کار پزشک ضروریه چرا من باید یک میلیون و ۸۰۰ بگیرم که مقدار زیادش باید برا کرایه و نهار و ...بره . آیا کار ان برادر ارتشی که لب مرز و دور از خونواده داره از شرف کشور حمایت میکنه کارش ارزش نداره . همین دیروز چندین کارگر شهرداری که برای مطالبه ۲ ماه حقوقشون جلو شهرداری اهواز جمع شده بودن رو بازداشت کردن .آیا کار این ها ضروری نیست .چطور این پولا رو میبرید خونه هاتون چطور میدین به خورد بچه هاتون .خدا از حلقومتون نیاره پایین .۷۰ ملیون آدم تو این کشور هستن انشالله آهشون اون نامردایی که حقشون رو دارن میچاپن رو بگیره الهی آمین .ان الله یمهل و لا یهمل (3764400) (alef-13)
ویزیت و جراحی رو رزیدنت انجام میده . کارانه برای عضو هیات علمی هست که اتفاقا مدیر و معاون و.... هم هست . (3764418) (alef-13)
خيلي دوست دارم بدونم كه تو كدوم منطقه محروم روزانه فقط توسط يك پزشك ١٥ كودك به دنيا مياد (3764422) (alef-13)
پرستار
۱۳۹۵-۰۳-۲۸ ۰۰:۱۶:۰۹
این استاد پر مدعای جراح فک و صورت تو دوره بعدی روحانی وزیر بهداشته از کجا میدونم ؟از همون جایی که با اولین مصاحبه تلویزیونی وزیر بهداشت کنونی گفتم اومده جیب پزشکان رو پر پول کنه . (3764462) (alef-13)
کارشناس
۱۳۹۵-۰۳-۲۸ ۰۰:۱۸:۴۵
اگر در کشورمان همه چیز شفاف بود و به راحتی به پرداختی ها همه دسترسی داشتن شاهد این قضایای اسفبار نبودیم . این حرف تازه اقای حریرچی دستبرد به بیتالمال مانند شیر مادر حلال است !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! . نوبرانه است...................... آقای حریر چی تعرفه ها را خارج از ضابطه افزایش دادن حاصلش حقوقهای نجومی است نه از شیر مادر حلال تر . (3764470) (alef-13)
قلیونی
۱۳۹۵-۰۳-۲۸ ۰۰:۳۲:۰۵
معلمی که سازنده ی همین دکتر متخصص شما است ماهی ۸۰۰هزارتومن میگیره اف بر این نظام پرداخت (3764484) (alef-13)
فرهاد
۱۳۹۵-۰۳-۲۸ ۰۷:۴۸:۲۰
این معلم پزشکا رو خوب تربیت نکرده که انقد پول پرستن
هیچکی کارشو درست انجام نمیده
الکی حرف میزنیم فقط ولی همل کشکه (3764819) (alef-13)
من افسردگی گرفتم
نا امیدم
فکر نکنم به جایی برسم با این وضع بی عدالتی (3764485) (alef-13)
من نه پزشک هستم نه چنین دریافتی داشته ام ولی حرف ایشان صحیح است، میزان حقوق یک مورد شخصی و خصوصی است و هیچ رسانه ای یا کسی حق ندارد در مورد آن بپرسد. دستگاه های نظارتی نیز باید وظیفه خود را انجام دهند . شما اگر در کشور های دیگر از کسی بپرسید چقدر حقوق میگیری با صراحت میگوید به سما نربوط نیست. (3764487) (alef-13)
واقعا که چقدر هم صادقی تو (3765397) (alef-13)
راه علاج کمبود پزشک در مناطق محروم دادن سهمیه پزشکی به داوطلبان کنکور همان مناطق می باشد و بعد از تحصیل هم در همان مناطق خدمت کنند و حقوق و مزایای مناسب مناطق محروم را لحاظ کنند تا پزشکان آنجا مجبور به ترک محل خدمت خودنشوند (3764494) (alef-13)
Abdollah
۱۳۹۵-۰۳-۲۸ ۰۷:۴۹:۲۳
همین کار رو کردن از سال قبل (3764820) (alef-13)
خسته نباشی.
الان 20 ساله سهمیه منطقه محروم واسه پزشکی هست و داره اعمال میشه! (3766403) (alef-13)
واقعا خجالت آوره با این طرز صحبت کردن!طرف پروفسور فیزیک و یا برق است با 30 سال سابقه یکدهم این پزشکان پرمدعا حقوق نمی گیرن!! (3764527) (alef-13)
یعنی ما مردم چقدر باید به توجیه های دور از ذهن شما گوش کنیم، شما خودتون عمدا انحصار درست کردین، اینکه دیگه مثل روز روشنه!!! پس بی خودی بهونه نیارید.. (3764540) (alef-13)
ایران بهشت پزشکان دنیاشده.هیچ جای دنیاپزشکان نسبت به سایراقشارهمچین درامدی ندارند.PHDشیمی دارم وبادریافتی حدودمیلیون7تومان دانشیاردانشگاهم .اونوقت این قشر...
ایناکه بیشترازمن درس نخوندن.لطفارسیدگی کنید. (3764542) (alef-13)
دوست phd عزيز واقعا فكر ميكني بيشتر درس خوندي؟؟؟؟؟ نميدونم دوستان علوم پايه حرا همشون فكر ميكنن بيشتر از پزشكان درس خوندن اما وقتي از رشته خودشون سوالاتي رو ميپرسي هيچ كدوم بلد نيست جواب بدن.. به خدا من ازمون هاي ورودي كارشناسي ارشد رو ديدم رشته هاي علوم لايه مثل بيوشيمي و ويروس شناسي اينقدر اسونه كه نهايت نداره.. (3764990) (alef-13)
بععله ، توصیه میکنم یک PhD آسون بیوشیمی که با التماس 2 واحدشو پاس کردی هم بگیر بذار اون ته ته ها تو رزومه ات؟؟؟؟!!!. بیوشیمی اون 4 سوالی نیست که برا رشته فلان و بهمانه .بیوشیمی رفرنسی مثل استرایر، لننیجر ، دولین و هارپره که من فارغ التحصیل دکتری بیوشیمی هم اقرار می کنم اگر هر سال یکبار نخونم فراموش میکنم و اقرار میکنم گه درکشون دشواره و کار هر کسی نیست بخصوص کار شما نیست. (3767932) (alef-11)
تاآقای حریرچی بیشترازاین جامعه راملتهب نکرده بهتره که عزلش کنند. (3764552) (alef-13)
امیرحسین
۱۳۹۵-۰۳-۲۸ ۰۱:۲۲:۰۳
رسانه ها نمی پرسند چون دستمزدهای کارمندان دولت شفاف در اختیار همه است. به عنوان مثال حقوق تمام کارمندان ایالت واشنگتن آمریکا در لینک زیر موجود است:
http://data.spokesman.com/salaries/state/2015/ (3764556) (alef-13)
مامردم گردن مان ازموباریک تراست حق باشماست. (3764566) (alef-13)
جاويد
۱۳۹۵-۰۳-۲۸ ۰۱:۴۴:۳۶
والا من فرانسه ام اينجا حقوق پزشك دو برابر حقوق يه مهندس يا كارمند معمولي است ، چهار هزار تا شش هزار يورو.البته منظورم متخصص است نه پزشك معمولي (3764568) (alef-13)
بالله، والله، به خدا قسم بیشترین بی عدالتی در پرداخت در بین پزشکان است. بروید و بررسی کنید. ببینید که یک پزشک به کار بسیار سخت و طاقت فرسا و برساینده روح در یک شهرستان دور افتاده یک صدم حقوق اقای دکتر فلانی در کنار دست وزیر نمی گیرد که فقط یک عنوانی در وزارت خانه دارد و همه وقتش در انجام کار خصوصی می باشد. همان کسانی که وقت دیدند طرح پزشک خانواده اگر اجرا شود جلوی خیلی از دودوزه بازی آنها را میگیرد، انچنان به آن حمله کردند و شکمش دریدند که دنیا نیامده مرد. آقای دکتر اگر پزشک کم داریم چرا این همه از پزشکان عمومی ما عطای پزشکی را به لقایش بخشیدند و رفتند. چون شما اجازه حداقل درآمد برای آنان ندادید. چون متخصص ما وقتش صرف بیماران و بیماریهایی می کند که وظیفه پزشک عمومی است. وقتش صرف امور بیهوده در تشخیص و درمان می کند چون پول ساز است. بروید بررسی کنید ببیند چند درصد بیماران که بستری می شوند واقعاً نیاز به بستری بوده است. چند درصد کسانی که جراحی شده اند واقعاً جراحی نیاز داشتند. دیدید که وقتی وزارتخانه تصمیم گرفت زایمان طبیعی را پرسود و سزارین را کم سود کند چطور آمار سزارین پایین آمد. این به این معنی است که تصمیم گیری برای اقدام تشخصی و درمانی نه بر اساسن نیاز بیمار و اصول علم پزشکی است ، بلکه بر اساس میزان پولی است که سرازیر جیب پزشک می کند. این در همه امور کشور ما و از جمله امور پزشکی ساری و جاری است و وای بر ملتی که علما و مسوولین آن مبنای عملکردشان فقط سود خودشان باشد که در آن صورت آنچنان اختلاف طبقاتی به وجود می آید و بی عدالتی گسترش می یابد که خشک و تر همه با هم خواهند سوخت. این همان چیزی است که پیش روی ماست اگر جلوی آن گرفته نشود.
یادمان باشد که انسان موجودی است هوشمند، حسابگر، منفعت طلب، سیری ناپذیر ، توجیه کننده اعمال و رفتار خود که بسیار بسیار بسیار پیچیده عمل می کند.
این بسیار اشتباه است که فکر کنیم اگر جلوی دریافت های بی حساب و کتاب گرفته نشود بالاخره به جایی می رسد که دیگر بیشتر از آن نخواهند گرفت. ده میلیارد، صد میلیارد، هزار میلیارد. نه سقفی برای آن متصور نیست. باید همه جانبه نگاه کرد و همه مسائل را در نظر گرفت. جناب آقای دکتر ، کجای دنیا به یک جراح اجازه می دهند که این میزان جراحی در شش ماه انجام دهد. آیا انجام این میزان جراحی که قطعاً باعث اشتاباهات فاحش، و مرگ بیمار می شود خود در کشورهای پیشرفته ممنوع و جرم شناخته نمی شود. بله ما هم شنیده ایم که در بعضی کشور ها برای هیأت علمی و دانشمندان خود چک سفید می دهند تا هر چه لازم داشتند پول دریافت کنند. ولی یادمان باشد که آنها انسان های عاشق علم و تحقیق و کشف و اختراع هستند و نه انسان های هوشمند حسابگر منفعت طلب خود خواه سیری ناپذیر و توجیه کنند اعمال خلاف خود. (3764579) (alef-13)
در همه دنیا اتفاقا به حقوق مسوولین حساس هستند و نمونه اش را خودم در اروپا دیده ام. (3764580) (alef-13)
بی نام
۱۳۹۵-۰۳-۲۸ ۰۲:۰۱:۳۷
واقعا متاسف شدم برای شخص محترم وزیر و رییس جمهور پرتلاش که این اقا معاون اینطور جواب رسانه ها را می دهند (3764585) (alef-13)
دین نداری، آزاده هم نیستی لامصب چی خوندی تو اون اخلاق پزشکی (3764591) (alef-13)
بالاترین دستگاه نظارتی خود مردم هستند (3764669) (alef-13)
تو بخش خصوصی مگه 10 یا 20 برابر بیشتر بهت نمی دن خوب استعفا بده برو بخش خصوصی 50 برابر بگیر (3764697) (alef-13)
هموطن
۱۳۹۵-۰۳-۲۸ ۰۹:۲۱:۰۹
کاش به قول اقای دکتر صارمی همه پزشکان در یک سال اول درس اخلاق و عرفان را می خواندند .
انهایی که حقوق بالای صد میلیون می گیرند هیچ کدام در مناطق محروم ک%A (3764935) (alef-13)
سخنگوی وزیر بهداشت گفت: بنابراین سطوح پرداختی شاید چند صفر به آن اضافه شده باشد اما ارزش ریالی گذشته آن با توجه به نرخ تورم از اکنون بیشتر بوده است
با توجه به تورم چرا چند صفر به حقوق باز نشستگان اضافه نمیکنید.
الان یک خلبان مملکت که در زمان جنگ ایثار ها نموده در خانه اجاره ای زندگی میکند .
عمل قلب باز انجام داده ولی با یک پراید مدل 85 مسافر کشی میکند .
آیا این افراد خوردن بخشی از این شیرها را نباید نصیبشان باشد.
این دولت با اوار برداری و بعد از سه سال نباید قانون پرداخت را بررسی کند .
برجام 2 و 3 همین ها اگر باشد همه دعا گو و همه مسئولین حمایت خواهند کرد . (3764939) (alef-13)
امروز آزمون بزرگ مجلس جدید است. باید با این جور صحبتها برخورد شدید کند. منتظر استیضاح وزیر هستیم. (3764948) (alef-13)
بدور از اخلاق است زیاده خوری را به شیر مادر تشبیه کنیم .
مگر اینکه به شیر مادر خود این افراد مقایسه شده باشد .
چرا یارانه را بدون ضابطه قطع نموده اید . ولی بااین دقت ضابطه اش را نمیگویند . (3764951) (alef-13)
بهتر نیست همین پول خرج دانشگاه های علوم پزشکی شود تا دیگر کمبود متخصص نباشد و البته بهانه ای؟!...
به عنوان حامی دولت...اگر دولت این هجمه هایی که مخالفان بر علیه ش شروع کردن را حل و فصل نکنه با بحران بزرگی روبه رو میشه.( چون مخالفان از لحاظ سیاسی نتونسن مردم رو علیه دولت بسیج کنند و این تنها راهشون هست.). (3765125) (alef-13)
من يه مهندس در سویدم اينجا حقوق پزشك حدود دو برابر حقوق يه مهندس است و حقوق مهندس حدود دو برابر یک کارمند ... (3765181) (alef-13)
ناشناس
۱۳۹۵-۰۳-۲۸ ۱۱:۱۹:۵۲
حالا اگه به جاي اون يه نفر متخصص زنان تعداد زياد بشه و تبديل به سه نفر بشه و درامدش يك سوم بشه در نهايت در كاهش هزينه ها چه تاثيري داره؟
همه جاي دنيا به اين افراد مدال شجاعت و افتخار مي دن اونوقت اينجا؟!!
جهت اطلاع دوستاني كه چرتكه دستشون گرفتن بايد عرض كنم در امد متخصص زنان از هر سزارين در بيمارستان دولتي دويست تومنه ! (3765217) (alef-13)
تربیت نیروی متخصص پزشکی در تعداد محدود در سال همان سیاست تزریق قطره چکانی خودرو به بازار است ! (3766092) (alef-13)
وفاحت به تمام معنا (3765229) (alef-13)
حقوق تک تک افراد به کسی مربوط نیست ولی حقوق گیرندگان از خزانه ملت باید به ملت پاسخ بدهند! در کشورهای اروپایی اگر یک سنت/یورو اضافه برداشت شود فورا برکنار می شود یا خودش اشتعفا می دهد. مغلطه به کسی مربوط نیست چیزی جز پررویی و زبان درازی نیست. (3765235) (alef-13)
چوب حراج
۱۳۹۵-۰۳-۲۸ ۱۱:۴۷:۲۷
به نظرم این حقوق های میلیونی ربطی به ریئیس جمهورفعلی وقبلی نداره!!!ایناازقبل هم بوده ودرآینده نیزخواهدبود، ایناقانون هاوامتیازاتییست که آقایون برای خودوضع کردندوحق مسلم خودمی دانند.قبلاً سکرت بوده اماالانه این فیشها لورفتندوآگاهی مردم ازاین فیش هاعمومی شده است. (3765284) (alef-13)
من مدرک فوق لیسانس دارم تو رشته ای که خیلی مشکل تر از رشته ی پزشکیه . و سال چهارم دکتری هم هستم. یعنی به اندازه یک پزشک متخصص درس خوندم و البته خیلی بیشتر از مجبور بودم مطاعه کنم و وقت بزارم.
چرا حقوق من یک میلیون و صد هزار تومنه حقوق پزشکان 100 میلیون؟
کجای کره ی زمین این قدر تفاوت وجود داره؟
این چه مریضی است که به جان این کشور افتاده که پزشکان 100 برابر بقیه پول می گیرن؟ (3765290) (alef-13)
این آقا (البته حیف لفظ "آقا") معنی حلال و حرام رو بلد نیست!
چطور پزشک شده و قائم مقام وزارت پزشکان؟؟!
این حرف ها مصداق بارز عدم التزام عملی به اسلام است!
آقایــــــــــــــــــــــان !!!
مسئولیــــــــــــن گرامــــــی!
از دین و ایمان و انسانیت حرف نمیزنم. از عقل حرف میزنم. عقل رو که همه دارید ماشاالله .
نگران خیزش کوخ نشین ها نیستید ؟؟!
خیلی دل گنده اید !!! (3765323) (alef-13)
بااین هم حقوق نجومی یارانه کسی که در ماه2000000 حقوق میگیرد قطع میکند ودرجواب اعتراض فرد میگویند توماشین داری (3765477) (alef-13)
تن بقراط توي گور واقعا ميلرزد (3765609) (alef-13)
با تمام اعتقاد و ایمانم عرض می کنم که بیمارستانهای دولتی در این سالها همانند هتل های پنج ستاره برای پزشکان محل درامد زائی شده است. و نگاه اکثر قریب به اتفاق پزشکان به مریض از جنبه اخلاق خارج شده و جنبه کالا و کسب درآمد شده است. مطمئنا این وضعیت در هیچ کشوری وجود ندارد و این چنین مشمئز کننده نیست. و جای تاسف برای ما ملت ایران در آنجاست که هیچ اراده ای برای برخورد و اصلاح چنین وضعیت اسفباری وجود ندارد. (3765728) (alef-13)
پیرامن
۱۳۹۵-۰۳-۲۸ ۱۵:۲۴:۳۸
این آقا می گوید که در دنیا رسانه ها ار مسئولین در مورد حقوقشان سوال نمی کنند سوال این است که در دنیا کودکان وزنان بیگناه را هم با انواع سلاحها می کشند ودردنیا به نوامیس مردم تجاوز می کنند و هزاران گناه و خطای دیگر آیا ما هم باید به آنها تاسی کنیم آقا جان ما مسلمان و شیعه هستیم تا زمانی که فرمایش حضرت امیر آویزه گوشمان است این اعتراضات هم است (3765808) (alef-13)
در چند ما ه اخیر در یکی از گزارشات مسئولین خوندم که 15 درصد از پزشگان عمومی بیکارند . آیا قدیم ها که این همه پزشگ و متخصص نبود مگر زایمان توسط ماما های محلی انجام نمی شد . حالا چرا باید برای 15 زایمان در نقاط محروم پزشگ نداشته باشیم و باید چند برابر به یک پزشگ هزینه پرداخت شود تازه اگر از این حرفها بگذریم بهتر است دولت از کشور های خارج متخصص و پزشک وارد کند که لا اقل مشکل نقاط محروم حل شود . (3766161) (alef-11)
طرح تحول سلامت
به نام مردم
به كام پزشكان تريلياردر (3766172) (alef-11)
كجايي مهران مديري ! دقيقا كجايي ! (3766173) (alef-11)
90درصداین پول به آنهاحرام است متوجه حرف زدنت باش آقای سخنگو (3766266) (alef-13)
این سخنگوبایداخراج شود (3766268) (alef-13)
حجالت هم خوب چیزیه!.. (3766437) (alef-13)
اگر یک مهندس داری یک شرکت عمرانی است و با اجرای یک طرح عمرانی صدها میلیون پول بدست می آورد آیا همه مهندسین از این درآمد برخوردار میشوند مسلما خیر در پزشکی هم اینگونه است (3766453) (alef-13)
علیرضا صفری
۱۳۹۵-۰۳-۲۸ ۲۳:۳۵:۱۲
آقای جریر چی شما چطور سخنگویی هستی که هنوز نمی دانی رسانه ها نماینده افکار عمومی هستند !!!! توقع داشتی 80 میلیون نفر جمعیت ایران تک تک بیایند و راجع به حقوق های غیر قانونی شما و همکارانتان سئوال کنند . (3766536) (alef-11)
وزارت بهداشت وزارت بهداشت نیست بلکه وزارت پزشکان است و همیشه طوری قوانینو وضع میکنن ک فقط پزشکان ضرر نکنند.اگر پذیرش دانشگاهها میرفت بالا در رشته های پزشکی همه این مشکلات حل ک ن ولی تا حدودی حل میشد.طرح تحول سلامت شده طرح افزایش حقوق پزشکان (3766625) (alef-13)
به شدت دلم برای دکترهای هندی تنگ شده.در هر زمینه و تخصصی.عقل حکم میکند در این زمینه خودکفا نباشیم و واردات داشته باشیم!!!!اگر پزشکان هم فکر میکنند حق آنها بیشتر است و حرکتشان حفظ نمیشود تشریف ببرند اروپا و آمریکا تا مورد تکریم قرار بگیرند.در آنجا درمیآورد پزشک مورد احترام است اما اجازه ایجاد تجارتخانه ندارد و موردی به نام قاعده و قانون وجود دارد!!! (3766673) (alef-13)
توضیحات ارائه شده در این مصاحبه قابل توجه است.
http://pr.tums.ac.ir/index.jsp?fkeyid=&siteid=1&pageid=345&newsview=60927 (3766711) (alef-13)
ایا همه پزشکان دسترسی به رانتی که اقایان برای خود درست کرده اند دارند ما از انجایی بدبخت و گرفتار شدیم که به نکات ظریف قران در مورد پذیرش مسولین توجه نکردیم و دوستی ها و روابط را بجای دینداری و سلامت نفس و خدمتگزاری قراردادیم (3766847) (alef-11)
پزشکان در بخش خصوصی می توانند شبانه روز کار کنند ودرامد داشته باشند اما در بخش دولتی نباید اینطور باشد کسی که بخش دولتی را انتخاب می کند باید خدمت کند اینها رانت خوارند و باید محاکمه شوند (3766901) (alef-11)
این فوق تخصص پیوند کلیه در ۶ ماه گذشته ۱۰۴۷ پیوند انجام داده که البته پزشکی تمام وقت بوده است ....
اگر همه 180 روز را بدون تعطیلی کار کرده باشد!!!!!!!!!! یعنی اینکه در هر روز تقریباً 6 عمل پیوند کلیه انجام داده است.... واقعاً به نظر شما امکان پذیر است.... لطفاً متخصصین امر نظر دهند.خدایا خودت به ما رحم کن. توهین به شعور آدمی حدی دارد.... (3767991) (alef-11)
جناب معاون محترم وزیر بهداشت
خدا خیرشان بدهد
یک بار می گویند فاصله درآمد بین رشتههای تخصصی 5 تا 6 برابر است.
یک بار می گوئید 2.5 برابر است بالاخره ما نفهمیدیم چند برابر است؟
برادر ارجمند
شما می فرمائید متوسط درآمد پزشکی عمومی در بهداشت 7 تا 8 میلیون تومان شده است. اگر این رقم را در همان 2 تا 3 برابر ضرب کنیم پزشک متخصص داخلی باید به حساب گفته شما باید بالای 20 میلیون در ماه بگیرد تازه اگر هیچ دریافتی دیگری مثل کارانه و پاداش و ضریب و یارانه و از این جور چیزها نداشته باشد.
طوری حرف می زنید که انگا این رقمی نیست و طبیعی است. به نظرتان این ارقام برای کسی که تازه هیچ پست و سمتی هم ندارد کمی (فقط اندکی) بالا نیست؟!
شخصا دندانپزشکانی را میشناسم که بالای ماهی 30 میلیون بدون داشتن هیچ پست مدیریتی فقط متوسط درامدشان است!
آیا این شما و آقای هاشمی نبودید که تا دیروز هر گونه پرداخت ارقام چند ده میلیونی را در وزارت بهداشت رد می کردید و تازه وزیر محترم از مدیران مستعفی بیمه مرکزی حمایت و دلجویی نیز می فرمودند؟!
آیا شما نبودید که خبرگزاری ها و فارس و کیهان و ... را به سیاسی کاری متهم می کردید؟
ما خودمان هم چندان طرفدار کیهان نیستیم ولی حرف حساب و سخن حق فارغ از این که چه کسی آن را می گوید ، جواب ندارد.
الان خود حضرتعالی دارید صراحتا بر پرداخت هایی خارج از حقوق متعارف پزشکان که به عنوان کارانه از آن یاد می شود صحه می گذارید!
خود جنابعالی می گوئید: "سقف پرداخت کارانه بر اساس نیاز در استان ها اعمال میشود که اکثر دانشگاهها این سقف را 80 میلیون تومان تعیین کردند"
به نظرتان 80 میلیون تومان در ماه از بیت المال فقط به عنوان کارانه در شرایط امروز اقتصادی کشور مبلغ متعارفی است؟! تازه حقوق و ... هم بدان افزوده می شود و شاید به 90 و 100 میلیون هم برسد!
در خبرها می خواندیم که خالص دریافتی رییس جمهور آمریکا حدود 70 تا 80 میلیون در ماه و خالص دریافتی خانم کلینتون در دوره وزارتشان حدود 30 تا 35 میلیون بوده است ...
آقایان و خانم های نماینده مجلس شورای اسلامی و قوه قضائیه هم در این قضایا مسئول هستند. آیا از وضع این قوانین خبر نداشتند؟ آیا نمی دانستند که حداقل حقوق کارگران زحمت کش در ماه فقط 700 تا 800 هزار تومان است؟
فارغ از هر گونه بحث و جدل سیاسی امروز هر دولت و مجلس و دستگاه ناظری که مسئولیت دارد باید قاطعانه و انقلابی و بدون هراس از انگ های سیاسی و صرفا برای رضای خدا و احقاق حق و عدالت علوی و بدون هیچ نگاه جناحی وارد میدان شود و امر به معروف و نهی از منکر زبانی و عملی نماید. در غیر این صورت به نظرم در پیشگاه ملت و خداوند متعال در این اسراف از بیت المال مردم مسئول و مدیون خواهد بود...
حالا بگو از شیر مادر حلال تر است!
مطمئن باش از گلویت پایین نمی رود! (3768130) (alef-13)
با سلام
به کارمندان که می رسد می گویند بودجه نداریم و اخرش هم با منت 12 درصد اضافه کرده و سر و ته آن را می زنند که نهایتا به 4 درصد هم نمی رسد. چه عدالتی است در ایران ؟ (3769460) (alef-3)
زمانی که کارمندی یا مهندسی یا ... حاضره با حقوق 1.5 میلون کار کنه پزشک چرا کار نمیکنه دلیل؟ (3769627) (alef-3)